Maar dat is anders. Want nu kan ik niet ademen onderwater. Dan wel. Dan heb je perslucht op je rug en kun je gewoon ademen. Onderwater is niet eng... in principe. Snorkelen is ook kewl! Alleen geen lucht hebben is hoerig. En dat is een understatement.quote:
Haaien zijn anders ook een pain in the ass!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
De Quote knop van Greys is stuk
[..]
Maar dat is anders. Want nu kan ik niet ademen onderwater. Dan wel. Dan heb je perslucht op je rug en kun je gewoon ademen. Onderwater is niet eng... in principe. Snorkelen is ook kewl! Alleen geen lucht hebben is hoerig. En dat is een understatement.
Ja, hallo.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaien zijn anders ook een pain in the ass!
Zal je nèt zien....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Open water diver, 20 meter, en in de Noordzee. Ik heb er nog geen haai gezien
Zelfs de Red Hot Chilli Pipers?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
TT = @ Greysworld, op planeet oh-oh zijn doedelzakken ook een no go
Jahaaaaaa, maar dan kun je alsnog water in je bek krijgen en je verslikken.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Oognip het volgende:
Ik kan gewoon ademen als ik mijn haren was hoorGewoon je hoofd iets voorover doen en door je mond ademen, werkt prima
quote:
Ik luister net naar deze (omdat ie in de film zit die ik nu kijk en ik even afgeleid was door hier en de doedelzakken van oh-oh)quote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga no mercy van racoon es luisteren. Doe je wat nuttigs
Ik zie het helemaal voor me: Qwea met een zuurstoffles onder de douchequote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, maar dan kun je alsnog water in je bek krijgen en je verslikken.
Ik wil perslucht voor in de douche
Ik ook, maar toch krijg ik soms water in mn bakkes. En das niet kewl.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Niet om dwars te doen, maar ik was mn haren echt met mn gezicht achterover, krijg je mooi geen shampoo en water in je ogen en in je gezicht hoor![]()
Ik ga wandelen en slapen
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik luister net naar deze (omdat ie in de film zit die ik nu kijk en ik even afgeleid was door hier en de doedelzakken van oh-oh)
Wat zijn we het eng eens vandaagquote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Pearl Jam is natuurlijk waaaaay beter dan Racoon
No mercy = aanquote:Op maandag 4 juli 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn we het eng eens vandaag
Nou ja, except the doodlesacks dan
Wandel ze en trust!
@Q, ik ga zo Racoon luisteren (ben ook al eens naar hun theaterconcert geweest, ik vind ze geweldig)
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:08 schreef Oognip het volgende:
Muis is jarigen hij heeft laserogen voor zijn verjaardag gekregen
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Mogge.
Feli Muis & yaaaaaaaay voor de opa van Muis![]()
Eindemaand hiero
quote:
Lekker makkelijk als je in de spits wel een trein moet pakken om ergens te komenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja inderdaadgelukkig is het niet altijd zo erg dat ik moet overgeven, maar ik moet niet in een trein gaan zitten ofzo
straks kopje thee, dan gaat het wel beter, rooibos thee helpt altijd om een of andere reden
Heb je slingers en balLonnen opgehangen? Vis of muistaart gebakken?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
Hallo
Muis bedankt iedereen voor de felicitatiesHij voelt zich ontzettend jarig
Hoe komt het dat jij nog steeds misselijk bent?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben ook een beetje misselijk maar dat is mijn eigen schuls
Ik heb geen werk, ik ben om een aantal redenen 100% afgekeurd op het momentquote:Op maandag 4 juli 2011 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je in de spits wel een trein moet pakken om ergens te komen
Hoe doe je dat met werk en zo? Heb je de mazzel dat je niet vaak vroeg op moet en ook niet het ov in hoeft?
Helemaal niks van dat allesquote:Op maandag 4 juli 2011 09:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je slingers en balLonnen opgehangen? Vis of muistaart gebakken?
O, voor het feestje van je vriend. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Dank je oognip
@Nok ik heb gisteren gewoon te veel/ te slecht gegeten en daar kan mijn lichaam nog niet zo goed tegen. Hoe was je vakantie?
Gaan we straks horen. Vandaag is zijn eerste dag. Uit zijn beschrijvingen van eerder klinkt het een beetje als het Schnitzelparadijsquote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt als een zeer geslaagde vakantie. Hoe bevalt nokmanda zijn nieuwe baan?
Lijkt me moeilijk. Je weet dat het gaat gebeuren, maar toch.quote:
Ik weet inderdaad dat het gaat gebeuren maar toch. Gelukkig heb ik nog 2 (bang) kittens, nu maar hopen dat die niet weer terugvallen nu ze zich niet meer kunnen optrekken aan Noah en Moon. En als het wel zo is bel ik de coördinator op en vraag ik of ze nog een kitten heeft die niet bang is zodat die de twee kleintjes kan helpen. De coördinator heeft er 16 in huis dus die zal er alleen maar blij mee zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk. Je weet dat het gaat gebeuren, maar toch.
Divemaster, eigenwijs naar 40 meter en ik heb er genoeg gezien. Maar FOK!ers happen meer dan haaien, dat is een feit!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Open water diver, 20 meter, en in de Noordzee. Ik heb er nog geen haai gezien
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
PRINCEKAARTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Voor 26-7, want die had ik nog nie![]()
Ow mèn, ik moet echt een staatslot of zo gaan kopen
Jij hebt hem Lush gegeven?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
Oh en toen hij ze kwam aanleggen vroeger moest hij in de kruipruimte om het snoer onderlangs te trekken en toen hij helemaal smerig weer boven de grond kwam gaf de oude meneer B. hem vijf gulden "om shampoo te kopen". Bwehehehehe.
Ik houd van zulke verhalen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij hoefde nu niet onder de grond
En hij had heel mooi grijs haar
quote:
Leukquote:Op maandag 4 juli 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg echt non stop smsjes en mailtjes, iedereen heeft me gehoord op de radio
Mooi van afblijven dan maar of hooguit zachtjes tegen blazenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Kipkerrie![]()
Whehehe, volgend jaar gaan we een nieuw tuinhuis zetten, maar voor de vorm zou ik deze nog ff afsoppen.....ik prikte er gewoon dwars door heen, echt helemaal verrot aan de onderkant
Reneetjequote:Op maandag 4 juli 2011 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb bericht van Reneetje, mijn adoptiekaterZal het vanmiddag even posten
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Kipkerrie![]()
Whehehe, volgend jaar gaan we een nieuw tuinhuis zetten, maar voor de vorm zou ik deze nog ff afsoppen.....ik prikte er gewoon dwars door heen, echt helemaal verrot aan de onderkant
Nee, heb opgehangenquote:
Zal wel komen ook omdat het na het weekend is, volgens mij is het op maandag altijd extra druk met mensen die hebben gewacht tot na het weekend.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, heb opgehangenSTond 15 min al te wachten
![]()
Mijn eerste auto was ook een Fiat Panda en het enige gat wat er in de deur zat heb ik zelf ingereden.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:03 schreef Greys het volgende:
Ing, dat had ik ooit met mijn eerste Fiat Panda, daar prikte ik op een gegeven moment ook zo doorheen aan de onderkant van de deuren![]()
Ik wil naar zo'n boerderijwinkel en normaal wist ik ongeveer waar hij zat, maar nu hebben ze bepaalde afritten van de A12 gewoon weggehaald en kan ik het niet meer vinden
Jawel, maar ik reed er altijd op gevoel naar toe, weet niet hoe het heet en kan dus geen adres vindenquote:
Denk hetquote:Op maandag 4 juli 2011 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige die de hele tijd van die kut script meldingen krijgt en alleen op Fok?
Gisteravond begon het gesodemieter al, nu dus ook al op mn werk.
Kersen, kaas, lekkere worstquote:Op maandag 4 juli 2011 14:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je halen bij de boerderijwinkelt? Boerderij-ijs?
Schipluiden, dat klinkt als iets waar ik nog nooit geweest benquote:Op maandag 4 juli 2011 14:25 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, in schipluiden op de Gaagweg zit zo'n winkel, maar die is vandaag niet open. Morgenmiddag om 14.00 uur wel.
Dit is hun sitequote:Op maandag 4 juli 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Kersen, kaas, lekkere worst
[..]
Schipluiden, dat klinkt als iets waar ik nog nooit geweest ben
*opzoekt*
Bedankt!
Dat ziet er leuk uit, ga ik zeker een keer kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is hun site
http://home.versatel.nl/vanwindenkaas/index.htm
Weet je wat nou zo raar is aan zo'n vakantie? Ik was me er helemaal niet van bewust dat ik zo moe was toen ik ging. Maar eenmaal daar merkte ik dat heel sterk.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit, ga ik zeker een keer kijken
Fijn dat je vakantie leuk was!
Heuj, nu ben ik mijn smilies kwijt
Neequote:
Uiteraardquote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef Rewimo het volgende:
NeeIk zocht naar een adoptiepoezekind bij Dierenthuis en toen kwam ik Reneetje tegen. Die was natuurlijk voor mij
Gaat vast goed johquote:Op maandag 4 juli 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor m'n praktijktoets morgen
Heb je wel tegen Troel gezegd dat ze ons op de hoogte houd van het wel en wee van die rode donderstralenquote:
Kijk maar is in mijn topicquote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef indaha het volgende:
F-r gefeliciteerd met vrienden Oh-oh jij geluksvogel ik zou echt een staatslot kopen, gefeliciteerd
![]()
[..]
Heb je wel tegen Troel gezegd dat ze ons op de hoogte houd van het wel en wee van die rode donderstalen
Komt goedquote:Op maandag 4 juli 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor m'n praktijktoets morgen
Zal ik doen, ik ben net thuis van boodschappen doen de hele morgenquote:
Was je huis zo leeg dat je de hele morgen boodschappen moest doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik ben net thuis van boodschappen doen de hele morgen
Ja ik had nog wat goed te maken met Muisquote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef Oognip het volgende:
Bedankt voor je super leuke kaart Indaha!
Muis is er onwijs blij mee
[ afbeelding ]
Nee niet alleen voor onszelf, wij doen ook hier nog het beheer van een buurthuis en daarvoor moesten we naar de groothandel en mijn man ziet dan weer van alles en dan schiet het niet echt opquote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was je huis zo leeg dat je de hele morgen boodschappen moest doen?
Na 't rijden van het weekend (met gehoorbescherming) zit m'n rechteroor dicht en doet ie een beetje pijn. Hopelijk trekt het weg, maar ik ga sowieso een afspraak maken voor uitspuiten, kan de HA meteen kijken of alles nog goed zit.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was je huis zo leeg dat je de hele morgen boodschappen moest doen?
Het klopt Fok doet idd raar want ik was aan het reageren en ineens was mijn reactie weg en zat ik in een ander topic waar ik een reactie geschreven hadquote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Fok! doet raar, toen ik wilde reageren miste ik de post waar Oognip hier op reageert en was dat post 119, na refreshen was het opeens 134. 15 posts kwijt![]()
[..]
Na 't rijden van het weekend (met gehoorbescherming) zit m'n rechteroor dicht en doet ie een beetje pijn. Hopelijk trekt het weg, maar ik ga sowieso een afspraak maken voor uitspuiten, kan de HA meteen kijken of alles nog goed zit.
Poes Muis gefeliciteerd, mens Muis ik duim voor je opa
Een km of 150quote:Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oeh bah das kut Baaf, dat moet zaterdag wel over zijn zeg![]()
Hoeveel heb je al gereden?
Dank je, hij bevalt dus echt geweldig. Ik had vijf jaar niet gereden maar ik reed ermee weg alsof het een brommertje is, ideale machine en precies wat ik er van verwacht hadquote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
Muis beterschap voor je opaen Barbaaf ook beterschap
en hoe bevalt de motor?
Die had ik gelezen jaquote:Op maandag 4 juli 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh 150 is helemaal nog niet zo veel Baaf
Had je gelezen dat ik Princekaartjes won vanmorgen of is dat ook weggevallen?
Fijnquote:Op maandag 4 juli 2011 15:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dank je, hij bevalt dus echt geweldig. Ik had vijf jaar niet gereden maar ik reed ermee weg alsof het een brommertje is, ideale machine en precies wat ik er van verwacht had
Ahhhhhh wat een lieve fotoquote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef Oognip het volgende:
Bedankt voor je super leuke kaart Indaha!
Muis is er onwijs blij mee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |