Maar dat is anders. Want nu kan ik niet ademen onderwater. Dan wel. Dan heb je perslucht op je rug en kun je gewoon ademen. Onderwater is niet eng... in principe. Snorkelen is ook kewl! Alleen geen lucht hebben is hoerig. En dat is een understatement.quote:
Haaien zijn anders ook een pain in the ass!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
De Quote knop van Greys is stuk
[..]
Maar dat is anders. Want nu kan ik niet ademen onderwater. Dan wel. Dan heb je perslucht op je rug en kun je gewoon ademen. Onderwater is niet eng... in principe. Snorkelen is ook kewl! Alleen geen lucht hebben is hoerig. En dat is een understatement.
Ja, hallo.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaien zijn anders ook een pain in the ass!
Zal je nèt zien....quote:Op zondag 3 juli 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Open water diver, 20 meter, en in de Noordzee. Ik heb er nog geen haai gezien
Zelfs de Red Hot Chilli Pipers?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
TT = @ Greysworld, op planeet oh-oh zijn doedelzakken ook een no go
Jahaaaaaa, maar dan kun je alsnog water in je bek krijgen en je verslikken.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:50 schreef Oognip het volgende:
Ik kan gewoon ademen als ik mijn haren was hoorGewoon je hoofd iets voorover doen en door je mond ademen, werkt prima
quote:
Ik luister net naar deze (omdat ie in de film zit die ik nu kijk en ik even afgeleid was door hier en de doedelzakken van oh-oh)quote:Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga no mercy van racoon es luisteren. Doe je wat nuttigs
Ik zie het helemaal voor me: Qwea met een zuurstoffles onder de douchequote:Op zondag 3 juli 2011 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, maar dan kun je alsnog water in je bek krijgen en je verslikken.
Ik wil perslucht voor in de douche
Ik ook, maar toch krijg ik soms water in mn bakkes. En das niet kewl.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Niet om dwars te doen, maar ik was mn haren echt met mn gezicht achterover, krijg je mooi geen shampoo en water in je ogen en in je gezicht hoor![]()
Ik ga wandelen en slapen
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik luister net naar deze (omdat ie in de film zit die ik nu kijk en ik even afgeleid was door hier en de doedelzakken van oh-oh)
Wat zijn we het eng eens vandaagquote:Op zondag 3 juli 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Pearl Jam is natuurlijk waaaaay beter dan Racoon
No mercy = aanquote:Op maandag 4 juli 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn we het eng eens vandaag
Nou ja, except the doodlesacks dan
Wandel ze en trust!
@Q, ik ga zo Racoon luisteren (ben ook al eens naar hun theaterconcert geweest, ik vind ze geweldig)
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:08 schreef Oognip het volgende:
Muis is jarigen hij heeft laserogen voor zijn verjaardag gekregen
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op maandag 4 juli 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Mogge.
Feli Muis & yaaaaaaaay voor de opa van Muis![]()
Eindemaand hiero
quote:
Lekker makkelijk als je in de spits wel een trein moet pakken om ergens te komenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja inderdaadgelukkig is het niet altijd zo erg dat ik moet overgeven, maar ik moet niet in een trein gaan zitten ofzo
straks kopje thee, dan gaat het wel beter, rooibos thee helpt altijd om een of andere reden
Heb je slingers en balLonnen opgehangen? Vis of muistaart gebakken?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
Hallo
Muis bedankt iedereen voor de felicitatiesHij voelt zich ontzettend jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |