Ach...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef sjeeledrees het volgende:
Paul "Die vrouw week uit"?????
Volgens mij reed die Astana renner tegen haar aan. Echt geen verstand van wielrennen!
is het bedtijd?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het zo laat begint, ik kan het niet afkijken nu
Je TV stopt er zo mee?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Voetbal op fokquote:Op zondag 3 juli 2011 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens deed, Eredivisie is volgende maand pas weer.
Uitzendinggemist ruleertquote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik ook, het is ruim voor 12'en afgelopen hoorquote:
Niet iedereen heeft aan 6 uurtjes genoegquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook, het is ruim voor 12'en afgelopen hoor
Dat was vrij logisch iddquote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef Nober het volgende:
De ploeg van Contador is dan net gefinisht en heeft de snelste tijd neergezet
Nee de plaatsing van gister telde.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef Nober het volgende:
Wel slim trouwens van Hushovd door voor Millar over de streep te gaan, als het tenminste zo werkt.
De tankquote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja mooie vent. Maakt het gemis van Tankink beetje goed.
Deze blijft geweldigquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef sjeeledrees het volgende:
ik heb liever Waterreus dan Triest Droelvink
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef sjeeledrees het volgende:
ik heb liever Waterreus dan Triest Droelvink
Wielrenner uit Brabant erbij misschien?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Nober het volgende:
Het is wachten op FC Twente deskundige Mulder... dan voelt Waterreus zich ook weer thuis.
Meest elegante renner van het peletonquote:
Wat heeft hij bij Mart gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ronald voegt dan ook nul komma nul toe...
Daar kwam die kutkrekel vandaanquote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
Jean (@LeTourAvecUBF)
03-07-11 23:14
Vandaag live geluids effecten, een microfoon speciaal voor het krekelgeluid. #gewoonomdathetkan
Ireen Wüst ernaast...quote:
Met aankondigingen door Mart.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
NOS en filmpjes, het meest gelukkig huwelijk dat ik ken.
En afkondigingquote:Op zondag 3 juli 2011 23:25 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Met aankondigingen door Mart.
Waarom zit hij er eigenlijk? U kent hem niet!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef JimboSlice het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammer, praat dan gewoon even met Elijzen
Hebben ze gewoon bij de NOS toegevoegd om het nog echter te maken.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
Jean (@LeTourAvecUBF)
03-07-11 23:14
Vandaag live geluids effecten, een microfoon speciaal voor het krekelgeluid. #gewoonomdathetkan
Echt hequote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat een gelul over die Contador, we zijn net twee dagen bezig! Scorebord journalistiek....wat is 1m42 in de bergen?
Eén demarrage van Bertjuh...quote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat een gelul over die Contador, we zijn net twee dagen bezig! Scorebord journalistiek....wat is 1m42 in de bergen?
Een voorsprong. Geen afschrijving of Tourzege idd.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
Zij hem alleen nietquote:
idd. en waar Paul liep.. schat ik 2000 mensen per km max..en ruimquote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef wimderon het volgende:
Miljoen mensen langs de kant? Gemiddeld elke kilometer een kleine 50.000 dus, lijkt me erg sterk.
Vorig jaar pakte Contador dat niet op Andyquote:Op zondag 3 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
En ook dat is scorebordjournalistiekquote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vorig jaar pakte Contador dat niet op Andy
Ah dat is hetquote:Op zondag 3 juli 2011 23:28 schreef sjeeledrees het volgende:
aha, reus is een golfvriend van Mart....
een schijntje vergeleken met voetballers, die maar 90 minuten hoeven te spelen, daarna lekker kunnen uitrustenquote:
Het zal vast veel geld kosten, net als zijn welbekende truien tijdens de winterdagen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef TLC het volgende:
Waarom ziet Mart er in dat hemd eruit als n clown
hij mist alleen nog een rode neusquote:Op zondag 3 juli 2011 23:27 schreef TLC het volgende:
Waarom ziet Mart er in dat hemd eruit als n clown
Zo'n iedereen kan schilderen overhemdquote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Het zal vast veel geld kosten, net als zijn welbekende truien tijdens de winterdagen.
Het blijven Belgenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef Nober het volgende:
Over die Omega-Pharma-Lotto man hoeven we ons geen zorgen te maken, hij kan auto rijden!!
Neequote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Paul zo een goede opvolger voor Mart zijn, met fillemon als razende reporter.
De DoPingshow?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef sjeeledrees het volgende:
Paul zo een goede opvolger voor Mart zijn, met fillemon als razende reporter.
komt ie nu meequote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Nober het volgende:
Bij Tour 2011 (op Eén) zat een mooi blondine van Omega-Pharma-Lotto, zo'n regelaar voor interviews.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |