Iedereen weet toch dat je de ranglijst heb verneukt door je gecheat!quote:
dat mag alleen tussen 19:00 en 06:00quote:
minimaal een flitspaal in zijn holquote:
op de kosten van de belastingbetaler, dus jij en ik hebben dat betaald zodat hij pret kan hebbenquote:
Ach ik gun het hem welquote:Op zondag 3 juli 2011 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
op de kosten van de belastingbetaler, dus jij en ik hebben dat betaald zodat hij pret kan hebben
ik gun het mezelf ook, maar ik krijg het nietquote:
solliciteert voor een grotere bomquote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef tralalala het volgende:
Koos wil zich nog even extra populair maken?
Nog meer doodsbedreigingen!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:43 schreef tralalala het volgende:
Koos wil zich nog even extra populair maken?
Ik vind er ook geen bal aan.quote:
Ja, maar.. Zondagavond = SBS6quote:Op maandag 4 juli 2011 03:16 schreef EricOscuro het volgende:
Op de publieken in Nederland en in België is genoeg te zien... en op de commerciëlen zijn ook nog series als Heroes en Sons of Anarchy te zien...
En verder is er nog genoeg te zien op uitzending gemist. Zelfs RTL 5 heeft een aantal nieuwe afleveringen in de aanbieding (ga ik niet zien omdat ik de publieken hoger acht... en ik weet dat ik nog minstens 2 a 3 keer de gemiste uitzendingen nog kan bekijken).
Jaquote:Op maandag 4 juli 2011 11:47 schreef tralalala het volgende:
Wereld van Beau naar dieptepunt
Wat raar als je op prime-time een herhaling van WMB en Smaakpolitie gaat uitzenden.
Heel Nederland gaat op vakantie hoe zou dat toch komen dat de kijkcijfers omlaag gaanquote:Op maandag 4 juli 2011 11:47 schreef tralalala het volgende:
Wereld van Beau naar dieptepunt
Wat raar als je op prime-time een herhaling van WMB en Smaakpolitie gaat uitzenden.
Gezellig met schotel in Frankrijk naar SBS6 kijken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heel Nederland gaat op vakantie hoe zou dat toch komen dat de kijkcijfers omlaag gaan
?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat zijn de duitsers, daar gaan we niet op schieten?
Ooow ja natuurlijk dom van mij!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gezellig met schotel in Frankrijk naar SBS6 kijken.
vermakelijke film, helaas wel in het noorsquote:
aduhquote:
Ze zijn uit het huis gevlucht!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef tralalala het volgende:
Ik mis de helft volgens mij
Waar zijn al die gasten die in het huis zaten?
Pimquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan dit programma?
Stringmeisjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan dit programma?
Homoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dat die autist die probeert ruben dood te rijden?
Pim welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ruben was toch juist niet homo?
Pim is de homo natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ruben was toch juist niet homo?
Draaien?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duurt het programma 1 uur? eerste half uur ben ik nog draaien.
Gezellig ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neehoor, het heet nu anders. was laatst nog op een meeting van de radio zelfs.
Onze wil zijn kooi niet uit en hij is agressief.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:02 schreef Doler12 het volgende:
Yeah mijn valkparkiet gaat zelf zijn kooi in, hoef ik hem niet achter na te zitten!
Waarom is hij zo agressief, die van mij gaat altijd zijn kooi uit als die open staat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Onze wil zijn kooi niet uit en hij is agressief.
Hij heeft bij een oom van mij op het werk gestaan, daar is dat beest waarschijnlijk hele weken getreiterd ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Waarom is hij zo agressief, die van mij gaat altijd zijn kooi uit als die open staat.
krakers in Amsterdam zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:08 schreef tralalala het volgende:
Goedzo, lekker in elkaar beuken die krakers.
Ik ook! Dat je zo kan zien dat die kop van pim zo op de airbags beland!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:23 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat er vanaf meerdere posities gefilmd is.
Bij het stukje die we nu gezien hebben, zie je helemaal niets.
en te laatquote:
willen ze niet meer, zodat ze de frequentie voor digitale tv kunnen gebruikenquote:
Lekker dan voor de tv's die boven staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
willen ze niet meer, zodat ze de frequentie voor digitale tv kunnen gebruiken
jup, mag je extra voor betalenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Lekker dan voor de tv's die boven staan.
Heb vorige week wel alle kabels in huis vervangen door betere, dus signaal moet hier geen probleem zijn.quote:
maar dat is ook niet het probleem voor ziggoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb vorige week wel alle kabels in huis vervangen door betere, dus signaal moet hier geen probleem zijn.
niet meer gelukkigquote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:37 schreef tralalala het volgende:
Die vrouw wil je volgens mij echt niet als instructeur
Als je iets fout doet wordt je gemept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |