fried pignipplesquote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Engeland zijn varkenstepels een delicatesse! Niet dat ik wil impliceren dat je een varken bent, maar dat zag ik gisteren in een show!
Wat? Keek je in mijn bloesjequote:Op zondag 3 juli 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
NOU.. toen ik in je bloesje keek waren het er wel meer dan 3!
een voor een er uit!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon dronken voeren en dan harsen! Misschien vind ie het nog lekker eauk!
Krijg mij maar dronken. Ben je een hele heer!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon dronken voeren en dan harsen! Misschien vind ie het nog lekker eauk!
Haha, 2 biertjes!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Krijg mij maar dronken. Ben je een hele heer!
quote:
Ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 22:14 schreef Renesite het volgende:
Nou, punt is: ik ben 's nachts vroeg moe. Zodra ik moe ben begin ik misselijk te worden van alles wat mijn maag moet verwerken, laat staan mijn leverIk ben vrij goedkoop om mee uit te gaan
Gaat me veel geld kosten, die lever van 'm.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan houden jullie elkaar toch lekker in balans?
Neuh, hij betaald alles voor me... dat heb ik m allang verteld!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
Maar dan houden jullie elkaar toch lekker in balans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |