Komt dat niet gewoon omdat je buitenlandse politici minder goed kent?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Nationaal, daar moet ik nog even over nadenken. Ik moet bekennen dat ik simpelweg niet echt onder de indruk ben van Nederlandse politici.
Je zit nou eenmaal minder dicht op buitenlandse politici. Dan krijg je minder mee van hun falen. Ik althans.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon omdat je buitenlandse politici minder goed kent?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zit nou eenmaal minder dicht op buitenlandse politici. Dan krijg je minder mee van hun falen. Ik althans.
In hoeverre Clinton echt invloed had op de economische groei van de VS verschillen de meningen, maar onder zijn leiding nam de werkloosheid in de VS af en het begrotingstekort werd een begrotingsoverschot.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hebben de Clinton aanhangers ook nog argumenten voor deze keuze? En dan doel ik natuurlijk op argumenten anders dan zijn amicale gedrag en goedlachse verschijning.
Vóór Ron Paul had je al Ralph Nader, toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Voor dat ik Paul leerde kennen dacht ik dat er geen politici waren die de omvang en macht van de overheid drastisch wilden beperken. Paul hangt al jaren deze lijn aan en kan de keus voor die lijn ook vaak goed beargumenteren, dat waardeer ik wel.
Begrijp ik wel hoor, dat Churchill niet is genoemd. Die man had zijn merites, maar het was ook gewoon een ontzettende racist.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:53 schreef TimMer1981 het volgende:
Opvallend dat niemand Churchill nog heeft genoemd. Het is dat ik Mandela's enorme opoffering nog groter vind dan die van Churchill, maar dat is toch zeker wel mijn nummer 2.
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:14 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Begrijp ik wel hoor, dat Churchill niet is genoemd. Die man had zijn merites, maar het was ook gewoon een ontzettende racist.
Ik dacht dat juist Churchill niet al te happy was met de deelname van Stalin?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht.
Ten eerste was de tijdsgeest heel anders en ten tweede neemt het zijn prestaties als politicus niet weg. Vergeet niet dat hij degene was die de geallieerden uiteindelijk bij elkaar heeft gebracht en dus eigenlijk hij degene is die de belangrijkste schakel uit WOII was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |