Ik quote enkel een publiek forum, heb niets aangepast. Als je niet wil dat het op internet staat moet je het misschien niet op internet posten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je haalt nu die post weg, heb je nog een greintje fatsoen in je donder!
Zelfdestructie, in film, boek of in dit geval forum, fascineert mij. Ik heb helemaal niets persoonlijks tegen de beste burenhater.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef Reya het volgende:
Vanwaar overigens uw interesse voor de zieleroerselen van betreffend persoon, heer Appel?
Zo is het wel mooi geweest, he.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Vies VUIL varken. Stuk stront dat je daar bent.
Dat is toch ook gewoon een publiek toegankelijk forum? Wat is er dan zo ziek aan om het hier te posten?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ziekelijk gedrag op zijn minst om mijn post uit R&P te posten.
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je haaltGVD dat ding nu weg of anders heb je een groot probleem.
Vies VUIL varken. Stuk stront dat je daar bent.
Zelfs al zou ik het willen, wat ik niet wil, dan kan ik het niet eens, mijn beste.quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Ik ben onbekend met de daaromtrent vigerende norm.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vind jij het normaal wat hij doet. Crossposten uit R&P. Hoe diep moet je zinken???
Je doet me een beetje denken aan die leraren van de middelbare school met een autoriteitsprobleem.quote:
En als we elkaar gaan bedreigen op een forum heb je met mij een probleem. Nu kappen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze een probleem. Want dit laat ik niet passeren.
Stuk vuil dat je bent.
Wat, cross posten uit PUB?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan die leraren van de middelbare school met een autoriteitsprobleem.
Laat Rock_de_Braziliaan hierbuiten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan die leraren van de middelbare school met een autoriteitsprobleem.
Ik ben heel benieuwd naar het 'probleem' wat ik zou hebben van een door jouwzelf op een publiekelijk forum, wat dus ook netjes door Google gecached en gearchiveerd wordt, in een ander subforum te quoten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze een probleem. Want dit laat ik niet passeren.
Stuk vuil dat je bent.
Er zijn grenzen. Dit is ZO laag. Hoe diep moet je in godsnaam zinken.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:10 schreef Friek_ het volgende:
EchtGaaf: adem in, adem uit. Tot tien tellen. Rust, kalmte.
Het staat gewoon openbaar, denk dan zelf na voordat je zoiets post. Je bent zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de posts.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. Dit is ZO laag. Hoe diep moet je in godsnaam zinken.
Boze_Appel ZINKT WEER VEEL VERDER!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. Dit is ZO laag. Hoe diep moet je in godsnaam zinken.
quote:
Ja, maar dat doe ik niet omdat ik daar geen dwingende reden toe zie.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:12 schreef TitusPullo het volgende:
Friek, kun jij dat bericht nog wijzigen?
Ik heb een bericht, van hemzelf op een ander subforum, in de vorige SC geplakt.quote:
Dat is ook niet netjes van je. php had daar ook een handje van en je weet hoe het met hem is afgelopenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een bericht, van hemzelf op een ander subforum, in de vorige SC geplakt.
Ik kan u de authentieke krabber aanraden.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:15 schreef TitusPullo het volgende:
Ze zeggen wel eens dat lezen aangenamer is dan sex: nou, dat geldt ook voor scheren.
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Als ik alles over kon doen.. En dan nog, ik vind het onderwijs totaal niet aansluiten. Dat zal vast aan mij liggen vrees ik, als de rest wel halleluja roept....Het zal wel.
Voor de betere verwondingen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan u de authentieke krabber aanraden.
[ afbeelding ]
quote:
Toegegeven, het is niet zo heel netjes, maar vond het wel relevant voor zijn recente (afgelopen maanden) geblaat hier in de SC.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes van je. php had daar ook een handje van en je weet hoe het met hem is afgelopen
Hey, long time no seen!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:17 schreef Drugshond het volgende:
Hey het is weer ouderwets gezellig in [POL]
Dat valt best mee. Goed, de flinterdunne scheermesjes, echte razorblades zegmaar, die er ingaan kan je zo de achilles van de eerste de beste Griek mee doorsnijden, maar met de juiste scheerzeep en de nodige oefening is het een groot scheergenot.quote:
Ja, jij zit tot je elleboog in de reet van Montov.quote:
Vuil varken!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, jij zit tot je elleboog in de reet van Montov.
quote:
Heb jij nog leuke relatieproblemen in de aanbieding?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:17 schreef Drugshond het volgende:
Hey het is weer ouderwets gezellig in [POL]
quote:
quote:
quote:
quote:
Daarvoor hebben ze Poolse sletten uitgevonden.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:23 schreef Monolith het volgende:
Heb jij nog leuke relatieproblemen in de aanbieding?
Genuanceerd omschreven.quote:De verhoudingen tussen Servië en Kosovo zijn al jaren erg gespannen. Twaalf jaar geleden waren ze in oorlog met elkaar. Dat leidde tot Kosovo's afscheiding, zeer tegen de zin van Servië.
Dat mag op zondag. Goed te horen!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Afgezien van een klein katertje.... doet hier alles het nog.
Het is geenquote:
Ik dacht dat die er waren voor zaken die je níet makkelijk bij Nederlandse vrouwen kon krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze Poolse sletten uitgevonden.
Nog wel.... maar straks krijgen we Roemeense en Bulgaarse sletten.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:31 schreef Monolith het volgende:
Ik dacht dat die er waren voor zaken die je níet makkelijk bij Nederlandse vrouwen kon krijgen.
quote:
Blij dat je het eindelijk inziet. Nu nog inzien dat er geen boze geesten bestaan die je proberen slechte dingen te laten doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat er in bepaalde topics toch de ware aard van de zelfbenoemde linksmensen naar boven komt. Die feitelijk een (in mijn ogen) voor allochtonen zeer bedreigende mening op na houden.
quote:
quote:
Zonder namen is er niets aan, Mutant.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blij dat je het eindelijk inziet. Nu nog inzien dat er geen boze geesten bestaan die je proberen slechte dingen te laten doen.
Die 6-hoek natuurlijk.quote:
Natuurlijk, in een parallelle dimensie.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:45 schreef Drugshond het volgende:
Doden in onrustig Noord-Nigeria
Bestaat er dan een rustig Nigeria ?!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onmogelijk. Alleen het Westen steunt evil dictators.
quote:
quote:
quote:Her father is Bernard Lewinsky, an oncologist, who is the son of German Jews who escaped Nazi Germany and emigrated to El Salvador and later the United States.
Ik was acht.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel fokkertjes hier zaten toen nog in de luiers. Of moesten nog geboren worden.
Ik weet het anders nog. Schaam me er nu nog voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel fokkertjes hier zaten toen nog in de luiers. Of moesten nog geboren worden.
Onprofessioneel maar wel een goed beeld van de wedstrijd en eigenlijk het hele EK.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik weet het anders nog. Schaam me er nu nog voor.Rijkaard
WK.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Onprofessioneel maar wel een goed beeld van de wedstrijd en eigenlijk het hele EK.
Ben jij nou libertarier?quote:
Ik herinner me er niet veel van, behalve dan dat het afzichtelijk en stomvervelend was.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik ook. en herinner het me nog allemaal goed.
Je ontknaping?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik herinner me er niet veel van, behalve dan dat het afzichtelijk en stomvervelend was.
Sorry, ik ben in de war, dan herinner ik het me eigen niet helemaal goed. Toen was ik 10 jaar oud.quote:
Ik maak zelf wel uit of ik een luier draag.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik begrijp u niet helemaal heer Pullo.
Maar wel gratis.quote:
quote:
Uiteraard. Het was dan ook enkel een vraag.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit of ik een luier draag.
Ja, je moeder zong, ja.quote:
Maar nee, ik was acht en ik droeg een gerse korte broek.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uiteraard. Het was dan ook enkel een vraag.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar nee, ik was acht en ik droeg een gerse korte broek.
quote:
Graag zou ik overigens hebben gezien dat Roodhaar of Olga Lawina deze taak op zich genomen had.quote:gerse
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Graag zou ik overigens hebben gezien dat Roodhaar of Olga Lawina deze taak op zich genomen had.
Schrikbarende opmerking in het licht van het feit dat Betyar hier regelmatig meldt dat hij op het seksuele vlak regelmatig aan z'n trekken komt.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is niet de plaats om familiefoto's te posten.
Alleen was het een WKquote:Op zondag 3 juli 2011 20:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Onprofessioneel maar wel een goed beeld van de wedstrijd en eigenlijk het hele EK.
quote:
Ik had het al recht getrokken.....Ik edit het ook expres niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alleen was het een WK
Achtste finale van het WK 1990 om precies te zijn.
Hè?quote:
Damn! Engertquote:Op zondag 3 juli 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet echt eens ophouden met eerst weg te rijden en dan zaken als stoel instellen, gordel omdoen, telefoon met de auto verbinden en navigatie instellen terwijl ik stapvoets door de straat rij en ternauwernood allerlei opstakels weet te ontwijken.
Mijn sc-delen hebben maar 5 pagina's, postnr?quote:
Het begon hierquote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn sc-delen hebben maar 5 pagina's, postnr?
Ja, of ritueel slachter worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moet in de bioindustrie werkzaam worden.
Een baan met mogelijkheden.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Houden ze daar ook al draken?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat is een Schlager.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat zoiets als 'zanger lichte muziek'?
quote:
Liever werkloos dan broodjournalist.quote:
Niet. Blind voor de feiten neem ik aan, of niet gezienquote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever werkloos dan broodjournalist.
Dat is een hobby.
Speaking of which, hoe heeft duke gereageerd op je bazenartikel over somalië?
Dat hoor ik regelmatig van vrouwen die naast mij wakker worden. Dan gaan ze met hun hand over mijn vetkwabben, terwijl hun ogen ontluiken ontwaren ze langzaam een enorme haakneus waar ze zo de gaten inkijken waar het neushaar uitkrult. En als toppunt aai ik ze dan met mijn misvormde jewklauw over hun lichaam.quote:
V_P ISquote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hoor ik regelmatig van vrouwen die naast mij wakker worden. Dan gaan ze met hun hand over mijn vetkwabben, terwijl hun ogen ontluiken ontwaren ze langzaam een enorme haakneus waar ze zo de gaten inkijken waar het neushaar uitkrult. En als toppunt aai ik ze dan met mijn misvormde jewklauw over hun lichaam.
De vraag die elke vrouw zich steevast stelt is wat ze zo ver heeft gebracht.
Die heeft wel smaak.quote:
Om over die goddelijke vrouw rechts nog maar te zwijgen.quote:
Mijn werk is inderdaad mn hobby.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever werkloos dan broodjournalist.
Dat is een hobby.
Speaking of which, hoe heeft duke gereageerd op je bazenartikel over somalië?
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Om over die goddelijke vrouw rechts nog maar te zwijgen.
Ach, ze hebben een leuke avond gehad dus moeten niet zeurenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat hoor ik regelmatig van vrouwen die naast mij wakker worden. Dan gaan ze met hun hand over mijn vetkwabben, terwijl hun ogen ontluiken ontwaren ze langzaam een enorme haakneus waar ze zo de gaten inkijken waar het neushaar uitkrult. En als toppunt aai ik ze dan met mijn misvormde jewklauw over hun lichaam.
De vraag die elke vrouw zich steevast stelt is wat ze zo ver heeft gebracht.
Chavezquote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef Dutchnative het volgende:
[youtube]http://www.latinamericanstudies.org/venezuela/chavez-castro-03.jpg[/youtube]
quote:
Nee, ik heb vandaag gewerkt.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand hier zich al 'The Believing Brain' van Michael Shermer tot zich genomen?
Ik vraag me af of Adri haar mee zou nemen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef Nautilus. het volgende:
De gracht waarin Patrizio Canaponi zijn gondel liet varen, de gracht waarin Beau van Erven Dorens bijna verzoop.
Het maakt uit dat het een zeilboot is. Zeilbootvolk is wat raar volk. De meesten doen niet eens wat met dat rare doek aan die stokken die ze midden in de boot stoppen.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Nautilus. het volgende:
Onbetaald, hoor, maakt dat nog wat uit? Ik heb mijn broer geholpen met het opknappen van zijn zeilboot.
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:05 schreef Nautilus. het volgende:
De gracht waarin Patrizio Canaponi zijn gondel liet varen, de gracht waarin Beau van Erven Dorens bijna verzoop.
Nooit roodborstje?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo werd ik soms door vrienden genoemd hehe
Goh. Blijkbaar ben je dan een van de coolere in je gang.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Blijkbaar ben je dan een van de coolere in je gang.
Nee, ik heb geen bijnamen.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:11 schreef robin007bond het volgende:
Krijg jij ook bijnamen GSbrder? Of had je die vroeger?![]()
Nu noemt iedereen mij Robin gelukkig
Iets formeels en grappigquote:Op maandag 4 juli 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen bijnamen.
Hooguit dat wat vrienden me bij mijn achternaam noemden, het heeft wel iets
Haha, nog leuker is het iemand katoenplukker noemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iets formeels en grappig
Een vriend van me noem ik heel vaak neger als er geen mensen bij zijn. Hij noemt me ook vaak neger/hoer o
i.d.
Volgens mijn vader ben ik net een corpsbal met zonnebril haha.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nog leuker is het iemand katoenplukker noemen.
Dat is pas denigrerend en slaafs. Maar het heeft wat studentikoos vrienden met hun achternamen te noemen:
Hey, van Binsbergen, lul, nog geneukt?
Haha, niets mis met zo'n uitstralingquote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mijn vader ben ik net een corpsbal met zonnebril haha.
Kan niet wachten tot ik kan studeren
Lekker weg van ouders ookquote:Op maandag 4 juli 2011 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, niets mis met zo'n uitstraling
Maar het is een hartstikke mooie tijd. Maximale vrijheid, minimale verantwoordelijkheid.
De perfecte inleiding tot een bestaan in de goot.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:34 schreef GSbrder het volgende:
Maar het is een hartstikke mooie tijd. Maximale vrijheid, minimale verantwoordelijkheid.
Dan moet je wel heel veel drinken, anders ben je wel de nar van de stad.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik kan studeren
U meneer, heeft gelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:21 schreef eriksd het volgende:
Frank Buis van At5 heeft altijd van die rauwe beelden.
Check dit.
Dan kan ik iedereen nuchter observeren en daar mijn voordeel mee doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel drinken, anders ben je wel de nar van de stad.
Je weet dat het aantal ECTS en de hoogte van het collegegeld wordt bepaald algelang naar je alcoholconsumptie?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan kan ik iedereen nuchter observeren en daar mijn voordeel mee doen.
Je weet dat je jezelf daarmee niet geliefd zal maken hoop ik?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongeacht wat voor baan.quote:
Stropdas?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:40 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen stropdasloze kameraden en de rest
quote:Ann Coulter is so ugly last time she looked out the window she got arrested for mooning.
Haha, nee. Dat werkt echt niet. Er is niks zo irritant als nuchter tussen dronken mensen zitten, en je zal al snel of gaan meedrinken of thuis op je kamer World of Warcraft gaan spelen.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een tamelijk te betreuren statement uwer zijde vrind.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:18 schreef Reya het volgende:
Ik heb geen flauw idee; ik draag nimmer dassen.
Ann Coulter is niet goed bij dr hoofd.quote:
Rechtsconservatieve achterlijkheid verpakt in een voor mannen van middelbare leeftijd zeer aangenaam jasje.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Reya het volgende:
Ann Coulter heeft goed geboerd met het verkopen van politieke retoriek; nu is er wat meer concurrentie in haar niche.
Ik had haar fysieke aantrekkelijkheid nog niet reeds in consideratie genomen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rechtsconservatieve achterlijkheid verpakt in een voor mannen van middelbare leeftijd zeer aangenaam jasje.
Zoals elke grondstofquote:Op maandag 4 juli 2011 11:27 schreef betyar het volgende:
Het lijkt wel of hout met de week duurder wordt.![]()
Ik vind haar niet aantrekkelijk, maar haar doelgroep wel. Wat dat betreft is ze dus eigenlijk de voorloper van Palin en Bachmann.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had haar fysieke aantrekkelijkheid nog niet reeds in consideratie genomen.
Hm, dat zou inderdaad best eens kunnen bijdragen aan haar publiciteit.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind haar niet aantrekkelijk, maar haar doelgroep wel. Wat dat betreft is ze dus eigenlijk de voorloper van Palin en Bachmann.
Ik denk dat scandium en yttrium anders binnenkort aardig in prijs gaan dalen: Gewilde hightech metalen op zeebodemquote:
Maar ik zie betyar daar niet zo snel een carport van timmeren.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat scandium en yttrium anders binnenkort aardig in prijs gaan dalen: Gewilde hightech metalen op zeebodem
Misschien wordt het wel zo goedkoop dat ie straks iPads als dakbedekking kan gaan gebruikenquote:Op maandag 4 juli 2011 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik zie betyar daar niet zo snel een carport van timmeren.
Gekkie ben je ookquote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel zo goedkoop dat ie straks iPads als dakbedekking kan gaan gebruiken
Jij verrechtst gewoonquote:Op maandag 4 juli 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben misschien links, maar toch vind ik dat Papiervernipperaar er toch een aantal vreemde ideeen op nahoudt.
Dat is niet zo gek. Maar ik kan het wel waarderen hoe hij voor de Libische rebellen op de bres springt.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben misschien links, maar toch vind ik dat Papiervernipperaar er toch een aantal vreemde ideeen op nahoudt.
Hij riep al in februari dat het een kwestie van dagen was voordat Ghadaffi weg zou zijn, een langere oorlog was "out of the question".quote:Op maandag 4 juli 2011 12:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Maar ik kan het wel waarderen hoe hij voor de Libische rebellen op de bres springt.
Zijn uitspraak dat hij vanuit Nederland meehielp de revolutie te organiseren vond ik ook enigzins opmerkelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Het is een volslagen malloot die niet veel onderdoet voor Lambiekje.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
Lambiekje heeft voor mij dan wel weer een cult-status.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een volslagen malloot die niet veel onderdoet voor Lambiekje.
Mijnheer Lambiekquote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje heeft voor mij dan wel weer een cult-status.
Dat is eng.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:09 schreef von_Preussen het volgende:
OUD is echt het meest hilarische forum op fok, hoe kom je erop:
Themafototopic: slapende kindjes deel 3
Met dat soort idioten heb ik vroeg regelmatig gediscussieerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje heeft voor mij dan wel weer een cult-status.
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met dat soort idioten heb ik vroeg regelmatig gediscussieerd.
Ik merk dat het je mening ten goede heeft gevormd.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een volslagen malloot die niet veel onderdoet voor Lambiekje.
Kijk eens aan.quote:
In BNW?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met dat soort idioten heb ik vroeg regelmatig gediscussieerd.
Wablief?quote:
Nou ja, die mening had ik daarvoor natuurlijk al. Het vele discussiëren heeft mij echter wel twee belangrijke levenslessen opgeleverd. 1) Zulke domme mensen bestaan écht. 2) Het idee dat dit soort mensen voor rede vatbaar zijn, is een illusie.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat het je mening ten goede heeft gevormd.
Wie we daar hebben moest er nog achteraanquote:
Ik heb die belangrijke ervaring nog niet, maar ik ben blij dat ik in deze toch van jouw wijsheid kan leren en voor het goede doel door kan gaan met het negeren van dergelijke randfiguren.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, die mening had ik daarvoor natuurlijk al. Het vele discussiëren heeft mij echter wel twee belangrijke levenslessen opgeleverd. 1) Zulke domme mensen bestaan écht. 2) Het idee dat dit soort mensen voor rede vatbaar zijn, is een illusie.
Ja hij is weer terug uit Antwerpen, met een kater voor 10.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie we daar hebben moest er nog achteraan
Nou daar hangen ze wel rond, maar ze mogen ook vaak ongestraft in de voormalige WFL fora posten. Daarbij heb ik ook nog veel discussies met creationisten gevoerd op Engelstalige fora, dat is van hetzelfde laken een pak.quote:
Ah perfect, wou het je nog vragen of middag ook schikte gezien de treintijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:20 schreef GSbrder het volgende:
A(m)s(terdam) van het kwaad donderdagmiddag?
Ik weet niet of ik in de avond en ochtend kan
Hoe was het?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hij is weer terug uit Antwerpen, met een kater voor 10.
Geweldig, uitermate vermaakt moet ik zeggen, toch nog een pluspuntje voor de zuiderburen.quote:
Prima. In de avond heb ik helaas een ander feestje en 's ochtends een werkoverleg.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah perfect, wou het je nog vragen of middag ook schikte gezien de treintijden.
Maar als het middag is dan ben ik van de partij.
Aimabel plan!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima. In de avond heb ik helaas een ander feestje en 's ochtends een werkoverleg.
Maar ik reken erop dat Erik de bitterballen in het vet gooit om een uurtje of 16:00
Zuiderburen oke vindenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geweldig, uitermate vermaakt moet ik zeggen, toch nog een pluspuntje voor de zuiderburen.
My thoughts exactly, voordat ik m'n (slapende) kind ging posten op een openbaar forum.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:23 schreef GSbrder het volgende:
Die kinderfoto’s zijn wel suf trouwens.
Hoeveel pedo’s zouden daar nu naar kijken?
Ik was met een groep 'olijke Hollanders dus dan is het goed te doen.quote:
Wil jij een kind dan VS?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wil jij een kind dan VS?Wil jij een kind van VS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Edoch, een kruising tussen de uitgesproken rechtse circlejerk POL'lers zou een ubermensch zijn op zakelijk, sociaal en humor gebied.quote:
Montmatre.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zit nog te dubben naar welk cafe we gaan overigens.
Een kind van VS zou uiteraard garant staan voor sterke genen, dus in dat opzicht ja.quote:
GMTA.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch, een kruising tussen de uitgesproken rechtse circlejerk POL'lers zou een ubermensch zijn op zakelijk, sociaal en humor gebied.
Een soort anti-christ, krijg je dan. Doet me denken aan The Omen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch, een kruising tussen de uitgesproken rechtse circlejerk POL'lers zou een ubermensch zijn op zakelijk, sociaal en humor gebied.
In Trouw staat daar ook een verhaal over. Dat is een stuk genuanceerder. Ben niet per se voorstander, maar begrijp de gedachtegang.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een soort anti-christ, krijg je dan. Doet me denken aan The Omen.
Begrijp je je eigen gedachtegang?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Trouw staat daar ook een verhaal over. Dat is een stuk genuanceerder. Ben niet per se voorstander, maar begrijp de gedachtegang.
Met dito achternamen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
Ik krijg hele goede kinderen. Aanwinsten voor de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |