Ja ik heb er echt zin in vanavond!quote:Op maandag 4 juli 2011 08:44 schreef MarMar het volgende:
ik krijg zin in die paella
binnenkort ook maar eens eten, thx voor de inspiratie
weet ikquote:Op maandag 4 juli 2011 08:58 schreef MarMar het volgende:
Egypte is in de zomer wel HEEL erg warm, 40+ warm, wanneer zijn jullie van plan te gaan?
Dat is idd de perfecte timing kwa temperatuurquote:Op maandag 4 juli 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
weet ikheb een keer in Augustus in Marokko gezeten, lekker hoor met 52 graden in de woestijn!
We willen eind oktober gaan! Denk dat het dan wel lekker is, volgens mijn research
zo'n 25 graden.
Rondreizen. Ik wil eigenlijk liever "kei avontuurlijk"quote:Op maandag 4 juli 2011 09:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk! Ga je dan rondreizen of aan het strand hangen?
Zuid spanje, naar de familie van vriendjequote:
Ja, voor Peru & Bolivia, vorig jaarquote:Op maandag 4 juli 2011 09:17 schreef Perruche het volgende:
Thanks XM, zal er eens naar kijken! Jij gebruik van gemaakt?
I can confirmquote:Op maandag 4 juli 2011 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, voor Peru & Bolivia, vorig jaar. Erg tevreden over! Je kan dmv bouwstenen zelf je reis samenstellen. Je kan er dus voor kiezen om alles door hen te laten regelen, maar je kan ook heel goed alleen bouwstenen afnemen en dan zelf ook dingen eromheen regelen. Dat hebben wij niet gedaan omdat het onze eerste verre reis was. Durfden we niet zo aan om het zelf helemaal te doen. Maar, goeie organisatie, denken goed mee
. Vrienden van ons gaan ook geregeld via hen op reis en nog nooit tegengevallen.
Dat is fijn!quote:Op maandag 4 juli 2011 09:23 schreef MarMar het volgende:
Oh maar zuid Spanje is ook niceDaar gaan wij naartoe eind augustus, dorpje in Andalusië aan de zee vlak bij Malaga, daar woont een vriendin van me vlakbij
![]()
Lekker particulier geregeld allemaal, scheelt ook bulten euro's en terrasje hangen is daar zo lekker goedkoopOh en ze verhuren er scootmobiels
handug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |