Hahahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Begin er nou niet over
Het trauma!!
De pijn!!
Nouja tijn zei dat het niet erg was om een andere dude te bangen, dus hij is zoiezo engquote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hm ok.... Waar was je dan gister met Fortarock?
Wie mij? Wanneer dan?quote:
Arch Enemy en Immortal waren wel baas.quote:
Ja dat zal vast indruk makenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan gaan we keer met zijn allen naar de kroeg?
volledig in het zwart en alternatief tho
Bang zullen we die mensen maken.
Baas Enemy en Arch waren wel onsterfelijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Arch Enemy en Immortal waren wel baas.
Ik stond ergens achter aanquote:
Nou geloof me als we daar met 6 man ofso met corsepaint zwarte wijde broeken met rafels en kettingen eraan en shit binnenkomen dat ze toch wel zo kijke vna WTFquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dat zal vast indruk maken
Alhoewel na aanleiding van Roadburn dit jaar er nog wel een KLB topic was over 'al die stinkende metal mensen'
Ik juist nietquote:
Ik ben Barman.. kan geregeld worden. hahaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
We kunnen met zijn allen naar emre's concert gaan op 1 oktober, mits emre bier voor ons hosselt ofcourse
Doe eens een linkquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dat zal vast indruk maken
Alhoewel na aanleiding van Roadburn dit jaar er nog wel een KLB topic was over 'al die stinkende metal mensen'
kijk dan word het al een ander verhaal om naar doetinchem te komenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben Barman.. kan geregeld worden. haha
jaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik juist niet
Vandaar... Ik dacht al...
Je verstopte je dus voor me haha
Graspop 2009. Of was jij dat niet?quote:
Oh.. daar weet ik nog niks vanaf.. Maar ik ga wel naar Aurora Infernalis Part III.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
Is er dit jaar trouwens weer een Sathanas in Gloriam?
Awww gossjie...quote:
Wow dat festival is vet goedkoopquote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh.. daar weet ik nog niks vanaf.. Maar ik ga wel naar Aurora Infernalis Part III.
http://www.last.fm/festival/1895597+Aurora+Infernalis+Part+III
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wow dat festival is vet goedkoopMwoa.. 'Festival'. Gewoon lekkere black metal bij mijn nieuwe woonplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dødheimsgard is vet.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh.. daar weet ik nog niks vanaf.. Maar ik ga wel naar Aurora Infernalis Part III.
http://www.last.fm/festival/1895597+Aurora+Infernalis+Part+III
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wallah ik regel alles, jweettoch. Autoradio's doe ik ook.
Alles d'r op? Fetta en peper ook?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Doe je ook complete auto's?
Zo ja: chev impala of opel record c coupe graag
Hehehequote:Op zondag 3 juli 2011 21:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Doe je ook complete auto's?
Zo ja: chev impala of opel record c coupe graag
quote:
Euh volgens mij was dat ThE_ED ik heb jou volgens mij niet gezienquote:
Oh gelukkigquote:
Dat was 'm idd. Helemaal vergeten. Het is ook alweer 2 jaar geleden he.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh volgens mij was dat ThE_ED ik heb jou volgens mij niet gezien
[..]
Oh gelukkig
Het is ook mijn broerquote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat was 'm idd. Helemaal vergeten. Het is ook alweer 2 jaar geleden he.
En lol @ MetalTurk
Ja ik zag 't staan ...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef stefanhaan het volgende:
En In Flames + Trivium komt ook naar 013, FACK goeie concerten.
Wie gaat er mee?
Mooi man, zie je daar.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Aurora Infernalis Part III is in de herfstvakantie. Dat komt wel heel erg mooi uit... Wordt dan alleen ook een hotelletje erbij. Toch even serieus overwegen.
Topic van de hand van übermongool Aight1quote:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef RoW_0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 broodjes, wees er snel bij!
Ik ga liever naar Intronaut, Ghost Brigadequote:Op zondag 3 juli 2011 21:21 schreef stefanhaan het volgende:
En In Flames + Trivium komt ook naar 013, FACK goeie concerten.
Wie gaat er mee?
Niet bitchen en gewoon meegaanquote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga liever naar Intronaut, Ghost Brigade
Hapt er 1 weg. En inderdaad met sambal gaarne!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:22 schreef RoW_0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 broodjes, wees er snel bij!
Kaartje Heidenfest al binnen. Dus sowieso aanwezig. Van de vriendenkring zijn er nog geen gegadigden, dus meld je maar aan als je mee wilt.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:23 schreef stefanhaan het volgende:
Iemand zin in Heidenfest 011 (¤27,50)
of Trivum + In Flames (¤30)?
[..]
Niet bitchen en gewoon meegaan
Als er nog wat meer mensen gaan ga ik zeker mee inniedergevalquote:Op zondag 3 juli 2011 21:24 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kaartje Heidenfest al binnen. Dus sowieso aanwezig. Van de vriendenkring zijn er nog geen gegadigden, dus meld je maar aan als je mee wilt.
Denk dat ze een rolberoerte krijgt als ze die carnavalsmetal aan moet horenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als er nog wat meer mensen gaan ga ik zeker mee inniedergeval
Mixedemo ga ook mee
1 keer gehad, best lekker. Maar veel kilocalorieen man!quote:
Dat boeit niet krijgt ze wel een extra wijntjequote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Denk dat ze een rolberoerte krijgt als ze die carnavalsmetal aan moet horen
Jah waarschijnlijk gaat trivium die nieuwe shit van hun spelen, In Waves is echt facking awsomequote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn events:
Meeste zijn wel i'm interested, ipv dat ik er zeker ben.
http://www.last.fm/user/RoW0/events
En ja, In flames en ghost brigade staan er ook bijIk ga het inderdaad druk krijgen na de vakantie!
[..]
1 keer gehad, best lekker. Maar veel kilocalorieen man!
Sorry, waarheen?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als er nog wat meer mensen gaan ga ik zeker mee inniedergeval
Mixedemo ga ook mee
Ja daaromquote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn events:
Meeste zijn wel i'm interested, ipv dat ik er zeker ben.
http://www.last.fm/user/RoW0/events
En ja, In flames en ghost brigade staan er ook bijIk ga het inderdaad druk krijgen na de vakantie!
[..]
1 keer gehad, best lekker. Maar veel kilocalorieen man!
Heidenfestquote:
Is daar een site van?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heidenfest
AHHHAHAHA in waves is echt een geweldige nieuwe single van in flames.
De lyrics zijn wel lame :/ de hele tijd IN WAAAAVEEEES IN WAAVVEEEEESquote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Is daar een site van?
Ja he die heb ik ook al gehoord
Meestal hebben mensen na een beroerte niet gelijk weer behoefte aan drank. Handig om te wetenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat boeit niet krijgt ze wel een extra wijntje
Trechter dan maarquote:Op zondag 3 juli 2011 21:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Meestal hebben mensen na een beroerte niet gelijk weer behoefte aan drank. Handig om te weten
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Meestal hebben mensen na een beroerte niet gelijk weer behoefte aan drank. Handig om te weten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Toch wel gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
Fack nu barst ik van de hongerquote:Op zondag 3 juli 2011 21:31 schreef BELASTING het volgende:
Ook even voor tussendoor. Mocht je trek gekregen hebben van de Durum Dòner van RoW_0
Blijkbaar ook al een 2e deel uit sinds een maand.
Ze is getrouwd hé!quote:
Best wel jah...quote:
Ik ben niet zo hoorquote:
Komkommer ist Krieg?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb per ongeluk EHEC komkommers in jullie broodjes gestopt.
MUUUUUUHAHAHAHAHA. KRIEG KRIEG TR000 CULT. enzo.
Ja! Omnomnom, alleen EHEC komkommers niet!quote:
Ach EHEC is niet zo dodelijk bij jonge mensen dacht ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:35 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ja! Omnomnom, alleen EHEC komkommers niet!
Ach, fijn is ook anders denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach EHEC is niet zo dodelijk bij jonge mensen dacht ik.
Valt best meequote:
Dat is een ander verhaalquote:
Ik heb geen openingszin want ik ga nooit stappenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valt best mee![]()
Mijn openingszin is: Hey meisje ruikt dit doekje naar chlorofrom. En dan stop ik als ze aan het doekje ruikt GHB in haar drankje
Ik zie Tom Warrior al zitten op de wcquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie Tom Warrior al zitten op de wc
Same here :/quote:
Gewoon niks te doenquote:
LoL? LMAO ROFLCOPTERBBQ?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same here :/
Heb een livestream LoL op mijn rechterscherm op staan though.
League Of Legendsquote:Op zondag 3 juli 2011 21:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
LoL? LMAO ROFLCOPTERBBQ?Wat was LoL ookalweer.
Neuhquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh. zo'n world of warcraft achtig iets ofzo.
Ik kan niet painten of photosoepen dus gelukkigquote:
ik welquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan niet painten of photosoepen dus gelukkig
Iedereen kan MS paintquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan niet painten of photosoepen dus gelukkig
maar niet iedereen kan het goedquote:
Tom paint die op de wc kan ik niet hoorquote:
Ik ook wel. Zuur dat ik nog vanaf mijn teleföhn moet internetten, anders was ik nu al wel aan het painten geslagen.quote:
Zoek een PC?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ook wel. Zuur dat ik nog vanaf mijn teleföhn moet internetten, anders was ik nu al wel aan het painten geslagen.
Gaat snel zo vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |