Hehehequote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
Sweet Child O'Mine is eigenlijk best lache in Drop C
Inderdaad ik zou dan ook alleen die zondag gaan voor DT.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:31 schreef MixedEmotions het volgende:
http://www.bospop.nl/Page/399611_timetable-bospop-2011.aspx
Het enige wat me nog remotely zou trekken naar Bospop is Dream Theater
[..]
Hehehe
Niets mis met zulke vrouwquote:Op zondag 3 juli 2011 20:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
No ty, dan hit ik nog liever een 50 jaar oude vrouw
Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken. Welke kant ze opgaan met het nieuwe album. Welke oude nummers ze nog wel gaan spelen en welke niet. Etc.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dream Theater is live echt gaaf. Heb toch liever Mike Portnoy als drummer. Dus ik hoor het eerst wel op cd.
Wil wel een korte review van jou horen.![]()
Zondag speelt Slayer!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad ik zou dan ook alleen die zondag gaan voor DT.
quote:
Als je Dream Theater leuk vindt dan moet je Riverside eens checken.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:31 schreef MixedEmotions het volgende:
http://www.bospop.nl/Page/399611_timetable-bospop-2011.aspx
Het enige wat me nog remotely zou trekken naar Bospop is Dream Theater
[..]
Hehehe
Slayer of DT moeilijke keuzequote:
En sommigen zien er nog goed uit ookquote:Op zondag 3 juli 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets mis met zulke vrouwouwe fietsen
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken. Welke kant ze opgaan met het nieuwe album. Welke oude nummers ze nog wel gaan spelen en welke niet. Etc.
Review komt er zeker. Als het niet van mij is dan wel een ander
Slayer is al een poosje uitverkocht....quote:
Ik denk dat hij het wel kan. Ik ben wel benieuwd wie de vocaals over gaat nemen. Jordan?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En sommigen zien er nog goed uit ookZei het wel strak getrokken.
Ik ben ook zeker benieuwd welke kant ze nu op gaan. Ben ook benieuwd wat de nieuwe drummer (wat was zijn naam ook alweer?) er van bakt. Welke nummers kan hij aan.. Sommige stukken zijn vrij pittig om te spelen lijkt mij.
En zijn mij toch te duur ook. Voor Slayer heb ik dit toch niet over. Wel nog E-tickets verkrijgbaar hoor. Toch niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:36 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Slayer is al een poosje uitverkocht....
Hehehe... Het lijkt erop dat de doorverkopers hun absurd dure kaartjes nog niet kwijt zijn. Ze zijn nu al minder dan 50 euro.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En zijn mij toch te duur ook. Voor Slayer heb ik dit toch niet over. Wel nog E-tickets verkrijgbaar hoor. Toch niet.
Toch goed dat ik mijn kaartje nog kon doorverkopen voor de koopprijs...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En zijn mij toch te duur ook. Voor Slayer heb ik dit toch niet over. Wel nog E-tickets verkrijgbaar hoor. Toch niet.
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
Fackng klote laptops, mijn netwerk adapter crashte weer eens moest heel mijn lappy rebooten
Mogelijk, ik ben niet zo thuis in het DT kamp. Maar toch wekt het mijn nieuwsgierigheid hoe de nieuweling het zal doen, wie de nieuwe vocaal over gaat nemen. En hoe ze live en op cd gaan worden. Het blijft natuurlijk een geweldige band, en Mike zal ook verder nog succes krijgen toch? Zit hij eigenlijk nog bij Avenged Sevenfold? Half december zei hij dat hij er een jaar zou blijven. En we zijn pas een half jaar verder namelijk.. Iemand enig idee?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel kan. Ik ben wel benieuwd wie de vocaals over gaat nemen. Jordan?
You win some, you loose some...quote:
Nee dat was vorig jaar dat Mike voor Avenged Sevenfold dus nu doet hij wat anders volgens mij. Geen idee wat hij nu gaat doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mogelijk, ik ben niet zo thuis in het DT kamp. Maar toch wekt het mijn nieuwsgierigheid hoe de nieuweling het zal doen, wie de nieuwe vocaal over gaat nemen. En hoe ze live en op cd gaan worden. Het blijft natuurlijk een geweldige band, en Mike zal ook verder nog succes krijgen toch? Zit hij eigenlijk nog bij Avenged Sevenfold? Half december zei hij dat hij er een jaar zou blijven. En we zijn pas een half jaar verder namelijk.. Iemand enig idee?
quote:
Paar keer gezien laatste keer met DTquote:
Jammer, ik miste hem toch wel afgelopen zondag op GMM. Hij was toch het hart van de band. Dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was vorig jaar dat Mike voor Avenged Sevenfold dus nu doet hij wat anders volgens mij. Geen idee wat hij nu gaat doen.
Ik hoop dat ze iig de nummers die ik leuk vind blijven spelen
Dat is ook gaafquote:
Hahahaquote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
WTF, ik doe net mijn witte blouse uit zie ik daar een gespiegelde kopie van mijn tattoo in staat
Ze komen eind van 't jaar naar 013... Ik bedenk nog of ik er wel of niet heen ga...quote:
Doe dan ook geen wit aan joh!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
WTF, ik doe net mijn witte blouse uit zie ik daar een gespiegelde kopie van mijn tattoo in staat
Gelukkig is het een 7 euro blouse van de zeemanquote:
Normaal hoort dat toch niet af te geven?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ze komen eind van 't jaar naar 013... Ik bedenk nog of ik er wel of niet heen ga...
[..]
Doe dan ook geen wit aan joh!
De inkt was nog niet droog?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
Mike? Het hart van A7x hij is/was tijdelijk. Dus het hart nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jammer, ik miste hem toch wel afgelopen zondag op GMM. Hij was toch het hart van de band. Dus ik ben benieuwd.
[..]
Dat is ook gaafOp GMM niet gezien, maar een keer met DT en Big Elf en nog zo een band gezien in Ahoy. Moeite waard om te zien!
Naja tis gekorreld ofso, dus et zal wel iets van mix zijn van inkt die oppervlakkig erop zit + korstjes ofsoquote:
Nee, van DT bedoelde ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mike? Het hart van A7x hij is/was tijdelijk. Dus het hart nee.
Ik zie ook nog welquote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ze komen eind van 't jaar naar 013... Ik bedenk nog of ik er wel of niet heen ga...
Klinkt wel als korstjes inderdaad. Wel gave tattoo btw!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja tis gekorreld ofso, dus et zal wel iets van mix zijn van inkt die oppervlakkig erop zit + korstjes ofso
Opeth.quote:
Over 2 weken in laten kleuren en dan kom ik het resultaat nog wel trots op Fok! showenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Klinkt wel als korstjes inderdaad. Wel gave tattoo btw!
Nice als opeth komt gaan we wel met zijn allenquote:
Ja eigenlijk wel hij deed iig heel veel voor die band. Interviews, de bootlegs, hij schreef mee aan de nummers.quote:
Is dit je 1e?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Over 2 weken in laten kleuren en dan kom ik het resultaat nog wel trots op Fok! showen
Gaafquote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nice als opeth komt gaan we wel met zijn allen
Behalve jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ok. Ja het kan een beetje korrelen... Met wat smeer je 't in?quote:
Ik ben voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
Dan doen we een Fok! autisten/headbang meeting bij Opeth
Vaseline.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ok. Ja het kan een beetje korrelen... Met wat smeer je 't in?
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Behalve jijnog steeds te geintimideerd
We gaan allemaal mixed-emo proberen te versierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
en wijnquote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef stefanhaan het volgende:
Opeth is ook nooit zo duur dus dat scheelt ook weer, blijft er meer geld over voor bier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We gaan allemaal mixed-emo proberen te versierenToch?
Veel succes....quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
Ze is getrouwdquote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hehehehe Thxquote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is getrouwd
Dus dan respecteer ik dat en gaan we niet hosselen
Verloofd. Zie ik net in dr FoBo staan. Maar dat is praktisch hetzelfde.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is getrouwd
Dus dan respecteer ik dat en gaan we niet hosselen
Of we hosselen daar gewoon andere random alto chicks?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Verloofd. Zie ik net in dr FoBo staan. Maar dat is praktisch hetzelfde.
Piratenhoed? Wtf?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of we hosselen daar gewoon andere random alto chicks?
Vorige keer op Paganfest 2010 kwam er echt 1 alto chick in een superstrak leren kort rokje en echt zo'n mini bh topje en een piraten hoed.
Wat een held was dat
Je weet toch wat paganfest is?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Veel succes....Heb je nog een zus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Lijkt me ook een leuk plan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of we hosselen daar gewoon andere random alto chicks?
Vorige keer op Paganfest 2010 kwam er echt 1 alto chick in een superstrak leren kort rokje en echt zo'n mini bh topje en een piraten hoed.
Wat een held was dat
Denk 't nie....quote:
metalcarnavalquote:
Hosselen is gewoon een fok termquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuk plan.Alleen dat 'hosselen'.. We zijn geen negers die naar R&B en po(e)p luisteren toch
Nooit geweest. Dat hoempa-gebeuren trekt me niet zo. Ja, 5 minuten lachen, daarna wordt het eentonig.quote:
Meer zegmaar piraten muziek, alestorm ed.quote:
Je snapt me wel.quote:
nou die zanger van alestorm was om 2 uur al in de stad stombezopenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nooit geweest. Dat hoempa-gebeuren trekt me niet zo. Ja, 5 minuten lachen, daarna wordt het eentonig.
De inkt moet ook in je huid, niet er op m'n jong.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
Weet ik Alestorm is vetquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Meer zegmaar piraten muziek, alestorm ed.
Ik heb toen nog staan dansen met die zanger van alestorm. Geweldig concert was dat.
Nadeel van bij concerts is dat de chicks vaak met hun boyfriends komenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Waar maak je als single-metalhead de meeste kans om een chick te hosselen?
Een metalFok!autisten datingsite?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon ouderwets in de kroeg.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
Goed planquote:
Goedquote:
Dan gaan we keer met zijn allen naar de kroeg?quote:
meh? hoe bedoel je.. ff spiekenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:18 schreef MixedEmotions het volgende:
@ RoW_0: Hoe heb je dat met die logo's gedaan rechts op je Last.FM profiel?
Best. Waar?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan gaan we keer met zijn allen naar de kroeg?
volledig in het zwart en alternatief tho
Bang zullen we die mensen maken.
Met face paint dan he dan worden mensen bangquote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik loop er bij zoals ik wil.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Corpse paint mevrouw. Corpse paint.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Met face paint dan he dan worden mensen bang
Dat moet ik dan wel ff bij emre halen want dat heb ik nietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Met face paint dan he dan worden mensen bang
Wallah ik regel alles, jweettoch. Autoradio's doe ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat moet ik dan wel ff bij emre halen want dat heb ik niet
Ja doe datquote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat moet ik dan wel ff bij emre halen want dat heb ik niet
Hahahahahahaquote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wallah ik regel alles, jweettoch. Autoradio's doe ik ook.
Neem ik mijn zwaard ook wel mee op mijn rug =)quote:
Hm ok.... Waar was je dan gister met Fortarock?quote:
Heb ik live mogen aanschouwen ja.quote:
Begin er nou niet overquote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hm ok.... Waar was je dan gister met Fortarock?
iig niet bij Immortal op het podiumquote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hm ok.... Waar was je dan gister met Fortarock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |