Ik ben voor.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
Dan doen we een Fok! autisten/headbang meeting bij Opeth
Vaseline.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ok. Ja het kan een beetje korrelen... Met wat smeer je 't in?
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Behalve jijnog steeds te geintimideerd
We gaan allemaal mixed-emo proberen te versierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
en wijnquote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef stefanhaan het volgende:
Opeth is ook nooit zo duur dus dat scheelt ook weer, blijft er meer geld over voor bier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We gaan allemaal mixed-emo proberen te versierenToch?
Veel succes....quote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
Ze is getrouwdquote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hehehehe Thxquote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is getrouwd
Dus dan respecteer ik dat en gaan we niet hosselen
Verloofd. Zie ik net in dr FoBo staan. Maar dat is praktisch hetzelfde.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is getrouwd
Dus dan respecteer ik dat en gaan we niet hosselen
Of we hosselen daar gewoon andere random alto chicks?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Verloofd. Zie ik net in dr FoBo staan. Maar dat is praktisch hetzelfde.
Piratenhoed? Wtf?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of we hosselen daar gewoon andere random alto chicks?
Vorige keer op Paganfest 2010 kwam er echt 1 alto chick in een superstrak leren kort rokje en echt zo'n mini bh topje en een piraten hoed.
Wat een held was dat
Je weet toch wat paganfest is?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Veel succes....Heb je nog een zus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Lijkt me ook een leuk plan.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Of we hosselen daar gewoon andere random alto chicks?
Vorige keer op Paganfest 2010 kwam er echt 1 alto chick in een superstrak leren kort rokje en echt zo'n mini bh topje en een piraten hoed.
Wat een held was dat
Denk 't nie....quote:
metalcarnavalquote:
Hosselen is gewoon een fok termquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuk plan.Alleen dat 'hosselen'.. We zijn geen negers die naar R&B en po(e)p luisteren toch
Nooit geweest. Dat hoempa-gebeuren trekt me niet zo. Ja, 5 minuten lachen, daarna wordt het eentonig.quote:
Meer zegmaar piraten muziek, alestorm ed.quote:
Je snapt me wel.quote:
nou die zanger van alestorm was om 2 uur al in de stad stombezopenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nooit geweest. Dat hoempa-gebeuren trekt me niet zo. Ja, 5 minuten lachen, daarna wordt het eentonig.
De inkt moet ook in je huid, niet er op m'n jong.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:53 schreef stefanhaan het volgende:
WTF, ik doe net mijn witte blouse uit zie ik daar een gespiegelde kopie van mijn tattoo in staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |