Pff ik ben niet zo in de hyves scene desondanks dat ik een ICT studie doequote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
http://mixedemotions.hyves.nl/
[..]
![]()
Maar dat maakt niet uit, neither am Iquote:Op zondag 3 juli 2011 20:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff ik ben niet zo in de hyves scene desondanks dat ik een ICT studie doe
Gojira is best oke live..quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, neither am I
Nu even wat anders:
Klinkt vet.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:03 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, neither am I
Nu even wat anders:
Waren ze ook, gisteren...quote:Op zondag 3 juli 2011 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Klinkt vet.
Maar mijn gitaar staat nu in Drop C dus ik ben vrij gelimiteerd atm.
Nu voel k me nog ergerquote:
Sorry....quote:
Btw mijn tattoo is mooierquote:Op zondag 3 juli 2011 20:05 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Sorry....
Helpt het dat ik een kater voor 2 heb?
Ik hou niet zo van de mannenliefdequote:Op zondag 3 juli 2011 20:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjeje bent nog..... JONG!
Ohja? Laat zien dan!quote:
Hij moet alleen nog ingekleurd worden, gister laten zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij moet alleen nog ingekleurd worden, gister laten zetten
Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er 2 trouwens
Heb je een voorbeeld van het eindproduct?"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
Heb ze al lang gezienquote:
Echt niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Btw mijn tattoo is mooier
[..]
Ik hou niet zo van de mannenliefdejezus ik voel me nu echt oud nou je dat zo zegt met mijn bijna 18 jaar
Dat wil ik nog graag zo houdenquote:
Op die manier klinkt 50 cent toch inneens een stuk beterquote:
dat zou meshuggah met 50 cent zijnquote:
Will you give it a proper burial?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
Wauw mijn muis stierf net even keihard af.
Geven is niet erg. Ontvangen welquote:
Geen van beiden graag D:quote:
Gaahl en Rob Halford vinden dat wel lekkerquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaahl en Rob Halford vinden dat wel lekker
Maar even ontopic tisquote:Op zondag 3 juli 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moét kiezen!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad... Terug naar de metal, herenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar even ontopic tis![]()
tis geen gay sc hier.
Miss dat ik zo even iets opneemquote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Inderdaad... Terug naar de metal, heren
Het is heul ontopic beide zijn metalhead en homoquote:Op zondag 3 juli 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar even ontopic tis![]()
tis geen gay sc hier.
De Misteriis dom Zaadanus.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is heul ontopic beide zijn metalhead en homo
Echt iedereen gaat naar vette festivals en ik heb gewoon niemand om ermee naar toe te gaan.quote:
Ik ook niet daarom ga ik maar alleen.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Echt iedereen gaat naar vette festivals en ik heb gewoon niemand om ermee naar toe te gaan.
Haters.
Daar is toch geen zak aanquote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom ga ik maar alleen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Echt iedereen gaat naar vette festivals en ik heb gewoon niemand om ermee naar toe te gaan.
Haters.
Dan gaan jullie met z'n tweeën.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom ga ik maar alleen.
Nou ja, aan 1 kant niet, aan de andere kant, de muziek ervaar je zelfquote:
No shit.quote:
Ik voel me teveel geintimideerd.quote:
Sounds kind of gayquote:
Ik zal zachtjes doen de eerste keerquote:
No ty, dan hit ik nog liever een 50 jaar oude vrouwquote:
Dream Theater is live echt gaaf. Heb toch liever Mike Portnoy als drummer. Dus ik hoor het eerst wel op cd.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
No shit.Je moet wat als bands graag wilt zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |