Lolquote:Op zondag 3 juli 2011 18:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
22:15 pas
Ik zat al als een gek te zappen op zoek naar KOOOOOOOOOOOOOOS
Het top gear fragment niet bekeken?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:55 schreef tralalala het volgende:
Uitreiking gaat niet echt goed volgens mij
Tuurlijk niet, ik ben een Europeaan.quote:
Omdat de rest het al zag aankomen natuurlijk die wouden ook even lekker lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom heeft niemand die jongen tegen gehouden
En ik heb een harde l en je zus gelooft van welquote:
Ik heb geen zus ja!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En ik heb een harde l en je zus gelooft van wel
An had ze genoten ja!quote:
Ik hoor op me dakterras de kutmuziek van dat kut programmaquote:Op zondag 3 juli 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat vanavond dat nieuwe programma al zou komen, in plaats van WMBIk denk dat ik naar RTL7 ga kijken, Tour du Jour.
Nu al genomineerd voor de meest irritante reclame van het jaarquote:
Mwah, ik vind hem wel goedquote:Op zondag 3 juli 2011 20:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nu al genomineerd voor de meest irritante reclame van het jaar
Geef je op voor fok got talent !quote:Op zondag 3 juli 2011 20:26 schreef Doler12 het volgende:
Ik kan trouwens ook zulke grote boeren laten
hoiquote:
c1000 reclamequote:
over een half uur top gearquote:Op zondag 3 juli 2011 20:33 schreef missU het volgende:
Blijkbaar heb ik de afgelopen 2 weken niks gemist, nog steeds van die oude afleveringen
bijna goed gegoktquote:
geen BBC HD hebbenquote:
bbc 2 om 9 uurquote:
Linksplakkende traagrijdersquote:Op zondag 3 juli 2011 20:38 schreef donald_dick het volgende:
volledig terecht, de linkerbaan is ook de beste baan
ach, de amerikaanse snelwegenregels zijn nog zo gek nog niet, he blijft gewoon in je baanquote:
dat had ik ook door bij "deze jongen:"quote:
En je mag van beide kanten inhalen wat echt gruwelijk irritant isquote:Op zondag 3 juli 2011 20:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, de amerikaanse snelwegenregels zijn nog zo gek nog niet, he blijft gewoon in je baan
Asjemenou!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:41 schreef donald_dick het volgende:
de afleveringen zijn zo oud dat er nog geen 6 euro administratie bijkomt
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 3 juli 2011 20:41 schreef donald_dick het volgende:
de afleveringen zijn zo oud dat er nog geen 6 euro administratie bijkomt
goedkope oude tijdquote:
Sowieso is haar smoelwerk op tv vervuiling van de zondagavond teeveequote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:
ze lacht echt zo nepmaar als ze echt zou lachen zou het nog erger zijn bedenk ik me nu
nog een dommere aflevering als in chinaquote:
Ik zag het hotel waar ik toen in verbleefquote:Op zondag 3 juli 2011 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nog een dommere aflevering als in china
quote:
oksels met haarquote:
Jij bent vást zo'n Ov.ransaap die bij mensen in een overvolle bus aan hun oksels ruiktquote:
Oh nee, dat is ranzigquote:Op zondag 3 juli 2011 20:49 schreef missU het volgende:
[..]
Jij bent vást zo'n Ov.ransaap die bij mensen in een overvolle bus aan hun oksels ruikt
oksels met dreadlocksquote:
Jah das behoorlijk ranzig! Ik moet helaas gedwongen met het OV en heb t een keer iemand zien doenquote:Op zondag 3 juli 2011 20:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh nee, dat is ranzig(en ik ga nooit met 't OV)
Gatverquote:Op zondag 3 juli 2011 20:52 schreef missU het volgende:
[..]
Jah das behoorlijk ranzig! Ik moet helaas gedwongen met het OV en heb t een keer iemand zien doen
boeie, daar kijk ik nooit naarquote:Op zondag 3 juli 2011 20:51 schreef Studiotje het volgende:
Zonder verlichting aan in het donker? Dan zie je teller toch ook niet?
heb jij nooit geblazen dan?quote:
1 keer, toen dacht die me te pakken te hebben toen die vroeg hoeveel glazen ik op hadquote:
Hilarisch man. Dat grapje horen ze nooit.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
1 keer, toen dacht die me te pakken te hebben toen die vroeg hoeveel glazen ik op hadik had het alleen over glazen water..
Wist ikquote:Op zondag 3 juli 2011 20:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hilarisch man. Dat grapje horen ze nooit.
Kijk ik, 21:15 Klusjesmannen kijken.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen is tour du jour kijkendaar is de nieuwe sc
Man, ik heb overlast door dat kutprogramma. dus ik boycot het. Soberso mannen in strakke pakjes, strak van de drugs die balkanker krijgen vind ik totaal niet boeiendquote:Op zondag 3 juli 2011 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
iedereen is tour du jour kijkendaar is de nieuwe sc
die van Japan zijn harder, en dan roepen ze ook naar jequote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom niet die amerikaanse politie sirenes? Dat maakt stukken meer indruk.
beter dan hand en spandiensten op een scooterquote:
ga jij maar fappen op daniel greggyquote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef missU het volgende:
Mis een lekkere James bond in die Aston Martins
Ik kan niet fappenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ga jij maar fappen op daniel greggy
jeej daniel lokken met je slakkenspoorquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef missU het volgende:
[..]
Ik kan niet fappener een beetje vochtig van worden daarentegen
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Studiotje het volgende:
Toen was men kabel kapot van de TVdaar gaat Top Gear
ach die staat over een uurtje al online bij de nzb boerquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Studiotje het volgende:
Toen was men kabel kapot van de TVdaar gaat Top Gear
Moet m toch ergens mee lokkenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jeej daniel lokken met je slakkenspoor
Zo'n zelf inelkaar knutsel tv kabeltje die al brak was de afgelopen weken en net viel die naar benedenquote:
koos is toch straks bij brandpunt?quote:
daarom een nieuwe programma volgende week, dan kijk ik weerquote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wegmisbruikers begint behoorlijk eentonig te worden eigenlijk.
Daarom kijk ik nu ook topgearquote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wegmisbruikers begint behoorlijk eentonig te worden eigenlijk.
mister fixitquote:
Ik moest even zoeken onder welke voorkeuze de BBC ook al weer zat.quote:
hippe shitquote:
daarom is hij kewl, voor zijn docu'squote:Op zondag 3 juli 2011 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een haircut uit het jaar nul...
ziggo wil af van de analoge kanalenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is dit?
Ik krijg een melding op me tv van Ziggo dat BBC2 uit het analoge aanbod verdwijnt en dat ik digitaal moet nemen.
Ja, maar ik wil geen digitaal. Ik kijk zelden tv, eigenlijk alleen zondagavond.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ziggo wil af van de analoge kanalen
dan houd je straks 1.2.3 overquote:Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen digitaal. Ik kijk zelden tv, eigenlijk alleen zondagavond.
Ramon die die spuit aftrekt met die kinderen er naast.quote:
Ja dat vooral, die woordgrapjes zijn wel heel erg slecht.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ramon die die spuit aftrekt met die kinderen er naast.
Wat danquote:Op zondag 3 juli 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgende week weer een leuk programma iig
beter toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het gaat vandaag over kitrandjes ipv rubbertjes.
in dit topic verder?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:04 schreef Doler12 het volgende:
12 minuten en dan komt koooos bij brandpunt!
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:05 schreef Maraca het volgende:
Vanaf volgende week ben ik weer terug op de zondagavond
ik scheer ze meteen af!quote:
hartstikke gezondquote:
ik weet nog niet als ik het ga kijkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |