Waar steek jij je middenvinger op naar begrafenisstoeten?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar koop jij een brood van 100 kilo?
Dat laat ik graag aan de aso's over...net zoals ik het graag aan aso's over laat om met de auto 100 meter naar de bakker te rijden. Het kan en het mag beiden, dus ik wens ze er veel plezier bij, vriendelijk als ik ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar steek jij je middenvinger op naar begrafenisstoeten?
Amsteldijk is de meest strategische plek daarvoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar steek jij je middenvinger op naar begrafenisstoeten?
Ik haal meestal in 1 keer voor een dag of 14 aan boodschappen voor een gezin met twee kinderen. Niet echt een opdrachtje om op je fiets te doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar koop jij een brood van 100 kilo?
Dan gaat het voorbeeld dus niet op voor jou en begrijp ik niet waar je dan die 100 kilo vandaan haalt als het gaat om een brood.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik haal meestal in 1 keer voor een dag of 14 aan boodschappen voor een gezin met twee kinderen. Niet echt een opdrachtje om op je fiets te doen.
Afstand is relatief. Ik begreep een beetje uit de post dat ik maar op fiets moet gaan als de supermarkt dichtbij is. En ja, in mijn geval ligt de supermarkt redelijk dichtbij en kan ik dat volgens sommige figuren prima op de fiets af.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan gaat het voorbeeld dus niet op voor jou en begrijp ik niet waar je dan die 100 kilo vandaan haalt als het gaat om een brood.
Je moet niks en alles is relatief.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Afstand is relatief. Ik begreep een beetje uit de post dat ik maar op fiets moet gaan als de supermarkt dichtbij is. En ja, in mijn geval ligt de supermarkt redelijk dichtbij en kan ik dat volgens sommige figuren prima op de fiets af.
Ja, dat is de keuze. Verhongeren of met de auto gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat verhongeren ook nog een optie was.
Mwoah, jij weet net zo goed als ik dat wij redelijk aan een auto gebonden zijn. Misschien in mindere mate voor jou tegenwoordig maar wie zegt dat jij over 2 jaar niet in bv de Marnerwaard zit?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is de keuze. Verhongeren of met de auto gaan.
Ik, want als ik daar geplaatst wordt dan stop ik er meteen mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, jij weet net zo goed als ik dat wij redelijk aan een auto gebonden zijn. Misschien in mindere mate voor jou tegenwoordig maar wie zegt dat jij over 2 jaar niet in bv de Marnerwaard zit?
Inderdaad, dat lijkt er soms wel op voor sommigen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat is de keuze. Verhongeren of met de auto gaan.
Uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar als de baas zegt dat je morgen moet beginnen in bv Zoutkamp zou je kappen met je baan? Ik betwijfel het, ik weet dat jij nogal wat credits hebt opgebouwd in je beroep.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik, want als ik daar geplaatst wordt dan stop ik er meteen mee.
Maar goed, inderdaad hebben wij ook een beroep waar een auto onmisbaar is. Heb ook meer dan genoeg gereden. Daar heb ik nu ook echt genoeg van, nog los van het feit dat de vergoeding buitengewoon slecht is en dat je al snel 400 euro per maand moet bijleggen. Trek dat eens af van je netto-loon en kijk wat je dan nog overhoudt.
Bovendien kost het rijden gewoon enorm veel tijd en energie. Netto ben je er echt heel slecht mee af als je meer dan 80km moet rijden. Heel slecht.
Zelf heb ik er echt genoeg van (gekregen) en ik denk dat ik niet zo snel nog woon-werkverkeer van meer dan 50 km zal accepteren.
Gelukkig is er voor mij in de Marnerwoei ook niet zoveel te doen! Dus de kans is niet zo groot.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uhm, ik wil niet vervelend zijn, maar als de baas zegt dat je morgen moet beginnen in bv Zoutkamp zou je kappen met je baan? Ik betwijfel het, ik weet dat jij nogal wat credits hebt opgebouwd in je beroep.
Echter zou ik jou niet 1,2,3 zien verhuizen naar bv. Groningen of Friesland mocht je daar geplaatst worden. Alhoewel je bij mij altijd een bakkie mag komen halen mocht het gebeuren.
Roger, maar zou je ook geen binnenslaper worden als je ergens in een uithoek wordt geplaatst?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor mij in de Marnerwoei ook niet zoveel te doen! Dus de kans is niet zo groot.
Maar ik zou het echt niet doen, nee. Ik moet ook nog rekening houden met mijn gezin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |