quote:Op zondag 3 juli 2011 17:42 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik zit toch serieus na te denken om een auto te kopen als ik een rijbewijs hebMoet alleen een goedkope in aankoop zijn, en ook in maandlasten. Mag wat mij betreft 20 jaar zijn en 100.000+ op de teller hebben, als 'tie maar ietwat betrouwbaar is en als ik maar geen 1000en euro's neer hoef te leggen bij de APK
Iemand tips? (er zitten zat autofanaten hier geloof ik)
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:45 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Bohh, zoiets wil ik dan ook wel zoeken. Wat zijn daar ongeveer de maandlasten van (hoeveel rijdt ie op 1 litertje, wegenbelasting...?)
Aanschaf was 350 euro. Wel wat dingen aan vervangen ondertussen, maar dat was meer hobby dan noodzaak. Natuurlijk waren er wel kosten in onderhoud, maar dat was elke keer een paar euro [letterlijk]quote:Op zondag 3 juli 2011 17:45 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Bohh, zoiets wil ik dan ook wel zoeken. Wat zijn daar ongeveer de maandlasten van (hoeveel rijdt ie op 1 litertje, wegenbelasting...?)
Boeiendquote:
Kan je met een foto of advertentie aangeven welke auto het precies is?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aanschaf was 350 euro. Wel wat dingen aan vervangen ondertussen, maar dat was meer hobby dan noodzaak. Natuurlijk waren er wel kosten in onderhoud, maar dat was elke keer een paar euro [letterlijk]
Heb hem gesloopt omdat hij een lekke koppakking had, en dat vervangen was hij niet meer waard. Was verre van moeders mooiste, maar wel zuinig en superbetrouwbaar! Reed er tot aan het einde gewoon 1:20 mee. Dikke duizend kilometer op een tank dus.
Wegenbelasting weet ik niet zeker meer, maar zat geloof ik op 20-30 euro per maand.
Was een superauto, belachelijk veel kilometers mee gemaakt. In iets meer dan een jaar 50.000
Ben niet echt een autokennertquote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef The_Dean het volgende:
Je kent de Golf 2 toch wel?
Dit was hem:
[ afbeelding ]
Auto die er iets modern uitziet, liefst niet meer dan 150.000 op de teller, niet te duur in onderhoud/belasting/benzine. Eigenlijk te veel ''eisen'', ik moet zelf nog voor een auto sparen uiteraardquote:Op zondag 3 juli 2011 17:57 schreef The_Dean het volgende:
Hangt van je budget af, en wat je zelf graag wil in een auto. Ik heb zelf niet veel nodig, mijn nieuwe auto heeft ook weinig opties.
Inderdaadquote:
Dat is wel een optie, kan je sparen voor wat mooisquote:Op zondag 3 juli 2011 17:59 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Auto die er iets modern uitziet, liefst niet meer dan 150.000 op de teller, niet te duur in onderhoud/belasting/benzine. Eigenlijk te veel ''eisen'', ik moet zelf nog voor een auto sparen uiteraardMisschien toch maar een dagje extra gaan werken dan
Ik denk eigenlijk dat ik pas ná mijn studie echt een mooie bak kan kopen, dus misschien moet ik het de komende jaren nog even bij de auto's van mijn ouders houden....
Absoluutquote:
dat hangt er precies van af wat ik deze zomervakantie + de komende maanden ga verdienen eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel een optie, kan je sparen voor wat moois
Wat is je budget dan?
Altijd te weinigquote:Op zondag 3 juli 2011 18:06 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
dat hangt er precies van af wat ik deze zomervakantie + de komende maanden ga verdienen eigenlijk
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef BoerBert het volgende:
Alleen maar over auto's praten in dit topic vraagt om
.
Plaatje kaputquote:Op zondag 3 juli 2011 19:58 schreef guitarist het volgende:
Vandaag clip opgenomen voor Ricky Rehab. In een leegstaand kantoorgebouw van het Kadaster in Emmen. Te gekke locatie!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef BoerBert het volgende:
Alleen maar over auto's praten in dit topic vraagt om
.
Wow, nicequote:
Jij plugt altijd je gitaar in je autoradio?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef The_Dean het volgende:
Alleen wel jammer dat ze mijn idee gejat hebben
Ik dacht ook al dat ie dat bedoeldequote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jij plugt altijd je gitaar in je autoradio?
Kan dat bij iedere auto?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Naja, nee, dat je je gitaar in kan pluggen ergens in de auto
Zweden! Daar zou ik ook nog graag een keer heengaanquote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben weer aanwezig![]()
Had toch de tele en de cube meegenomen op vakantie![]()
![]()
![]()
* Had ook een 100 W stack mee kunnen nemen zo afgelegen was het![]()
15 minuten rijden voordat je op een verharde weg was en dan nog 25 minuten voordat je een dorpje hadZweden
![]()
Doen!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zweden! Daar zou ik ook nog graag een keer heengaan
Hahaha, echt geniaal!!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef Witchfynder het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nice! Mijn pa z'n nieuwe auto komt volgende week binnen, hopelijk zit t daarin maar vrees van nietquote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je een autoradio met aux in? Koop dit ff en een kabeltje vanuit deze naar de radio en 'you're ready to go'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:22 schreef LeNick het volgende:
Is een aux ingang hetzelfde als 3,5mm ingang?
Hmm, volgens mij heb ik geluk als ik zo op internet leesquote:
Hangt er helemaal van af wat voor versterker je wil.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:03 schreef 73 het volgende:
weet iemand of je een goede versterker voor 200 euro kunt krijgen? Ik ga binnenkort een elektrische gitaar kopen en de gitaar die ik wil is ongeveer 800 euro terwijl mijn budget 1000 euro is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |