Nog steeds eigenlijk...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Leken jullie vinger ook te klein toen jullie begonnen met gitaar spelen :$
Powerchords zijn hier af en toe zelfs lastigquote:Op zondag 3 juli 2011 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Kleine handen niet meteen, maar ik krijg ze amper mijn fretboard over
Die van mijn mp3 al jaren. Gebruik 'm toch alleen als muziekbron voor in de trein o.i.d. Boeit me verder niet. Tenzij het touchscreen zou zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook
En het scherm van mijn iPod is overleden. Zeg maar iKapot
Jaja, zeker welquote:Op zondag 3 juli 2011 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook
En het scherm van mijn iPod is overleden. Zeg maar iKapot
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat de fuk:
MAIN SET
1. Hit the Lights
2. Master of Puppets
3. The Shortest Straw
4. Seek & Destroy
5. Welcome Home (Sanitarium)
6. The Memory Remains
7. All Nightmare Long
8. Sad But True
9. Wherever I May Roam
10. The Call of Ktulu
11. One
12. For Whom the Bell Tolls
13. Blackened
14. Fade to Black
15. Enter Sandman
ENCORE
16. Helpless (w/ Megadeth & Anthrax)
17. Battery
18. Creeping Death
OMGquote:Op zondag 3 juli 2011 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
Omdat er Metallica in de TT staat!
Check deze setlist
[..]
Dat is wel een hele vette setquote:Op zondag 3 juli 2011 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
Omdat er Metallica in de TT staat!
Check deze setlist
[..]
In de Veltins arena? Daar ging ik een paar jaar geleden voor het eerst naar een concertquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel een hele vette set
Onze zanger is zaterdag naar Gelsenkirchen geweest, openden ze met Seek & Destroy
dit, korte vingertjesquote:Op zondag 3 juli 2011 16:16 schreef The_Dean het volgende:
Kleine handen niet meteen, maar ik krijg ze amper mijn fretboard over
Ik had hem eerst voor school en daarna werk. Tweedehands van een Fok!ker, deed het altijd fantastisch... tot vandaagquote:Op zondag 3 juli 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen mp3 of iPod ding meerGewoon alles op telefoon en als ik thuis ben cd'tje in de speler
Ja, diequote:Op zondag 3 juli 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de Veltins arena? Daar ging ik een paar jaar geleden voor het eerst naar een concert
Slimmerdquote:Op zondag 3 juli 2011 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik had hem eerst voor school en daarna werk. Tweedehands van een Fok!ker, deed het altijd fantastisch... tot vandaag
Hij doet het nog wel, maar het scherm is vrij onleesbaar, kan nog net linksonderin de shuffle functie vinden. Die gebruik ik nu toch het meeste tijdens het klussen in de studio of thuis. Heb een draagbare radio met AUX in, dus ideaal
Zelfs tijdens twee en een halve dag onder het stof te liggen gaf ie geen krimp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot er van 3,5 meter hoog wat puin naar beneden kwam...
[ afbeelding ]
"Wow, het is hier best wel uhhh groot"quote:
De arena in Frankfurt was toch nog groter meen ikquote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef The_Dean het volgende:
Ja, voor een eerste concert heb je meteen een flinke te pakken
Jammer dat die shit zo verslavend is
Beide nog nooit geweest, durf het je niet te vertellenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De arena in Frankfurt was toch nog groter meen ik
Bohh, zoiets wil ik dan ook wel zoeken. Wat zijn daar ongeveer de maandlasten van (hoeveel rijdt ie op 1 litertje, wegenbelasting...?)quote:Op zondag 3 juli 2011 17:43 schreef The_Dean het volgende:
Volkswagen Golf 2.
En wat moet je met je rijbewijs zonder auto
Heb mijn Golf 2 diesel aan de kant gezet na 556.000 kilometer, Geen centje pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |