Wow, nicequote:
Jij plugt altijd je gitaar in je autoradio?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:25 schreef The_Dean het volgende:
Alleen wel jammer dat ze mijn idee gejat hebben
Ik dacht ook al dat ie dat bedoeldequote:Op zondag 3 juli 2011 21:00 schreef KaMo het volgende:
[..]
Jij plugt altijd je gitaar in je autoradio?
Kan dat bij iedere auto?quote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Naja, nee, dat je je gitaar in kan pluggen ergens in de auto
Zweden! Daar zou ik ook nog graag een keer heengaanquote:Op zondag 3 juli 2011 23:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben weer aanwezig![]()
Had toch de tele en de cube meegenomen op vakantie![]()
![]()
![]()
* Had ook een 100 W stack mee kunnen nemen zo afgelegen was het![]()
15 minuten rijden voordat je op een verharde weg was en dan nog 25 minuten voordat je een dorpje hadZweden
![]()
Doen!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zweden! Daar zou ik ook nog graag een keer heengaan
Hahaha, echt geniaal!!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:37 schreef Witchfynder het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nice! Mijn pa z'n nieuwe auto komt volgende week binnen, hopelijk zit t daarin maar vrees van nietquote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je een autoradio met aux in? Koop dit ff en een kabeltje vanuit deze naar de radio en 'you're ready to go'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2011 01:22 schreef LeNick het volgende:
Is een aux ingang hetzelfde als 3,5mm ingang?
Hmm, volgens mij heb ik geluk als ik zo op internet leesquote:
Hangt er helemaal van af wat voor versterker je wil.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:03 schreef 73 het volgende:
weet iemand of je een goede versterker voor 200 euro kunt krijgen? Ik ga binnenkort een elektrische gitaar kopen en de gitaar die ik wil is ongeveer 800 euro terwijl mijn budget 1000 euro is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |