SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Genoten.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef borisz het volgende:
Toch briljant als iedereen zegt over DeMart. Hee hij dat dit shirt vorig jaar ook al aan.
mooi te zien. Baalde destijds dat hij niet naar Ajax ging. Wij hadden inderdaad Kluivert,maar das geen Ronaldo.quote:
Ik was in het stadion toen ik Maradona zag als coach van Bocaquote:Op zondag 3 juli 2011 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooi te zien. Baalde destijds dat hij niet naar Ajax ging. Wij hadden inderdaad Kluivert,maar das geen Ronaldo.
Echt, Ronaldo is de beste speler die ik in het stadion gezien. Topper.
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef appelsientje het volgende:
Bah AZ, je kan je gewoon niet voorstellen dat mensen zoiets kunnen doen..
Arme Finn hij vond het wel moeilijk vandaag, al die mensen en een zusje... maar hij was wel lief, steeds kusjes gevenen ze mocht zelfs zijn knuffel lenen
ik ben nog steeds pissig. misschien maar goed dat vrouw en kinderen er bij waren, want ik was er achteraan gegaan anders. niet dat ik ze bij kon houden, maar goed, je probeert toch wat.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 03:54 schreef appelsientje het volgende:
Pfff wel weer ff wennen de nachtvoedingen..ach hoort erbij
Stichting Martijn is een paar deuren verderquote:
Bosquote:Op maandag 4 juli 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stichting Martijn is een paar deuren verder
knappe dochterquote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef appelsientje het volgende:
En natuurlijk zijn hier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Finn wordt Bodyguardquote:Op maandag 4 juli 2011 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knappe dochter
Sterkte over een jaar of 16 als ze op haar moeder gaat lijkendan staan de mannen in de rij voor de deur
niet aan mijn vrouw laten te zien, die gaat spontaan ovuleren!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef appelsientje het volgende:
En natuurlijk zijn hier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderschat de kracht van monopoly nietquote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef tong80 het volgende:
En dan te bedenken dat ze niet neukten voor het huwelijk.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet aan mijn vrouw laten te zien, die gaat spontaan ovuleren!
die is twee weken geleden 1 gewordenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Hoe oud is de jongste nu bij jullie?
Hoe bedoel u?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:21 schreef Ole het volgende:
Fijn, het is weer ontruimingsdag. Dat begint altijd lekker vroeg
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Krakers worden uit hun gejatte panden gezet.
Of dat de weeen waren begonnen op de A2 ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef appelsientje het volgende:
Zo de eerste werkdag zit eropmorgen ook nog werken en dan ruim 3 weken vrij
volgend jaar gaan we wel weer op vakantie... leek me nu niet zo handig om in een tentje te zitten
Ja je leest wel eens dat ren kleine geboren wordt op een parkeerplaats.. moet je ook niet aan denken..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of dat de weeen waren begonnen op de A2 ofzo.
Nee precies, gewoon thuis of in het ziekenhuis. Ergens openbaars (een bevalling in een ziekenhuis noem ik niet openbaar) lijkt me erg lastig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja je leest wel eens dat ren kleine geboren wordt op een parkeerplaats.. moet je ook niet aan denken..
euh jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies, gewoon thuis of in het ziekenhuis. Ergens openbaars (een bevalling in een ziekenhuis noem ik niet openbaar) lijkt me erg lastig.
Ja klopt. Mijn schoonzus moet er ook binnenkort weer aan geloven. Ze is eind deze maand uitgeteld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh ja![]()
Maar ik heb wederom diep![]()
respect voor de vrouwen..
Wat een oerkracht komt erbij kijken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef appelsientje het volgende:
euh ja![]()
niets aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh ja![]()
Weet jij veelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Againzender het volgende:
niets aan toe te voegen!
En daar zit je dan als man, wat moet je doen? Bij de eerste bevalling was ik zo stom om wat te zeggen. Kreeg toen gelijk een 'wil je gewoon even je mond houden?!?' naar mijn hoofd
Wel een hele duidelijke boodschap
Yahooooooooo wat moet dat lekker zijnquote:
ik weet het niet, mannen zijn wel zulke kleinzeurige figuren als je het vergelijkt met een bevallende vrouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet jij veelMaar ik onderga liever een bevalling dan dat ik ernaast zit hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik weet het niet, mannen zijn wel zulke kleinzeurige figuren als je het vergelijkt met een bevallende vrouw.
Hoewel Marc zich vandaag erg flink heeft gehouden bij de opvang. Toen ik aankwam liep een leidster al op mij af met de mededeling: "euh, niet schrikken, maar Marc is op z'n gezicht gevallen, en dat ziet er nogal uit....'
Marc zat dus rustig met Roel tussen de baby's te splen, met inderdaad een compleet dikke/geschaafde helft van zijn hoofd.
Antwoord op de vraag van de leidster na de valpartij of hij pijn had: "Nee, maar ik ben wel even klaar met spelen"
Hij ziet er nu echt uit als een stuk tuig
Dat is ook zo en vergeet het trauma van je lichaam niet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:11 schreef Ole het volgende:
@bluezz, gaat lekker, fysio moet me beetje afremmen, ik wil te snel. Heb nauwelijks met krukken gelopen. Ga ook bij fysio aan rest van mijn lijf werken. Zat 5 min op hometrainer en was kapot. Maar ja, na twee maanden stilzitten niet zo gek
quote:Johan Cruijff dreigt al voor aanvang van het voetbalseizoen op te stappen bij Ajax. De Amsterdammer wil dat Tscheu La Ling algemeen directeur wordt van Ajax, maar dit wordt niet breed gedragen. De overige beoogde leden van de raad van commissarissen, waartoe Cruijff sinds kort behoort, zouden Ling 'te licht en niet betrouwbaar' vinden. Dat meldt Nusport dinsdagavond.
Volgens ingewijden heeft Cruijff woedend gereageerd op het afwijzen van Ling, die momenteel technisch directeur en eigenaar is van de Slowaakse club AS trencin. De eeuwige nummer 14 dreigt volgens het sportblad zijn medewerking aan de wederopbouw van Ajax in te trekken.
Daarnaast meldt Nusport op basis van ingewijden dat het op jeugdcomplex De Toekomst een chaos is. Door een gebrek gebrek aan overleg zou niemand meer weten waar hij aan toe is. Ook zouden Dennis Bergkamp en Wim Jonk slecht aanspreekbaar zijn.
och als het echt zo zwaar was geweest hadden ze het mannen wel op laten knappenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh ja![]()
zusje....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Mijn schoonzus moet er ook binnenkort weer aan geloven. Ze is eind deze maand uitgeteld.
En de zus van Rubbereend, is toch ook al ver of niet?
........ hier ga ik me niet aan brandenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
och als het echt zo zwaar was geweest hadden ze het mannen wel op laten knappen
De oudste wordt 27 oktober 2quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
........ hier ga ik me niet aan brandenrubber je wordt nu toch voor de 2e keer oom? Hoe oud is de eerste ook al weer?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef wickie het volgende:
Wat een mooie OP
Thomas en Harry saampjes, Anne, Draadjes zo mooi saampjes, Minke, Lente (dat vingertje), Noortje, Flip
, Saartje en wat een schatje Jubelientje!
Allemaal![]()
![]()
![]()
Laat ik Mette ook maar weer eens spammen. Wel al foto's van een maandje geleden.
Op haar hobbelkonijn, helemaal happy.
Spelen met het gordijn
Duplofanaat
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:16 schreef wickie het volgende:
Ik vond nog wat fotootjes op m'n telefoon.
Te beginnen met een hele foute familiefoto![]()
Ze vind het helemaal geweldig als we foto's maken via de voorkant van de telefoon, want dan ziet ze zichzelf.
En een paar daagjes geleden op de kinderboerderij
/einde Mette spam![]()
jquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef tong80 het volgende:
Het mooie van die mooie baby's voor buitenstaanders is dat je niet het bed uit hoeft 's nachts.
Okee duurt ook niet lang meer. Maar nu is mijn broer wel sneller dan je zusJEquote:
Of zoals Michael Scott ooit zei: "Why be a dad when you can be a fun uncle?"quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef tong80 het volgende:
Het mooie van die mooie baby's voor buitenstaanders is dat je niet het bed uit hoeft 's nachts.
Ik ken hem niet maar ik ben ook zo'n oomquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Of zoals Michael Scott ooit zei: "Why be a dad when you can be a fun uncle?"
Voor Againzender. Het is 40 jaar geleden dat Ajax de eerste europa-cup wonquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef Againzender het volgende:
En voor tong: morgen is het 37 jaar geleden dat wij onze eerste WK finale verloren.
mijn vrouw is geboren tijdens de WK finale van 74, vandaar dat ik dat altijd onthoudquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor Againzender. Het is 40 jaar geleden dat Ajax de eerste eurppa-cup won
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw is geboren tijdens de WK finale van 74, vandaar dat ik dat altijd onthoud
mn schoonvader had ook heel weinig tijd nodig om bij het ziekenhuis te komen, straten waren uitgestorven natuurlijkquote:
Hardop lachtquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
mn schoonvader had ook heel weinig tijd nodig om bij het ziekenhuis te komen, straten waren uitgestorven natuurlijk
Hey gezellig waar? Kom je bij ons in de buurtquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:25 schreef Againzender het volgende:
Ben kapot. Oplevering van nieuwe systeem is goed gegaan deze week, maar koste nogal wat overuren.
Marc is wel klaar met het kinderdagverblijf en wil net als Axel naar school. Even wachten tot september...
Morgen is mama jarig, maar die is weer in de stress voor komend weekend; we gaan voor het eerst sinds jaren weer eens met de vriendengroep zeilen. Deze keer niet zoals vroeger in Friesland en dan slapen op de boot, maar bij een Landal park aan het Veluwemeer
Maar dat is allemaal een hoop stress voor mama...
Een Europacupfinale in juliquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor Againzender. Het is 40 jaar geleden dat Ajax de eerste europa-cup won
En het was toch ook in Argentinie? of niet. Die krijgen het er van langs dan..quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:06 schreef borisz het volgende:
Argentinië. 1-1 tegen Bolivia en 0-0 tegen Colombia.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het was toch ook in Argentinie? of niet. Die krijgen het er van langs dan..
WTF???quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Een deel van het dak van de Bierfeste is ingestort.
Er stort niet dagelijks een deel van zo'n groot en bekend gebouw in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
Tja aan de ene kant is de aandacht wel terecht met zoveel gewonden, maar ja er gebeuren wel meer ongelukken met dodelijke afloop in de bouw. Dus kan ook wel begrijpen dat men de aandacht wat overdreven vindt, Maar goed ik sta aan de kant die die aandacht juist wel begrijpt,
Maar dit blijft natuurlijk erg triest..
Goeie tipquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef borisz het volgende:
Uruguay - Brazil SF Halve finale WKu17 nu op Eurosport.
als je bij Harderwijk oversteekt gelijk naar rechtsquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey gezellig waar? Kom je bij ons in de buurt
Oké gezelligquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je bij Harderwijk oversteekt gelijk naar rechts
Nee, dat klopt ook wel. Daarom begrijp ik al die aandacht ook wel hoor, maar kan me de kritieken er op ook wel begrijpen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er stort niet dagelijks een deel van zo'n groot en bekend gebouw in.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 07:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oké gezelligik ken dat wel, is richting walibi. Lowlands
Veel plezier in ieder geval
Met een hersenenschudding doorfietsen is niet zo verstandigquote:
Dat laatste had ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Met een hersenenschudding doorfietsen is niet zo verstandig
??quote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
??
Net gebeurd?
Finn zit ff Bumba te kijken.. dus ik kan ff de Tour niet kijken
Tegenwoordig wordt overal wijn gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Borisz ik drink nu witte wijn uit Slovenie. Wist geneens dat ze daar wijn maakte.
Okeequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt overal wijn gemaakt. Vroeger was het alleen Frankrijk, Italie, Spanje en Duitsland.
Daarbij de 'nieuwe landen' die al jaren mainstream NZ, Aussie, Chili, Argentinië, VS(vooral Californië), ZAF.
Maar nu komt wijn overal vandaan.
Wat boris zegt. Smaakt ie en drink je hem wel koud?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Bos81 het volgende:
Borisz ik drink nu witte wijn uit Slovenie. Wist geneens dat ze daar wijn maakte.
Ik heb niet in de koelkast gezet, maar hij is wel redelijk koel. Had ik dat wel moeten doen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat boris zegt. Smaakt ie en drink je hem wel koud?
Is ie droog? fruitig? Welke druif?
Okee dan schenk ik nog een glas in, en leg hem in de koelkast (staan gaat ws niet lukken, is maar een laag koelkastje hier op mijn kamer/anders moet ik hem in de koelkast beneden leggen eventueel..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef Bluezz het volgende:
Dat is goedkoop en witte wijn (chardonnay is de lekkerste vind ik) moet je uit de koelkast drinken dat is het lekkerst.
Dat heb ik met Peijnenburgquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef appelsientje het volgende:
Hmm ik heb eigenlijk ook wel weer zin in wijn. Vooral australische, daarvan kan ik nog zeggen dat ik daar gewerkt heb
quote:
Ok! Ja lijkt me ook, maar dat is in elke keuken. Is dat het rest. wat meegedaan heeft aan zo'n herrie herman den blijker programma?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Peijnenburg![]()
Trouwens Bluezz:
http://www.restaurantsizzling.nl/cms/
Hier ben ik woensdag wezen eten, smaakte goed, leuk restaurant, sfeervol. Ook leuk dat de keuken een soort van glazen huis is, waar je mee kan kijken hoe er gekookt wordt. maar het lijkt me wel warm daarin..
quote:
Weet ik niet, ik kijk nooit naar Den Blijker..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok! Ja lijkt me ook, maar dat is in elke keuken. Is dat het rest. wat meegedaan heeft aan zo'n herrie herman den blijker programma?
[..]
Als ik het bij het rechte eind heb, heeft die presentator 100 m van me af gewoond in Geldropquote:
Ja daar zitten we ook aan te denken, maar ik ben gewoon gek op de zon en mooi weer en een zomervakantiequote:
hey grappigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:37 schreef Bos81 het volgende:
Misschien dat ik vandaag al weer oom wordt. Broer en Schoonzus zijn al in het ziekenhuis. Pa is bij hun thuis om op de kleine te passen![]()
19 maandenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey grappigeen week later dan Veerle
Hoe oud is de kleine?
Dan zijn ze er ook snel bij met de 2equote:
Okee, tussen mij en mijn broer zit overigens ook maar 18.5 maandenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan zijn ze er ook snel bij met de 2eFinn is 20 maanden.
Het kan zo uren duren....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Ja logisch,
NOg geen nieuws vanuit 013. Ga vanavond wel weer naar Geldrop. Pa blijft in Tilburg slapen en ik dus in zijn huis voor de hond.
Oeh lekker! Ik heb spareribs besteld. Heb nogal last van mijn pootje, moet paar dagen rustquote:
Ai dat is minder, Dan wel logisch dat je iets besteld. Ik heb het adhv een recept uit een boekje gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeh lekker! Ik heb spareribs besteld. Heb nogal last van mijn pootje, moet paar dagen rust
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Ole het volgende:
Gister iemand bijna dood zien gaanHeftig hoor. Werd voor onze ogen gereanimeerd. Ik hoop dat ze het heeft overleefd
Goed zeg!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai dat is minder, Dan wel logisch dat je iets besteld. Ik heb het adhv een recept uit een boekje gemaakt.
Een bekende? Kan je erachter komen of ze nog leeft?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Ole het volgende:
Gister iemand bijna dood zien gaanHeftig hoor. Werd voor onze ogen gereanimeerd. Ik hoop dat ze het heeft overleefd
Ik zorg dat ik ca minimaal 4-5 dagen in de week zelfgemaakt avondeten eet. Soms wel eens een pizza ofzo of zo'n diepvries zak van Aviko of Iglo, maar het gewoon zelf maken en je eigen inzicht er bij betrekken vind ik toch wel erg leuk.quote:
Bekende van bekende, Ik kom er wel achter. Ik vrees wel het ergste, ze was 2 keer helemaal weg, geen ademhaling. Ze zijn echt een half uur beziggeweest met haar, voordat ze in de ambulance ging.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een bekende? Kan je erachter komen of ze nog leeft?
Oeh bah. 45 is wel jong voor een hartaanval/infarct.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Bekende van bekende, Ik kom er wel achter. Ik vrees wel het ergste, ze was 2 keer helemaal weg, geen ademhaling. Ze zijn echt een half uur beziggeweest met haar, voordat ze in de ambulance ging.
Helemaal niet zo oud nog, denk 45 of zo.
Heftigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Ole het volgende:
Is het autobiografisch, Dus ook over de plotselinge dood van zijn broer?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef appelsientje het volgende:
Ben echt een leuk boek aan het lezen, maar je krijgt er wel heel veel.terug. Van bastiaan Ragas, echt een feest herkenning
Ging geloof ik over hoe het is om vader van vier koters te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het autobiografisch, Dus ook over de plotselinge dood van zijn broer?
Kloptquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ging geloof ik over hoe het is om vader van vier koters te zijn.
Okee, kan ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ging geloof ik over hoe het is om vader van vier koters te zijn.
ach het is ook een soort van autobiografischquote:
2-1 Paraguay inmiddelsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:41 schreef borisz het volgende:
En in dat geval scoort Jadson de 1-0 tegen Paraguay.
quote:
Wijn en wandelen... een soort kroegentochtquote:Op zondag 10 juli 2011 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]Mooie naam
Wij gaan de wijnspijswandeling doen in Haarlem
We hebben een echte strippenkaartmet op elke strip een restaurant waar je een hapje en drankje krijgt
en dan weer verder wandelt naar de volgende en dat 10X
![]()
Las het net. Is wel raak deze Tour.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:13 schreef borisz het volgende:
Flinke valpartij weer in de tour
Vino eruit. Ook VDB eruit
Ja zo noemden wij het ookquote:Op zondag 10 juli 2011 12:53 schreef appelsientje het volgende:
Wijn en wandelen... een soort kroegentocht
Mooie tranen op het podium.quote:
Allemachtig...... die klap... je mag echt blij zijn dat hij nog leeft...quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Allemachtig...... die klap... je mag echt blij zijn dat hij nog leeft...
quote:
Zo schattigquote:
Okee, mooi. Ik heb Robin nog niet bij Iris gezien. Maar wat ik gehoord heb, vond hij het een beetje vreemd nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo schattig
Finn is echt een grote broer, zijn voor het eerst buiten geweest en Finn liep achter de wandelwagen met een grote glimlach
We kwamen uit het ziekenhuis en Finn begon meteen te kussen en aaien. Nu kijkt hij ook steeds of ze er is.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, mooi. Ik heb Robin nog niet bij Iris gezien. Maar wat ik gehoord heb, vond hij het een beetje vreemd nog.
Een vriend van me zit daar nu als verslaggeverquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:09 schreef borisz het volgende:
Fatima Moreira de Melo door naar dag 3 van de WSOP. 6,865 deelnemers dit jaar. nog 3500 over. Ze moet nog wel een paar dagen spelen wil ze ook gaan cashen.
Goeie kennis van me is mecanisien bij RABO-ploeg in de Tourquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een vriend van me zit daar nu als verslaggever
Voor de grap weer eens een stud freeroll aangezetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Een vriend van me zit daar nu als verslaggever
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de grap weer eens een stud freeroll aangezet
Jeetje, dat hoor je niet vaak bij reanimaties!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:24 schreef Ole het volgende:
De vrouw die ik vrijdag gereanimeerd heb zien worden heeft het overleefd!
6500 deelnemers. 64 krijgen een ticket voor R2. Heb alleen nog zes tickets liggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]altijd leuk.
Vriend van me is al in de heli geweest, eten bij de Naked Fish, ff bij het golf van Hollink kijkenja tis zwaar dat werk daar
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:24 schreef Ole het volgende:
De vrouw die ik vrijdag gereanimeerd heb zien worden heeft het overleefd!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
6500 deelnemers. 64 krijgen een ticket voor R2. Heb alleen nog zes tickets liggen. Pokerstars he
Zo veel poker ik niet meer tegenwoordig, alleen nu met de WSOP toch weer eens een toernooitje aangeslingerd.
Ze waren er snel bij. Ze had al eerder een hartaanval gehad, toen was ze net zelf naar het.ziekenhuis gegaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje, dat hoor je niet vaak bij reanimaties!
en dat wilde ik toen niet zeggen tegen je
Ajax speelde met 0-0 tegen Duitse amateurs.quote:
Je moet die Duitsers wat gunnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax speelde met 0-0 tegen Duitse amateurs.
Wilde het net postenquote:
Je denkt er toch aan en 'stilstaan' bij iets omdat het 'zo hoort' werkt gewoon niet he?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:05 schreef Bos81 het volgende:
Het is vandaag de sterfdag van mijn moeder (5 jaar alweer). Maar ik doe er eigenlijk niks aan. Stilstaan bij zoiets is ook niet echt iets voor mij.
Ik heb weer zo'n rare periode dat ik het hardstikke druk heb en weinig slaap, dan denk je in het weekend lekker slaap 'in te halen' of gewoon veel slapen, maak je nachtjes van 3 uur achter elkaarquote:
Ja dat is zo ..quote:Op zondag 17 juli 2011 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je denkt er toch aan en 'stilstaan' bij iets omdat het 'zo hoort' werkt gewoon niet he?
Het gemis komt meestal op de meest onverwachte momenten bij je binnen, zo werkt het ook bij mij.
(nou is mijn moeder natuurlijk ook nog niet eens 3 maanden dood)
Vind ik vorige week ineens een kaartje met haar handschrift, verhaaltje erop voor mij, met het zoeken naar iets anders, hop tranen
Jemig Bluez... dat heb ik helemaal gemist... sorryquote:Op zondag 17 juli 2011 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je denkt er toch aan en 'stilstaan' bij iets omdat het 'zo hoort' werkt gewoon niet he?
Het gemis komt meestal op de meest onverwachte momenten bij je binnen, zo werkt het ook bij mij.
(nou is mijn moeder natuurlijk ook nog niet eens 3 maanden dood)
Vind ik vorige week ineens een kaartje met haar handschrift, verhaaltje erop voor mij, met het zoeken naar iets anders, hop tranen
Dan heb je nog geluk. Ik heb al wat mensen verloren. Van Ooms/tantes tot goede bekenden (vriendin is net een te groot woord, maar ik zag haar wel veel).quote:Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef borisz het volgende:
Bos
Ik heb iedereen nog, nou ja een opa was er al niet meer toen ik op deze aardkloot kwam. Kan er niet over meepraten.
Ja mijn moeder heeft dus ook nooit haar kleinkinderen gezien. Terwijl beide oma's van mijn schoonzus nog in leven zijn..quote:Op zondag 17 juli 2011 15:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mijn vader is 12 jaar geleden overleden. Ik vind het zo jammer dat ie zijn kleinkinderen nooit heeft gezien. Daar zou ie zo van genoten hebben. Gisteren werd Jelle alweer 11. Dat gaat zo hard. Is dus inmiddels gewoon een teener.
Mijntje is 7. Heeft een groep overgeslagen en kan goed turnen.quote:
Ja, ik moet er echt niet aan denken als je in de 50 of 60 bent en je partner verliezen... g is chronisch ziek en soms denk ik wel eens, stel dat er iets gebeurd, hij er niet meer is... ik moet er niet aan denken echt brrrrquote:Op zondag 17 juli 2011 13:43 schreef appelsientje het volgende:
hier is het nog maar 8 maanden geleden.. maar het blijft waardeloos... 3 maanden, 8 maanden 5 jaar... het is en blijft kut (vooral voor de gene die achterblijven zoals mijn moeder)
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het heel fijn dat mijn moeder nog zelfs mijn kleinzoontje heeft gezien![]()
Ja dat is wel leuk. Maar bij mijn schoonzus is dus het geval, dat alle 3 de "moeders" nog leven..quote:Op zondag 17 juli 2011 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het heel fijn dat mijn moeder nog zelfs mijn kleinzoontje heeft gezien![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 17 juli 2011 16:56 schreef tong80 het volgende:
Mijn pa was trouwens pas 62 toen ie overleed.
Het is inderdaad waardeloos, als ik naar mijn moeder kijk....en hoe eenzaam ze is. Ik kan 1000 x langskomen, maar de leegte blijft toch. Ik heb meer moeite als ik m'n moeder zo zie, dan mijn eigen gemis.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik moet er echt niet aan denken als je in de 50 of 60 bent en je partner verliezen... g is chronisch ziek en soms denk ik wel eens, stel dat er iets gebeurd, hij er niet meer is... ik moet er niet aan denken echt brrrr![]()
Heeft ze niks om handen dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is inderdaad waardeloos, als ik naar mijn moeder kijk....en hoe eenzaam ze is. Ik kan 1000 x langskomen, maar de leegte blijft toch. Ik heb meer moeite als ik m'n moeder zo zie, dan mijn eigen gemis.
Genoeg, maar als ze 's avonds thuis komt bij een leeg bed, tja dat gevoel gaat niet zomaar wegquote:Op zondag 17 juli 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ze niks om handen dan?
Mijn vader is zo snel mogelijk weer begonnen met zijn vrijwilligerswerk..
Nee, dat is ook weer zo..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Genoeg, maar als ze 's avonds thuis komt bij een leeg bed, tja dat gevoel gaat niet zomaar weg
Je bent een lieverdquote:Op zondag 17 juli 2011 17:49 schreef appelsientje het volgende:
Het is inderdaad waardeloos, als ik naar mijn moeder kijk....en hoe eenzaam ze is. Ik kan 1000 x langskomen, maar de leegte blijft toch. Ik heb meer moeite als ik m'n moeder zo zie, dan mijn eigen gemis.
Dat scheelt denk ik zékerquote:Op zondag 17 juli 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Nee, dat is ook weer zo..
Pa had misschien nog "geluk" dat ik de eerste 2 jaar nog thuiswoonde
Dit dus. In een leeg huis zonder haar verhaal te kunnen doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Genoeg, maar als ze 's avonds thuis komt bij een leeg bed, tja dat gevoel gaat niet zomaar weg
Ja zeker wel. In het begin lag er ook nog een erg oude pop van ma op haar kussen.. En ging wel iedere dag naar het graf, hij kwam er toch vrijwel langs als hij naar zijn vrijwilligerswerk reed.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat scheelt denk ik zéker
Hij zal zich vast wel eens heel eenzaam hebben gevoeld en het niet verteld
Ouders houden veel voor zichzelf is mijn ervaring... ik zie het ook bij mezelf.
Ik vind het ook vreselijk om weg te gaan (voor mijn gevoel laat ik haar alleen)quote:Op zondag 17 juli 2011 18:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent een lieverd
Jij gaat weer weg idd, naar je eigen gezin, zij is alleen, eet alleen, slaapt alleen.. de nachten lijken met het ergst.
Tuurlijk wil ik er over pratenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het ook vreselijk om weg te gaan (voor mijn gevoel laat ik haar alleen)
Hey maar wat is er precies met G? of wil je er niet over praten? Ik wist niet dat er wat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |