Anderhalve minuut...als bertjuh goed is dan heeft daar 1 klim voor nodig om dat goed te maken...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:24 schreef Nober het volgende:
Rabobank dus in de top 5 vandaag, en Saxo op 15 sec. dus Gesink 2-0 Contador.
HTC (van Garderen) moet nog en het is nog niet zeker dat ze Sky ook daadwerkelijk voor blijven.quote:
Bollen is van Gilbertquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef OlivierV het volgende:
Hushovd straks in geel en bollen? Dat lijkt me grappig
Zitten bij Sky & Garmin ook kinderen?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
HTC (van Garderen) moet nog en het is nog niet zeker dat ze Sky ook daadwerkelijk voor blijven.
Dat zou zonde zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Virtueel misschien, maar Thomas houdt 'm gewoon lijkt me.
Thomas en Van Garderen. Thomas heeft al wit.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zitten bij Sky & Garmin ook kinderen?
Sky met Thomas, Garmin niet, want Navardauskas is gelost.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zitten bij Sky & Garmin ook kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Wimbledon finale:DjokoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
Dat wint toch die spaanse doping hondquote:
Dat gaat Gesink dus niet redden...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Thomas en Van Garderen. Thomas heeft al wit.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Wimbledon finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Of Sky moet langzamer zijn.quote:
Wilde het net vragen, moet boven de 30 zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
Trouwens? Wat is de gemiddelde leeftijd van de Team Radioshack?
Ik dacht 33quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
In Griekenland zouden ze al pensioengerechtigd zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
Het Tour de France 2011 statistiekentopicquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
33 jaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
Omdat ze een heel zwikkie goeie tijdrijders in de ploeg hebben. Ik zie ze zelfs als meer dan een outsider.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Sinds wanneer is RadioShack een outsider voor de zege volgens de NOS?
5.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:31 schreef fetss het volgende:
Welke tijd geldT? Van de 4e persoon die binnenkomt? Of heb ik het fout
5e manquote:Op zondag 3 juli 2011 16:31 schreef fetss het volgende:
Welke tijd geld? Van de 4e persoon die binnenkomt? Of heb ik het fout
5equote:Op zondag 3 juli 2011 16:31 schreef fetss het volgende:
5e.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:31 schreef fetss het volgende:
Jawel dat zou wel een record zijn zolang witte truiquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2e etappe Wit boeit op zich ook niet
ninja editquote:
Flens?quote:
5equote:Op zondag 3 juli 2011 16:31 schreef fetss het volgende:
Ninja-editquote:Op zondag 3 juli 2011 16:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Flens?
Die rijdt toch niet mee, pannekoek!
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Flens?
Die rijdt toch niet mee, pannekoek!
Ik ook, daarom was ik verbaasd over de tekst van de NOS.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat ze een heel zwikkie goeie tijdrijders in de ploeg hebben. Ik zie ze zelfs als meer dan een outsider.
op dit moment zekerquote:
Leopard?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:34 schreef marcodej het volgende:
Ik zie alleen nog HTC en Radioshack onder Rabo komen, Lotto en BMC zijn nog outsiders.
Nu al wit is echt niet belangrijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:34 schreef Temlin het volgende:
Rabo heeft fantastisch gereden. Jammer dat Gesink geen wit heeft.
Dit moet ik vastleggen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:34 schreef Temlin het volgende:
Rabo heeft fantastisch gereden. Jammer dat Gesink geen wit heeft.
Vergeten inderdaad, lijken me vergelijkbaar met Rabo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk iets sneller...zouden zomaar kunnen winnen...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vergeten inderdaad, lijken me vergelijkbaar met Rabo.
Hopen op een Tirreno prestatiequote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vergeten inderdaad, lijken me vergelijkbaar met Rabo.
Cancellara gaat zn ploeg weer doen ontploffen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk iets sneller...zouden zomaar kunnen winnen...
eh, neequote:Op zondag 3 juli 2011 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
23km in 31 minuten moet altijd lukken, sukkels!
Hij moet er wel voor rijden.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
23km in 31 minuten moet altijd lukken, sukkels!
Een paar dagen geel na vandaag?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Gramulanion het volgende:
Het klassement van Martin...
Wat is dat nou waard?
Ziet er wel naar uitquote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Snuf. het volgende:
Jongens jongens HTC kan Eisel toch niet zomaar dumpen?
Ja die oudjes komen wat langzaam op gang natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Agüero het volgende:
Radioshack nog niet heel snel maar die moeten het ook meer hebben van het 2e/3e deel.
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:39 schreef vivelafete het volgende:
Is er geen speciale regeling voor valpartijen bij die 30% regel?
Echt niet zomaar alleen hoor. Ook met val nog natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
32 minuten mag je erover doen dan, dat moet wel lukken over 23 kilometer
geen idee... Is ongeveer 7,5 minquote:Op zondag 3 juli 2011 16:39 schreef vivelafete het volgende:
Nee, sowieso gaat hij natuurlijk uit geheel eigen beweging op zijn plaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:39 schreef vivelafete het volgende:
If alsof je Vino en Menchov in een afdaling samen zet in de 2 voor laatste etappe.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:40 schreef Moonlighter het volgende:
Probleem van Leopard is wel dat de 2 kopmannen hun zwakste schakels zijn
quote:
Als Eisel en z'n fiets heel zijn, dan moet dit echt lukken hoor...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Echt niet zomaar alleen hoor. Ook met val nog natuurlijk.
Nee hoor. Gewoon redelijk naar vermogen, niet top.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:42 schreef Temlin het volgende:
Saxo bank heeft het ook boven verwachting gedaan.
twitter:laurenstendam twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:42:23Bit stiff in the morning. Knee all right in the TTT. Happy with teams performance. reageer retweet
Bleef er ook gewoon aanhangen he, die Ten Dam.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:44 schreef donroyco het volgende:
twitter:laurenstendam twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:42:23Bit stiff in the morning. Knee all right in the TTT. Happy with teams performance. reageer retweet
Te sterk voor het team.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En dan gewoon de winnende tijd pakken. Die man is zo gestoord sterk.
Zit met de conditie dan wel goed ja!quote:Op zondag 3 juli 2011 16:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bleef er ook gewoon aanhangen he, die Ten Dam.
Tijd verloren door die val, dus best goed, die rijden er nog wel wat voorbij.quote:
Goh zeg alleen die valpartij kost 5 sec en dan is het 9 km met een man minder niet eens meegerekend.quote:
Ga Tennis kijken?quote:
Maar ik bedoel voor de zege. Met die val is het een prima tijd, daar niet van.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tijd verloren door die val, dus best goed, die rijden er nog wel wat voorbij.
ga wimbeldon kijken danquote:
In die laatste strook valt nog tijd terug te halen, dat heeft Rabo bewezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar ik bedoel voor de zege. Met die val is het een prima tijd, daar niet van.
"It's a condition called being a cynical asshole."quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:47:45Arme Joost Posthuma. Die heeft de zwaarste job alle renners: inpikken als Cancellara op kop komt. #ploegentijdrit #tour reageer retweet
moesten in het begin nog op een renner wachtenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef TheNetwork het volgende:
Cofidis bijna slechter dan de Basken, mijn hemel.
Ook nog redelijk compleet, dus die kunnen ook los in het laatste gedeelte.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:48 schreef TheArt het volgende:
RadioShack nog een seconde extra verloren op Rabo.
Was leuk geweest als iemand daar was gevallen, dan was de kurk bij de Basken eruit gegaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef franklop het volgende:
[..]
moesten in het begin nog op een renner wachten
Boom kan wel beter sturenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook nog redelijk compleet, dus die kunnen ook los in het laatste gedeelte.
Je hebt tot nu toe altijd gelijk gehad in dit topic, dus dat zal wel ja.quote:
moeten ze al langs zijnquote:
Hoop dat het middendeel van Rabo meevalt.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef TheArt het volgende:
Leopard, Rabo, HTC en RadioShack staan echt heel dicht bij elkaar.
Ja, en Paul de Leeuw helaas..quote:Op zondag 3 juli 2011 16:47 schreef TheNetwork het volgende:
Vanavond Michiel Elijzen trouwens, 22:40. NED 1
Hij zal zoiets wel in 52/53 per uur kunnen rijdenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:53 schreef BobW het volgende:
Hoe hard rijdt Cancellara bij een tijdrit gemiddeld als hij alleen rijdt?
Tijdverschil wel iets kleiner dan verwachtquote:Op zondag 3 juli 2011 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rabo wordt gewoon 6e, zoals 3 maanden geleden al verwacht.
Ja dat welquote:Op zondag 3 juli 2011 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdverschil wel iets kleiner dan verwacht
Ik mag die ploeg wel.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:55 schreef Ericr het volgende:
De Schleckjes trekken de kar wel, tempobeulen pur sang.
Denk dat Leopard er achter komt hoor, zeker nu zonder Joostquote:Op zondag 3 juli 2011 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gaat om de tijd op de concurrenten en dat is gewoon prima.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee, het was verwacht dat het allemaal dit op elkaar zou zitten en enkel de Euskaltels van deze wereld echt meer dan een minuut gingen verliezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdverschil wel iets kleiner dan verwacht
Lol...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:55 schreef Ericr het volgende:
De Schleckjes trekken de kar wel, tempobeulen pur sang.
Mag ook wel met 300 jaar ervaring in je ploegquote:Op zondag 3 juli 2011 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik mag die ploeg wel.
Onder het asfalt geschreven (ook door mij), maar ze laten zich niet wegstoppen.
Zonet zei je nog dat Rabo 30 seconde ging verliezen...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, het was verwacht dat het allemaal dit op elkaar zou zitten en enkel de Euskaltels van deze wereld echt meer dan een minuut gingen verliezen.
Langdurig peptide-gebruik.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef Jahr00n het volgende:
die gilbert is wel lelijk zeg zal wel door de anabolen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Maar gaan nog wel wat verliezen op Rabo in het laatste deel.quote:
Dat vind ik geen goed teken, als je in vorm bent, dan kun je in een ploegentijdrit ook gewoon je deel doen, ook als je geen hardrijder bent.quote:
Nee, zo'n hoofd:quote:Op zondag 3 juli 2011 16:58 schreef debeterebob het volgende:
Van TB500 krijg je zo;n hoofd: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |