Anderhalve minuut...als bertjuh goed is dan heeft daar 1 klim voor nodig om dat goed te maken...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:24 schreef Nober het volgende:
Rabobank dus in de top 5 vandaag, en Saxo op 15 sec. dus Gesink 2-0 Contador.
HTC (van Garderen) moet nog en het is nog niet zeker dat ze Sky ook daadwerkelijk voor blijven.quote:
Bollen is van Gilbertquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef OlivierV het volgende:
Hushovd straks in geel en bollen? Dat lijkt me grappig
Zitten bij Sky & Garmin ook kinderen?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
HTC (van Garderen) moet nog en het is nog niet zeker dat ze Sky ook daadwerkelijk voor blijven.
Dat zou zonde zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Virtueel misschien, maar Thomas houdt 'm gewoon lijkt me.
Thomas en Van Garderen. Thomas heeft al wit.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zitten bij Sky & Garmin ook kinderen?
Sky met Thomas, Garmin niet, want Navardauskas is gelost.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zitten bij Sky & Garmin ook kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Wimbledon finale:DjokoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
Dat wint toch die spaanse doping hondquote:
Dat gaat Gesink dus niet redden...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Thomas en Van Garderen. Thomas heeft al wit.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Wimbledon finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Of Sky moet langzamer zijn.quote:
Wilde het net vragen, moet boven de 30 zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
Trouwens? Wat is de gemiddelde leeftijd van de Team Radioshack?
Ik dacht 33quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
In Griekenland zouden ze al pensioengerechtigd zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
Het Tour de France 2011 statistiekentopicquote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
33 jaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef Sasman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |