abonnement Unibet Coolblue
pi_99019335
Rammstein in Ahoy :o EUR 70 -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 juli 2011 @ 13:40:45 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99019441
Duitse censuur. :') Wordt het WK voetbal voor vrouwen iets aantrekkelijker gaan de Duitsers lastig doen :+.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 4 juli 2011 @ 13:41:16 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99019475
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja hoor :)
Wordt het dan niet raar brokkelig, als je het hebt ontdooid?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99019515
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef AnneX het volgende:
werkperikelen...
heb ik zomaar iemand van de Raad voor de Kinderbescherming aan de telefoon.
De moeder had mijn tel. doorgegeven voor info.
euh...euh...euh

Sjonge 120 mensen aan de balie. Poeh. Das pas werken !
huh wat zeiden ze dan? :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 4 juli 2011 @ 13:42:32 #205
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_99019527
Goedemorgen euh middag :D

Krakje ~Wb *O* heb je het leuk gehad??

Hier vandaag een lekker relaxed dagje.. lekker wat uurtjes geslapen (straks nachtdienst in) misschien einde middag nog ff tukken alhoewel mij dat eigenlijk nooit lukt.

Heerlijke paar dagen vrijaf gehad, hadden nog wat afmaak klussen in huis, 2e slaapkamer afgemaakt, hebben nu opberg kasten *O* (zag nu wel dat ze in de aanbieding zijn grrr)

En verder hadden we zaterdag een dinerparty voor manliefs ouders en oom die ons zo goed geholpen hebben afgelopen tijd, dat was erg geslaagd.

~En nu ben ik frans landbrood aan het maken en net een pastadeegje gedraaid, dat wordt het diner van vanavond :P
Misschien eerst nog maar even de zon in voor een uurtje, moet toch op het rijzen wachten :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_99019545
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wordt het dan niet raar brokkelig, als je het hebt ontdooid?
Als je het onder goede druk gevormd hebt zal dat zeker schelen, en brokkelig wordt t toch snel in curry dus dat maakt dan ook niet uit ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 juli 2011 @ 13:44:00 #207
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_99019580
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 10:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Grappig :D

Mijn eindverslag van het klinisch practicum/stage is goedgekeurd *O* (nu alleen nog printen)
Over 2 uurtjes tentamen maken en als het goed is krijg ik vandaag ook te horen hoe het met mijn scriptie zit.
Dan alleen nog 1 tentamen over een week en dan even relaxen

Ben er nu echt bijna van af :D
Lekker is dat *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_99019581
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:42 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen euh middag :D

Krakje ~Wb *O* heb je het leuk gehad??

Hier vandaag een lekker relaxed dagje.. lekker wat uurtjes geslapen (straks nachtdienst in) misschien einde middag nog ff tukken alhoewel mij dat eigenlijk nooit lukt.

Heerlijke paar dagen vrijaf gehad, hadden nog wat afmaak klussen in huis, 2e slaapkamer afgemaakt, hebben nu opberg kasten *O* (zag nu wel dat ze in de aanbieding zijn grrr)

En verder hadden we zaterdag een dinerparty voor manliefs ouders en oom die ons zo goed geholpen hebben afgelopen tijd, dat was erg geslaagd.

~En nu ben ik frans landbrood aan het maken en net een pastadeegje gedraaid, dat wordt het diner van vanavond :P
Misschien eerst nog maar even de zon in voor een uurtje, moet toch op het rijzen wachten :')
brood en pasta voor avondeten? ;)
klinkt goed allemaal! lekker bezig geweest en leuk dat je ze uit eten hebt genomen. dat ga ik ook bij mijn ouders doen zodra mn app klaar is. mn moeder is op dit moment mn keuken aan het behangen O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99019628
Gave clip! Mooi gefilmd en doggie's to the rescue O+


(liedje zelf vind ik niet zo heel interessant overigens..)
pi_99019704
Klinkt goed Hobje :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 juli 2011 @ 13:47:36 #211
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_99019714
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

brood en pasta voor avondeten? ;)
klinkt goed allemaal! lekker bezig geweest en leuk dat je ze uit eten hebt genomen. dat ga ik ook bij mijn ouders doen zodra mn app klaar is. mn moeder is op dit moment mn keuken aan het behangen O+
Hoe gaat het met je huis? leuk zeg :) hoop dat je nu snel kunt verhuizen, is echt gaaf en spannend zo een 1e plekje voor jezelf *O*

We eten er wel salade bij heur ;) moet flink calorieën hebben moet de hele nacht hard werken en manlief s'avonds aan de voetbal :P
(we hadden zelf gekookt zaterdag ;) helemaal uitgebreid :P ouders hadden zoiets van, jullie moeten toch echt proberen die zaak te gaan openen, daar denken we al heel lang aan.. maar tis ook een portie durf wat erbij komt kijken +ik niet helemaal gezond.. nouja wie weet ooit ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_99019722
Voor Steer - over knie prothesen o.a.
in Trouw van 2 juli jl.
Geen link mogelijk.

Citaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:47:57 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99019727
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Als je het onder goede druk gevormd hebt zal dat zeker schelen, en brokkelig wordt t toch snel in curry dus dat maakt dan ook niet uit ;)
Ja het is mooi stevig geworden.
Wij gebruiken het in een spinazie-bijgerechtje, niet in curry. Maar dat is ook een goed idee trouwens!

In elk geval mik ik het in de vriezer. Dank voor je hulp!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 juli 2011 @ 13:49:27 #214
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_99019777
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:47 schreef DarkElf het volgende:
Klinkt goed Hobje :)
Ik had zaterdag dat franse landbrood ook gemaakt en die was echt perfect gelukt! had er verse kruiden alsin 3 soorten basilicum en wat zeezout en knoflook doorheen, zooo lekker! maar ben helemaal vergeten ene fotoot te maken, waren nogal druk in de keuken hehe.
Echt he.. brood bakken vind ik echt zo leuk en lekker om te doen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_99019799
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:35 schreef AnneX het volgende:
werkperikelen...
heb ik zomaar iemand van de Raad voor de Kinderbescherming aan de telefoon.
De moeder had mijn tel. doorgegeven voor info.
euh...euh...euh

Sjonge 120 mensen aan de balie. Poeh. Das pas werken !
Oe AnneZZ op zich wel goed toch>

Ja dat is pas een paar spreekuren en dokters in goede banen laten lopen *)
pi_99019855
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja het is mooi stevig geworden.
Wij gebruiken het in een spinazie-bijgerechtje, niet in curry. Maar dat is ook een goed idee trouwens!

In elk geval mik ik het in de vriezer. Dank voor je hulp!
met spinazie? vertel eens wat er in gaat verder?

Paneercurry vind ik erg lekker, kan je de curry heel heet maken, de paneer is heel mild dus dat is mooi in evenwicht dan :)

en yw :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99019860
Lekker bezig Hobbuk ^O^
pi_99019869
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:47 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je huis? leuk zeg :) hoop dat je nu snel kunt verhuizen, is echt gaaf en spannend zo een 1e plekje voor jezelf *O*

We eten er wel salade bij heur ;) moet flink calorieën hebben moet de hele nacht hard werken en manlief s'avonds aan de voetbal :P
(we hadden zelf gekookt zaterdag ;) helemaal uitgebreid :P ouders hadden zoiets van, jullie moeten toch echt proberen die zaak te gaan openen, daar denken we al heel lang aan.. maar tis ook een portie durf wat erbij komt kijken +ik niet helemaal gezond.. nouja wie weet ooit ;)
Niet echt begrepen dat jullie zulke goede (thuis) koks zijn.

Van jou lees ik als maar - behalve verhuisd - van werken- werken en nachtdienst en werken.
OK en deeg draaien en brood maken, nu.

* gaat weer boekhouden.
pi_99019916
wat eten jullie vanavond trouwens? (behalve Hobje dan, daar weten we t van :) )

Ik maak een zwarte bonensoep met chilipeper en donkere chocolade en avocadosalsa :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99019970
Hier ook soep. Prei-bloemkoolsoepje met balletjes van gister opmaken..
pi_99020121
klinkt lekker.

en oh ja die aarbeien/kruisbessenjam is zalig geworden! :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 4 juli 2011 @ 14:10:22 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99020428
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

met spinazie? vertel eens wat er in gaat verder?

Paneercurry vind ik erg lekker, kan je de curry heel heet maken, de paneer is heel mild dus dat is mooi in evenwicht dan :)

en yw :)
Oeh ik weet het niet precies, want Arty is hier de kok sinds mijn algehele culinaire lethargie. Ik vermoed dat als je op saag paneer googelt, je en heel eind komt. In elk geval gestoofde ui en spinazie en kaneel, zitten erin. Dat ving ik gisteren nog op. Verder weet ik het niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99020692
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oeh ik weet het niet precies, want Arty is hier de kok sinds mijn algehele culinaire lethargie. Ik vermoed dat als je op saag paneer googelt, je en heel eind komt. In elk geval gestoofde ui en spinazie en kaneel, zitten erin. Dat ving ik gisteren nog op. Verder weet ik het niet.
Ah Saag paneer! Dat ken ik, lekker hoor :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_99021125
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
Rammstein in Ahoy :o EUR 70 -O-
Leuk! Tof! Alleen heb ik de vorige keer 50 euro betaald en dat vond ik al prijzig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99021186
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:47 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je huis? leuk zeg :) hoop dat je nu snel kunt verhuizen, is echt gaaf en spannend zo een 1e plekje voor jezelf *O*

We eten er wel salade bij heur ;) moet flink calorieën hebben moet de hele nacht hard werken en manlief s'avonds aan de voetbal :P
(we hadden zelf gekookt zaterdag ;) helemaal uitgebreid :P ouders hadden zoiets van, jullie moeten toch echt proberen die zaak te gaan openen, daar denken we al heel lang aan.. maar tis ook een portie durf wat erbij komt kijken +ik niet helemaal gezond.. nouja wie weet ooit ;)
gaat best goed, het wordt best kleurrijk.. de keuken wordt kitscherig met groen met witte stippen haha :D
wat voor eigen zaak? :o een bakker? ;)
voor mij mag je ook wel een keer een brood bakken hoor ;) ben zo benieuwd nu naar jouw lekkere broden! en alvast succes vannacht met werken!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')