Zoals?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach kun je eindelijk een fatsoenlijke telefoon halen
Maar hoezo heb je er zoveel? Ik kan me niet voorstellen dat ik ook zulks een stapel krijg.quote:
Bekijk de boektitels en doe een gok welke studie ik zou doenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar hoezo heb je er zoveel? Ik kan me niet voorstellen dat ik ook zulks een stapel krijg.
Geneeskunde ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Bekijk de boektitels en doe een gok welke studie ik zou doen
Je boeken CP! Niet je worst!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Keukenweegschaal gaat niet zo ver, maar k denk een kleine 20 kg
TLDR?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef Swine het volgende:
Zoals iedereen al weet heb ik een bijzonder interessant en uitdagend leven. Zo ben ik ieder weekend enkel op mijn kamer te vinden om te slapen, al zijn die momenten ook zeldzaam sinds ik met enige regelmaat wel een chickie hossel om mij mee te vermaken want baasch![]()
Anyway, op deze bijzondere speciale zondag bevind ik mij toch maar weer eens op mijn kamer en ik bemerkte dat het toch wel een redelijke teringzooi was na twee weken fulltime aan de studie. Zodoende besloot ik maar eens wat op te gaan ruimen. Iedere man weet dat je alleen maar kan scoren bij een hosselmeisje als je een opgeruimde kamer hebt. Anders wilt zij dat eerst gaan doen want zo werkt dat blijkbaar bij vrouwen iets met prioriteiten enzo
Nu was ik bezig met het op orde maken van mijn op twee na heiligste bezit (naast mijn penis en mijn computer); mijn studieboekencollectie(insert - waar men dit nodig acht).
Ik heb mijzelf wel vaker afgevraagd, meestal zeulende met een tas met een shitload aan boeken erin op mijn schouders, wat deze nu eigenlijk bij elkaar zouden wegen...
Hierop ben ik begonnen met het opstellen van een werkplan, zoals van een academicus verwacht wordt. Hierin heb ik een globale planning opgenomen, mijn onderzoeksvraag tot in detail uitgewerkt, een powerberekening gemaakt en de kernwoorden voor mijn literatuuronderzoek bepaald.
Graag laat ik jullie mijn tussentijdse resultaten zien om zo aan de hand van de daaropvolgende discussie de validiteit van mijn onderzoek te bepalen en eventuele aanpassingen te kunnen maken aan mijn onderzoeksmethode of eventuele variabelen toe te voegen.
Zie hier, allereerst in figuur 1; de onderzoeksopstelling. Hierbij heb ik getracht de gehele stapel van studieboeken in één keer in beeld te krijgen.
[ afbeelding ]
Figuur 1: Onderzoeksopstelling
Hierop volgend laat ik, in figuur 2, het resultaat zien van de eerste meting. Daarbij is tevens het merk van de weegschaal gezien. In het uiteindelijke verslag komen type-nummer en ijkrapport terug in de bijlagen.
[ afbeelding ]
Figuur 2
Concluderende dat al mijn studieboeken bij elkaar een gewicht hebben van 66,0 kilogram, hierbij niet meegerekend alle lossen blokboeken die maandelijks gekocht dienen te worden, daag ik jullie uit een zelfde analyse uit te voeren. Daarnaast sta ik open, en moedig ik aan, om kritiek te leveren op mijn wijze van onderzoek.
Samenvatting: Ja, ik verveelde me
Samenvatting: Swine is een autist en weegt boeken.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef sjeppert het volgende:
das een beste stapel
heb je wel in duplo gemeten?
Als je je als IPO'er daardoor laat tegenhouden, haal je die studie nooitquote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Keukenweegschaal gaat niet zo ver, maar k denk een kleine 20 kg
Dudequote:
ik weeg ook geen 60 hoor. Gok ikquote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je als IPO'er daardoor laat tegenhouden, haal je die studie nooit.
[..]
Dude
Studieboeken zal bij mij ook niet veel zijn, meeste al verkocht. Wel nog wat gewone boeken, maar die zijn ook niet echt zwaar.
Ja hoeveel van die lego-bakstenen waren het eigenlijk?quote:
Daar moest ik serieus aan denkenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja hoeveel van die lego-bakstenen waren het eigenlijk?
Waarom zou je? Vakantie is toch om te lamstralen?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze week maar eens ritme gaan kweken (heeft nut als je over 2 weken weer op vakantie bent maar goed) ik roep namelijk al weken dat ik weer wat meer structuur wil en moet het misschien nu toch maar eens proberen
Altijd mooi om even tussendoor te doen. Gewoon, omdat het kanquote:
Justum....Dan is De_Kardinaal wel kardinaal afquote:Op zondag 3 juli 2011 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou je? Vakantie is toch om te lamstralen?Ik ga morgen terrassen denk ik
. Mits goed weer.
[..]
Altijd mooi om even tussendoor te doen. Gewoon, omdat het kan.
Hoezo dat dan? Een beetje paus hield er ook een dame op na!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Justum....Dan is De_Kardinaal wel kardinaal af
je zei het zelfquote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Een beetje paus hield er ook een dame op na!
Dat was in 2008 zo ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan me herinneren dat er eerst een plaatje in de OP stond waar iedereen in Nijmegen woonde, of de vaste users van de SC. Klopt dat?
Onthou ik toch nog dingen. En zo vaak zit ik niet meer op FOK!quote:
Meid, je bent vandaag toch vrij! Maakt uw eigen niet drukquote:Op maandag 4 juli 2011 01:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kom weer eens niet in slaap... zit nu ook al voor de derde keer in een uur op de wc. Lekker handig weer....
Maar als je doodmoe in bed ligt en toch niet in slaap komt.. is dat echt kut.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, je bent vandaag toch vrij! Maakt uw eigen niet druk
Jeeejquote:
Dat kan ookquote:
Goede vraag: zelfde probleem hieroquote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even nog over studielink.. Ik neem aan omdat ik mijn bachelor (wss) pas in augustus haal. dat ik mij nu moet inschrijven voor mijn bachelor, en zodra ik mijn master heb het moet veranderen in master?
Ja dusquote:Als je vóór 1 september je propedeuse/bachelor behaalt en je dus kunt doorstromen naar de volgende fase dan dien je je tóch opnieuw in te schrijven voor de propedeuse/bachelor omdat je op het moment van herinschrijven nog niet toelaatbaar bent voor de volgende fase. Zodra de studentenadministratie de uitslag van de propedeuse heeft ontvangen van de faculteit wordt je inschrijving door de studentenadministratie omgezet naar de bachelor. Wanneer je klaar bent met je bachelor kun je in Studielink een nieuw inschrijvingsverzoek doen voor de Master van je keuze..
Mooie reclame ditquote:Specifieke vragen van de onderwijsinstelling(Radboud Universiteit Nijmegen).
Onbeperkt sporten voor een prikkie! Met de sportkaart van het Universitair Sportcentrum Nijmegen kun je een jaar lang wel zeventig verschillende sporten beoefenen. Voor meer informatie en het aanvraagformulier: http://www.ru.nl/sportcentrum/
Krijg je via de mail aangekondigdquote:Op maandag 4 juli 2011 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu zal ik wel weer achterlijk zijn maar waar kan ik die machtiging vinden dan? of duurt dat nog eventjes?
I Knowquote:
Netjes!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, net een contractsvoorstel voor een tweejarig contract gekregen. Waren wat issues met verlengingen (ze doen niet aan onbepaalde tijd voor deze functie) en ik heb al een eerdere verlenging gehad. Dit is dus het langste tijdelijke contract dat ze me kunnen geven
Ja ik snap dat jullie dan liever prive zijn, maar dan nemen wij toch gewoon een tafeltje aan het einde. Ik zal het wel even in het meet-draadje zetten. Hoe laat en waar? Dan kunnen jullie alvast genoeg plaatsen reserveren.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar ik houd het morgen al 2 en half jaar met hem uit (en hij met mij natuurlijk)
Je bent wel van het meeliften deze dagen hè?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval kan ie ons allemaal wel mee uit eten nemen.
Ik heb nog geen kookinspiratie opgedaan voor vanavond, dus dan moet je iets!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je bent wel van het meeliften deze dagen hè?
varkenshaasje, spinazie en gekookte aardappelen!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kookinspiratie opgedaan voor vanavond, dus dan moet je iets!
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef Mikkie het volgende:
Varkenshaas oké, spinazie is ranzig en gekookte aardappelen vind ik ook niks.
Ik vind nasi op zich wel prima, maar dan moet ik weer saté gaan maken (immers: geen nasi zonder saté). En daar heb ik eigenlijk weinig zin in. Misschien wordt het wel brood. Of een uitsmijter ofzo. Lekker makkelijk
.
Yep had 't al gezien. Chickenwings I guessquote:Op maandag 4 juli 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maandag 4 juli: basismenu 1, 2 en vegetarisch
Prijs : student ¤ 3.90, medewerkers ¤ 4.10, externe prijs ¤ 5.15
Basismenu 1: Chickenwings, Chilisaus, sperziebonen, frites
Basismenu 2: ( alleen 's Avonds) Mediterrane lamsschouder, Provencaalsesaus, aubergine, paprika en courgette, rijst
Vegetarisch menu: Volkoren biologische spaghetti, Bolognesesaus, Parmezaanse kaas, groene sla, Italiaanse dressing
Ik had zelfs voor twee gekozen denk ik. Anders pas ik niet eens meer in mijn pak.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Yep had 't al gezien. Chickenwings I guess
Maar dan is het alsnog niet vegetarischquote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
1 of 2 dus. Vegetarisch menuKan je beter nog gewoon gebakken huiskat eten.
Daarom dus!quote:Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan is het alsnog niet vegetarisch
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand hier enig idee waarom in de Bloemerstraat de Nederlandse vlag en een groene vlag met oranje kruis uithangt? Of is dat overal in Nijmegen?
Ik woon hier pas net weer. Ofja december, maar dat ding dus nog nooit gezien.quote:
Voorzitter, ik onderteken deze motie!quote:
Second!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voorzitter, ik onderteken deze motie!
ik stem voor!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voorzitter, ik onderteken deze motie!
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor de vanaf nu zogenaamde motie Mikkie hebben de volgende leden gestemd:
Mikkie - indiener en voorstander ban -
D_K: akkoord met motie Mikkie
Hosti: akkoord.
Californium: akkoord.
Vanwege het niet-herkennen van de vierdaagse vlag! De 4 daagse vlag zeg ik je! Dergelijk blasfemie wordt hier niet getolereerd!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:23 schreef Editeur het volgende:
Oi, kijk ik hier weer eens hoe gezellig het in het Nijmegentopic is, wordt er iemand gebanned
Ik hoor je, ik hoor je!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanwege het niet-herkennen van de vierdaagse vlag! De 4 daagse vlag zeg ik je! Dergelijk blasfemie wordt hier niet getolereerd!
... ik heb je fok! account ontdekt! Dat zou wel leuk zijn geweestquote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net gebeld door werk... en ze begon al van Yashi ik heb slecht nieuws..
Geniaal!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)te_laptop_ooit_.html
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:14 schreef Californium het volgende:
Nog even stampen en dan straks tentamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ardua per praeceps gloria vadit iterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:14 schreef Californium het volgende:
Mogguh
Nog even stampen en dan straks tentamen
Ga keihard falen! Stomme stomme latijnse benamingen voor vage afwijkingen
Meer dingen als mesencephalon, anencephaly, vena umbrillacusquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb meteen even 'Hakken en zagen' aangezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb meteen even 'Hakken en zagen' aangezet.
Die Herman Finkers?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
Als je snel kijkt zou je zweren dat Borat daar rechts zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Californium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I told to myself: What the fuck?!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
In 2008 woog ik nog gewoon ergens halfweg de 50.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kwam net foto's tegen waarvan ik weet dat ik toen rond de 63 kilo woog.. Damn dat is lang geleden in kilo'sDe foto's komen uit 2006
![]()
Ik er onderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In 2008 woog ik nog gewoon ergens halfweg de 50.
Dat zal vast wel meevallen toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kwam net foto's tegen waarvan ik weet dat ik toen rond de 63 kilo woog.. Damn dat is lang geleden in kilo'sDe foto's komen uit 2006
![]()
quote:
Da's voor mij ook lang geleden!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
dat weeg ik nu ongeveerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
Voor mij twee jaar terug denk ik, dat ik 67,5 woog
Ja was voor je Arnold tijd! Daarna vroeg iedereen of je was gaan sporten!quote:
Das echt iets voor een Ierse bastaard. Ik heb daarom een Schotse bastaard uitgezocht, die spelen graag met doedelzakken. En raadt eens wat ik in mijn broek heb verstopt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ik 77,5 nu. Ben wel weer aan het afvallen, kennelijk
We hebben met de broers ooit gezegd daar naar toe te gaan als ze weer een keer in Nederland waren, en nou hoorde ik zaterdag dat ze dus in Eindhoven komen. Meteen op de verjaardag alles kortgesloten
Dit!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hele Toffe dag gewenst morgen laysa en dk!
Arnold tijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja was voor je Arnold tijd! Daarna vroeg iedereen of je was gaan sporten!
quote:Das echt iets voor een Ierse bastaard. Ik heb daarom een Schotse bastaard uitgezocht, die spelen graag met doedelzakken. En raadt eens wat ik in mijn broek heb verstopt?
Ik hoop dat ik op mijn eigen huwelijk toch wel de ere-gast ben?quote:
Same here, ik mag maandag aan de bak..quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Californium het volgende:
Blugh! ik haat leren... Ik wil vakantie!
Maar vrijdagmiddag is het zover... En dan mag ik 's middags lekker winkelenof ik ga lekker sporten ofzo
Verbazingwekkend goed... Of ja... beter dan verwacht. Ik denk nog steeds niet dat ik het gehaald hebquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Same here, ik mag maandag aan de bak..![]()
Hoe ging je embryologie-tentamen nog?
Klinkt wel als een interessant blok! Al is embryologie niet mijn sterkte kant, vind het maar ingewikkeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Verbazingwekkend goed... Of ja... beter dan verwacht. Ik denk nog steeds niet dat ik het gehaald hebHet deel humane voortplanting (tentamen bestond uit vier delen) was zo vaag... Zijn schrijfwijze is al zo vaag dat de vragen onbegrijpelijk waren
Laat staan dat ik wist wat het antwoord was
Teratologie heb ik wel goed gemaakt
. Embryologie zelf ging ok en genetica was ook alweer vaag
Ik vond het ook interessant... Maar al die Latijnse benamingen e.d.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt wel als een interessant blok! Al is embryologie niet mijn sterkte kant, vind het maar ingewikkeld.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo we hebben het toch droog gehouden!
Officieel meneer en mevrouw D_K!
Thanks voor de felicitaties!
Cool!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tof!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gefeliciteerd beidenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was op het waalstrand aan het zwemmen. Warmer erin dan erbuiten toen het regende.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een K*tweer, lekker zeiknat geregend
Gefeliciteerd! Mooie dag geweest?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een leven zeg, als je daarvoor 'extreem vroeg op' moet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:35 schreef Californium het volgende:
Nog 1 dagje studeren... Morgen, zaterdag vroeg op en maandag extreem vroeg op (mag de dienst op werk openen om 08.00) Dus vandaag maar even beetje uitgeslapen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind half 7 wel extreem vroeg jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een leven zeg, als je daarvoor 'extreem vroeg op' moet.
[..]
Whoopa!Hoe zag de dag eruit? Fijn gehad?
Dan heb je de rest van de tijd een mooi levenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind half 7 wel extreem vroeg ja
Pm? Of meenemen naar de meet incl beamer?quote:
via pm mag ookquote:
Dat snap ik, maar ik ben wel serieus benieuwd! Een mailtje met een paar leuke foto's misschien?quote:
Nog slechter idee als je daarna ontdekt dat er eigenlijk iemand achterop zat.....quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aii... gister lekker huisfeestje gehad, daarna nog naar de stad geweest. Jezus voel me nu nog brak
oja note to self: wheelie op de fiets > slecht idee als je veel gezopen hebt.
Ik sta bij Pietje opm FB...zoek en voeg me maar toequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ben wel serieus benieuwd! Een mailtje met een paar leuke foto's misschien?
Dat gaat maar weg en dat doet maar!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:11 schreef morgane het volgende:
Zo, het is ff stil geweest van mijn kant maar ik ben net terug van een weekendje shoppen in Essex met een vriendin. En morgen vertrek ik naar Coburg (Duitsland) voor het grootste sambafestival van Europa
We gaan 2 weekendjes weg, maar niet echt op vakantiequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef morgane het volgende:
Ik ga dit jaar wel asociaal veel op vakantie jahalf augustus ook nog naar Stockholm met m'n vriend. Maar ik maak mezelf wijs dat ik het verdiend heb omdat ik hard gestudeerd heb dit jaar
![]()
Gaan jullie nog op honeymoon?
Waar gaan jullie heen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
We gaan 2 weekendjes weg, maar niet echt op vakantie
Maastrichtquote:
Maar, maar...ik heb jullie niet gemeet en ben extreem nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, die zetten we niet op fok! Maar we hebben er een paar op smoelboek. De mensen die we gemeet hebben kunnen een van ons wel toevoegen dan kan je ze zien.
Ik heb je even gefriendrequestquote:
Beter dan de overbuurman zijn, altijd naar hun zwaaien en dan niet eens een terugzwaai krijgenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar, maar...ik heb jullie niet gemeet en ben extreem nieuwsgierig![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dan de overbuurman zijn, altijd naar hun zwaaien en dan niet eens een terugzwaai krijgen
"Hallo jongetje, heb jij al haartjes op de piemel? ja? ja?"quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:54 schreef Rituals het volgende:
Vandaag hard gewerkt, veel verschillende dingen gedaan. Ik heb bijvoorbeeld kinderen moeten bellen om o.a. te vragen of ze al schaamhaar hebben![]()
.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
"Niet? HAHAHAHAHAHA sukkeltje, loser!quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Hallo jongetje, heb jij al haartjes op de piemel? ja? ja?"
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Hallo jongetje, heb jij al haartjes op de piemel? ja? ja?"
Toen het gemiddelde jongetje net een donshaar op zijn zak en onder zijn neus kreeg, moest ik mij al dagelijks scheren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:54 schreef Rituals het volgende:
Vandaag hard gewerkt, veel verschillende dingen gedaan. Ik heb bijvoorbeeld kinderen moeten bellen om o.a. te vragen of ze al schaamhaar hebben![]()
.
Dat bedoel ik. Op de dag dat ik mij geschoren heb, heb ik altijd sneeën, want dat gaat altijd wel ergens mis. Ik had mij geschoren voor het slapen gaan dus dit was mijn 1 nachtbaard.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
Mooie foto's zeg
Jullie zagen er beiden goed uitAlleen op die eerste foto is het net of D_K zo'n randje baard heeft staan
We nemen je aanvraag even mee achter de schermen en aan de hand van stemmen laten wij zo snel mogelijk de uitslag weten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben wel eens gemeet bij colleges toch?quote:
whehehe ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef IrishBastard het volgende:
Nou heb ik op Facebook echt 5 meldingen van iedereen die vrienden is met iedereen onder elkaar staan, en dat beide kanten op!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We nemen je aanvraag even mee achter de schermen en aan de hand van stemmen laten wij zo snel mogelijk de uitslag weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wij hebben wel eens gemeet bij colleges toch?.
Jullie zien er prachtig uit!
Your body. Your soul. Your rituals.
jawel maar ik weet niet of ik je mag toevoegenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens gemeet bij colleges toch?
Dat zegt ie toch...gekkiequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
jawel maar ik weet niet of ik je mag toevoegenMaar dan doe ik dat maar gewoon
quote:
http://video.google.com/videoplay?docid=4325269646326162937quote:
Jammer dat hij daar niet zingtquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=4325269646326162937
David Masselkarsakov
Zingt, drinkt, hij kan het allemaal als een baas!quote:
Hij heeft toch ook Duitse nummers gemaakt?quote:
Tijdens het optreden niet zo erg, de tijd ervoor en tussen voorprogramma en hoofdprogramma zijn wel minder.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Dupje het volgende:
Vandaag contract tekenen op mn nieuwe werk! En vanavond (voor het eerst in mn leven) alleen naar een concertje. Anberlin en Only Seven Left in Amersfoort. Ben benieuwd hoe dat bevalt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:22 schreef Californium het volgende:
Zo!
vakantietoets ging best goed
Nu maar hopen op een voldoende
Dadelijk shoppen en gordijnen ophalen
Bwhehe, bedrijfsfeestje, of is jullie borrel geprofessionaliseerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
Mooizo Cali en Dupje
Ik heb zojuist een tap aangesloten, altijd leukJammer dat ik de merchandise niet kan sampelen
Ach beetje raar dat het hier is, maar de feestcommissie van dit jaar vond dat blijkbaar het leukst/makkelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehe, bedrijfsfeestje, of is jullie borrel geprofessionaliseerd?
Prima tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach beetje raar dat het hier is, maar de feestcommissie van dit jaar vond dat blijkbaar het leukst/makkelijk.
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit wordt jou eerste echte nijmegen meet toch Cali
niet al te veel natuurlijkquote:
Kleren lijkt me een goed plan anders is het ook zo aandachtshoerigquote:
Iets wat je gemakkelijk uit kan trekken!quote:
Waar zijn mijn winterjas en wanten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een hele goede...aangezien we ws met de fiets komen wordt het iets wat niet al te koud is
Typische vrouwenoplossingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:44 schreef Californium het volgende:
Dus maar even shoppen om te ontspannen
Retour IVM overlijden is voldoende.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou ze er lekker in laten zakkenIs niet jouw probleem toch?
But it works...quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:25 schreef IrishBastard het volgende:
Oh Mikkie, Cali vroeg zich nog af bij welke McDonalds jij nu precies werkte?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:25 schreef IrishBastard het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:25 schreef IrishBastard het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:53 schreef Laysa het volgende:
Hoiiii
Mehhh...koffie en een broodje...en dan straks op mn paasbest werken
Nee, zal wel weer falen. En anders is het wéér een social media site waar ik me moet registrerenquote:
Wiskunde...Lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik ga lekker aan de wiskunde
Die heeft minstens de verwerkingscapaciteit van Mikkie, dus ik durf haast te wedden dat hij zich vrij prima voeltquote:
Ik ook niet meer tegenwoordig, maar 6 flesjes en dan al last hebben is heel ergquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, niet iedereen heeft de bier-verwerkingscapaciteit van Mikkie hèZo'n geoefend drinker ben ik niet meer
Hebben jullie 'm nog meegenomen naar de SM-kelder?quote:
Mja, plus de biertjes die ik bij Ollround al had.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet meer tegenwoordig, maar 6 flesjes en dan al last hebben is heel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef 1b het volgende:
Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het echt niks.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:37 schreef Dupje het volgende:
Dit is wel een mooi live voorbeeld wat Anberlin isVoor wie geïnteresseerd is in mijn muziek, haha.
Gitaarwerk is wel oke, de zang mist nog wat punch vind ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:37 schreef Dupje het volgende:
Dit is wel een mooi live voorbeeld wat Anberlin isVoor wie geïnteresseerd is in mijn muziek, haha.
Dat kan niet? Of wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |