Zoals?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach kun je eindelijk een fatsoenlijke telefoon halen
Maar hoezo heb je er zoveel? Ik kan me niet voorstellen dat ik ook zulks een stapel krijg.quote:
Bekijk de boektitels en doe een gok welke studie ik zou doenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar hoezo heb je er zoveel? Ik kan me niet voorstellen dat ik ook zulks een stapel krijg.
Geneeskunde ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Bekijk de boektitels en doe een gok welke studie ik zou doen
Je boeken CP! Niet je worst!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Keukenweegschaal gaat niet zo ver, maar k denk een kleine 20 kg
TLDR?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef Swine het volgende:
Zoals iedereen al weet heb ik een bijzonder interessant en uitdagend leven. Zo ben ik ieder weekend enkel op mijn kamer te vinden om te slapen, al zijn die momenten ook zeldzaam sinds ik met enige regelmaat wel een chickie hossel om mij mee te vermaken want baasch![]()
Anyway, op deze bijzondere speciale zondag bevind ik mij toch maar weer eens op mijn kamer en ik bemerkte dat het toch wel een redelijke teringzooi was na twee weken fulltime aan de studie. Zodoende besloot ik maar eens wat op te gaan ruimen. Iedere man weet dat je alleen maar kan scoren bij een hosselmeisje als je een opgeruimde kamer hebt. Anders wilt zij dat eerst gaan doen want zo werkt dat blijkbaar bij vrouwen iets met prioriteiten enzo
Nu was ik bezig met het op orde maken van mijn op twee na heiligste bezit (naast mijn penis en mijn computer); mijn studieboekencollectie(insert - waar men dit nodig acht).
Ik heb mijzelf wel vaker afgevraagd, meestal zeulende met een tas met een shitload aan boeken erin op mijn schouders, wat deze nu eigenlijk bij elkaar zouden wegen...
Hierop ben ik begonnen met het opstellen van een werkplan, zoals van een academicus verwacht wordt. Hierin heb ik een globale planning opgenomen, mijn onderzoeksvraag tot in detail uitgewerkt, een powerberekening gemaakt en de kernwoorden voor mijn literatuuronderzoek bepaald.
Graag laat ik jullie mijn tussentijdse resultaten zien om zo aan de hand van de daaropvolgende discussie de validiteit van mijn onderzoek te bepalen en eventuele aanpassingen te kunnen maken aan mijn onderzoeksmethode of eventuele variabelen toe te voegen.
Zie hier, allereerst in figuur 1; de onderzoeksopstelling. Hierbij heb ik getracht de gehele stapel van studieboeken in één keer in beeld te krijgen.
[ afbeelding ]
Figuur 1: Onderzoeksopstelling
Hierop volgend laat ik, in figuur 2, het resultaat zien van de eerste meting. Daarbij is tevens het merk van de weegschaal gezien. In het uiteindelijke verslag komen type-nummer en ijkrapport terug in de bijlagen.
[ afbeelding ]
Figuur 2
Concluderende dat al mijn studieboeken bij elkaar een gewicht hebben van 66,0 kilogram, hierbij niet meegerekend alle lossen blokboeken die maandelijks gekocht dienen te worden, daag ik jullie uit een zelfde analyse uit te voeren. Daarnaast sta ik open, en moedig ik aan, om kritiek te leveren op mijn wijze van onderzoek.
Samenvatting: Ja, ik verveelde me
Samenvatting: Swine is een autist en weegt boeken.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:57 schreef sjeppert het volgende:
das een beste stapel
heb je wel in duplo gemeten?
Als je je als IPO'er daardoor laat tegenhouden, haal je die studie nooitquote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Keukenweegschaal gaat niet zo ver, maar k denk een kleine 20 kg
Dudequote:
ik weeg ook geen 60 hoor. Gok ikquote:Op zondag 3 juli 2011 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je als IPO'er daardoor laat tegenhouden, haal je die studie nooit.
[..]
Dude
Studieboeken zal bij mij ook niet veel zijn, meeste al verkocht. Wel nog wat gewone boeken, maar die zijn ook niet echt zwaar.
Ja hoeveel van die lego-bakstenen waren het eigenlijk?quote:
Daar moest ik serieus aan denkenquote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja hoeveel van die lego-bakstenen waren het eigenlijk?
Waarom zou je? Vakantie is toch om te lamstralen?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze week maar eens ritme gaan kweken (heeft nut als je over 2 weken weer op vakantie bent maar goed) ik roep namelijk al weken dat ik weer wat meer structuur wil en moet het misschien nu toch maar eens proberen
Altijd mooi om even tussendoor te doen. Gewoon, omdat het kanquote:
Justum....Dan is De_Kardinaal wel kardinaal afquote:Op zondag 3 juli 2011 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou je? Vakantie is toch om te lamstralen?Ik ga morgen terrassen denk ik
. Mits goed weer.
[..]
Altijd mooi om even tussendoor te doen. Gewoon, omdat het kan.
Hoezo dat dan? Een beetje paus hield er ook een dame op na!quote:Op zondag 3 juli 2011 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Justum....Dan is De_Kardinaal wel kardinaal af
je zei het zelfquote:Op zondag 3 juli 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Een beetje paus hield er ook een dame op na!
Dat was in 2008 zo ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan me herinneren dat er eerst een plaatje in de OP stond waar iedereen in Nijmegen woonde, of de vaste users van de SC. Klopt dat?
Onthou ik toch nog dingen. En zo vaak zit ik niet meer op FOK!quote:
Meid, je bent vandaag toch vrij! Maakt uw eigen niet drukquote:Op maandag 4 juli 2011 01:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kom weer eens niet in slaap... zit nu ook al voor de derde keer in een uur op de wc. Lekker handig weer....
Maar als je doodmoe in bed ligt en toch niet in slaap komt.. is dat echt kut.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meid, je bent vandaag toch vrij! Maakt uw eigen niet druk
Jeeejquote:
Dat kan ookquote:
Goede vraag: zelfde probleem hieroquote:Op maandag 4 juli 2011 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even nog over studielink.. Ik neem aan omdat ik mijn bachelor (wss) pas in augustus haal. dat ik mij nu moet inschrijven voor mijn bachelor, en zodra ik mijn master heb het moet veranderen in master?
Ja dusquote:Als je vóór 1 september je propedeuse/bachelor behaalt en je dus kunt doorstromen naar de volgende fase dan dien je je tóch opnieuw in te schrijven voor de propedeuse/bachelor omdat je op het moment van herinschrijven nog niet toelaatbaar bent voor de volgende fase. Zodra de studentenadministratie de uitslag van de propedeuse heeft ontvangen van de faculteit wordt je inschrijving door de studentenadministratie omgezet naar de bachelor. Wanneer je klaar bent met je bachelor kun je in Studielink een nieuw inschrijvingsverzoek doen voor de Master van je keuze..
Mooie reclame ditquote:Specifieke vragen van de onderwijsinstelling(Radboud Universiteit Nijmegen).
Onbeperkt sporten voor een prikkie! Met de sportkaart van het Universitair Sportcentrum Nijmegen kun je een jaar lang wel zeventig verschillende sporten beoefenen. Voor meer informatie en het aanvraagformulier: http://www.ru.nl/sportcentrum/
Krijg je via de mail aangekondigdquote:Op maandag 4 juli 2011 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu zal ik wel weer achterlijk zijn maar waar kan ik die machtiging vinden dan? of duurt dat nog eventjes?
I Knowquote:
Netjes!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, net een contractsvoorstel voor een tweejarig contract gekregen. Waren wat issues met verlengingen (ze doen niet aan onbepaalde tijd voor deze functie) en ik heb al een eerdere verlenging gehad. Dit is dus het langste tijdelijke contract dat ze me kunnen geven
Ja ik snap dat jullie dan liever prive zijn, maar dan nemen wij toch gewoon een tafeltje aan het einde. Ik zal het wel even in het meet-draadje zetten. Hoe laat en waar? Dan kunnen jullie alvast genoeg plaatsen reserveren.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar ik houd het morgen al 2 en half jaar met hem uit (en hij met mij natuurlijk)
Je bent wel van het meeliften deze dagen hè?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:20 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval kan ie ons allemaal wel mee uit eten nemen.
Ik heb nog geen kookinspiratie opgedaan voor vanavond, dus dan moet je iets!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je bent wel van het meeliften deze dagen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |