Renshaw neem ik niet meer serieus sinds zijn kopstoten vorig jaar tegen Farrarquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef TheNetwork het volgende:
55,6 gemiddelde, Renshaw met z'n grote mond.
Niet super nee, maar ook zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:52 schreef marcodej het volgende:
Laatste gedeelte van Rabo was dus gewoon goed, middenstuk niet super denk ik.
Is een telegraaf verslaggevertwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 03-07-2011 om 15:47:35Saxo Bank pleit dat de achterstand van Contador op 3 km van de finish in eerste rit moet worden doorberekend in klassement.Niet tijd finish. reageer retweet
Mwah t blijft prima voor hun doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef DeMessias het volgende:
Ik wil het nog wel zien of Rabo zo'n toptijd heeft hoor. HTC, Sky, Radioshack en Leopard moeten nog langskomen.
Garmin, RadioShack en HTC.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
Welke ploeg wordt eigenlijk als favoriet voor de tijdrit gezien?
Garmin/HTCquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n benen eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Renshaw neem ik niet meer serieus sinds zijn kopstoten vorig jaar tegen Farrar
Garmin, HTC, Radioshackquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Garmin, HTC, Radioshack
Leopard en Sky daar kort achter
Vino een heldquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef TheNetwork het volgende:
Vinokourov!!! HELD!
[..]
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n bene eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....
Het is inderdaad de knecht van Cavendish.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef TheNetwork het volgende:
Vinokourov!!! HELD!
[..]
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n benen eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....
Grapje richting zijn bolletjestruiquote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef DeMessias het volgende:
"De klimmer Hushovd is natuurlijk iets minder geschikt voor tijdritten."
kun je niet menen?
Was een grapjequote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef DeMessias het volgende:
"De klimmer Hushovd is natuurlijk iets minder geschikt voor tijdritten."
kun je niet menen?
Vandeveldequote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef Temlin het volgende:
Maar goed de renners van garmin zijn geen bedreiging voor Gesink
Maar het klopt welquote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
'Gesink gaat een sprong in het klassement maken"
Die clichépraatjes van Herbert
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze nog een stuk trager zouden zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt me erg tegen met die team, al zijn ze geplaagd gisteren.
Heeft al grote achterstand.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef DeMessias het volgende:
Garmin toch ook Hesjedal niet vergeten, die speelt dit jaar mooi verstoppertje.
Danielson zat er ook nog eens bijquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Venga_II het volgende:
Hesjedal en Vandevelde (de klassementsmannen van Garmin) zaten gisteren in 3e groep.
Beide 1.55 verloren gisteren
En daarbij zijn ze beiden niet van het niveau Gesink, normaal gesproken dus geen echte bedreiging van hem in de bergen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Venga_II het volgende:
Hesjedal en Vandevelde (de klassementsmannen van Garmin) zaten gisteren in 3e groep.
Ja door ophoudingen; niet doordat ze slecht reden.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Venga_II het volgende:
Wat is er aan de hand met hem?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef TheArt het volgende:
Addy al een tijdje gelost. Ik vrees voor hem.
Niets, dit is gewoon geen onderdeel voor hem.quote:
Valt me tegen van je. Absoluut geen slechte renner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ze verloren ook 30 secondes op Contador en Sanchez...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja door ophoudingen; niet doordat ze slecht reden.
Klopt helemaal. En die 4 krijgen hun eigen tijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... De eerste 5 die binnen komen tellen? Er mogen er dus 4 lossen tijdens de rit?
[quote]Merken jullie dat ik tour-noob ben?![]()
[/spoiler]
Ik vind Katusha echt geen geweldige ploeg hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef franklop het volgende:
Katusha zou nog best wel eens kunnen verrassen
Quote/spoilerfaalquote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... De eerste 5 die binnen komen tellen? Er mogen er dus 4 lossen tijdens de rit?
[/spoiler]
Klopt beidequote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[/spoiler]
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... De eerste 5 die binnen komen tellen? Er mogen er dus 4 lossen tijdens de rit?Gewoon elke dag meevolgen. En laat je niet afleiden door de stortvloed aan vaktermen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op Galymzianov morgen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind Katusha echt geen geweldige ploeg hebben.
Mwah, zo bijzonder is 'ie toch niet? Ik overdrijf het natuurlijk wel, maar als je er zo snel al afligt bij Quickstep, dan ben je gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef TheArt het volgende:
Valt me tegen van je. Absoluut geen slechte renner.
Niet iedereen kan elke dag kijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag meevolgen. En laat je niet afleiden door de stortvloed aan vaktermen...
En terecht met die pakken die ze aan hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef franklop het volgende:
Astana zal nog wel het een en ander verliezen op het eind
Die onterecht als adoptierenner opgenomen is want veel te bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een tactiek...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Astana.
Zou mij niks verbazen als Vino de boel zit op te blazen en na 1e tussenpunt gelijk 2 man eraf...
Daarom is ie held.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Astana.
Zou mij niks verbazen als Vino de boel zit op te blazen en na 1e tussenpunt gelijk 2 man eraf...
The trolling continues.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Temlin het volgende:
Astana sneller dan rabo, slecht dus van rabo. een team als astana moet je voor kunnen blijven.
Vino trekt wel weer een apotheek openquote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Astana.
Mwa van Quick-Step mag je tevreden zijn als ze top 12 halen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Quick Step verliest veel in het 2e gedeelte...
Daar onderschat je Astana wel een beetjequote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Temlin het volgende:
Astana sneller dan rabo, slecht dus van rabo. een team als astana moet je voor kunnen blijven.
Ze zijn vergelijkbaar. Astana 1 seconde sneller nu, en het sterke stuk van Rabo moet nog komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Temlin het volgende:
Nog net voor Liquigas, hoeven zich niet te schamen...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Quick Step verliest veel in het 2e gedeelte...
Datquote:
Engels en Steegmans naar de Tour meenemenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef TheArt het volgende:
Engels, Ciolek en Steegmans gelost bij Quick Step.
Bij Vacansoleil hebben ze gewoon niet alles geriskeerd. Dat hoefden ze ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef TheNetwork het volgende:
Weet iemand of we een interview kunnen verwachten voor 23:00 over Vacansoleil?
Dat ging echt niet lekker, en dat blijkt.
Beetje onzinnige opmerking, hij staat toch eigenlijk gewoon 3e.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij gaat idd een sprong in het klassement maken...
Had niet anders verwacht. Ploeg in de marge natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef TheNetwork het volgende:
Weet iemand of we een interview kunnen verwachten voor 23:00 over Vacansoleil?
Dat ging echt niet lekker, en dat blijkt.
1 (vandaag) en 1quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
nog een tour-neepmaarrrehhh hoeveel ploegentijdritten en 'normale' tijdritten zijn er
Dit is de enige ploegentijdrit en nog 1 individuele (zeg ik uit mijn hoofdquote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
nog een tour-neepmaarrrehhh hoeveel ploegentijdritten en 'normale' tijdritten zijn er
die bocht werd door Iglinsky ook iets te fanatiek genomen.. meteen 2 man erafquote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef TheArt het volgende:
Astana heeft nu een probleem. Zeits er ook al afDie moet dit toch kunnen.
Nog 1 normale aan het einde.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Ja, het is niet zo dat Steegmans daar een rit kan winnen. Heeft hij ook nog nooit gedaan, behalve dan die keren dat hij er wel een won.quote:
Herbert zei dat hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje onzinnige opmerking, hij staat toch eigenlijk gewoon 3e.
2x1quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef gniffie het volgende:
Iets met eindstreep...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Temlin het volgende:
Champs Elyseesquote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat Steegmans daar een rit kan winnen. Heeft hij ook nog nooit gedaan, behalve dan die keren dat hij er wel een won.
Hoi Cruijffquote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat Steegmans daar een rit kan winnen. Heeft hij ook nog nooit gedaan, behalve dan die keren dat hij er wel een won.
Dat suggereren van geel voor Gesink vlak na de finish van Rabo van Herbie was wel een beetje pijnlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij gaat idd een sprong in het klassement maken...
Dat weet jij nu al?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef TLC het volgende:
Gesink heeft al 1,5 minuut op Contador dacht ik en ook op VDB2 gaat hij tijd pakkendas n goed begin
![]()
VDB2 zie ik meer als een collega dan als een concurrent.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef TLC het volgende:
Gesink heeft al 1,5 minuut op Contador dacht ik en ook op VDB2 gaat hij tijd pakkendas n goed begin
![]()
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef TLC het volgende:
en ook op VDB2 gaat hij tijd pakkendas n goed begin
![]()
Dat moeten ze er weer uitknippen voor de samenvatting.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat suggereren van geel voor Gesink vlak na de finish van Rabo van Herbie was wel een beetje pijnlijk.
hij won dankzij boonen toen tochquote:
Das war einmal, ik zou hem nu niet inzetten in een koers als de Tour.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die heeft gewoon totaal geen benul van dit spelletje...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat suggereren van geel voor Gesink vlak na de finish van Rabo van Herbie was wel een beetje pijnlijk.
Dat kan je niet doen met Fransozen in je team, dat is onervarenheid, liever voor Feillu die toch dreigde weg te gaan het toch proberen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Vacansoleil hebben ze gewoon niet alles geriskeerd. Dat hoefden ze ook niet.
twitter:RobRuijgh twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:03:44Ploegen TT is alweer geschiedenis voor deze Tour!! Jammer dat sommige mannen niet optimaal waren na de valpartijen van gisteren... reageer retweet
Hij is gewoon in vorm en bij QS rijdt toch niemand die er meer kon gaan doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Das war einmal, ik zou hem nu niet inzetten in een koers als de Tour.
Dat is dan weer wel waar.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is gewoon in vorm en bij QS rijdt toch niemand die er meer kon gaan doen.
Nee, ik ben serieus. Niet goed voor je aerodynamica lijkt me en het extra gewicht is ook niet fijn. Daarnaast heb je vrijwel geen tijd om met 60 per uur je bidon te pakken toch?quote:
ow ja iddquote:
evansquote:
Die rijdt voor Radioshack.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Andreas Klöden, maar die haalt het niet van de andere favorieten.
Jep verloor ook 2 man.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:13 schreef TheArt het volgende:
Astana verliest al weer meer op het 2e tussenpunt.
Top 5 zou heel netjes zijn, kans is wel redelijk groot omdat er altijd wel een snelle ploeg gaat tegenvallen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:12 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Leopard, Sky, HTC, RadioShack nog te gaan die ik hoger inschat. Zou iig 6de, top 5 wie weet.
die hebben nog wel wat meer hardrijders dan Klödenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was in de war met die ploeg, sorry...
Ik hoop het niet, zou niet goed zijn voor m'n dagzege poulequote:Op zondag 3 juli 2011 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sky ziet er beter uit dan Garmin, maar dat betekent niet zoveel.
The sky is the limit.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:15 schreef Temlin het volgende:
Gaat Cavendish nou naar sky? Daar hoorde ik iets van.
Wss wel ja, zeker als HTC stoptquote:Op zondag 3 juli 2011 16:15 schreef Temlin het volgende:
Heeft net de beste Duitse sprinter voor de komende 5 jaar eigenhandig weggewerkt..... nee joh.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:15 schreef Temlin het volgende:
Ja 1x per minuutquote:Op zondag 3 juli 2011 16:16 schreef StijnDa het volgende:
http://gaps.letour.fr/us.php
Update deze site automatisch?
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:16:39Ik hoor nog liever Karin Bloemen lullen over haar nieuwste CD vol met Afrikaanse vrouwen dan Herbert Dijkstra over de Tour. reageer retweet
Absoluut. Die tijd is gewoon echt heel goed. Meer zat er niet in.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:17 schreef franklop het volgende:
tijd van rabo wordt maar beter en beter en beter
je hebt gelijk...ik zat verkeerdquote:Op zondag 3 juli 2011 16:17 schreef franklop het volgende:
tijd van rabo wordt maar beter en beter en beter
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:17 schreef marcodej het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:16:39Ik hoor nog liever Karin Bloemen lullen over haar nieuwste CD vol met Afrikaanse vrouwen dan Herbert Dijkstra over de Tour. reageer retweet
die mogen er ook best vanafquote:
Had je een andere reactie verwacht?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:17 schreef marcodej het volgende:
Troll Temlin.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef Snuf. het volgende:
Wie was die halfie die zei dat het een schande was dat Astana sneller zou zijn dan Rabo?
Temlin, de 2011 TDF-troll.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef Snuf. het volgende:
Wie was die halfie die zei dat het een schande was dat Astana sneller zou zijn dan Rabo?
Gevalletjequote:Op zondag 3 juli 2011 16:19 schreef TheArt het volgende:
Rabo pakt nog 20 sec. op Astana. Wat nou Temlin?
vriendje v. barcaquote:
9 van de 10 tours worden op minuten beslist...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:20 schreef larry91 het volgende:
[..]
De tour wordt beslist op seconden, niet op minuten.
Die naam ook.quote:
Gesink wint 1:10 op SamSan, 40 sec op Basso, 20 op Vino en Kreuziger...quote:
en 16s op Bertjequote:Op zondag 3 juli 2011 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gesink wint 1:10 op SamSan, 40 sec op Basso, 20 op Vino en Kreuziger...
Alleen Sanchez beschouw ik als een serieuze tegenstander van dat lijstje.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Basso en Vinoquote:Op zondag 3 juli 2011 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op de Galibier zijn de verschillen groterquote:Op zondag 3 juli 2011 16:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar toch, je kan ze beter maar al kwijt zijn voordat de bergen beginnen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen Sanchez beschouw ik als een serieuze tegenstander van dat lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sky gaat een toptijd neerzetten![]()
Nee dus, ze wachtenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Die gaat nog problemen krijgen met op tijd binnenkomen.
aan zn fiets gezeten zeker?quote:
quote:
daar had je toch geen foto's van?quote:
twitter:lieuwewestra twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:20:08TTT gehad ging goed alleen niet snel genoeg .pluspunt mijn gevoel is goed!! reageer retweet
1+1 = 2quote:Op zondag 3 juli 2011 16:24 schreef Nober het volgende:
Rabobank dus in de top 5 vandaag, en Saxo op 15 sec. dus Gesink 2-0 Contador.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef SanAnt het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op zondag 03-07-2011 om 16:20:08TTT gehad ging goed alleen niet snel genoeg .pluspunt mijn gevoel is goed!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |