Renshaw neem ik niet meer serieus sinds zijn kopstoten vorig jaar tegen Farrarquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef TheNetwork het volgende:
55,6 gemiddelde, Renshaw met z'n grote mond.
Niet super nee, maar ook zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:52 schreef marcodej het volgende:
Laatste gedeelte van Rabo was dus gewoon goed, middenstuk niet super denk ik.
Is een telegraaf verslaggevertwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 03-07-2011 om 15:47:35Saxo Bank pleit dat de achterstand van Contador op 3 km van de finish in eerste rit moet worden doorberekend in klassement.Niet tijd finish. reageer retweet
Mwah t blijft prima voor hun doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef DeMessias het volgende:
Ik wil het nog wel zien of Rabo zo'n toptijd heeft hoor. HTC, Sky, Radioshack en Leopard moeten nog langskomen.
Garmin, RadioShack en HTC.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
Welke ploeg wordt eigenlijk als favoriet voor de tijdrit gezien?
Garmin/HTCquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n benen eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Renshaw neem ik niet meer serieus sinds zijn kopstoten vorig jaar tegen Farrar
Garmin, HTC, Radioshackquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Garmin, HTC, Radioshack
Leopard en Sky daar kort achter
Vino een heldquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef TheNetwork het volgende:
Vinokourov!!! HELD!
[..]
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n bene eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |