Renshaw neem ik niet meer serieus sinds zijn kopstoten vorig jaar tegen Farrarquote:Op zondag 3 juli 2011 15:51 schreef TheNetwork het volgende:
55,6 gemiddelde, Renshaw met z'n grote mond.
Niet super nee, maar ook zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:52 schreef marcodej het volgende:
Laatste gedeelte van Rabo was dus gewoon goed, middenstuk niet super denk ik.
Is een telegraaf verslaggevertwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 03-07-2011 om 15:47:35Saxo Bank pleit dat de achterstand van Contador op 3 km van de finish in eerste rit moet worden doorberekend in klassement.Niet tijd finish. reageer retweet
Mwah t blijft prima voor hun doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:53 schreef DeMessias het volgende:
Ik wil het nog wel zien of Rabo zo'n toptijd heeft hoor. HTC, Sky, Radioshack en Leopard moeten nog langskomen.
Garmin, RadioShack en HTC.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
Welke ploeg wordt eigenlijk als favoriet voor de tijdrit gezien?
Garmin/HTCquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n benen eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....quote:Op zondag 3 juli 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Renshaw neem ik niet meer serieus sinds zijn kopstoten vorig jaar tegen Farrar
Garmin, HTC, Radioshackquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Garmin, HTC, Radioshack
Leopard en Sky daar kort achter
Vino een heldquote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef TheNetwork het volgende:
Vinokourov!!! HELD!
[..]
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n bene eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....
Het is inderdaad de knecht van Cavendish.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:54 schreef TheNetwork het volgende:
Vinokourov!!! HELD!
[..]
En hij heeft er echt niks van geleerd hé, ze stonden met 40 journalisten bij z'n hotel met vrouw en al ''ja, ik kan het niet geloven'' hij kon Farrar z'n benen eraf hebben gesneden..... dat moet Cavendish' knecht zijn....
Grapje richting zijn bolletjestruiquote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef DeMessias het volgende:
"De klimmer Hushovd is natuurlijk iets minder geschikt voor tijdritten."
kun je niet menen?
Was een grapjequote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef DeMessias het volgende:
"De klimmer Hushovd is natuurlijk iets minder geschikt voor tijdritten."
kun je niet menen?
Vandeveldequote:Op zondag 3 juli 2011 15:56 schreef Temlin het volgende:
Maar goed de renners van garmin zijn geen bedreiging voor Gesink
Maar het klopt welquote:Op zondag 3 juli 2011 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
'Gesink gaat een sprong in het klassement maken"
Die clichépraatjes van Herbert
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze nog een stuk trager zouden zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt me erg tegen met die team, al zijn ze geplaagd gisteren.
Heeft al grote achterstand.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef DeMessias het volgende:
Garmin toch ook Hesjedal niet vergeten, die speelt dit jaar mooi verstoppertje.
Danielson zat er ook nog eens bijquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Venga_II het volgende:
Hesjedal en Vandevelde (de klassementsmannen van Garmin) zaten gisteren in 3e groep.
Beide 1.55 verloren gisteren
En daarbij zijn ze beiden niet van het niveau Gesink, normaal gesproken dus geen echte bedreiging van hem in de bergen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Venga_II het volgende:
Hesjedal en Vandevelde (de klassementsmannen van Garmin) zaten gisteren in 3e groep.
Ja door ophoudingen; niet doordat ze slecht reden.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef Venga_II het volgende:
Wat is er aan de hand met hem?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef TheArt het volgende:
Addy al een tijdje gelost. Ik vrees voor hem.
Niets, dit is gewoon geen onderdeel voor hem.quote:
Valt me tegen van je. Absoluut geen slechte renner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ze verloren ook 30 secondes op Contador en Sanchez...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ja door ophoudingen; niet doordat ze slecht reden.
Klopt helemaal. En die 4 krijgen hun eigen tijd.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... De eerste 5 die binnen komen tellen? Er mogen er dus 4 lossen tijdens de rit?
[quote]Merken jullie dat ik tour-noob ben?![]()
[/spoiler]
Ik vind Katusha echt geen geweldige ploeg hebben.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef franklop het volgende:
Katusha zou nog best wel eens kunnen verrassen
Quote/spoilerfaalquote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... De eerste 5 die binnen komen tellen? Er mogen er dus 4 lossen tijdens de rit?
[/spoiler]
Klopt beidequote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[/spoiler]
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... De eerste 5 die binnen komen tellen? Er mogen er dus 4 lossen tijdens de rit?Gewoon elke dag meevolgen. En laat je niet afleiden door de stortvloed aan vaktermen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op Galymzianov morgen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind Katusha echt geen geweldige ploeg hebben.
Mwah, zo bijzonder is 'ie toch niet? Ik overdrijf het natuurlijk wel, maar als je er zo snel al afligt bij Quickstep, dan ben je gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef TheArt het volgende:
Valt me tegen van je. Absoluut geen slechte renner.
Niet iedereen kan elke dag kijkenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag meevolgen. En laat je niet afleiden door de stortvloed aan vaktermen...
En terecht met die pakken die ze aan hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef franklop het volgende:
Astana zal nog wel het een en ander verliezen op het eind
Die onterecht als adoptierenner opgenomen is want veel te bekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een tactiek...quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Astana.
Zou mij niks verbazen als Vino de boel zit op te blazen en na 1e tussenpunt gelijk 2 man eraf...
Daarom is ie held.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:04 schreef DeeBee het volgende:
Astana.
Zou mij niks verbazen als Vino de boel zit op te blazen en na 1e tussenpunt gelijk 2 man eraf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |