quote:
quote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 3 juli 2011 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
De beste van 2011? De beste finale tussen de 2? Of bedoel je "de besten van 2011"?
Tja, als hij dat niet doet heb je er ook niets aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef alors het volgende:
Dat net voor die oudjes, houdt die echt die keiharde ballen tegen
no shitquote:Op zondag 3 juli 2011 15:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, als hij dat niet doet heb je er ook niets aan.
VAMOSSSSSSquote:Op zondag 3 juli 2011 15:47 schreef Salamando het volgende:
Nou, de belangrijke 9e en 10e game, normaal slaat Rafa nu toe.
Probleem van Federer was altijd dat hij geen kogels in z'n broek had.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer zou dat eens moeten doen... Dan had de H2H er heel anders uit gezien
.
Ja, en Federer lukt het vaak al niet om de return in te krijgen. Djokovic deed dat wel en prompt slaat Nadal hem uit.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer zou dat eens moeten doen... Dan had de H2H er heel anders uit gezien
.
Iedereen volgens mij, behalve ik, jojo en Fedfanquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef JedimindhaX het volgende:
Djokovicwie is er hier nog meer voor hem?
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen volgens mij, behalve ik, jojo en Fedfan
Ben ook voor Nadal.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:59 schreef alors het volgende:
[..]
Iedereen volgens mij, behalve ik, jojo en Fedfan
Federer smash? Als er iemand solide is op de overhead smash is het Federer wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
Een Federersmash van Nadal en in plaats van BP is het GP.
I amquote:Op zondag 3 juli 2011 15:58 schreef JedimindhaX het volgende:
Djokovicwie is er hier nog meer voor hem?
Het was een grap. Hij sloeg er laatst een keer een heel ver uit in de RG-finale e daar moest ik aan denken. Murray sloeg er ook zo een tegen Nadal.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer smash? Als er iemand solide is op de overhead smash is het Federer wel.
Ah, vandaar dat ik het niet begreep.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap. Hij sloeg er laatst een keer een heel ver uit in de RG-finale.
Nadal slaat zo wel weer om, hij kan datquote:Op zondag 3 juli 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
Ik begin het al vroeg in de wedstrijd somber in te zien.
Vind je die broertjes niet irritanter dan Nadal dan? Ik bedoel, als Djokovic wint, staan zij zo te juichen.quote:
Nadal is niet irritant. Die broertjes wel.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je die broertjes niet irritanter dan Nadal dan? Ik bedoel, als Djokovic wint, staan zij zo te juichen.
Voorlopig zien we wat we ook zagen in Indian Wells, Miami, Madrid en Rome. Alleen nu moet Djoko het nog een extra set vasthouden. Dat is het lastige.quote:
Omdat je niet voor Nadal bent, beoel ik. Als Nadal verliest, moet je de hele tijd naar het gejuich van die twee kijken.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal is niet irritant. Die broertjes wel.
Mwah, die zullen ze niet constant in beeld brengen.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat je niet voor Nadal bent, beoel ik. Als Nadal verliest, moet je de hele tijd naar het gejuich van die twee kijken.
Wordt het nog steeds Nadal in 4?quote:
Jup, deze in de TB.quote:
Ja, dat spreekt nogal voor zich.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
Het word Djokovic in 3 als het zo doorgaat...
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:22 schreef alors het volgende:
mijn droom lijkt wat betreft de eerste twee sets zo wel uit te komen
Ik heb nog geen seconden gezien, alleen even de tussenstand bekeken via wimbledon.com en ik had het spannender verwacht/gehoopt.quote:
Orakel!quote:Op zondag 3 juli 2011 16:22 schreef alors het volgende:
Hahaha ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef alors het volgende:
Nadal.... laat die wonderdokter maar gauw komen...
idd heequote:Op zondag 3 juli 2011 16:22 schreef alors het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Die jongen met Down-syndroom in het begin, was dat nou ook een broertje van Djokovic?
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Die jongen met Down-syndroom in het begin, was dat nou ook een broertje van Djokovic?
Die met die ongezonde gedrevenheid in hun ogen. Die ene met die pet en die andere ernaast.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Eva4Evah het volgende:
Wie zijn die broertjes en hoe weten jullie dat(ja ik zie wel steeds een hele groep opstaan, maar wie is wie?)
Dat zegt iets over kwaliteit van djokoquote:Op zondag 3 juli 2011 16:32 schreef Salamando het volgende:
80% eerste service en nog steeds een set 6-1 verliezen.
Hij won nog niet de helft van z'n eerste service en nog minder op z'n tweede, Djoko staat erg sterk te retourneren.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:32 schreef Salamando het volgende:
80% eerste service en nog steeds een set 6-1 verliezen.
Dat weet ik, maar dan is het nog bizarquote:
Hij bekijkt die wedstrijd in zijn glaze bolquote:Op zondag 3 juli 2011 16:39 schreef BobW het volgende:
*2-0 Nadal
Edit: Pff Ambrosius, jij bent snel zeg!
Ja, zo is Djoko wel een beetje, Maar hij zal het nog wel proberen volgende gamequote:Op zondag 3 juli 2011 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het kunnen dat Djokovic deze set gewoon laat schieten en er dan weer vol voor gaat in de vierde?
Nja, ik heb liever dat Djokovic weer zo speelt als in set 1 en 2 en dat Nadal zijn niveau verhoogt.quote:
Zeker'quote:Op zondag 3 juli 2011 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik heb liever dat Djokovic weer zo speelt als in set 1 en 2 en dat Nadal zijn niveau verhoogt.
je kan nog wel ff wat eten gaan afhalen. Die wedstrijd is voorlopig niet voorbij.quote:
waar woon je?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
je kan nog wel ff wat eten gaan afhalen. Die wedstrijd is voorlopig niet voorbij.
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:54 schreef Caland het volgende:
Nadal gaat dit nog vrij eenvoudig winnen uiteindelijk, vrees ik.
Mwah, lijkt me een tanksetje van Djoko.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:54 schreef Caland het volgende:
Nadal gaat dit nog vrij eenvoudig winnen uiteindelijk, vrees ik.
Denk het nietquote:Op zondag 3 juli 2011 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me een tanksetje van Djoko.
De NOS zelf ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:57 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik vind het zo stom dat de NOS inzoomt op bekende (?) mensen, maar dan niet zegt wie ze zijn. Door de grote zonnebrillen herken ik ze vaak niet.
Sowieso NOS, zet dan BBC opquote:Op zondag 3 juli 2011 16:57 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik vind het zo stom dat de NOS inzoomt op bekende (?) mensen, maar dan niet zegt wie ze zijn. Door de grote zonnebrillen herken ik ze vaak niet.
En zijn hele houding is toneel?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:58 schreef Salamando het volgende:
Djoko gaf die game expres weg zodat ie in set 4 zelf kan beginnen met serveren.
Djoko doet vaak genoeg zo.quote:
Ik vind 'r echt prachtig.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:05 schreef Nalbandian het volgende:
Wat er nou leuk is aan die Xisca, ik weet het niet...
Dat is nooit zo. Rafa kan namelijk niet tennissen.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Godver man novak, als je verliest is t niet omdat nadal goed speelt
Hey daar ben je weerquote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is nooit zo. Rafa kan namelijk niet tennissen.
Wat is de voorspelling voor deze set?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat is nooit zo. Rafa kan namelijk niet tennissen.
Ik heb geregeld gepost tijdens deze wedstrijd. Dus die opmerking van je slaat werkelijk nergens op.quote:
6-4 Rafa.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor deze set?
Geen idee. Heb wel het idee dat Rafa nu beter is dan Djoko.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor deze set?
Ik miste je in de 3e setquote:Op zondag 3 juli 2011 17:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb geregeld gepost tijdens deze wedstrijd. Dus die opmerking van je slaat werkelijk nergens op.
Ja, het valt me ook een beetje tegen. Misschien door de vroege breaks steeds waardoor de set niet meer echt spannend is.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik beleef weinig plezier aan deze finale. Djokovic speelde geweldig in de 1e en 2e set maar toen was er nauwelijks spanning. In de 3e speelden ze geen van beiden geweldig en nu lijkt het alweer bijna voorbij.
TDF is ook bezig.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef BobW het volgende:
Het is trouwens best rustig hier zeg voor een finale. Normaal wordt elk punt 3x genoemd,
zusjequote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef Caland het volgende:
Wie is die dame rechts naast de vriendin van Nadal?
Ik zap me suf.quote:
Mweh, het is net Nadal zijn broer...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef Caland het volgende:
Het is 40-15 hoor.quote:
Iemand caps van toen Xisca in het begin van de partij aan de rok van Nadals zusje zat te plukken?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef Caland het volgende:
vandaar mijn edit, die te langzaam was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |