Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Je kan maar toch tot 980 VP max met dungeons doen?quote:Op zondag 3 juli 2011 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah je kan iig 490 valors halen door normale heroics. En dan de rest van de 980 aanvullen met zandalar.
Beter lezen wat hij heeft geschreven.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je kan maar toch tot 980 VP max met dungeons doen?
Hij staat in valley of wisdomquote:Op zondag 3 juli 2011 10:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens Wowpedia staat-ie vóór Orgrimmar. Exacte coördinaten zijn [47.8, 47,6] en hij heet Jaga. Dusss... moet nu lukken toch?
Oh en even over iets heel anders: pets lopen zo te zien weer mee met je mount. Echt té irritant.Het idee is wel goed en het is op zich ook niet onaardig uitgevoerd, maar je pet loopt gewoon nét niet hard genoeg. En dan is het als met de uncanny valley: hoe dichter je perfectie benadert, hoe opvallender het is als er iets niet klopt.
Met mijn 2 belangrijkste characters loop ik bij en met 1 loop ik 2 dagen achterquote:Op zondag 3 juli 2011 13:38 schreef Evertjan het volgende:
ik loop nu al achter met de dailys. Dit gaat voor mij zo lang duren
Ach, ik ben er ook pas vandaag mee begonnen *shrug*quote:Op zondag 3 juli 2011 13:38 schreef Evertjan het volgende:
ik loop nu al achter met de dailys. Dit gaat voor mij zo lang duren
Ja dat kan wel kloppenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Daily's zijn op zich niet vervelend om te doen. Die van Tol barad komen wel me neus uit na 207 keer
Heb nu 51 Marks of the world tree, klopt dat een beetje?
Heb er ook 51 op mijn mage en 53 op mijn priestquote:Op zondag 3 juli 2011 14:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Daily's zijn op zich niet vervelend om te doen. Die van Tol barad komen wel me neus uit na 207 keer
Heb nu 51 Marks of the world tree, klopt dat een beetje?
Jeh, dat was helemaal irritant bij die Thrall quests aangezien die bar dan weer helemaal leeg was.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Horde op mijn server tijdens die dailies. Alliance is echt veel meer aanwezig en ik zie continue dat Horde afgemaakt wordt (zeg: 1 tegen velen). Beetje sneu als je gewoon snel even de dailies wilt doen.
Op Turalyon is de verdeling 0.45/1 (horde/ally) Ben echt blij dat het een PVE realm isquote:Op zondag 3 juli 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Horde op mijn server tijdens die dailies. Alliance is echt veel meer aanwezig en ik zie continue dat Horde afgemaakt wordt (zeg: 1 tegen velen). Beetje sneu als je gewoon snel even de dailies wilt doen.
Als ze het irritant vinden, moeten ze er iets aan doen of niet op een PvP-realm zitten.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Beetje sneu als je gewoon snel even de dailies wilt doen.
Neem jij maar in je eentje een stuk of 20 man opquote:Op zondag 3 juli 2011 16:00 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Als ze het irritant vinden, moeten ze er iets aan doen of niet op een PvP-realm zitten.
Mee eens hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef Metonae het volgende:
Neem jij maar in je eentje een stuk of 20 man opEn niet op een pvp realm zitten? Dit heeft niks meer met PvP te maken. Dit is gewoon pure grief play.
Meer daily'squote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heb je aan die daily quests in Firelands trouwens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
http://www.mmo-champion.c(...)ds-MMO-Report-Comicsquote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heb je aan die daily quests in Firelands trouwens?
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:25 schreef Metonae het volgende:
[..]
Neem jij maar in je eentje een stuk of 20 man opEn niet op een pvp realm zitten? Dit heeft niks meer met PvP te maken. Dit is gewoon pure grief play.
Jammer dan. Je zit op een PvP-realm, dan kan je dat verwachten. Of wou je hetzelfde soms zeggen als je in een BG zit? Als je niet wilt dat er gegrieved wordt, dan ga je maar lekker naar een PvE-realm. Je hebt het zelf volledig in de hand.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mee eens hoor1 tegen 1 vind ik uitdagend, 5 tegen 1 is gewoon vervelend.
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:47 schreef Metonae het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weten dat je in je eentje tegenover tien man kunt komen te staan is wat anders dan het ook allemaal maar leuk en goed vinden.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:17 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan. Je zit op een PvP-realm, dan kan je dat verwachten. Of wou je hetzelfde soms zeggen als je in een BG zit? Als je niet wilt dat er gegrieved wordt, dan ga je maar lekker naar een PvE-realm. Je hebt het zelf volledig in de hand.
je kan ook gewoon rep runs doenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop dat ik snel meer dalies kan doen, want ben nu elke dag binnen 15 minuten klaar
Geen idee, ik kan niet voor een ander spreken. Als ik zelf op een PvP-realm zou spelen en ik zou het in principe leuk vinden, dan had ik echter geen realm transfer aangevraagd enkel omdat ik het niet leuk vind dat ik door tien man aangevallen wordt tijdens een daily quest in Mount Hyjal.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef Tijntje83 het volgende:
En wat doe je dan precies op een PvP-realm als je het niet leuk en goed vind?
Ik heb geen probleem maar misschien is lezen dan ook niet jouw sterkste punt.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat nu jouw probleem is
En toch is het een vorm van grief play. Wel of geen PvP-realm.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem maar misschien is lezen dan ook niet jouw sterkste punt.Andere mensen hebben een probleem met 5 tegen 1 en dat hoort wel degelijk bij PvP, ja. Als jouw (in het algemeen) dat overkomt en dat vervelend vind, hoor je niet op ene PvP-realm thuis. Arrogant? Misschien, maar ik heb zeker een punt hiermee.
Hetzelfde gebeurt tijdens het doen van je dailies. Als je 10-20 keer achter elkaar afgeslacht word door een groepje van 8 is er ook geen zak meer aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:59 schreef drumstickNL het volgende:
PvP realms zijn best leuk tenzij je wil levelen en de Horde 10x zoveel aanwezig is dan de Alliance. (En je zelf Alliance bent)
In een uur 20 keer dood gaan door elke keer een andere ganker haalt de lol wel een beetje weg. Zowel als de leveling progress.
In het algemeen? Wat nou "in het algemeen"? Dit ging over die dailies in Mount Hyjal en dat die nauwelijks voor de Horde te doen waren op Isabeau's server. Misschien moet jij zelf eerst even de stront uit je ogen vegen voordat je anderen gaat beschuldigen van slecht lezen.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:49 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem maar misschien is lezen dan ook niet jouw sterkste punt.Andere mensen hebben een probleem met 5 tegen 1 en dat hoort wel degelijk bij PvP, ja. Als jouw (in het algemeen) dat overkomt en dat vervelend vind, hoor je niet op ene PvP-realm thuis. Arrogant? Misschien, maar ik heb zeker een punt hiermee.
Ik zal het hier ook maar gewoon verder bij laten overigens.
Iets in de zin van ze vervelen zich, geen leven, etc. als ik zo moet gokken.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef Metonae het volgende:
Maar serieus? Wat zien mensen erin om een andere speler tot in de treure af te slachten?
Als je GM een maand offline is ofzo dan kan een nieuwe aangewezen worden(niet 100% zeker)quote:Op maandag 4 juli 2011 00:19 schreef Reuzelbek het volgende:
Hm op het eerste gezicht leek het wel wat, maar nadat je de thrall quest line hebt voltooid (die overigens wel een van de beste is die ik tot nu toe heb mogen meemaken) is de inhoud toch niet zo veel als ik verwacht had.
Ohja mijn guild is nu bijna helemaal weggevaagd, bijna alle leden zijn overgelopen naar een nieuwe guild van een oud-lid en onze leader is er mee gestopt. Maar hij weigert iemand anders leader te maken (want dan zouden iedereen terug kunnen komen vanuit die nieuwe guild) omdat hij bang is dat iemand guild leader wordt waar hij een hekel aan heeft. Lekker kinderachtig allemaal. Zonde van alle effort ook want het is een lvl 25 guild met behoorlijk veel achievements. Ik heb maar een GM gepost met de hoop dat zij iets kunnen betekenen.
En! Ik ben dus zelf alliance hè. Moet je nagaan dat ik het zelfs sneu vind voor de horde spelers, want het ganken is echt niet normaal meer.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:19 schreef Rikketik het volgende:
In het algemeen? Wat nou "in het algemeen"? Dit ging over die dailies in Mount Hyjal en dat die nauwelijks voor de Horde te doen waren op Isabeau's server. Misschien moet jij zelf eerst even de stront uit je ogen vegen voordat je anderen gaat beschuldigen van slecht lezen.
Tja, zo schiet het niet op hè? Je kunt wel constant naar anderen blijven wijzen, dat het aan hen ligt, maar misschien zijn jouw posts niet zo helder uiteen gezet als jij zelf denkt. Als er überhaupt al wat uiteen gezet wordt, want je beperkt je vooral tot opmerkingen als "beter lezen" en "omg je begrijpt me echt niet hè".quote:Op zondag 3 juli 2011 23:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Mijn god, begrijp je echt het punt van mijn post niet? En was Isabeau de enige die ik heb ge-quote? En lees mijn voorgaande posts ook even ajbedit: alle posts die over het onderwerp gingen bedoel ik eigenlijk, excuus.
De trash valt opzich nog wel mee , als iedereen weet wat te doen knal je er zo doorheen + dat er BoE epics kunnen droppen en je rep krijgt voor epics wat het allemaal niet zo erg maakt imo.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:58 schreef Sjiznit het volgende:
Begin nu al een hekel te krijgen aan die lading trash in Firelands. Gelukkig hoeft er maar een iets mindere lading dood voor Shannox te voorschijn komt. Ach, die is wel bijna dood in ieder geval. Valt me alleszins mee. Kregen hem op 16% toen de enrage ons verneukte. Wat opzich niet erg was aangezien we een dps vrijwel in het begin verloren. Dinsdag gaatie neer
Dat mag ook wel. Er zijn zoveel guilds die een burnout hebben gekregen van vorige content. Dit is een soort opstekertje, iets makkelijkere content, visueel enorm mooi. Geen 13 bazen maar de helft. Gameplay wise zijn de bazen een verademing.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:22 schreef Altron het volgende:
[..]
De trash valt opzich nog wel mee , als iedereen weet wat te doen knal je er zo doorheen + dat er BoE epics kunnen droppen en je rep krijgt voor epics wat het allemaal niet zo erg maakt imo.
Shannox is echt simpel , dus die krijg je de volgende raid wel down![]()
Daarna effe die spiderboss neerknallen , dat is effe wennen met de 2 levels waar je op vecht maar als je dat voor elkaar hebt is het een kill![]()
Volgende week heroics. Ben benieuwd hoeveel er plat gaan.
Valt me echt op dat de firelands bosses wel heel erg easy zijn...
Het mag van mij allemaal wel iets uitdagender.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:28 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Er zijn zoveel guilds die een burnout hebben gekregen van vorige content. Dit is een soort opstekertje, iets makkelijkere content, visueel enorm mooi. Geen 13 bazen maar de helft. Gameplay wise zijn de bazen een verademing.
Als je in Cata zonder gold zit.. doe je echt iets fout.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:23 schreef Stuurver het volgende:
Wat een honden zitten er in WoW zeg, dropt die mace in Zul Aman die ik kan gebruiken en need de resto druid erop zodat hij voor repairs kan betalen
Als je Troll heroics kan tanken kan je de trash daar wel doen. Boss wordt wat moeilijker maar ook niet onmogelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef lipjes het volgende:
Gisteren maar weer met mn tank de daylies gedaan en mocht eindelijk de FL in, alleen zie wel iedereen spammen LF Tank Firelands trash.
maar welk Ilvl is daarvoor nodig?
damn, dat wordt nog even doorgaan, zit nu op 341 geloof ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als je Troll heroics kan tanken kan je de trash daar wel doen. Boss wordt wat moeilijker maar ook niet onmogelijk.
omg!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:23 schreef Stuurver het volgende:
Wat een honden zitten er in WoW zeg, dropt die mace in Zul Aman die ik kan gebruiken en need de resto druid erop zodat hij voor repairs kan betalen
is dat tegenwoordig met boe's? Tevens ik heb geen last van gankers. Der lopen zoveel horde en ally's dat als er wat gebeurt gelijk de pleuris uitbreekt. Jammer dat niemand het doet. En tevens als ze een kitty met 140khp zien lopen proberen ze het vaak al geeneens.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg!Is het eindelijk bind on pick up on need om ninja's te voorkomen, bestaan er nog grotere idioten!
Maar wat is de gedachte daar achter eigenlijk? Iemand need tegen ninja's maar hoe? Want als een ninja nu need is hij dus aan hem gebind.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg!Is het eindelijk bind on pick up on need om ninja's te voorkomen, bestaan er nog grotere idioten!
Tegen lui die needen op BoE's om ze dan te verpatsen. Als ze nu needed kan je em iig niet meer op de AH plaatsen. In plaats van een paar duizen goud istie nu een paar goud waard.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wat is de gedachte daar achter eigenlijk? Iemand need tegen ninja's maar hoe? Want als een ninja nu need is hij dus aan hem gebind.
Nope , dat gaat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef lipjes het volgende:
Trouwens even een vraag, ik heb 2 epics in mijn bag welke BoP zijn.
Deze zijn normaal geen fuck waard, maar er komt uit beide een mealstorm crystal, kan een enchanter deze voor mij disenchanten?
jammer, 2 epics van die midsummer boss gewonnen op greed roll en 1tje op need roll, heerlijke tanking itemquote:
Sja, anders zou iedereen z'n oude epics laten disenchanten en hebben maelstrom crystals helemaal geen waarde meerquote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
jammer, 2 epics van die midsummer boss gewonnen op greed roll en 1tje op need roll, heerlijke tanking item
Ja dat is ook wel weer zo, nou dan gaan ze vanavond maar naar de vendorquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja, anders zou iedereen z'n oude epics laten disenchanten en hebben maelstrom crystals helemaal geen waarde meer
Oh voor veeeeeel meer dan 700 euroquote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
En hoeveel uur lol gehad voor die 700 euro?
Oh BoE's. Ik dacht BoP's.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Tegen lui die needen op BoE's om ze dan te verpatsen. Als ze nu needed kan je em iig niet meer op de AH plaatsen. In plaats van een paar duizen goud istie nu een paar goud waard.
welkomquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
Nieuw bloed meld zich
Ben een Blood Elf Paladin lvl 38 (als talent Retribution) in realm Outlands.
Ben vorige week donderdag begonnen met spelen![]()
Heb de WoW fever te pakken![]()
(heb alleen tot The Burning Crusade, mogelijk haal ik de andere 2 expansions als ik me nog meer verveel komende zomer, k ga niet op vakantie)
De cloak van midsommer boss is sowieso niet te disenchanten (als je zelf enchanter bent )quote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
jammer, 2 epics van die midsummer boss gewonnen op greed roll en 1tje op need roll, heerlijke tanking item
Welkom! Zou zeker de uitbreidingen halen.quote:Nieuw bloed meld zich
Ben vorige week donderdag begonnen met spelen
Heb de WoW fever te pakken
(heb alleen tot The Burning Crusade, mogelijk haal ik de andere 2 expansions als ik me nog meer verveel komende zomer, k ga niet op vakantie)
Hej stop is met wowen jij en ga is slapenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef Viro het volgende:
Nieuw bloed meld zich
Ben vorige week donderdag begonnen met spelen![]()
Heb de WoW fever te pakken![]()
waarom niet gewoon een FL trashfarm run joinen en de 378 back halen?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef Jessah het volgende:
Als je de Thrall questline afmaakt krijg je een ilevel 365 back, die, voor tanken in ieder geval, de ideale stats heeft. (voor str tanks in ieder geval)
thnx allemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:02 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hej stop is met wowen jij en ga is slapen
Welkom in het WoW topic, en spreek je ingame wel
Ik had hem op de 5de runquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:32 schreef Mister_T het volgende:
Reins of the Raven Lord in de 2e run!
I'm lucky, wel een leuk verjaardagscadeau van wow
En zojuist de body van de Time-Lost Proto Drake
Had wel een hele goede dag kunnen worden...maar helaas
Idemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb hem na 80 runs nog steeds niet.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:27 schreef Silmarwen het volgende:
Dat heb ik met UP. plus minus 80 runs, 2 keer gezien nooit gewonnen. En in occulus dropte hij zooooo vaaaak. Maar niet voor mij. -.-
arch? dungeons?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:34 schreef Stuurver het volgende:
Ik wil mijn hunter levelen die nu bijna 58 is maar heb echt geen zin in outlands/northerend
denk niet echt dat het aan je spec ligt... Tenzij je echt veel slechtere gear hebt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:49 schreef Reuzelbek het volgende:
Pala DPS is nog steeds belachelijk laag, deed gisteren minder dps dan een feral druid tank in een raid.
Dat heeft dan met je rotatie/spec te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:49 schreef Reuzelbek het volgende:
Pala DPS is nog steeds belachelijk laag, deed gisteren minder dps dan een feral druid tank in een raid.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat heeft dan met je rotatie/spec te maken.
Retri pala's doen iig meer damage dan voor de patch , zelfde met rogues.
Fury warriors zijn overal wat generft , wat ze beter met hunters ook hadden kunnen doen.
laat hunters er buiten. Tenzij je mm bedoelt!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat heeft dan met je rotatie/spec te maken.
Retri pala's doen iig meer damage dan voor de patch , zelfde met rogues.
Fury warriors zijn overal wat generft , wat ze beter met hunters ook hadden kunnen doen.
Inderdaad, denk dat ik ze dan maar gewoon gebruik aangezien je toch weinig met gold kan behalve enchants en gems kopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Mwah, hangt er vanaf of er iets beters binnen bereik ligt. Als je niet raid, dan is het niet per se zonde. Als je wel raid, dan is de kans groot dat je binnen 2 weken een wapen uit Firelands hebt.
Er zijn trouwens ook BS plan-rewards van die Molten Front dailies, voor ilvl 365 wapens. Ook nog wel het overwegen waard omdat er alleen wat Chaos Orbs en Truegold nodig is, dus makkelijk te krijgen. Enige is dat men nog niet genoeg marks kan hebben voor die BS plans, maar als je iemand elke dag dailies doet zullen over 3 weken ongeveer mensen die hebben. Maar, in 3 weken heb je de materiaalkosten voor landslide ook al wel weer terug verdiend.
Het gaat erbij mij om wat het meeste geld oplevertquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Uldum een goede plek voor herbs (whiptail langs de rivieren) maar dat komt omdat ik niet een specifieke herb nodig heb maar gewoon elke omdat ik ze toch gebruik voor inscription. Highlands is een goede plek voor ore als je ook pyrite wil, als dat neit uitmaakt is Deepholm het beste denk ik.
Is niet die achievement, het is een rare drop van ragnaros.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:06 schreef Sapstengel het volgende:
Best bizar dat mensen al die achievement hebben minder dan een week na de release.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:59 schreef Skillstorm het volgende:
Dwarves - The dwarves may be Jewish: Huge noses, long beards, retarded dances, and a racial ability to find treasure.
Come on.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
laat hunters er buiten. Tenzij je mm bedoelt!
woahquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:00 schreef D_tjuh het volgende:
Kwam vandaag de eerste lucky vogel van de server tegen. Jezus... EPIC MOUNT.
Gelijk screenshot genomen.
http://dgepvjyl.nineteen.versio.nl/random/MOUNT.jpg
edit: naam weg gephotoshopped *
Gaat ie zo vroeg uit bed?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
woahlucky!
Vriendlief gaat over een uurtje al raiden. Ik vraag me af hoe lang ze dan in godsnaam doorgaan vandaag
Hij kroop vanmorgen om 4 uur naast me dus ik mompelde al: bit late huh, babequote:
Zag gister in SW bij ons een met die andere mount, die fiery Anzu. Geen screenshot genomen. zag er ook ziek uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:00 schreef D_tjuh het volgende:
Voor HC?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben ze die loot bags verwijdert bij random LFG
Kiddo guild , kan niet anders.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik was overigens nog best verbaast dat ze meer dan 25 man aanwezig hebben op een woensdagochtendNemen die vrij van hun werk of zo
Ja ik zie hem hier ook al staan, iedereen staat er om heenquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:00 schreef D_tjuh het volgende:
Ja voor HC. Die kreeg je toch altijd wanneer er van een bepaalde class minder is. Het lijkt me sterk dat er bij ons even dps'ers zijn als healers en tanksquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Voor HC?
Geloof dat dat alleen op bepaalde tijden te krijgen is.
Meen me dat teminnste te herrineren.
Was volgens mij een top guild waar haar vriend in zat aangezien ze nu ook al heroics gaan doen. Gok er op dat men gewoon vrij neemt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Kiddo guild , kan niet anders.
Of er moeten toevallig heel veel gasten vakantie hebben van hun werk wat me sterk lijkt , maar wie gaat er dan in godsnaam zo vroeg al raiden
Zijn vaak volwassen mensen die dan vrij nemen van werk en/of vakantie hebben of gewoon nerd zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Of er moeten toevallig heel veel gasten vakantie hebben van hun werk wat me sterk lijkt , maar wie gaat er dan in godsnaam zo vroeg al raiden
Nou, er was een meeting in Nederland 2 weken terug en ik heb de foto's gezien, maar dat waren allemaal mensen die 20+ waren. Dus eh, vrij genomen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:03 schreef Altron het volgende:
Dat is nog zwak uitgedrukt aan de hand van de foto's die ik zagquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nog zwak uitgedrukt aan de hand van de foto's die ik zag
In mijn vorige guild zaten veel Grieken, Turken, Polen etc. Op een meeting waar zij waren zag ik allemaal van die stoere alpha-mannen, beetje bad-ass type. Dus dit was een wéreld van verschilquote:
Tanks zijn volgens mij altijd wel minder, teminnste bij onsquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja voor HC. Die kreeg je toch altijd wanneer er van een bepaalde class minder is. Het lijkt me sterk dat er bij ons even dps'ers zijn als healers en tanks
Bij ons ook. Tanks zijn altijd in de minderheid. Maar net op me druid zag ik nix staan, log ik net om naar me hunter staat er bij tanks dat ze zown zakje krijgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tanks zijn volgens mij altijd wel minder, teminnste bij ons
Zodra ik random join als tank zit in binnnen 5sec in een dungeon.
Echter zie ik die reward ook niet altijd staan
ja beetje vreemd, gisteren stond er bij mij ook niks in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Bij ons ook. Tanks zijn altijd in de minderheid. Maar net op me druid zag ik nix staan, log ik net om naar me hunter staat er bij tanks dat ze zown zakje krijgen
deden wij laatst in de firelands, ik 85prot warrior samen met een 85arcane mage (geloof ik) maatje van me zagen een 85 mage met pvp aan, dachten die pakken we wel even.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme, er zit hier echt een hele trieste ally de hele tijd de wachten tot mensen minder dan half hp hebben en dan snel toeslaanFoei wat een triest figuur.
Dat soort mensen hebben hun pvp dan ook aan voor een redenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
deden wij laatst in de firelands, ik 85prot warrior samen met een 85arcane mage (geloof ik) maatje van me zagen een 85 mage met pvp aan, dachten die pakken we wel even.
daar zijn we hard van teruggekomen, bleek hij frost te zijn
was wel even lachen
ach is wel leuk even op die manier, wij kregen hem 2x down, hij ons beide 4xquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben hun pvp dan ook aan voor een reden
Heb zelf in vanilla ook een tijd in een top guild gezeten , maar wij namen iig nooit vrij om te raiden lolquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Was volgens mij een top guild waar haar vriend in zat aangezien ze nu ook al heroics gaan doen. Gok er op dat men gewoon vrij neemt.
lol , kon ook niet andersquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nog zwak uitgedrukt aan de hand van de foto's die ik zag
Ik weet niet hoe het was in Vanilla heb het nooit gespeeld, maar ik heb wel het idee dat top guilds toen heel anders waren. Sowieso moest je 40 man hebben om te kunnen raiden. Top guilds nu 25 of 10 man, toch een stuk makkelijker te organiseren en volgens mij ook makkelijker om te zeggen neem vrij we gaan raiden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelf in vanilla ook een tijd in een top guild gezeten , maar wij namen iig nooit vrij om te raiden lol![]()
Maarja iedereen z'n ding![]()
Je moet er wat over hebben om de 1ste kill van je server/europa/wereld te hebben.
Je kon bijv in Molten Core jezelf op follow zetten (tenzij tank oidquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Sjiznit het volgende:
Ik weet niet hoe het was in Vanilla heb het nooit gespeeld, maar ik heb wel het idee dat top guilds toen heel anders waren. Sowieso moest je 40 man hebben om te kunnen raiden. Top guilds nu 25 of 10 man, toch een stuk makkelijker te organiseren en volgens mij ook makkelijker om te zeggen neem vrij we gaan raiden.
Over het algemeen denk ik dat WoW nu eigenlijk niet meer te vergelijken is met Vanilla. Het is vrijwel een compleet ander spel geworden.
ik krijg de laatste tijd in HC bijna alleen maar pally healers....quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef Stuurver het volgende:
Wat is Firelands trash farm saai zeg![]()
Waarom zijn er tegenwoordig eigelijk zo weinig shaman healers?
Klopt , het is ook allemaal heel anders nu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het was in Vanilla heb het nooit gespeeld, maar ik heb wel het idee dat top guilds toen heel anders waren. Sowieso moest je 40 man hebben om te kunnen raiden. Top guilds nu 25 of 10 man, toch een stuk makkelijker te organiseren en volgens mij ook makkelijker om te zeggen neem vrij we gaan raiden.
Over het algemeen denk ik dat WoW nu eigenlijk niet meer te vergelijken is met Vanilla. Het is vrijwel een compleet ander spel geworden.
Haha lol idd , ik was MT dus ik moest altijd oplettenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon bijv in Molten Core jezelf op follow zetten (tenzij tank oid) en gaan douchen en dan had nog niemand door dat je er niet was.
En toch hebben veel guilds nu de grootste moeite met het organiseren van 25-man raids, terwijl je idd in Vanilla er 40 voor moest optrommelen.
Real Life.quote:
Is het niet 'Die guild'?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat wordt niks met dat guild, BienelientjeNiet als je graag wilt raiden!
En ik heb net mijn teennagels klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is het niet 'Die guild'?Hoe heb je het gore lef om Isa te verbeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kost je je kop!
Steam: Metonae
Oh shit, en ik ben geen Paladin dus ik kan geen bubble gebruiken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:54 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hoe heb je het gore lef om Isa te verbeterenDat kost je je kop!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:52 schreef Skillstorm het volgende:
Is het niet 'Die guild'?Ik zeg 'het guild' (het gilde), en dan is het dat. Zeg jij de guild?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oooh zo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg 'het guild' (het gilde), en dan is het dat. Zeg jij de guild?
De guild als ik over mijzelf praat: Ik heb gister geraid met de guild. (hihi heb ik eigenlijk nooit gedaan)quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:02 schreef Isabeau het volgende:
De guild snap ik weer omdat het op the guild lijkt. Ik vind het in het Nederlands alleen niet klinken. Maar idd, who cares
Die vorige was al geniaal, maar ik kom nu helemaal niet meer bijquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:46 schreef Skillstorm het volgende:
Warrior - All you do is melee combat things for countless hours of your life, nothing more. No one will expect you to do anything but act as a meat shield. No one trusts you enough to DPS.
Paladin- Everybody expects this class to heal, and if you do anything else, people will hate you. Because it makes perfect sense that the class in full plate should stand in the back and heal. Paladins may be mods, as they drop large hammers on other players while they hide in a bubble so that Noone can do anything to them. After they get bored they will cast a 10 second long spell that teleports them to Japan. All paladin names are variations on "Arthas".
Hunter - Most popular class for CASUALS. You capture poor, defenseless animals and make them your slave. It's also the base of every argument on thottbot.com to dictate that every weapon is a"hunter weapon" considering ranged only classes need +Strength for their 3 melee attacks. Hunter names are unremarkable, however their pets' names are always hilarious; exempli gratia; spiders named WEBU or cats named QUIETDETH.
Priest - The whiny healing bitch. Played only by faggots who like to attend 80-man raids on a finicky AOL connection. Their purpose is to beat the tank in aggro to die and fuck over the raid group. All priest names are a variation of "Nohealsforyou". Blood Elf Priests LOVE the name "Priestitute" (no matter which gender is their character).
Mage - Only for making food and water for the Koreans; serves as a dispenser. All mage names are a variation of "Frostitute".
Shaman - The most overpowered class in the game. Shamans can plant some stupid totems that do nothing, but they can also heal themselves while dealing ridiculous amounts of damage and immediately come back to life when they are killed. Shamans are brought to raids for their ability to pass out amphetamines and speed up the raid quickly through boring content.
Druid - The class where you can become MOAR FURRY, or otherwise just serve as another healing bitch. They are clearly a cheap hybrid-class knockoff of the superior paladins. The previous sentence is guaranteed to cause EXTREME FUCKING RAGE in chat. All druid names are a pun on "tree" or "moonkin".
Warlock - Like hunters, but Satanic. If you enjoy being a huge, overpowered faggot, warlockery is for you. Requires being able to hit five buttons (four if you're Destruction spec), those wacky warlocks! Usually played by trenchcoat-wearing goth sodomites. All lock names are puns on "DOT", and I do mean ALL lock names.
Rogue- The bane of life on the "pvp" server. Also, the lulziest class in the game. This class is only played by 13 year-old boys. Rogues only require you to be able to hit one button. Modeled after the classic rapist, Rogues are commonly seen in PvP applying poisons andincapacitating other players to facilitate a full-on rectal assault to gather combo points and unleash a finishing move. All names include "shank", "stab", "shadowstep" or some combination of the three.
Death Knight - The first "Hero Class" in the game introduced with about an hour of quests in new locations YOU WILL NEVER FUCKING SEE OR MAKE REFERENCE TO EVER AGAIN. Introduced in the second expansion (see below), they start out evil but are soon presto-changeo'd into good guys so they can fit in with the rest of society. This is the exciting brand new class that everyone makes, but no one will bother inviting because there are TOO FUCKING MANY. They are as useless as warriors, as Blizzard was creative enough to make them exactly like such. The only new thing this class comes with is a character voice that sounds like they have semen trapped in their lungs. While the Blizzard Employee was writing code for the Death Knight, he realized that all files have completed downloading and decided to choke the chode rather than design a playable class. As a result, blizzard has promised changes to Death Knights in the nextexpansion so that everyone won't leave when they see a death knight in their dungeon group. Death Knight names are possibly the best thing about the game. Unfailingly hilarious; some examples that actually exist: Dethmurda, Kilraper, Dalichking (every DK is named some variation of this), Bluddymrda, and the ever-suave Eaturpusi.
De class beschrijvingenZe zijn wel outdated maar toch wel geniaal.
Lekker OFF topic:quote:
Nu moet en zal ik het weten ook!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Lekker OFF topic:Mijne nu ook!
(Wat een ramp is dat toch, ben daar altijd zo slecht in. Er komt meer op mijn tenen dan op mijn nagels!
)
Ach ja, ik gaat lekker naar mijn bedje toe! Morgen ochtend vroeg (9.00 AM!) moet ik op school zijn voor mijn diploma uitreiking! Veels te vroeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol wat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die vorige was al geniaal, maar ik kom nu helemaal niet meer bijheb er gewoon buikpijn van
Mij al je gold geven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef Stuurver het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om wat gear te krijgen voor resto shaman? Ben ilevel 353 als enh shaman
Lol, er zit ook idd wel wat waarheid in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:25 schreef Rikketik het volgende:
Het grappige vind ik vooral dat er daadwerkelijk 157 gasten zijn die "Frostitute" heten op de Europese servers.
Toen ik het las, had ik zoiets van 'waarom had ik daar nog niet aan gedacht?'quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Lol, er zit ook idd wel wat waarheid in.
Over uitbreidingen:quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toen ik het las, had ik zoiets van 'waarom had ik daar nog niet aan gedacht?'
Yep, is ook deels waar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dit stukje vond ik wel grappig:
After you have succeeded in getting every epic internet sword and shiny armor, you will be granted the awesome and ultimate privilege of standing in the middle of a city where other players may click you and inspect your armor for the entire duration of your logging on.
Oh en:quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dit stukje vond ik wel grappig:
After you have succeeded in getting every epic internet sword and shiny armor, you will be granted the awesome and ultimate privilege of standing in the middle of a city where other players may click you and inspect your armor for the entire duration of your logging on.
LOLquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
Heel jammer dat je Shandris Feathermoon niet meer kan kiten. Kut Blizzard
Dat is toch episch.
heb het 3 keer gedaan, was erg leuk als je eenmaal in Orgri aangekomen was.
Jep, heel grappig dat iedereen in het begin niet weet dat die AoE die ze begint te casten eigenlijk hun dood betekent. Simpele zielen.quote:
Ik de hele tijd vooruit spoelen om te kijken of Garrosh nog neer ging, vermoordt ze die baviaan met één AoE Moonfire in de vierde minuut of zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
Heel jammer dat je Shandris Feathermoon niet meer kan kiten. Kut Blizzard
Dat is toch episch.
heb het 3 keer gedaan, was erg leuk als je eenmaal in Orgri aangekomen was.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 06:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit dubbel gelegen om een lang topic op een wow-forum over 'toen je net begon te spelen', SkillstormDat was echt geniaal
Mijn grootste 'blunder': als ik een nieuw wapen kon wielden keek ik er naar hoeveel dmg het kon doen om te bepalen of het beter was dan wat ik al had. Hoe meer dmg hoe beter toch? Ik speelde shadow priest
Ja ik heb het ook al een stuk of vijf keer geprobeerd. Heb alles gedaan behalve Stormwind, die is bijna onmogelijk. Denk dat als je kans wil maken je dat gewoon moet organiseren en heel vroeg of laat snachts gaan ofzo, want met alle ads en die battlemasters heb je het al zwaar maar als er dan ook nog eens 30 ally's komen is het helemaal niet meer te doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:34 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk dat ik een For the Horde raid ga maken.
Al 5 keer geprobeerd in Cata om de SW king te killen maar het is nu zo ongelofelijk moeilijk, bijna onmogelijk. Dit keer neem ik veel healers meer en iets meer tanks. Ik zal ook Have Group, Will travel gebruiken om sneaky bij de SW king's gebouw in de buurt te komen en daar iedereen te summen.
Wotlk For the Horde was zo faceroll vergeleken met nu....
For the Hordequote:Op donderdag 7 juli 2011 09:34 schreef Skillstorm het volgende:
Ik denk dat ik een For the Horde raid ga maken.
Al 5 keer geprobeerd in Cata om de SW king te killen maar het is nu zo ongelofelijk moeilijk, bijna onmogelijk. Dit keer neem ik veel healers meer en iets meer tanks. Ik zal ook Have Group, Will travel gebruiken om sneaky bij de SW king's gebouw in de buurt te komen en daar iedereen te summen.
Wotlk For the Horde was zo faceroll vergeleken met nu....
Als het bericht echt waar is, vind ik de reactie walgelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:10 schreef Stuurver het volgende:
Dit blijf ik het mooiste vinden
[ afbeelding ]
50? Denk dat heel og dan in Grommash hold staatquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk trouwens dat For the Alliance nog moeilijker is als For the Horde. Dat gebouw waar King Varian in zit zit niet direct bij het trade district volgens mij, maar Garosh zit in Orgrimmar daar wel pal in. En iédereen staat altijd daar in Valley of Honor dus als er Alliance is zijn er binnen 3 seconden 50 Hordes
Ik ging even van mijn eigen server uit, waar er nooit meer dan 50 mensen in orgrimmar zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
50? Denk dat heel og dan in Grommash hold staat
Stormwind al gedaan? En bij ons stonden ze al te wachten gvd...quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
For The Horde aan het doen. Makkelijk zonder alliance
Ja dit was mijn plan dus, maar het heeft toch geen nut als je ze verwachten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Je kan toch ook iemand met summon-mogelijkheden naar Stormwind laten sluipen (rogue of druid!) en dan naast de king de groep summonen?
Maar hoe kan het dan dat ze je verwachten? Oh wacht...iemand is horde, logt snel uit en zijn ally in om in Alliance tradechannel te vertellen dat er een groep wordt gemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:38 schreef Skillstorm het volgende:
Ja dit was mijn plan dus, maar het heeft toch geen nut als je ze verwachten.
Yep.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ze je verwachten? Oh wacht...iemand is horde, logt snel uit en zijn ally in om in Alliance tradechannel te vertellen dat er een groep wordt gemaakt
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typenquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:16 schreef Skillstorm het volgende:
Mensen die leaven, geduld van een 5 jarige die op snoep zit te wachten, alliance die al weet dat we komen omdat er een paar trieste mensen zijn die het hebben verteld... Ik ben gestopt met die raid groep maken, teveel stress...
Dit topic op WoW EU vrolijkte me weer op, tranen van het lachen.![]()
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2098160019?page=1
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typen
Die reacties ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die op in dat topic. Hoezo ik probeer een slecht verhaal te typen
En is met je guild geen optie? Misschien willen mensen de achievement nog op een alt of zo...quote:
Nee, op Shattered Halls heb je niet echt grote guilds.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En is met je guild geen optie? Misschien willen mensen de achievement nog op een alt of zo...
Jammer en flauw dat ze op deze manier ruchtbaarheid aan de komst geven. Alhoewel, ik heb die achievement van 'kill zoveel van de tegenpartij in een hoofdstad' ook nog nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:08 schreef Skillstorm het volgende:
Nee, op Shattered Halls heb je niet echt grote guilds.
Blizzard heeft het dan ook verneukt om dat op pvp servers te doen, dat je van beide factions characters kan maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jammer en flauw dat ze op deze manier ruchtbaarheid aan de komst geven. Alhoewel, ik heb die achievement van 'kill zoveel van de tegenpartij in een hoofdstad' ook nog niet
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat hebben gedaan; genoeg andere servers waarop je een horde/alliance kan maken en met je vrienden kan je toch wel blijven kletsen op elke server.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef Skillstorm het volgende:
Blizzard heeft het dan ook verneukt om dat op pvp servers te doen, dat je van beide factions characters kan maken.
Om Faction Change toegankelijk te maken op pvp servers.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom ze dat hebben gedaan; genoeg andere servers waarop je een horde/alliance kan maken en met je vrienden kan je toch wel blijven kletsen op elke server.
Tsja, anders moet je idd al je characters overzetten/deleten. Dat is ook niks natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:15 schreef Marktplaatsman het volgende:
Om Faction Change toegankelijk te maken op pvp servers.
Dat is ook mijn ervaring met hordequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Bij horde komen ze ook wel eens, maar dan zijn er 10 mensen die reageren met "/care".
Bij ons op de server beweerde sommige mensen al 20 marks meer te hebben als andere, er scheen de eerste dag een foutje te zijn waardoor daily's 3x werden ge-reset, en je zze dus 3x achter elkaar kon doen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef Sjiznit het volgende:
Balen, heb de eerste dag dat je de Molten Front in kon een daily vergeten te doen. Er was er nog een in Hyjal die ik gemist heb. Nu moet ik een dag extra wachten voor ik de BS pattern vendor kan unlocken. Dat gaat me geld kosten.
Niet alleen de eerste dag, ik heb 109 marks nuquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:49 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Bij ons op de server beweerde sommige mensen al 20 marks meer te hebben als andere, er scheen de eerste dag een foutje te zijn waardoor daily's 3x werden ge-reset, en je zze dus 3x achter elkaar kon doen...
Wat een afschuwelijk getal om op te wipenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Sjiznit het volgende:
Bwhehe, 45k wipe op Shannox. Die gaat zo neer.
Vorige week hier ook 0.05% op Alysrazorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk getal om op te wipen
welke class spell je(alleen hun burst is echt ziek maar daarna kan je ze wel verslaan)quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik vind het echt onmogelijk om met arcane mages te concureren op de DPS meters
Uhuh, das een halve critquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk getal om op te wipen
Of een paar dots die doortikken terwijl nog 1 persoon zich in leven weet te houdenquote:
enh shaman, sta bijna altijd 2e onder een hunter/magequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welke class spell je(alleen hun burst is echt ziek maar daarna kan je ze wel verslaan)
Mja, is kut altijd na zon wipe. Heeft iedereen ff tijd nodig voor je weer een goede attempt kan doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of een paar dots die doortikken terwijl nog 1 persoon zich in leven weet te houden
Of de helft van de raid leaved omdat het ongeduldige kinderen zijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:30 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Mja, is kut altijd na zon wipe. Heeft iedereen ff tijd nodig voor je weer een goede attempt kan doen.
In een guild?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef Marktplaatsman het volgende:
Of de helft van de raid leaved omdat het ongeduldige kinderen zijn
quote:
dat is triestquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
Je kan trouwens gewoon dood gaan in Bg, als spook op een populaire plek zitten en niemand die het door heeft dat je afk leeched
Kun je tegenwoordig een suspend voor krijgenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
Je kan trouwens gewoon dood gaan in Bg, als spook op een populaire plek zitten en niemand die het door heeft dat je afk leeched
Alchemy is vooral heel makkelijk, een transmute per dag en je verdient 400g ofzo. Met mining verdien ik ook 300g per dag, beetje pyrite ore kopen, smelten en pyrium bars verkopen. Blacksmithing verdien ik nu niet al te veel mee, mensen hebben de gear niet meer nodig. Over een paar weken met de wapen patterns zal dat wel weer aantrekken. JC verdient altijd wel lekker bij mij, mensen hebben die gems toch altijd nodig. Inscription doe ik niet al te veel mee. LW verkopen de leg armors altijd wel voor 200g winst per armor. Tailoring is ook wel ok, die dreamcloths maken en dan spellthreads verkopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
Wat zijn nou de beste proffesions om geld mee te verdienen? heb nu mining/herbalism en vooral mining levert weinig op
Is het niet zo dat op US servers de raid instances ook niet pas op woensdag open gaan zodra EU ook up to date is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:58 schreef Sjiznit het volgende:
Edit: wel mooi dat er toch een EU guild bovenaan staat ondanks dat ze een dag minder hebben.
Shannox , die is echt easy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:33 schreef Kirov het volgende:
Wij gaan zondag met het B-team van de guild voor het eerst naar de Firelands, ik ben benieuwd wat het gaat worden
Wat is trouwens een goede boss om op te beginnen? Ik hoorde dat Ryolith flink generfed was?
Vergeet niet dat als je Truegold wil maken die voor zo'n 450g verkoopt je eerst nog de mats moet kopen als je die niet wil farmen. En die volatiles gaan nu ook voor zo'n 20g over de toonbank per stuk dus daar maak je helemaal geen winst op tenzij je transmute proct.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Alchemy is vooral heel makkelijk, een transmute per dag en je verdient 400g ofzo. Met mining verdien ik ook 300g per dag, beetje pyrite ore kopen, smelten en pyrium bars verkopen. Blacksmithing verdien ik nu niet al te veel mee, mensen hebben de gear niet meer nodig. Over een paar weken met de wapen patterns zal dat wel weer aantrekken. JC verdient altijd wel lekker bij mij, mensen hebben die gems toch altijd nodig. Inscription doe ik niet al te veel mee. LW verkopen de leg armors altijd wel voor 200g winst per armor. Tailoring is ook wel ok, die dreamcloths maken en dan spellthreads verkopen.
Ach, zoals je ziet valt met elke prof wel winst te maken. Zelf gebruik ik JC, LW en Alchemy het meeste omdat dat voor mij relatief weinig moeite kost en stabiel is.
Dit alles hangt natuurlijk altijd af van je economie op je eigen server.
Iron Chef <Name> - First to 450 Cookingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Anakin24 het volgende:
Heel wazig... volgens http://eu.battle.net/wow/(...)t/Anagnatog/advanced
heb ik als titel Iron Chef sinds gisteren...
Maar geen idee waar of waarom ?!
Zie de laatste regelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je Truegold wil maken die voor zo'n 450g verkoopt je eerst nog de mats moet kopen als je die niet wil farmen. En die volatiles gaan nu ook voor zo'n 20g over de toonbank per stuk dus daar maak je helemaal geen winst op tenzij je transmute proct.
Ik krijg ditquote:
quote:500
Internal Server Error
"The server is prone to explode, so use with caution."
Die ingame tool is echt enorm handig inderdaad, moet er niet aan denken om op mijn paladin continu alles stuk voor stuk te wisselen tussen mijn dps en tanking set.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Dat kan sowieso met de ingame tool. Moet je ergens bij settings "use equipment manager" aanzetten. Dan heb je in je character screen zeg maar 3 tabs aan de rechterkant. Stats, Titles, Gearsets.
Zou het niet weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef Marktplaatsman het volgende:
Net mij eerste raid gehealed als Shaman
Was wel snel OOM, ik neem aan dat greater healing wave spammen niet het beste idee is?
Spammen niet nee alleen als het echt moetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef Marktplaatsman het volgende:
Net mij eerste raid gehealed als Shaman
Was wel snel OOM, ik neem aan dat greater healing wave spammen niet het beste idee is?
In een normale raid is het redelijk normaal dat je voor je eigen flask en food zorgt. Mana potions niet echt, alleen als je ze zelf nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe belangrijk zijn flasks,eten en mana potions eigelijk voor een raid? (En dan heb ik het niet over HCs waar alles gemaxed moet zijn maar normals zoals BoT etc)
Ik wed dat je nu die argent tournament daily's aan het doen bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:58 schreef Blistering het volgende:
Fuuuu, die mount & pet feature @ armory is AWESOME! Kan nu precies checken welke mounts ik easy zou kunnen halen, mocht ik nog spelen. Stiekem kriebelt 't dan wel een beetje. Kan redelijk makkelijk 10 mounts halen sowieso, met die argent tourny shizzle (is wel boring!). En als ik lucky ben nog wel 10, oa paar event mounts etc.
150 mounts is te doen dan, maar of ik er zin in heb is een 2de.
'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe voor m'n DK die valor boots gekocht, 2x Gurubashi punisher, darkmoon card: hurricane en die Amani Armguards. En net met emblems die License to Slay gekocht.
Average ilvl 331, net genoeg voor heroics dus ik proberen. 21k dps op packs.
Wat bedoel je met bots?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
Pvp is niks meer aan met al die enemy bots met fucking OP gear.
Programma's die voor je spelen terwijl jij niet eens aan je pc zit , je hebt ze voor alles, levelen, pvp, proffesions. Een vriend van me gebruikt het ook, je moet er wel voor betalen.quote:
Van gathering bots heb ik wel eens gehoord maar van pvp nog nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Programma's die voor je spelen terwijl jij niet eens aan je pc zit , je hebt ze voor alles, levelen, pvp, proffesions. Een vriend van me gebruikt het ook, je moet er wel voor betalen.Het is gewoon fucking triest.
En toen?!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:53 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Van gathering bots heb ik wel eens gehoord maar van pvp nog nooit
Maakte trouwens voor de grap vandaag een human mage aan op Argent Dawn en ik liep goldshire inn binnen
Maak gewoon een ally aan en ga naar de goldshire innquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben geen ally wat is er aan de hand. En ik speel niet op Argent Dawn.
Die rpers? Het is wel creepy ja, maar niks nieuws toch? En waar ben je daar ingame?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Maak gewoon een ally aan en ga naar de goldshire inn
Het is niet in woorden uit te leggen
Geen idee, HEEL veel Rpers zijn daar, maar voor de rest niet veel bijzonders, wel wat hordies maar ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:42 schreef TwyLight het volgende:
Leg eens uit, wat doen ze?nu ben ik benieuwd maar wil geen char aanmaken
Was er maar heel even maar ze zitten net te doen alsof ze seks hebben en dan nog serieus ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die rpers? Het is wel creepy ja, maar niks nieuws toch? En waar ben je daar ingame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |