Tja, zo schiet het niet op hè? Je kunt wel constant naar anderen blijven wijzen, dat het aan hen ligt, maar misschien zijn jouw posts niet zo helder uiteen gezet als jij zelf denkt. Als er überhaupt al wat uiteen gezet wordt, want je beperkt je vooral tot opmerkingen als "beter lezen" en "omg je begrijpt me echt niet hè".quote:Op zondag 3 juli 2011 23:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Mijn god, begrijp je echt het punt van mijn post niet? En was Isabeau de enige die ik heb ge-quote? En lees mijn voorgaande posts ook even ajbedit: alle posts die over het onderwerp gingen bedoel ik eigenlijk, excuus.
De trash valt opzich nog wel mee , als iedereen weet wat te doen knal je er zo doorheen + dat er BoE epics kunnen droppen en je rep krijgt voor epics wat het allemaal niet zo erg maakt imo.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:58 schreef Sjiznit het volgende:
Begin nu al een hekel te krijgen aan die lading trash in Firelands. Gelukkig hoeft er maar een iets mindere lading dood voor Shannox te voorschijn komt. Ach, die is wel bijna dood in ieder geval. Valt me alleszins mee. Kregen hem op 16% toen de enrage ons verneukte. Wat opzich niet erg was aangezien we een dps vrijwel in het begin verloren. Dinsdag gaatie neer
Dat mag ook wel. Er zijn zoveel guilds die een burnout hebben gekregen van vorige content. Dit is een soort opstekertje, iets makkelijkere content, visueel enorm mooi. Geen 13 bazen maar de helft. Gameplay wise zijn de bazen een verademing.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:22 schreef Altron het volgende:
[..]
De trash valt opzich nog wel mee , als iedereen weet wat te doen knal je er zo doorheen + dat er BoE epics kunnen droppen en je rep krijgt voor epics wat het allemaal niet zo erg maakt imo.
Shannox is echt simpel , dus die krijg je de volgende raid wel down![]()
Daarna effe die spiderboss neerknallen , dat is effe wennen met de 2 levels waar je op vecht maar als je dat voor elkaar hebt is het een kill![]()
Volgende week heroics. Ben benieuwd hoeveel er plat gaan.
Valt me echt op dat de firelands bosses wel heel erg easy zijn...
Het mag van mij allemaal wel iets uitdagender.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:28 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Er zijn zoveel guilds die een burnout hebben gekregen van vorige content. Dit is een soort opstekertje, iets makkelijkere content, visueel enorm mooi. Geen 13 bazen maar de helft. Gameplay wise zijn de bazen een verademing.
Als je in Cata zonder gold zit.. doe je echt iets fout.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:23 schreef Stuurver het volgende:
Wat een honden zitten er in WoW zeg, dropt die mace in Zul Aman die ik kan gebruiken en need de resto druid erop zodat hij voor repairs kan betalen
Als je Troll heroics kan tanken kan je de trash daar wel doen. Boss wordt wat moeilijker maar ook niet onmogelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef lipjes het volgende:
Gisteren maar weer met mn tank de daylies gedaan en mocht eindelijk de FL in, alleen zie wel iedereen spammen LF Tank Firelands trash.
maar welk Ilvl is daarvoor nodig?
damn, dat wordt nog even doorgaan, zit nu op 341 geloof ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:20 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als je Troll heroics kan tanken kan je de trash daar wel doen. Boss wordt wat moeilijker maar ook niet onmogelijk.
omg!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:23 schreef Stuurver het volgende:
Wat een honden zitten er in WoW zeg, dropt die mace in Zul Aman die ik kan gebruiken en need de resto druid erop zodat hij voor repairs kan betalen
is dat tegenwoordig met boe's? Tevens ik heb geen last van gankers. Der lopen zoveel horde en ally's dat als er wat gebeurt gelijk de pleuris uitbreekt. Jammer dat niemand het doet. En tevens als ze een kitty met 140khp zien lopen proberen ze het vaak al geeneens.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg!Is het eindelijk bind on pick up on need om ninja's te voorkomen, bestaan er nog grotere idioten!
Maar wat is de gedachte daar achter eigenlijk? Iemand need tegen ninja's maar hoe? Want als een ninja nu need is hij dus aan hem gebind.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg!Is het eindelijk bind on pick up on need om ninja's te voorkomen, bestaan er nog grotere idioten!
Tegen lui die needen op BoE's om ze dan te verpatsen. Als ze nu needed kan je em iig niet meer op de AH plaatsen. In plaats van een paar duizen goud istie nu een paar goud waard.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wat is de gedachte daar achter eigenlijk? Iemand need tegen ninja's maar hoe? Want als een ninja nu need is hij dus aan hem gebind.
Nope , dat gaat niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef lipjes het volgende:
Trouwens even een vraag, ik heb 2 epics in mijn bag welke BoP zijn.
Deze zijn normaal geen fuck waard, maar er komt uit beide een mealstorm crystal, kan een enchanter deze voor mij disenchanten?
jammer, 2 epics van die midsummer boss gewonnen op greed roll en 1tje op need roll, heerlijke tanking itemquote:
Sja, anders zou iedereen z'n oude epics laten disenchanten en hebben maelstrom crystals helemaal geen waarde meerquote:Op maandag 4 juli 2011 15:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
jammer, 2 epics van die midsummer boss gewonnen op greed roll en 1tje op need roll, heerlijke tanking item
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |