Iron Chef <Name> - First to 450 Cookingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:12 schreef Anakin24 het volgende:
Heel wazig... volgens http://eu.battle.net/wow/(...)t/Anagnatog/advanced
heb ik als titel Iron Chef sinds gisteren...
Maar geen idee waar of waarom ?!
Zie de laatste regelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vergeet niet dat als je Truegold wil maken die voor zo'n 450g verkoopt je eerst nog de mats moet kopen als je die niet wil farmen. En die volatiles gaan nu ook voor zo'n 20g over de toonbank per stuk dus daar maak je helemaal geen winst op tenzij je transmute proct.
Ik krijg ditquote:
quote:500
Internal Server Error
"The server is prone to explode, so use with caution."
Die ingame tool is echt enorm handig inderdaad, moet er niet aan denken om op mijn paladin continu alles stuk voor stuk te wisselen tussen mijn dps en tanking set.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Dat kan sowieso met de ingame tool. Moet je ergens bij settings "use equipment manager" aanzetten. Dan heb je in je character screen zeg maar 3 tabs aan de rechterkant. Stats, Titles, Gearsets.
Zou het niet weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef Marktplaatsman het volgende:
Net mij eerste raid gehealed als Shaman
Was wel snel OOM, ik neem aan dat greater healing wave spammen niet het beste idee is?
Spammen niet nee alleen als het echt moetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef Marktplaatsman het volgende:
Net mij eerste raid gehealed als Shaman
Was wel snel OOM, ik neem aan dat greater healing wave spammen niet het beste idee is?
In een normale raid is het redelijk normaal dat je voor je eigen flask en food zorgt. Mana potions niet echt, alleen als je ze zelf nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hoe belangrijk zijn flasks,eten en mana potions eigelijk voor een raid? (En dan heb ik het niet over HCs waar alles gemaxed moet zijn maar normals zoals BoT etc)
Ik wed dat je nu die argent tournament daily's aan het doen bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:58 schreef Blistering het volgende:
Fuuuu, die mount & pet feature @ armory is AWESOME! Kan nu precies checken welke mounts ik easy zou kunnen halen, mocht ik nog spelen. Stiekem kriebelt 't dan wel een beetje. Kan redelijk makkelijk 10 mounts halen sowieso, met die argent tourny shizzle (is wel boring!). En als ik lucky ben nog wel 10, oa paar event mounts etc.
150 mounts is te doen dan, maar of ik er zin in heb is een 2de.
'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe voor m'n DK die valor boots gekocht, 2x Gurubashi punisher, darkmoon card: hurricane en die Amani Armguards. En net met emblems die License to Slay gekocht.
Average ilvl 331, net genoeg voor heroics dus ik proberen. 21k dps op packs.
Wat bedoel je met bots?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Skillstorm het volgende:
Pvp is niks meer aan met al die enemy bots met fucking OP gear.
Programma's die voor je spelen terwijl jij niet eens aan je pc zit , je hebt ze voor alles, levelen, pvp, proffesions. Een vriend van me gebruikt het ook, je moet er wel voor betalen.quote:
Van gathering bots heb ik wel eens gehoord maar van pvp nog nooitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Programma's die voor je spelen terwijl jij niet eens aan je pc zit , je hebt ze voor alles, levelen, pvp, proffesions. Een vriend van me gebruikt het ook, je moet er wel voor betalen.Het is gewoon fucking triest.
En toen?!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:53 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Van gathering bots heb ik wel eens gehoord maar van pvp nog nooit
Maakte trouwens voor de grap vandaag een human mage aan op Argent Dawn en ik liep goldshire inn binnen
Maak gewoon een ally aan en ga naar de goldshire innquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ben geen ally wat is er aan de hand. En ik speel niet op Argent Dawn.
Die rpers? Het is wel creepy ja, maar niks nieuws toch? En waar ben je daar ingame?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Maak gewoon een ally aan en ga naar de goldshire inn
Het is niet in woorden uit te leggen
Geen idee, HEEL veel Rpers zijn daar, maar voor de rest niet veel bijzonders, wel wat hordies maar ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:42 schreef TwyLight het volgende:
Leg eens uit, wat doen ze?nu ben ik benieuwd maar wil geen char aanmaken
Was er maar heel even maar ze zitten net te doen alsof ze seks hebben en dan nog serieus ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die rpers? Het is wel creepy ja, maar niks nieuws toch? En waar ben je daar ingame?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |