quote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef Geo3kant het volgende:
Doe mij maar Rosie Jones![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:NlIRV76Ug1wbzM:http://i27.tinypic.com/15mihj6.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Zal maar geen nude posten weet niet of dat mag
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de restquote:Op zondag 3 juli 2011 01:14 schreef Geo3kant het volgende:
Zal maar geen nude posten weet niet of dat mag
Ik post soms mee op Sherdog maar ik moet zeggen.. ever since Fok! Ajax gebruikt (niet de club) vind ik het echt kut bij live events op sherdog/andere fora. Dit is zoooo relaxed dat alles meteen refreshed. Echt kudo's voor Fok/Danny.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Sherdog Official UFC 132: Cruz vs. Faber Discussion Thread
http://www.sherdog.net/fo(...)15et-3-15pt-1724429/
Ohja klopt, hoorde het laatst al dat Fok!'s adsense account in trouble wasquote:Op zondag 3 juli 2011 01:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je zelf instellen op 3000kpbsquote:Op zondag 3 juli 2011 01:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ohja klopt, hoorde het laatst al dat Fok!'s adsense account in trouble wasmaarja grote gebruikers worden niet meteen gebanned wss, maar dat kan Fok! in problemen brengen inderdaad, goed dat ik het niet poste
Man.. wanneer switched die kwaliteit eens terug naar HD ..
Ik zet hem altijd op best available maar soms switched ie terug weet niet waarom, maar dan schakelt ie later ook terug op HD maar nu was het echt nog slechter dan Xvid.quote:
Lol als die wat dieper in dat zwembad ging bleef ze gewoon drijven met die dikke ballenquote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Former UFC ringgirl: Edith LaBelle
[ afbeelding ]
Tering wat een tietuh!
Konden ze haar niet terugvragen?
UFC.tv zal het denk ik ook wel uitzenden.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:31 schreef Hooidraad het volgende:
Jup..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten Fedor![]()
gatver,wat een lelijke nepperts!quote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Former UFC ringgirl: Edith LaBelle
[ afbeelding ]
Tering wat een tietuh!
Konden ze haar niet terugvragen?
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:47 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:50 schreef Omega het volgende:
AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
Hitchin' a rideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:58 schreef Omega het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Wtf, heeft die echt niks beters te doenquote:Lightweight bout: United States Stanky Leg vs. United States Crank dat soulja boy[1]
Lightweight bout: England Barack Obama vs. Argentina 50 Cent[1]
Lightweight bout: United States Ronaldinho Gaúcho vs. United States xvideos.com[1]
Lightweight bout: Germany Dennis Siver vs. The Jews[1]
Lightweight bout: United States Remi Gaillard vs. United States Cum Roller[1]
Welterweight bout: United States Carlos Condom vs. The Pink Panther[1]
Bantamweight Championship bout: United States Spiderman (c) vs. United States Doctor Octopus[1]
Light Heavyweight bout: United States Luke Skywalker vs. United States Darth Vader[1]
Catchweight (195 lb) bout:United States Tupac vs. United States The Notorious B.I.G.[1]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wikiquote:
[ Bericht 22% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 02:39:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:41 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu Siver vs Wiman, ik hoop dat Sivers TDD volstaat.. ik heb hem ook gepikt en denk dat we een paar mooie kicks gaan zien
[ Bericht 10% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 02:50:00 ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:44 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog een goeie link, Geo3hoek?
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We moeten ook een Joe Rogan bingo card maken 'tremendous' check
En het is 'kant'mindfuck in mijn nick, ook al is hij erg slecht.
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]Weet ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is 'kant'mindfuck in mijn nick, ook al is hij erg slecht.
Ik mis wel tremendous erop
Lekker nummertje blijft het in die intromet die beelden erbij. Face the painnnnnnnnnn.
[ Bericht 21% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 03:03:18 ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 02:57 schreef Geo3kant het volgende:
Die moet ik even uitprintenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik mis wel tremendous eropZeker, bij EA MMA zit dit nummer van dezelfde band, ook vetquote:Op zondag 3 juli 2011 02:57 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker nummertje blijft het in die intromet die beelden erbij. Face the painnnnnnnnnn.
Yep, die jij naar me stuurde heeft 7 links dus ik kan er even tegenaanquote:Op zondag 3 juli 2011 03:06 schreef Geo3kant het volgende:
Iedereen nu werkende stream?Je kan als backup die TVUplayer doen met 'wrestling' search.
Nee, vaag. Bij de weigh ins waren zij wel eerst.quote:Huh.. is het niet eerst Siver vs Wiman?
Jup die site is chill, heb ik gebookmarked vorige keer met Raslain6quote:Op zondag 3 juli 2011 03:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yep, die jij naar me stuurde heeft 7 links dus ik kan er even tegenaan
Waar is hij eigenlijk, op vakantie?quote:Op zondag 3 juli 2011 03:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup die site is chill, heb ik gebookmarked vorige keer met Raslain6staan veel linkjes op.
Dunnow, al een tijdje niet gezien hier.quote:
Ik vrees van wel, begint heel erg te lijken op Sakara vs. Rivera.quote:Op zondag 3 juli 2011 03:24 schreef Geo3kant het volgende:
Wtf nu Tito vs Bader.. blessure bij Siver/Wiman?
Download TVU playerquote:
quote:Pre-fight Tito: "Physically, I've never felt better..."
Post-fight Tito: "I fought with an injured knee/foot/ankle/hand/wrist/shoulder/spine/skull"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 1 fight en dan ga ik slapen..
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:36 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:40 schreef Geo3kant het volgende:
ahum, je had gisteren nogal wat te zeggen over mijn pick?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 1 fight en dan ga ik slapen..
Spit at him, Michaelquote:Op zondag 3 juli 2011 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ahum, je had gisteren nogal wat te zeggen over mijn pick?????
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ahum, je had gisteren nogal wat te zeggen over mijn pick?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siver vs. Wiman gelukkig toch![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 03:43 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siver vs. Wiman gelukkig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand Wiman gepicked?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten Driehoek![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 04:33 schreef Hooidraad het volgende:
ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Hooidraad op 03-07-2011 11:37:41 ]
Ben bezig met binnentrekken... klik met me domme kop op de Sherdog bladwijzerquote:Op zondag 3 juli 2011 10:35 schreef Fyodor het volgende:
Net de hele show binnen getrokken, ga nu kijken
Haha, dus je bent ook naar bed gegaan?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben bezig met binnentrekken... klik met me domme kop op de Sherdog bladwijzer![]()
spoil ik mezelf..
Yup, ik ging na Tito vs Bader slapen, dus moet nog Leben vs Wanderlei en Faber vs Cruz zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:50 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, dus je bent ook naar bed gegaan?
Anyway, ik moet nu alleen nog Cruz vs Faber kjken, so far is het echt een GOED event!
Haha, dat is balen. Alleen de winnaars/verliezers of ook de manier waarop?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben bezig met binnentrekken... klik met me domme kop op de Sherdog bladwijzer![]()
spoil ik mezelf..
Nee ik zag de title van een newsbericht over het mainevent..quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha, dat is balen. Alleen de winnaars/verliezers of ook de manier waarop?
Heb het ook wel eens gehad, zit je gewoon dom te klikken in je favorieten en weet je de uitkomst van het main event al...quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee ik zag de title van een newsbericht over het mainevent..toen klikte ik snel weg voordat ik nog meer zag maarja.. nu weet ik helaas 50% al van wat ik nog moest zien
![]()
Ik heb die fout ook enkele keren moeten maken voordat ik doorhad dat ik het internet niet op moest gaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee ik zag de title van een newsbericht over het mainevent..toen klikte ik snel weg voordat ik nog meer zag maarja.. nu weet ik helaas 50% al van wat ik nog moest zien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh hij is klaar, 4,7mb's gemiddeld![]()
Bij walk out van Leben zie ik Belfort in het publiek, hij had wel zijn bovenste knoopje los mogen doenalsof hij net klaar is met zijn Geschiedenis les.
Shogun en Wanderlei komen altijd me trance op ik vind dat niet passen in de USA en MMA, Kickbox in europa wel. Maar iedereen moet kiezen wat hij zelf mooi vind
Leuk misschien, als jij een fighter zou zijn/worden (amateur of ufc boeit niet) wat zou jouw walkout song zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cruz heeft denk ik echt p4p #1 lelijkste borstspieren.. het zijn net boooobies
Dat groen is echt irritant en afleidend in je beeld van Budlight, dat blauw heb ik geen last van.. Maar normaal doen ze ook niet die palen groen maken dat is altijd zwart (of met gele letters)
[ Bericht 9% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 12:33:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ryan Bader vs Tito OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siver vs WimanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prelim
Melvin Guillard vs Shane RollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs Chris Leben
EINDELIJK!
Kippenvel bij Silva zijn opkomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dominick Cruz vs Urijah FaberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel gave maincard en Spike prelims!
[ Bericht 0% gewijzigd door Fyodor op 03-07-2011 12:36:34 ]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:05 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het ook niet echt passen, walk in/out music mag van mij een beetje intimiderend zijn en dat zijn die trance-deuntjes totaal niet.quote:Shogun en Wanderlei komen altijd me trance op ik vind dat niet passen in de USA en MMA, Kickbox in europa wel. Maar iedereen moet kiezen wat hij zelf mooi vindDan zou het iets van hard rock of metal zijn, beetje opzwepend om helemaal 'pumped' te raken.quote:Leuk misschien, als jij een fighter zou zijn/worden (amateur of ufc boeit niet) wat zou jouw walkout song zijn?
En als ik een grote naam was in de UFC schakelde ik over naar epische muziek, zoals die van Ennio Morricone bijv.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:30 schreef Fyodor het volgende:
Carlos Condit vs Stun GunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ryan Bader vs Tito OrtizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siver vs WimanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prelim
Melvin Guillard vs Shane RollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs Chris Leben
EINDELIJK!
Kippenvel bij Silva zijn opkomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dominick Cruz vs Urijah FaberMooi 'live' verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel gave maincard en Spike prelims!![]()
![]()
Ja alleen Siver vs Wiman beetje aangepast, net deels opnieuw gezien. Had het getypt terwijl ik zat te kijken, dat is de beste recap die je voor jezelf kan makenquote:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
DM'd, laat ff weten of het werkt ik heb zo te zien nog 1 invite.. maar als je gratis kan reggen kan ik hem behoudenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die mij wat downloadlinkjes kan sturen?![]()
![]()
[ Bericht 57% gewijzigd door Ambrosius op 03-07-2011 13:17:57 ]![]()
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:02 schreef Geo3kant het volgende:
Dude spoiler!!! Als je het niet weet, huishoud regels hier (uitzonderlijk we know) graag in spoilertag tot maandag..
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Heb hem al geDM'd maar kreeg niks terug.. ff modje vragen.bedankt Ambros.
[ Bericht 1% gewijzigd door Geo3kant op 03-07-2011 13:24:08 ]![]()
Siver vs Wiman, even lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Post press is weer highlights hoor..pff doe gewoon het hele ding..
@FyodorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef Geo3kant het volgende:
Post press is weer highlights hoor..pff doe gewoon het hele ding..
@FyodorGoedzo! Dat had idd ook nog gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Sorry, vergeten.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Inderdaad!
@ Disorder: veel mensen zoals jij vragen op dit moment waar je het kan downloaden, die zien niet graag een uitkomst. Gewoon even netjes in spoilertag aub!![]()
Post press link:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full post fight press![]()
![]()
All forgiven!quote:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Awesome event
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar tochen dan door naar Tennis
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?![]()
Ik zou niet kijken en je de tijd besparenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Even boxwedstrijd van gister terug kijken, weet de uitslag al .. maar tochen dan door naar Tennis
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?
Wat een kut fight zegAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ik las het gister ja in dit topic, maar ik kijk toch ffquote:Op zondag 3 juli 2011 14:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken en je de tijd besparen
Wat een kut fight zegIk vind veel boks partijen over het algemeen niet zo spannend, Pacman vs Mosley was ook teleurstellend.. Of misschien was het vroeger gewoon veel beter? (Niet datik veel boksen heb gekeken maar dat hoor ikaltijd van me pa).
Eerste 3 rondes is al niks aan inderdaad.. en deze mensen krijgen miljoenen!!! Get to work son, maarja MMA betaald nog niet zoveel.. komt wel, maar UFC pakt ook een groot deel van de fighters. Aan de andere kant, paar miljoen (of 30) per gevecht vind ik ook onzin bedragen, dan ontspoor je toch als mens.![]()
Nope.. het zal wel bizar zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 15:00 schreef Fenomeno het volgende:
Heb je die aflevering van floyd mayweather bij cribs wel eens gezien?
eens kijken of ik die kan vinden op YT of gewoon een download.
![]()
Benieuwd naar de winnaar van de UPBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dream. 17 op 16 juli, mooi tussendoortjequote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Geo3kant het volgende:
Nu zal het denk ik wel weer een maandje duren voor eerst (mma) UFC event?
Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi (c) vs. Japan Hiroshi Izumi
Featherweight Championship bout: Hiroyuki Takaya (c) vs. Japan Kazuyuki Miyata
Bantamweight Tournament Final: Masakazu Imanari vs. Hideo Tokoro
Bantamweight bout: Keisuke Fujiwara vs. Kenji Osawa
Lightweight bout: Tatsuya Kawajiri vs. Willamy Freire
Welterweight bout: Hayato Sakurai vs. Marius Žaromskis
Heavyweight bout: Todd Duffee vs. Nick Gaston
Lightweight bout: Eiji Mitsuoka vs. Bruno Carvalho
Forum Opties Forumhop: Hop naar: