FALSCHquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Nah, zonder Musik en zonder mailtje ga ik maar naar bed. Truste
Met Kindle, dat wel
Ach wat jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We kwamen onze vriend Q tegen in het veld vandaag, mss voor de laatste keer, hij zit onder de tumoren
Ik hoop dat je de Duitse Nacht goed doorkomt!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh wow, die van KoL zou ik echt zo aan de muur willen hebben hier![]()
En die van de Hives is ook geweldig
Thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh wow, die van KoL zou ik echt zo aan de muur willen hebben hier![]()
En die van de Hives is ook geweldig
Succes ermee! De omslag is meestal het moeilijkste. Als je er een gewoonte van hebt gemaakt wordt het gemakkelijker. En je mag ook steeds meer dingen toevoegen toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Mijn eerste koolhydraatloze dagNiet vergeten tussendoortjes te eten dus, ik begon al te knorren net. Ik mag echt wel genoeg eten, 't is niet bepaald een hongerdieet. Moet alleen nog in het ritme komen.
Ow, dat is zure shit zegquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo, interessant avondje gisteravond. Eerst een paar uur rondgelopen in een hendig sjieke reflecterende jas en sneetjes en blauwe plekken beoordeeld. Daarna ambulance gebeld voor een meid die wel erg veel alcohol had gedronken. Na afloop naar huis (rond half drie dus toch wel een bietje duf en moe). En toen stond er een verkeersregelaar met zijn rode sein te zwaaien. ik kijk rond, zie niks bijzonders, regelaar steekt sein uit naar links, ik geef richting aan en verander van rijbaan. En daarna niks geen obstakel op de weg of iets dergelijks. Hmmm... heb ik ergens iets gemist?Terug naar mijn eigen baan dus.
Het volgende wat ik zie zijn zwaailichten in mijn achteruitkijkspiegel.Duidelijk voor mij dus ik stop, politieauto stopt voor me en oom agent komt zeer streng vragen waarom ik een stopteken genegeerd heb.
Kutkutkutkut, dat was dus die rode zwaailamp! Had ik het tankstation op moeten gaan waar ze bezig zijn met alcoholcontrole.
Dus achter de politiewagen aan weer terug, moeten blazen en een fikse boete (voor negeren stopteken) rijker. Hij kon het bedrag niet zeggen, maar ik ben bang dat het me tussen de 100 en 180 euro gaat kosten. zonde geld.En dit alles op 500 meter van mijn huis.
Jeez, dat is wel balen zegquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo, interessant avondje gisteravond. Eerst een paar uur rondgelopen in een hendig sjieke reflecterende jas en sneetjes en blauwe plekken beoordeeld. Daarna ambulance gebeld voor een meid die wel erg veel alcohol had gedronken. Na afloop naar huis (rond half drie dus toch wel een bietje duf en moe). En toen stond er een verkeersregelaar met zijn rode sein te zwaaien. ik kijk rond, zie niks bijzonders, regelaar steekt sein uit naar links, ik geef richting aan en verander van rijbaan. En daarna niks geen obstakel op de weg of iets dergelijks. Hmmm... heb ik ergens iets gemist?Terug naar mijn eigen baan dus.
Het volgende wat ik zie zijn zwaailichten in mijn achteruitkijkspiegel.Duidelijk voor mij dus ik stop, politieauto stopt voor me en oom agent komt zeer streng vragen waarom ik een stopteken genegeerd heb.
Kutkutkutkut, dat was dus die rode zwaailamp! Had ik het tankstation op moeten gaan waar ze bezig zijn met alcoholcontrole.
Dus achter de politiewagen aan weer terug, moeten blazen en een fikse boete (voor negeren stopteken) rijker. Hij kon het bedrag niet zeggen, maar ik ben bang dat het me tussen de 100 en 180 euro gaat kosten. zonde geld.En dit alles op 500 meter van mijn huis.
160 euroquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ja, dat vond ik stiekem ook een beetje oneerlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:27 schreef hecoson het volgende:
Auw cat22 dat is vet balen ja negeren stopteken zijn dure geintjes inderdaad.
Maar wel balen dat die agent het niet door de vingers zag blijkbaar deed je het niet expres.
Sterkte.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier in de achtertuin vindt weer het NK grasbaanraces plaats.
De hele dag brullende motoren en gezellig commentaar uit de niet zo jofele geluidsinstallatie
Ik al een keertje of 4; de eerste keer heb ik van de zenuwen zo lopen giechelspugen in dat dingquote:
Cat op een dancefeest is op zich al hilarisch genoeg voor je collega's denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 11:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
Ik was gisteren op een boemboemdancefeest.Maar achteraf viel het me best mee. De muziek was softer als ik dacht (nog steeds niet mijn ding maar alla), we zaten lekker buiten en de kinderen toch wel erg schattig en beleefd tegen de jas.
![]()
Alleen jammer van de dure afloop. Als ik het mijn collega vertel lacht ze zich kapot denk ik.
Ik wel. Op een Dinsdag middag gelijk naar carnaval om 12:00 bij die stoplichten bij het politiebureauquote:
Was een oefenrondje voor de jonge agenten in training misschien?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wel. Op een Dinsdag middag gelijk naar carnaval om 12:00 bij die stoplichten bij het politiebureau
Om 12:00!
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik al een keertje of 4; de eerste keer heb ik van de zenuwen zo lopen giechelspugen in dat ding
Installeer hem ff apart. Had ik laatst ook. gewoon http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg iedere keer de melding boven in beeld dat deze website Adobe Flash wil installeren en ondanks dat ik iedere keer klik dat ik wil installeren, geeft ie deze melding bij iedere pagina die ik inlaad op Fok.![]()
Q?
Cat op een dancefeest was vooraf al hilarisch voor iedereen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat op een dancefeest is op zich al hilarisch genoeg voor je collega's denk ik![]()
En het was nog best lekker weer gisteren, om buiten te zitten
Geen idee, maar wie de neuk denkt nou dat iemand op een door de weekse dag om 12:00 dronken is én auto gaat rijdenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Was een oefenrondje voor de jonge agenten in training misschien?
Da's wel fijn ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben trouwens gisteravond Droopy buiten gehad terwijl we onder de overkapping zaten.
Ze vond het geweldig![]()
Dus nu zijn we helemaal blij dat we Droop ook es kunnen verwennen met wat frisse lucht ipv altijd in de woonkamer zitten
Die kreeg ik gisteren ook niet!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, maar wie de neuk denkt nou dat iemand op een door de weekse dag om 12:00 dronken is én auto gaat rijden![]()
En ik kreeg niet eens een bob sleutelhanger want die hadden ze niet
Strak staan is meestal aan de orde op deze feesten. Welk feest was je?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat op een dancefeest was vooraf al hilarisch voor iedereen.![]()
Maar het was wel apart, paar strakke bekkies gezien en een hoop meiden die hun nieuwe schoentjes komen showen en dan bij eens een pleister nodig hebben voor de blaren.
Ow, en ik heb een verse tattoo verbonden.
Ooooh, ik zie het al!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Installeer hem ff apart. Had ik laatst ook. gewoon http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ doen.
Heb je zelf nog ff lekker gehakt?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat op een dancefeest was vooraf al hilarisch voor iedereen.![]()
Maar het was wel apart, paar strakke bekkies gezien en een hoop meiden die hun nieuwe schoentjes komen showen en dan bij ons een pleister nodig hebben voor de blaren.
Ow, en ik heb een verse tattoo verbonden.
Dezequote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Strak staan is meestal aan de orde op deze feesten. Welk feest was je?
Nee, wel soep en friet en broodjes gegeten.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze
Het begon al lollig, ik wandelde het terrein op van de achterkant en vroeg waar ik me moest melden voor de EHBO. Dus een dame roept een kerel met een golfkarretje en vraagt of hij me daar af wil zetten.Ik stap in en hij vraagt heel bezorgd of ik wel voldoende gegeten heb en dat hij rustig zal rijden.
![]()
Nee joh, geef maar gas en ik ben degene die mensen op gaat rapen als ze flauwgevallen zijn.![]()
Toen ik aan kwam rijden met mijn waggie (het was maar liefst 400 meter) zakte mijn collega accuut in een lachstuip.
Ja, ik weet het. Is een kwestie van een paar dagen doorzetten. Lukt me wel hoor, in het begin na mijn WLS-operatie ging het ook primaquote:Op zondag 3 juli 2011 11:11 schreef Cat22 het volgende:
Succes ermee! De omslag is meestal het moeilijkste. Als je er een gewoonte van hebt gemaakt wordt het gemakkelijker. En je mag ook steeds meer dingen toevoegen toch?
Niet smokkelen inderdaad. Morgen even die dropjes-voor-onderweg uit mijn auto kukelenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Rewimo, koolhydraatarm wen je heel snel aan, zolang je maar niet stiekem iets met suiker eet![]()
Ik heb het zelf ooit 2 maanden gedaan;12 kg afgevallen en ik voelde me echt veel fitter.
En nu doe ik het van tijd tot tijd als ik mezelf weer wat aan de vatsige kant vind
Hahaha, dat is geen dancefeestquote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze
Het begon al lollig, ik wandelde het terrein op van de achterkant en vroeg waar ik me moest melden voor de EHBO. Dus een dame roept een kerel met een golfkarretje en vraagt of hij me daar af wil zetten.Ik stap in en hij vraagt heel bezorgd of ik wel voldoende gegeten heb en dat hij rustig zal rijden.
![]()
Nee joh, geef maar gas en ik ben degene die mensen op gaat rapen als ze flauwgevallen zijn.![]()
Toen ik aan kwam rijden met mijn waggie (het was maar liefst 400 meter) zakte mijn collega accuut in een lachstuip.
Voor mij wel.quote:
Ben alweer terugquote:Op zondag 3 juli 2011 15:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Nokwanda, ben je nog niet op vakantie?
Ik kon helaas gisteren niet komen kijken, maar je zal vast nog wel eens met Diaz hier in de buurt komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Show was leuk oh-oh.krijg de foto's nog, heb er niet zoveel gemaakt verder. Hele dag bijna met Paqari en Diaz gezeten
have funquote:Op zondag 3 juli 2011 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de dag is weer begonnen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
have fun
Ga je nog naar Maiden & Social Distortion?
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's één van de twee.
Bram was vorige keer heen, ach Maiden kan ik niet missen hè. Grote afsluiter van het festivalquote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Ze speelden al vroeg ja.
Je MOET vanavond ook naar Maiden, echt een gave tour. Was jij in Arnhem ook plaatjes schieten of was dat een andere FOK! fotograaf?
Black Eyed Peas toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bram was vorige keer heen, ach Maiden kan ik niet missen hè. Grote afsluiter van het festival
En gezien de rommel die ze mee hebben gaat het een te gekke show worden.
Oh leuk! Picsquote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zo, het was te warm in het veld.
Maar op de braderie hebben de honden leuk gespeeld met vriendjes![]()
We kwamen een Diaz tegen
Volgens mij kwam het daar ook op neer ja, ik weet niet of het dit concert was. Maar tijdens een beetje een 'babbeltje' met het publiek vroeg hij zich volgens mij af waarom je sowieso wil zitten bij zo een concertquote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Zitplaatsen zijn voor bejaarden![]()
Die Black Eyed Peatjes zijn best lachen op een festival trouwens
En gehandicaptenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Zitplaatsen zijn voor bejaarden![]()
Die Black Eyed Peatjes zijn best lachen op een festival trouwens
Naja bij een goed concert staan de mensen die zitplaatsen hebben op hun stoelen natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het daar ook op neer ja, ik weet niet of het dit concert was. Maar tijdens een beetje een 'babbeltje' met het publiek vroeg hij zich volgens mij af waarom je sowieso wil zitten bij zo een concert
Ja okee, true. Maar dan vind ik het niet echt zitplaatsen. Dan is het niet dat je er voor kiest omdat je niet wil staan ofzo.quote:
Nou, ik kán wel staan, maar niet zo'n heel concert. Dus in die zin kies ik er wel voor, maar het is anders dan wanneer je gewoon liever zit dan staat tijdens zo'n concert. Ik vind het wel relaxed in ieder geval, dat het kanquote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee, true. Maar dan vind ik het niet echt zitplaatsen. Dan is het niet dat je er voor kiest omdat je niet wil staan ofzo.
Ja je kiest er uiteraard wel voor, en het zijn wel zitplaatsen, maar ik weet het niet, ik vind het andersquote:Op zondag 3 juli 2011 16:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou, ik kán wel staan, maar niet zo'n heel concert. Dus in die zin kies ik er wel voor, maar het is anders dan wanneer je gewoon liever zit dan staat tijdens zo'n concert. Ik vind het wel relaxed in ieder geval, dat het kan
Dat ookquote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
En rolstoel en invalideplekken zijn vaak de beste ook nog trouwens
Ik wou net zeggen, gehandicapten hebben altijd hele goede plekken iddquote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
En rolstoel en invalideplekken zijn vaak de beste ook nog trouwens
Ik heb net een pan vol tomaten opstaan voor maken van saus en ketchup.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oeh even een kippetje de oven in smijten.
Huis gaat echt gaaf worden Ll
Ja, de ananas is heerlijk momenteel.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een bak chocoladevla vol met verse ananas en banaan
Zaligquote:
Haha alweer of die ene nog?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb net een pan vol tomaten opstaan voor maken van saus en ketchup.
5 kilo heerlijke tomaten.
Ja ik hoop het ookquote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oeh even een kippetje de oven in smijten.
Huis gaat echt gaaf worden Ll
Dat is zeker jammer. Mango met ananas ook zo heerlijk. :quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zaligik ben zo gek op ananas. Alleen jammer dat ik allergisch ben, maar het is minder als ik een melkproduct erbij heb, vandaar de chocoladevla
Nee diezelfde, ze waren nu prachtig rijp.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha alweer of die ene nog?
Hier ligt een braadkuiken in de oven met olijfolie en knokfook citroen en tijm, straks ff aardappeltjes dr bij pleuren en een tomatenolijvensalade maken en klaar is oh-oh voor minstens 2 dagen
Ik vind het echt een allerschattigst huisjequote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ookNog even bikkelen, maar het begint nu echt op te schieten, en het is ook wel motiverend dat je niet alleen maar aan het slopen bent maar nu ook echt dingen op ziet knappen. Zo'n kamer ziet er heel anders uit als er ineens overal gipsplaatjes op zitten enzo
Gaat er erg mooi uitzien! Het is ook van buiten een erg leuk huis.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ookNog even bikkelen, maar het begint nu echt op te schieten, en het is ook wel motiverend dat je niet alleen maar aan het slopen bent maar nu ook echt dingen op ziet knappen. Zo'n kamer ziet er heel anders uit als er ineens overal gipsplaatjes op zitten enzo
Dus nog even heerlijk genieten jij!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
We zijn nu geswitched van Duits naar Mestreechs, het is geen vooruitgang te noemen
En dan duurt het nog wel evenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
We zijn nu geswitched van Duits naar Mestreechs, het is geen vooruitgang te noemen
Ik eet echt heel weinig he, van een bak babi pangang en rijst kan ik echt vier dagen doen ofzoquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Kun je fijn twee dagen van eten en invriezen, ideaal juist![]()
Oh gawd, er is ook al een Mestreechse versie van Sex on Fire
Ook Beppie Kraft zeker, want die vertaalt alles in het maastrichts vogens mijquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Kun je fijn twee dagen van eten en invriezen, ideaal juist![]()
Oh gawd, er is ook al een Mestreechse versie van Sex on Fire
Ga je patat etenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik eet echt heel weinig he, van een bak babi pangang en rijst kan ik echt vier dagen doen ofzoen ingevroren vind ik het niet echt lekker.
Bovendien het lekkerste vind ik koe lu yuk of hoe je het ook spelt, en das niet echt in te vriezen. Maar wel zo lekker
Mja weet je ik heb geen frituurpan, en ik vind het zonde om zoveel olie te gebruiken voor iets? Zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Zelf maken dan die Ku lu youk, simpel zat, stukjes vlees, beetje deeg, frituren, zoet zuur sausje, atjar dr bij en fertig!
En de buurvrouw van Oognipquote:Op zondag 3 juli 2011 17:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Wil dat goed? Dan moet ik dat maar eens gaan proberen jaik dacht altijd dat je dan echt zo'n halve fles olie nodig had
maar ik ben blond he
Ik wou het niet zeggenquote:
Handig! Ik ga het een keer proberen dan denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zou dat niet willen?
Gewoon in een koekepan een laagje van 4 cm of zo zetten, en dan omdraaien.
Ideaal voor gebakken banaan en zo![]()
En als je olie afgekoeld is giet je m door een vergiet weer terug in een fles ( alleen de vieze olie, niet bij schone gieten) en dan kun je er nog een paar keer mee doen later
Wij eten ook pizzaquote:Op zondag 3 juli 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
ik eet pizza. Ennu heb ik zin in gebakken banaantjes
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik schrok, want Bink wilde nu haar Cesar helemaal niet meerEn Boor mocht er zelfs aan komen aan haar eten. Niet best, dacht ik.
Tot ze aan de boodschappentas ging snuffelen zo van 'Heb je niet wat anders?'.
Half kuipje C1000 eigen merk hondenvoer gegeven en daar likte ze bakje weer 6 keer van af toen het leeg wasKortom, madam blieft geen Cesar meer, het moet goeiiiiikope eigen merk meuk zijn.
Ze wil alleen nog junkfoodquote:Op zondag 3 juli 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik schrok, want Bink wilde nu haar Cesar helemaal niet meerEn Boor mocht er zelfs aan komen aan haar eten. Niet best, dacht ik.
Tot ze aan de boodschappentas ging snuffelen zo van 'Heb je niet wat anders?'.
Half kuipje C1000 eigen merk hondenvoer gegeven en daar likte ze bakje weer 6 keer van af toen het leeg wasKortom, madam blieft geen Cesar meer, het moet goeiiiiikope eigen merk meuk zijn.
Een mechelaarpup, like duhquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De diva!
Chico heeft daar ook een handje van hoor, die weet dat ik het op mn heupen krijg als hij niet eet, en dat er zakjes gekookte rijst met kippetje in de vriezer liggen voor emergencies, hij wil nog wel es een emergency faken
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef Oognip het volgende:
Mijn conditie is niet zo slecht als ik gedacht had
Vorig jaar heb ik ook hardgelopen. Toen ik vorig jaar het rondje de eerste keer liep wat ik net ook gelopen heb moest ik 3x stoppen en nu geen keer
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat is geen Diaz dan.![]()
Ze hebben echt nergens zin in vandaag, alleen Diaz loopt af en toe ff een rondje te rennen
Naja, Chico die is zo mager dat zn einde vanzelf wel ras nadert als ie maaltijden gaat skippen, maar hij weet het dus wel soms slim te spelen, die assholequote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde vorig jaar beginnen met hardlopen, met Evie (zo'n Vlaamse die dan in je oor gilt hoe lang je nog moet enzo). Maar ik hoorde mezelf over dat mp3tje heen stampen en dat vond ik zo genant
Nu ga ik mijn skates zoeken morgen
Ik heb maar 5 minuten hardgelopen hoor, maar toch ik vind dat best veel voor een eerste keerquote:Op zondag 3 juli 2011 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde vorig jaar beginnen met hardlopen, met Evie (zo'n Vlaamse die dan in je oor gilt hoe lang je nog moet enzo). Maar ik hoorde mezelf over dat mp3tje heen stampen en dat vond ik zo genant
Nu ga ik mijn skates zoeken morgen
Evie komt niet bij je aanbellen als je haar mp3tje maar 1x per week op je oor zet ipv 3x hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 minuten hardgelopen hoor, maar toch ik vind dat best veel voor een eerste keer
Evie heb ik inderdaad ook wel van gehoord en dat schijnt best goed te werken, maar dan moet het geloof ik weer een x-aantal keer per week en daar heb ik geen zin in. Gewoon zo vaak en zo ver als ik wil
Evie komt inderdaad niet bij je aan bellen, maar volgens mij heeft Evie wel hardloopschema's waarbij je bijvoorbeeld als uiteindelijke doel hebt dat je 15 minuten achter elkaar kunt hardlopen. Als je je dan niet aan haar schema houdt en bijvoorbeeld maar 1x per week wil hardlopen dan kun je het niet echt opbouwen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Evie komt niet bij je aanbellen als je haar mp3tje maar 1x per week op je oor zet ipv 3x hoor
En vijf minuten achter elkaar hardlopen is langer dan ik van te voren ook dachtIk dacht dat doe ik wel effe, nou mooi niet dus!
Heb vaak aan jullie gedacht de afgelopen week. Blij om te horen dat het nog steeds goed gaat.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vooral omdat de DA net had gezegd dat 'ik het vanzelf ga merken als het einde nadert, doordat ze dan minder of zelfs niet meer wil eten'. Gaat die trut goddomme helemaal niets meer eten. Ik was zo opgelucht dat ze die goedkope zooi wel wilde, heel graag zelfs
Ze verraadde zichzelf dus door aan die tas te gaan snuffelen. Als je ziek bent en geek trek hebt, maakt de inhoud van de tas ook niet uit hahaha.
En Chico, wat zijn ze toch uitgekookt soms he?![]()
Mensen vroegen vaak als ze Hamlet, onze Deense Dog zagen, wat kosten die nou? Ik zei dan altijd, kweetniet hij is niet te koop.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een mechelaarpup, like duh![]()
Ow, dr was zo een marktkraamkerel, die kwaakte heel hard over die braderie, zo kijk daar dan, mexicaanse naakthonden, watkostdatnou?
Ik zei dat ik dat best een onbeleefde vraag vond
Het wordt best vaak gevraagd maar deze man schreeuwde het ook nog es zo over de markt heenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Mensen vroegen vaak als ze Hamlet, onze Deense Dog zagen, wat kosten die nou? Ik zei dan altijd, kweetniet hij is niet te koop.
Soms zijn ze zo flauw en soms heel meelevend. Ik kreeg een keer geen bekeuring na mijn jankverhaalquote:Op zondag 3 juli 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Ja, het was echt balen en zonde van het geld. Misschien dat ik in WGR nog ga vragen hoeveel kans ik maak bij een hoger beroep. Stom dat ik in mijn verklaring niet heb laten zetten dat ik richting aangaf om de regelaar te ontwijken. Want dan was duidelijker geweest dat ik hem wel had gezien en aan zijn veiligheid dacht. Maja, gebeurd is gebeurd.
Gelukkig had ik nog chocolademousse in huis om me te troosten.
Ja die is ook niet achterlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
Dikdik vrat vandaag en gisteren zijn banaan niet op die we hem gaven... dus wij zaten al zo van "Wtf?!" bleek meneer door te hebben dat het vrouwtje aan de watermeloen zat
Lekker oh-oh!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die is ook niet achterlijk![]()
Ze krijgen hier geen kersen meer want ik krijg die vlekken niet van de muur![]()
Chico had braaf zn avondeten op dus die heeft wel nog een onsje of twee kipuitdeoven gehad als toetje.
En voor morgen heb ik nog zat voor mn avondeten, en ik heb een portie kipkerriesalade klaar staan voor op verse broodjes bij de lunch morgen
Oh dear, dat klinkt net zo erg als een Shantykoorquote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Als je denkt dat het niet erger kan beginnen ze aan een soort van Mestreechse liedjes singalong
Blijf ik heel erg in gebreke als ik zeg dat ik geen idee heb wat dat is?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dear, dat klinkt net zo erg als een Shantykoor![]()
Oh nee houd het dan maar lekker zo! Hoewel, misschien als je weet wat het is ben je dès te blijer dat je het nog nooit per ongeluk bent tegengekomenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blijf ik heel erg in gebreke als ik zeg dat ik geen idee heb wat dat is?
En dat ik het wss ook niet wil weten?
Maar geloof me, er bestaat een god, het is nu stil buiten, ik denk dat de zondagavondvergunning maar tot 21.00 liep!
Hey, waar zijn de smileys nu weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zie het ook niet, ik vind het zelfs een heel cute kittenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zou dat tijgertje minder knap zijn dan andere tijgerkittens?
Het is een geval van fotografeert beter dan het eruit zietquote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, ik vind het zelfs een heel cute kitten
Alleen vanwege dat bolle koppie dan?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het is een geval van fotografeert beter dan het eruit zietze is in het echt een beetje dozig
Nee ze kijkt gewoon echt heel erg dom over het algemeenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen vanwege dat bolle koppie dan?
Want dat vond ik juist zo leuk
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh, die spoiler gaat niet open, god bestaat echt !
Boor doet niet anders.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nee ze kijkt gewoon echt heel erg dom over het algemeen
Ik kijk met een half oog The Full Monty, die had ik nog nooit gezienquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Jajajajajaaaaa, na de ster de klusjesmannen op 3
Soms heb ik ineens een LALALALAAAAAAAAAAAAA-bui en dan vind ik een fanfare en shantykoor enzo ineens heel erg leuk.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh en echt, for fucks sake Greys, gezelligheid en braderie, dat gaat toch echt niet samen
Oh nou ik vind Shadow en Sterre echt veeeel knapper. Emma is gewoon dikkig en ze kijkt dom. De andere kittens waren wat groter toen ze haar gewicht hadden, zij is meer in elkaar gedruktquote:Op zondag 3 juli 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik zie echt geen verschil met andere kittens hoor !
Let maar op, dat wordt straks de mooiste van het stel.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh nou ik vind Shadow en Sterre echt veeeel knapper. Emma is gewoon dikkig en ze kijkt dom. De andere kittens waren wat groter toen ze haar gewicht hadden, zij is meer in elkaar gedruktMaar ze is wel leuk
Ik vind Emma eigenlijk mooier, serieus waarquote:
Hoezee.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Kotsende mensen aan de overkant van de straat!
Ja daar loop ik toch nooit, deze kant van de straat was minder geweestquote:
Ik ben er al eeuwen niet meer geweest maar toen ik er voor het laatst was, hadden ze net dat 'zoveel seconden onder water buis ding'. Ik durfde daar dus ECHT niet inquote:
Om over die haaien nog maar te zwijgen he!quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er al eeuwen niet meer geweest maar toen ik er voor het laatst had, hadden ze net dat 'zoveel seconden onder water buis ding'. Ik durfde daar dus ECHT niet in![]()
Dat ding vond ik ook altijd zo eng! Je bedoelt toch die glijbanen die volstaan met water? Je hebt er daar 2 van. Mijn vader ging daar altijd in, maar ik vind dat zulke enge dingenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er al eeuwen niet meer geweest maar toen ik er voor het laatst had, hadden ze net dat 'zoveel seconden onder water buis ding'. Ik durfde daar dus ECHT niet in![]()
SSSSSSSSSSSHTquote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om over die haaien nog maar te zwijgen he!
Ja die 2 meter naar beneden was Pelikaanduik ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ding vond ik ook altijd zo eng! Je bedoelt toch die glijbanen die volstaan met water? Je hebt er daar 2 van. Mijn vader ging daar altijd in, maar ik vind dat zulke enge dingenik ging wel altijd van die trechter glijbanen, die waren gaaf
maar wel kut voor je rug
en er was toen ook zo'n halve glijbaan zeg maar, dan viel je nog 2 meter naar beneden
Oh dat ding heb ik nooit gezien gelukkig. Het idee dat je dan niet meer naar boven kunt lijkt me heel eng. Maar ik heb net geleerd dat als je van te voren even heel erg hyperventileert, je je adem heeel lang in kunt houden dus dan moet het lukkenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die 2 meter naar beneden was Pelikaanduik ofzo?
Maar er was ook een badje en daar begon dan een buis onder water met een soort stroming en dan kwam je verderop weer boven. Maar het idee dat je halverwege dan niet naar boven kon![]()
Awwwwwquote:Op zondag 3 juli 2011 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Hai. Mijn opa ligt in het ziekenhuis na een hersenbloeding.
Nou het bloeden is gestopt, zijn lichaam lijkt het bloed redelijk te hebben afgevoer. Maar de plek van de bloeding is inoperabel dus het is afwachten. Zijn hersenstam en medulla oblongata zijn bekneld geweest dus hij heeft al de hele dag de hik.quote:
Gelukkig is het bloeden nu gestopt. Bij de hersenstam... brrr! Heeft hij behalve de hik nog meer klachten? Spannend wat hij aan restverschijnselen gaat overhouden en of er geen tweede bloeding overheen komt. Sterkte.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou het bloeden is gestopt, zijn lichaam lijkt het bloed redelijk te hebben afgevoer. Maar de plek van de bloeding is inoperabel dus het is afwachten. Zijn hersenstam en medulla oblongata zijn bekneld geweest dus hij heeft al de hele dag de hik.
Jeetjequote:Op zondag 3 juli 2011 21:36 schreef Muis006 het volgende:
Nou het bloeden is gestopt, zijn lichaam lijkt het bloed redelijk te hebben afgevoer. Maar de plek van de bloeding is inoperabel dus het is afwachten. Zijn hersenstam en medulla oblongata zijn bekneld geweest dus hij heeft al de hele dag de hik.
Nou hij was helemaal van de wereld. Hij wist niet welk jaar het was, zijn geboortedatum wist hij nog wel. We zijn langsgeweest maar hij vergeet alles. Het was toch al niet super meer want hij heeft een paar jaar terug ook al een hersenbloeding gehad. Hij had wel zijn flauwe grapjes en brutale mond nog dus dat stemt me wel hoopvol.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig is het bloeden nu gestopt. Bij de hersenstam... brrr! Heeft hij behalve de hik nog meer klachten? Spannend wat hij aan restverschijnselen gaat overhouden en of er geen tweede bloeding overheen komt. Sterkte.
Altijd naar om iemand zo anders te zien als je hem kende. Hopelijk komt zijn korte termijn geheugen weer snel terug.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou hij was helemaal van de wereld. Hij wist niet welk jaar het was, zijn geboortedatum wist hij nog wel. We zijn langsgeweest maar hij vergeet alles. Het was toch al niet super meer want hij heeft een paar jaar terug ook al een hersenbloeding gehad. Hij had wel zijn flauwe grapjes en brutale mond nog dus dat stemt me wel hoopvol.
ga jij es hamburgers kopen zegquote:Op zondag 3 juli 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Als je bij elk nummer waar oh oh in zit aan mij gaat denken wens ik je veel sterkte
Ik vind Emma juist zo'n lekker koppie hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik wel onwijs schattig. Die moet op de site Oognip![]()
Veel sterkte muis. Hopen dat ie er weer bovenop komt. Zolang ie maar schalks blijft. Is wel belangrijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou hij was helemaal van de wereld. Hij wist niet welk jaar het was, zijn geboortedatum wist hij nog wel. We zijn langsgeweest maar hij vergeet alles. Het was toch al niet super meer want hij heeft een paar jaar terug ook al een hersenbloeding gehad. Hij had wel zijn flauwe grapjes en brutale mond nog dus dat stemt me wel hoopvol.
Gabor Babos van NEC?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Vrouwen en tevreden zijn over hun uiterlijk.
Ik denk bij de AH reclame telkens aan Babos laat die bal los oh oh oh
Dat zongen ze in het voetbalstadion een van die weinige keren dat ik mee was.
Ik was redelijk tevreden, maar nu even niet. Mijn pens te dik en die ogen willen ook niet overgaan waaardoor de huid rood is, nog steeds. Ik voel me even niet mooi.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Vrouwen en tevreden zijn over hun uiterlijk.
Ik denk bij de AH reclame telkens aan Babos laat die bal los oh oh oh
Dat zongen ze in het voetbalstadion een van die weinige keren dat ik mee was.
Jij weet nog eens complimenten te gevenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij weet nog eens complimenten te geven
Hoe oud ben ik dan wel niet volgens jou?
Ja, eitjequote:
Ben je met de trein/boot/vliegtuig gereisd?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, eitje
Zaterdag naar Billy Elliot![]()
vliegtuig en stukje trein en stukje metroquote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben je met de trein/boot/vliegtuig gereisd?
Ja, heul wel. Ook daarom doe ik het niet meerquote:Op zondag 3 juli 2011 23:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat zei de HA van je ogen Nok? Heeft hij je al doorgestuurd naar een oogarts?
Dapper van je hoor Q deed het geen pijn aan je enkel? Ik durf juist nu niet meer van een hoge duikplank af terwijl ik er vroeg zo van af sprong. Ervan af duiken heb ik nooit gedurfd
Ik wil naar Londen rond de kerstquote:Op zondag 3 juli 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is de boot naar de UK tegenwoordig duurder dan vliegen ook
quote:Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
Hebben jullie het gezellig gehad vandaag f_r?
Zo een met je hoofd boven water?quote:Op zondag 3 juli 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb gemailt naar de duikvereniging. Ik wil weten wat een duikcursus kost
Dito. Ik heb al gillende last in een vliegtuig vaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |