FALSCHquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Nah, zonder Musik en zonder mailtje ga ik maar naar bed. Truste
Met Kindle, dat wel
Ach wat jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We kwamen onze vriend Q tegen in het veld vandaag, mss voor de laatste keer, hij zit onder de tumoren
Ik hoop dat je de Duitse Nacht goed doorkomt!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh wow, die van KoL zou ik echt zo aan de muur willen hebben hier![]()
En die van de Hives is ook geweldig
Thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh wow, die van KoL zou ik echt zo aan de muur willen hebben hier![]()
En die van de Hives is ook geweldig
Succes ermee! De omslag is meestal het moeilijkste. Als je er een gewoonte van hebt gemaakt wordt het gemakkelijker. En je mag ook steeds meer dingen toevoegen toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Mijn eerste koolhydraatloze dagNiet vergeten tussendoortjes te eten dus, ik begon al te knorren net. Ik mag echt wel genoeg eten, 't is niet bepaald een hongerdieet. Moet alleen nog in het ritme komen.
Ow, dat is zure shit zegquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo, interessant avondje gisteravond. Eerst een paar uur rondgelopen in een hendig sjieke reflecterende jas en sneetjes en blauwe plekken beoordeeld. Daarna ambulance gebeld voor een meid die wel erg veel alcohol had gedronken. Na afloop naar huis (rond half drie dus toch wel een bietje duf en moe). En toen stond er een verkeersregelaar met zijn rode sein te zwaaien. ik kijk rond, zie niks bijzonders, regelaar steekt sein uit naar links, ik geef richting aan en verander van rijbaan. En daarna niks geen obstakel op de weg of iets dergelijks. Hmmm... heb ik ergens iets gemist?Terug naar mijn eigen baan dus.
Het volgende wat ik zie zijn zwaailichten in mijn achteruitkijkspiegel.Duidelijk voor mij dus ik stop, politieauto stopt voor me en oom agent komt zeer streng vragen waarom ik een stopteken genegeerd heb.
Kutkutkutkut, dat was dus die rode zwaailamp! Had ik het tankstation op moeten gaan waar ze bezig zijn met alcoholcontrole.
Dus achter de politiewagen aan weer terug, moeten blazen en een fikse boete (voor negeren stopteken) rijker. Hij kon het bedrag niet zeggen, maar ik ben bang dat het me tussen de 100 en 180 euro gaat kosten. zonde geld.En dit alles op 500 meter van mijn huis.
Jeez, dat is wel balen zegquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo, interessant avondje gisteravond. Eerst een paar uur rondgelopen in een hendig sjieke reflecterende jas en sneetjes en blauwe plekken beoordeeld. Daarna ambulance gebeld voor een meid die wel erg veel alcohol had gedronken. Na afloop naar huis (rond half drie dus toch wel een bietje duf en moe). En toen stond er een verkeersregelaar met zijn rode sein te zwaaien. ik kijk rond, zie niks bijzonders, regelaar steekt sein uit naar links, ik geef richting aan en verander van rijbaan. En daarna niks geen obstakel op de weg of iets dergelijks. Hmmm... heb ik ergens iets gemist?Terug naar mijn eigen baan dus.
Het volgende wat ik zie zijn zwaailichten in mijn achteruitkijkspiegel.Duidelijk voor mij dus ik stop, politieauto stopt voor me en oom agent komt zeer streng vragen waarom ik een stopteken genegeerd heb.
Kutkutkutkut, dat was dus die rode zwaailamp! Had ik het tankstation op moeten gaan waar ze bezig zijn met alcoholcontrole.
Dus achter de politiewagen aan weer terug, moeten blazen en een fikse boete (voor negeren stopteken) rijker. Hij kon het bedrag niet zeggen, maar ik ben bang dat het me tussen de 100 en 180 euro gaat kosten. zonde geld.En dit alles op 500 meter van mijn huis.
160 euroquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ja, dat vond ik stiekem ook een beetje oneerlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:27 schreef hecoson het volgende:
Auw cat22 dat is vet balen ja negeren stopteken zijn dure geintjes inderdaad.
Maar wel balen dat die agent het niet door de vingers zag blijkbaar deed je het niet expres.
Sterkte.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier in de achtertuin vindt weer het NK grasbaanraces plaats.
De hele dag brullende motoren en gezellig commentaar uit de niet zo jofele geluidsinstallatie
Ik al een keertje of 4; de eerste keer heb ik van de zenuwen zo lopen giechelspugen in dat dingquote:
Cat op een dancefeest is op zich al hilarisch genoeg voor je collega's denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 11:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte.![]()
Ik was gisteren op een boemboemdancefeest.Maar achteraf viel het me best mee. De muziek was softer als ik dacht (nog steeds niet mijn ding maar alla), we zaten lekker buiten en de kinderen toch wel erg schattig en beleefd tegen de jas.
![]()
Alleen jammer van de dure afloop. Als ik het mijn collega vertel lacht ze zich kapot denk ik.
Ik wel. Op een Dinsdag middag gelijk naar carnaval om 12:00 bij die stoplichten bij het politiebureauquote:
Was een oefenrondje voor de jonge agenten in training misschien?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wel. Op een Dinsdag middag gelijk naar carnaval om 12:00 bij die stoplichten bij het politiebureau
Om 12:00!
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik al een keertje of 4; de eerste keer heb ik van de zenuwen zo lopen giechelspugen in dat ding
Installeer hem ff apart. Had ik laatst ook. gewoon http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg iedere keer de melding boven in beeld dat deze website Adobe Flash wil installeren en ondanks dat ik iedere keer klik dat ik wil installeren, geeft ie deze melding bij iedere pagina die ik inlaad op Fok.![]()
Q?
Cat op een dancefeest was vooraf al hilarisch voor iedereen.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Cat op een dancefeest is op zich al hilarisch genoeg voor je collega's denk ik![]()
En het was nog best lekker weer gisteren, om buiten te zitten
Geen idee, maar wie de neuk denkt nou dat iemand op een door de weekse dag om 12:00 dronken is én auto gaat rijdenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Was een oefenrondje voor de jonge agenten in training misschien?
Da's wel fijn ja.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
We hebben trouwens gisteravond Droopy buiten gehad terwijl we onder de overkapping zaten.
Ze vond het geweldig![]()
Dus nu zijn we helemaal blij dat we Droop ook es kunnen verwennen met wat frisse lucht ipv altijd in de woonkamer zitten
Die kreeg ik gisteren ook niet!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, maar wie de neuk denkt nou dat iemand op een door de weekse dag om 12:00 dronken is én auto gaat rijden![]()
En ik kreeg niet eens een bob sleutelhanger want die hadden ze niet
Strak staan is meestal aan de orde op deze feesten. Welk feest was je?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat op een dancefeest was vooraf al hilarisch voor iedereen.![]()
Maar het was wel apart, paar strakke bekkies gezien en een hoop meiden die hun nieuwe schoentjes komen showen en dan bij eens een pleister nodig hebben voor de blaren.
Ow, en ik heb een verse tattoo verbonden.
Ooooh, ik zie het al!quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Installeer hem ff apart. Had ik laatst ook. gewoon http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ doen.
Heb je zelf nog ff lekker gehakt?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Cat op een dancefeest was vooraf al hilarisch voor iedereen.![]()
Maar het was wel apart, paar strakke bekkies gezien en een hoop meiden die hun nieuwe schoentjes komen showen en dan bij ons een pleister nodig hebben voor de blaren.
Ow, en ik heb een verse tattoo verbonden.
Dezequote:Op zondag 3 juli 2011 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Strak staan is meestal aan de orde op deze feesten. Welk feest was je?
Nee, wel soep en friet en broodjes gegeten.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze
Het begon al lollig, ik wandelde het terrein op van de achterkant en vroeg waar ik me moest melden voor de EHBO. Dus een dame roept een kerel met een golfkarretje en vraagt of hij me daar af wil zetten.Ik stap in en hij vraagt heel bezorgd of ik wel voldoende gegeten heb en dat hij rustig zal rijden.
![]()
Nee joh, geef maar gas en ik ben degene die mensen op gaat rapen als ze flauwgevallen zijn.![]()
Toen ik aan kwam rijden met mijn waggie (het was maar liefst 400 meter) zakte mijn collega accuut in een lachstuip.
Ja, ik weet het. Is een kwestie van een paar dagen doorzetten. Lukt me wel hoor, in het begin na mijn WLS-operatie ging het ook primaquote:Op zondag 3 juli 2011 11:11 schreef Cat22 het volgende:
Succes ermee! De omslag is meestal het moeilijkste. Als je er een gewoonte van hebt gemaakt wordt het gemakkelijker. En je mag ook steeds meer dingen toevoegen toch?
Niet smokkelen inderdaad. Morgen even die dropjes-voor-onderweg uit mijn auto kukelenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Rewimo, koolhydraatarm wen je heel snel aan, zolang je maar niet stiekem iets met suiker eet![]()
Ik heb het zelf ooit 2 maanden gedaan;12 kg afgevallen en ik voelde me echt veel fitter.
En nu doe ik het van tijd tot tijd als ik mezelf weer wat aan de vatsige kant vind
Hahaha, dat is geen dancefeestquote:Op zondag 3 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze
Het begon al lollig, ik wandelde het terrein op van de achterkant en vroeg waar ik me moest melden voor de EHBO. Dus een dame roept een kerel met een golfkarretje en vraagt of hij me daar af wil zetten.Ik stap in en hij vraagt heel bezorgd of ik wel voldoende gegeten heb en dat hij rustig zal rijden.
![]()
Nee joh, geef maar gas en ik ben degene die mensen op gaat rapen als ze flauwgevallen zijn.![]()
Toen ik aan kwam rijden met mijn waggie (het was maar liefst 400 meter) zakte mijn collega accuut in een lachstuip.
Voor mij wel.quote:
Ben alweer terugquote:Op zondag 3 juli 2011 15:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Nokwanda, ben je nog niet op vakantie?
Ik kon helaas gisteren niet komen kijken, maar je zal vast nog wel eens met Diaz hier in de buurt komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Show was leuk oh-oh.krijg de foto's nog, heb er niet zoveel gemaakt verder. Hele dag bijna met Paqari en Diaz gezeten
have funquote:Op zondag 3 juli 2011 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
En de dag is weer begonnen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
have fun
Ga je nog naar Maiden & Social Distortion?
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's één van de twee.
Bram was vorige keer heen, ach Maiden kan ik niet missen hè. Grote afsluiter van het festivalquote:Op zondag 3 juli 2011 16:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]Ze speelden al vroeg ja.
Je MOET vanavond ook naar Maiden, echt een gave tour. Was jij in Arnhem ook plaatjes schieten of was dat een andere FOK! fotograaf?
Black Eyed Peas toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bram was vorige keer heen, ach Maiden kan ik niet missen hè. Grote afsluiter van het festival
En gezien de rommel die ze mee hebben gaat het een te gekke show worden.
Oh leuk! Picsquote:Op zondag 3 juli 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Zo, het was te warm in het veld.
Maar op de braderie hebben de honden leuk gespeeld met vriendjes![]()
We kwamen een Diaz tegen
Volgens mij kwam het daar ook op neer ja, ik weet niet of het dit concert was. Maar tijdens een beetje een 'babbeltje' met het publiek vroeg hij zich volgens mij af waarom je sowieso wil zitten bij zo een concertquote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Zitplaatsen zijn voor bejaarden![]()
Die Black Eyed Peatjes zijn best lachen op een festival trouwens
En gehandicaptenquote:Op zondag 3 juli 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Zitplaatsen zijn voor bejaarden![]()
Die Black Eyed Peatjes zijn best lachen op een festival trouwens
Naja bij een goed concert staan de mensen die zitplaatsen hebben op hun stoelen natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2011 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het daar ook op neer ja, ik weet niet of het dit concert was. Maar tijdens een beetje een 'babbeltje' met het publiek vroeg hij zich volgens mij af waarom je sowieso wil zitten bij zo een concert
Ja okee, true. Maar dan vind ik het niet echt zitplaatsen. Dan is het niet dat je er voor kiest omdat je niet wil staan ofzo.quote:
Nou, ik kán wel staan, maar niet zo'n heel concert. Dus in die zin kies ik er wel voor, maar het is anders dan wanneer je gewoon liever zit dan staat tijdens zo'n concert. Ik vind het wel relaxed in ieder geval, dat het kanquote:Op zondag 3 juli 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee, true. Maar dan vind ik het niet echt zitplaatsen. Dan is het niet dat je er voor kiest omdat je niet wil staan ofzo.
Ja je kiest er uiteraard wel voor, en het zijn wel zitplaatsen, maar ik weet het niet, ik vind het andersquote:Op zondag 3 juli 2011 16:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou, ik kán wel staan, maar niet zo'n heel concert. Dus in die zin kies ik er wel voor, maar het is anders dan wanneer je gewoon liever zit dan staat tijdens zo'n concert. Ik vind het wel relaxed in ieder geval, dat het kan
Dat ookquote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
En rolstoel en invalideplekken zijn vaak de beste ook nog trouwens
Ik wou net zeggen, gehandicapten hebben altijd hele goede plekken iddquote:Op zondag 3 juli 2011 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
En rolstoel en invalideplekken zijn vaak de beste ook nog trouwens
Ik heb net een pan vol tomaten opstaan voor maken van saus en ketchup.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oeh even een kippetje de oven in smijten.
Huis gaat echt gaaf worden Ll
Ja, de ananas is heerlijk momenteel.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een bak chocoladevla vol met verse ananas en banaan
Zaligquote:
Haha alweer of die ene nog?quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb net een pan vol tomaten opstaan voor maken van saus en ketchup.
5 kilo heerlijke tomaten.
Ja ik hoop het ookquote:Op zondag 3 juli 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oeh even een kippetje de oven in smijten.
Huis gaat echt gaaf worden Ll
Dat is zeker jammer. Mango met ananas ook zo heerlijk. :quote:Op zondag 3 juli 2011 17:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zaligik ben zo gek op ananas. Alleen jammer dat ik allergisch ben, maar het is minder als ik een melkproduct erbij heb, vandaar de chocoladevla
Nee diezelfde, ze waren nu prachtig rijp.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha alweer of die ene nog?
Hier ligt een braadkuiken in de oven met olijfolie en knokfook citroen en tijm, straks ff aardappeltjes dr bij pleuren en een tomatenolijvensalade maken en klaar is oh-oh voor minstens 2 dagen
Ik vind het echt een allerschattigst huisjequote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ookNog even bikkelen, maar het begint nu echt op te schieten, en het is ook wel motiverend dat je niet alleen maar aan het slopen bent maar nu ook echt dingen op ziet knappen. Zo'n kamer ziet er heel anders uit als er ineens overal gipsplaatjes op zitten enzo
Gaat er erg mooi uitzien! Het is ook van buiten een erg leuk huis.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ookNog even bikkelen, maar het begint nu echt op te schieten, en het is ook wel motiverend dat je niet alleen maar aan het slopen bent maar nu ook echt dingen op ziet knappen. Zo'n kamer ziet er heel anders uit als er ineens overal gipsplaatjes op zitten enzo
Dus nog even heerlijk genieten jij!quote:Op zondag 3 juli 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
We zijn nu geswitched van Duits naar Mestreechs, het is geen vooruitgang te noemen
En dan duurt het nog wel evenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
We zijn nu geswitched van Duits naar Mestreechs, het is geen vooruitgang te noemen
Ik eet echt heel weinig he, van een bak babi pangang en rijst kan ik echt vier dagen doen ofzoquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Kun je fijn twee dagen van eten en invriezen, ideaal juist![]()
Oh gawd, er is ook al een Mestreechse versie van Sex on Fire
Ook Beppie Kraft zeker, want die vertaalt alles in het maastrichts vogens mijquote:Op zondag 3 juli 2011 17:30 schreef oh-oh het volgende:
Kun je fijn twee dagen van eten en invriezen, ideaal juist![]()
Oh gawd, er is ook al een Mestreechse versie van Sex on Fire
Ga je patat etenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik eet echt heel weinig he, van een bak babi pangang en rijst kan ik echt vier dagen doen ofzoen ingevroren vind ik het niet echt lekker.
Bovendien het lekkerste vind ik koe lu yuk of hoe je het ook spelt, en das niet echt in te vriezen. Maar wel zo lekker
Mja weet je ik heb geen frituurpan, en ik vind het zonde om zoveel olie te gebruiken voor iets? Zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Zelf maken dan die Ku lu youk, simpel zat, stukjes vlees, beetje deeg, frituren, zoet zuur sausje, atjar dr bij en fertig!
En de buurvrouw van Oognipquote:Op zondag 3 juli 2011 17:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Wil dat goed? Dan moet ik dat maar eens gaan proberen jaik dacht altijd dat je dan echt zo'n halve fles olie nodig had
maar ik ben blond he
Ik wou het niet zeggenquote:
Handig! Ik ga het een keer proberen dan denk ikquote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zou dat niet willen?
Gewoon in een koekepan een laagje van 4 cm of zo zetten, en dan omdraaien.
Ideaal voor gebakken banaan en zo![]()
En als je olie afgekoeld is giet je m door een vergiet weer terug in een fles ( alleen de vieze olie, niet bij schone gieten) en dan kun je er nog een paar keer mee doen later
Wij eten ook pizzaquote:Op zondag 3 juli 2011 17:59 schreef Qwea het volgende:
ik eet pizza. Ennu heb ik zin in gebakken banaantjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |