FALSCHquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:55 schreef Rewimo het volgende:
Nah, zonder Musik en zonder mailtje ga ik maar naar bed. Truste
Met Kindle, dat wel
Ach wat jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
We kwamen onze vriend Q tegen in het veld vandaag, mss voor de laatste keer, hij zit onder de tumoren
Ik hoop dat je de Duitse Nacht goed doorkomt!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh wow, die van KoL zou ik echt zo aan de muur willen hebben hier![]()
En die van de Hives is ook geweldig
Thanksquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh wow, die van KoL zou ik echt zo aan de muur willen hebben hier![]()
En die van de Hives is ook geweldig
Succes ermee! De omslag is meestal het moeilijkste. Als je er een gewoonte van hebt gemaakt wordt het gemakkelijker. En je mag ook steeds meer dingen toevoegen toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Mijn eerste koolhydraatloze dagNiet vergeten tussendoortjes te eten dus, ik begon al te knorren net. Ik mag echt wel genoeg eten, 't is niet bepaald een hongerdieet. Moet alleen nog in het ritme komen.
Ow, dat is zure shit zegquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo, interessant avondje gisteravond. Eerst een paar uur rondgelopen in een hendig sjieke reflecterende jas en sneetjes en blauwe plekken beoordeeld. Daarna ambulance gebeld voor een meid die wel erg veel alcohol had gedronken. Na afloop naar huis (rond half drie dus toch wel een bietje duf en moe). En toen stond er een verkeersregelaar met zijn rode sein te zwaaien. ik kijk rond, zie niks bijzonders, regelaar steekt sein uit naar links, ik geef richting aan en verander van rijbaan. En daarna niks geen obstakel op de weg of iets dergelijks. Hmmm... heb ik ergens iets gemist?Terug naar mijn eigen baan dus.
Het volgende wat ik zie zijn zwaailichten in mijn achteruitkijkspiegel.Duidelijk voor mij dus ik stop, politieauto stopt voor me en oom agent komt zeer streng vragen waarom ik een stopteken genegeerd heb.
Kutkutkutkut, dat was dus die rode zwaailamp! Had ik het tankstation op moeten gaan waar ze bezig zijn met alcoholcontrole.
Dus achter de politiewagen aan weer terug, moeten blazen en een fikse boete (voor negeren stopteken) rijker. Hij kon het bedrag niet zeggen, maar ik ben bang dat het me tussen de 100 en 180 euro gaat kosten. zonde geld.En dit alles op 500 meter van mijn huis.
Jeez, dat is wel balen zegquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo, interessant avondje gisteravond. Eerst een paar uur rondgelopen in een hendig sjieke reflecterende jas en sneetjes en blauwe plekken beoordeeld. Daarna ambulance gebeld voor een meid die wel erg veel alcohol had gedronken. Na afloop naar huis (rond half drie dus toch wel een bietje duf en moe). En toen stond er een verkeersregelaar met zijn rode sein te zwaaien. ik kijk rond, zie niks bijzonders, regelaar steekt sein uit naar links, ik geef richting aan en verander van rijbaan. En daarna niks geen obstakel op de weg of iets dergelijks. Hmmm... heb ik ergens iets gemist?Terug naar mijn eigen baan dus.
Het volgende wat ik zie zijn zwaailichten in mijn achteruitkijkspiegel.Duidelijk voor mij dus ik stop, politieauto stopt voor me en oom agent komt zeer streng vragen waarom ik een stopteken genegeerd heb.
Kutkutkutkut, dat was dus die rode zwaailamp! Had ik het tankstation op moeten gaan waar ze bezig zijn met alcoholcontrole.
Dus achter de politiewagen aan weer terug, moeten blazen en een fikse boete (voor negeren stopteken) rijker. Hij kon het bedrag niet zeggen, maar ik ben bang dat het me tussen de 100 en 180 euro gaat kosten. zonde geld.En dit alles op 500 meter van mijn huis.
160 euroquote:Op zondag 3 juli 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ja, dat vond ik stiekem ook een beetje oneerlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:27 schreef hecoson het volgende:
Auw cat22 dat is vet balen ja negeren stopteken zijn dure geintjes inderdaad.
Maar wel balen dat die agent het niet door de vingers zag blijkbaar deed je het niet expres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |