quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef Desdemona het volgende:[..]
Hahaha, je hoeft niet te slapen, je kunt ook lekker gaan dromen
Daar heb je leuke woningen, vooral als je een beetje dicht bij het UMCG zit. En dat is voor jou natuurlijk ideaal.
quote:
Pff nou heb voor geen meter geslapen. Ga zo lekker een spel spelen en er verder niet meer mee bezig zijn zo in de avond.
Ben in elk geval wel heel gelukkig!
Besef het nu wat beter. Had ook een email met de uitnodiging voor het gesprek /contract tekenen.
Dus dan is het ineens veel echter.
In de email hadden het er over dat ik dan
vanaf 9 aug. huur.
Dus dan zal ik die dag ook wel de sleutels hebben.
Ter informatie voor de mensen die willen komen helpen:Iedereen even kijken wie wanneer kan graag en dan sowieso de dag werken/klussen dat de meeste mensen kunnen.
Ik heb nu ook wat meer duidelijkheid wat waar moet gebeuren. Gisteren was ik nog helemaal hoteldebotel 
De vloer in de keuken daar wil ik zeil op. Misschien dat dat van een coupon past wat over is bij de kwantum das lekker goedkoop! Misschien is iemand daar handig mee met leggen en snijden?
Op de slaapkamer moet ik nog kijken hoe die vloer is dus dat kan ik dan pas beslissen. Misschien dat het wat lelijk is net onder het bed valt

en een klein muurtje schilderen.
En de extra kamer past misschien ook wel een coupon tapijt. Idem met de hal bij de voordeur.
En dan pas als de grote klussen klaar zijn:Hier de boel inladen. uurtje rijden en dan daar de boel uitladen.
Alle dingen stap voor stap.