Thanks! ik onthou je aanbod!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef DZK het volgende:
Woon in Groningen, kan eventueel wel even helpen met verhuizen. Kan ook wel auto met aanhangwagen regelen om even heen en weer te rijden. Maar de benzine he... dat ga ik niet voor je betalen.
Ik weet ook niet wanneer ik ga verhuizen ik ben compleet afhankelijk van het aanbod en de plaatsingenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef DZK het volgende:
Dat is goed... het geldt zolang ik nog tijd over heb... en dat is nu zeker het geval...
same here..quote:Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan.![]()
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
thanks! Ik onthoud je aanbod!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
same here..Heb ook wel een (kleine) auto voor het transport..
Arnhem is voor mij best onhandig! En ik weet nog niet precies wat ik kwijt zou kunnen, welke maat de woonkamer heeft. Maar ik ga het onthoudenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb nog een bank in de aanbieding:
[GRATIS] Bankstel (2+3)
En een aantal Ikea-items:
[TK]Diverse Ikea-spøllen (o.a. fauteuil, cd-kast, stoelen) voor weinig
Mocht je er iets tussen zien staan, dan mag je het kosteloos op komen halen.
*pakt lijst erbij*quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:58 schreef Desdemona het volgende:
Laat even weten wat je nodig denkt te hebben. (lijstje)
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Salontafel heb ik voor je als deze past, ook die blauwe relaxstoel als ik die goed kathaarvrij kan krijgenik heb ook nog een rieten stoeltje voor je met een kussentje erin. Wil je het niet hebben dan blijft het staan, het staat niet in de weg, maar als je er wat aan hebt dan reserveer ik het voor jou
Haha prima johquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2want die zijn niet zo duur en die passen dan bij de rest als het ffe kan Ikea Zwart bruin
En een enorme fauteuill heb ik al. En ik heb van de buurman een poang stoel frame gekregen. daar moet ik nog een donker kussen in!
Ik ben zeer dankbaar voor uw aanbod.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha prima johdan ga ik ze binnenkort eens voor een andere FHF-er online zetten
Dat mag maar ik ben het niet met je eens. Ik zie nergens dat ze het huis heeft afgewezen? Maar misschien lees ik er overheen, ik ben nog steeds aan het duimen.quote:
FHF werkt volgens het principe ´vragen staat vrij´. Het is aan de users om al dan niet hun hulp aan te bieden en als wij als mods denken dat het de spuigaten uitloopt dan zullen we de vrager daar echt wel op aanspreken. Maar tot dusver werkt het zelfregulerende vermogen van FHF prima.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zie dan blijkbaar wat jij niet ziet?
Afijn, ik duim net zo hard mee hoor, daar niet van.
Maar ga echt niet helpen dit keer.
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind dat ze steeds heel dankbaar reageert op wat er wordt aangboden, veel weet ze nog niet of ze het kan gebruiken en ze wil het, het liefst een beetje bij elkaar passend hebben, en in haar stijl. Maar je hebt het nu gezegd, zullen we het daar dan bij laten?
Haten is voor losersquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |