abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99055821
nou Haha ik denk gewoon wat soep en broodjes. Zoveel geld heb ik echt niet maar we maken er wat van toch!?
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_99068585
zo mijn winterkleding zit al in dozen en al mijn boeken! Zo beginnen we steeds meer in te pakken! :D
pi_99080162
Woon in Groningen, kan eventueel wel even helpen met verhuizen. Kan ook wel auto met aanhangwagen regelen om even heen en weer te rijden. Maar de benzine he... dat ga ik niet voor je betalen.
pi_99080766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef DZK het volgende:
Woon in Groningen, kan eventueel wel even helpen met verhuizen. Kan ook wel auto met aanhangwagen regelen om even heen en weer te rijden. Maar de benzine he... dat ga ik niet voor je betalen.
Thanks! ik onthou je aanbod! :D
pi_99084695
Dat is goed... het geldt zolang ik nog tijd over heb... en dat is nu zeker het geval...
pi_99088974
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef DZK het volgende:
Dat is goed... het geldt zolang ik nog tijd over heb... en dat is nu zeker het geval...
Ik weet ook niet wanneer ik ga verhuizen ik ben compleet afhankelijk van het aanbod en de plaatsingen :)
pi_99089896
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Spierballen heb ik niet, maar wat sjouwen moet zeker wel lukken. Daarnaast ben ik Ikea meubel in-elkaar-zet (mocht je daar wat vandaan willen halen) en verf veteraan. :P
Laat maar weten wanneer je gaat verhuizen.
same here.. :) Heb ook wel een (kleine) auto voor het transport..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:16:08 #58
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_99105913
Ik heb nog een bank in de aanbieding:
[GRATIS] Bankstel (2+3)

En een aantal Ikea-items:
[TK]Diverse Ikea-spøllen (o.a. fauteuil, cd-kast, stoelen) voor weinig

Mocht je er iets tussen zien staan, dan mag je het kosteloos op komen halen.
pi_99106991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef Marco001 het volgende:

[..]

same here.. :) Heb ook wel een (kleine) auto voor het transport..
thanks! Ik onthoud je aanbod! :D

quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb nog een bank in de aanbieding:
[GRATIS] Bankstel (2+3)

En een aantal Ikea-items:
[TK]Diverse Ikea-spøllen (o.a. fauteuil, cd-kast, stoelen) voor weinig

Mocht je er iets tussen zien staan, dan mag je het kosteloos op komen halen.
Arnhem is voor mij best onhandig! En ik weet nog niet precies wat ik kwijt zou kunnen, welke maat de woonkamer heeft. Maar ik ga het onthouden :D
pi_99116908
Laat even weten wat je nodig denkt te hebben. (lijstje)
Same shit different day
pi_99119221
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:58 schreef Desdemona het volgende:
Laat even weten wat je nodig denkt te hebben. (lijstje)
*pakt lijst erbij*

nou de kleine dingen heb ik allemaal al zoals bestek en bakjes en apparaten enzo.

wat ik nog moet maar pas kan kopen als ik er zit is dit:

sowieso zorgen dat er iets op de vloer ligt.
eettafel!
stoelen
bank
salontafel
bijzettafeltje?
lampen (Cat22)
kleine lampjes
gordijnen!
evt. vloerkleed
deurmat
sleutelrekje oid
kapstok (Cat22)
vazen
linnenkast! misschien 2? voor opbergen voorraad als er geen vaste kast is.
fornuis (Cat22)
combi magntron (die wil ik graag nieuw kopen ivm. hygiene mijn imuunsysteem is laag)
koelvrieskast (idem kopen)
prullebak
haakjes etc
plafondlamp?

Ik had zon lijst van online en die zelf helemaal aangepast en ik heb bijna alles al dus op de grote dingen na.
pi_99119280
Salontafel heb ik voor je als deze past, ook die blauwe relaxstoel als ik die goed kathaarvrij kan krijgen :) ik heb ook nog een rieten stoeltje voor je met een kussentje erin. Wil je het niet hebben dan blijft het staan, het staat niet in de weg, maar als je er wat aan hebt dan reserveer ik het voor jou ^O^
♥ scars make us who we are ♥
pi_99119293
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Salontafel heb ik voor je als deze past, ook die blauwe relaxstoel als ik die goed kathaarvrij kan krijgen :) ik heb ook nog een rieten stoeltje voor je met een kussentje erin. Wil je het niet hebben dan blijft het staan, het staat niet in de weg, maar als je er wat aan hebt dan reserveer ik het voor jou ^O^
Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2 O-) want die zijn niet zo duur en die passen dan bij de rest als het ffe kan Ikea Zwart bruin :@ En een enorme fauteuill heb ik al. En ik heb van de buurman een poang stoel frame gekregen. daar moet ik nog een donker kussen in!
Ik ben zeer dankbaar voor uw aanbod :D.
pi_99119345
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Thanks! Maar als het ffe kan wil ik gewoon een lack tafelje van ikea of 2 O-) want die zijn niet zo duur en die passen dan bij de rest als het ffe kan Ikea Zwart bruin :@ En een enorme fauteuill heb ik al. En ik heb van de buurman een poang stoel frame gekregen. daar moet ik nog een donker kussen in!
Ik ben zeer dankbaar voor uw aanbod :D.
Haha prima joh ^O^ dan ga ik ze binnenkort eens voor een andere FHF-er online zetten :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_99119407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:05 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Haha prima joh ^O^ dan ga ik ze binnenkort eens voor een andere FHF-er online zetten :)
:D Ja doen! Als het ffe kan wil ik gewoon zo veel mogeljik dingen die bij elkaar passen. is het lekker rustig enzo.

Ik heb van mama ook al een tv kastje en een servieskastje die zijn ook al andere kleuren. Maar als het ffe kan dan wil ik die op termijn ook gaan vervangen/ruilen.
pi_99124500
Ga je nog eisen stellen ook? je vraagt hier toch op spullen maar wijst alles af :{
Zelfs een huis wat je met de ürgentie"kan krijgen wijs je af, op één kamer vanwege een kleerkast :{ , laat andere fokkers het ook nog eens uitzoeken hoe dat huis eruit zien en dan dit nog.

Jij bent ook een tijgertje in FOK! , not. :'(
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99125163
ik zie nog helemaal geen dingen die ze heeft afgewezen...
alleen dingen die ze of al heeft, of zelf wil kopen, of in de wacht zet omdat er nog geen huis is. dat lijkt me logisch.
je gaat geen dingen aannemen die niet in je niet gaat gebruiken. daar kan de gever beter iemand anders blij mee maken toch?
pi_99127329
Ik lees en oordeel enkel inmiddels :N
pi_99127557
Ik ga het niet uitleggen, het eist,, net een prio, krijgt een huis, is weer "te klein"vanwege een kast , je kunt wél winkelen voor al die kleding blijkbaar? :{w , en dan dat eisenlijstje hierboven... Ze is nog maar 22 en dan al eisen?
Ik heb veel mensen op fok mogen helpen maar echt, hier haak ik echt af!
En dan, DM en PM me aub niet meer.
  One tough cookie woensdag 6 juli 2011 @ 21:37:51 #70
169210 liesje1979
pi_99127969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik lees en oordeel enkel inmiddels :N
Dat mag maar ik ben het niet met je eens. Ik zie nergens dat ze het huis heeft afgewezen? Maar misschien lees ik er overheen, ik ben nog steeds aan het duimen. ;)
En ik vind dat ze steeds heel dankbaar reageert op wat er wordt aangboden, veel weet ze nog niet of ze het kan gebruiken en ze wil het, het liefst een beetje bij elkaar passend hebben, en in haar stijl. Maar je hebt het nu gezegd, zullen we het daar dan bij laten? :*
pi_99129655
Ik zie dan blijkbaar wat jij niet ziet?
Afijn, ik duim net zo hard mee hoor, daar niet van.
Maar ga echt niet helpen dit keer. :N
pi_99129775
ik zie het ook niet...
pi_99130481
In dit topic WOONT ER IEMAND AAN DE VAN LIERSTRAAT GRONINGEN??? vroeg ze inderdaad of iemand wist op welke verdieping een bepaalde woning ligt omdat bij de benedenverdieping er geen ruimte is voor een extra slaapkamer omdat op die plek schuurtjes oid zitten. Fragmenten hiervan zijn deels alweer gewist.. maar volgens mij stond er inderdaad dat ze de woning niet kon aannemen omdat het huis te krap zou zijn zonder deze extra slaapkamer die bij de etages wel aanwezig is.

Ik snap de moeite Lottekoekkie wel... wat maakt die ene slaapkamer nou uit... er zijn veel mensen van haar leeftijd (student of niet) die heel wat beroerder wonen...

En dat lijstje met meuk... ja... ik zou daar ook geen haakjes en bijzettafeltjes opzetten. Maar goed... je spul een beetje bij elkaar zoeken voordat je gaat verhuizen is natuurlijk wel handig.
pi_99130816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zie dan blijkbaar wat jij niet ziet?
Afijn, ik duim net zo hard mee hoor, daar niet van.
Maar ga echt niet helpen dit keer. :N
FHF werkt volgens het principe ´vragen staat vrij´. Het is aan de users om al dan niet hun hulp aan te bieden en als wij als mods denken dat het de spuigaten uitloopt dan zullen we de vrager daar echt wel op aanspreken. Maar tot dusver werkt het zelfregulerende vermogen van FHF prima. ^O^

Als jij (LK dus) het door TS gevraagde overdreven vindt, dan staat het je net zo vrij om haar niet te helpen.

quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef liesje1979 het volgende:

En ik vind dat ze steeds heel dankbaar reageert op wat er wordt aangboden, veel weet ze nog niet of ze het kan gebruiken en ze wil het, het liefst een beetje bij elkaar passend hebben, en in haar stijl. Maar je hebt het nu gezegd, zullen we het daar dan bij laten? :*
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_99131127
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
En hier ben ik het helemaal mee eens. Je hebt het gezegd, laat andere users nu hun eigen mening vormen.
Haten is voor losers :Y

Succes schat :*
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')