Zijn microfoon stond uit omdat Herbert 10x: "Gesink!, is dat Gesink? Daar staat Gesink! Dat zal Gesink toch niet zijn!!" riep.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ook Boogerd had het gemist dat Gesink daar stond en een wegwerpgebaar maakte
Hahaha, levensbelang!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Zijn microfoon stond uit omdat Herbert 10x: "Gesink!, is dat Gesink? Daar staat Gesink! Dat zal Gesink toch niet zijn!!" riep.
ik vind dat een onzintheorie bij de grootste val van vandaag. Je gaat mij niet vertellen dat ze zelf uitmoesten kijken die renners. kom op. eigenlijk moeten die toeschouwers oppassen. ging op de passage toch ook goed?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:33 schreef Reya het volgende:
Publiek is nou eenmaal ook onderdeel van de koers; zoals door enkele anderen al is gesuggereerd, renners maken het er ook naar door de meest bizarre manoeuvres uit te voeren.
Vooral voor mensen die vragen om bans. Net zoals voetballers die vragen om een gele kaart voor een collega.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze topics doorlopen en strooien met tijdelijke bans mag ook van mij
Geen renners afgestapt tot dusver toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:39 schreef TheArt het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar het medische bulletin van vanavond.
De Gendt ook naar het ziekenhuis blijkbaarquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:39 schreef TheArt het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar het medische bulletin van vanavond.
Nee, maar in het medisch bulletin komen altijd alle verwondingen van de renners te staan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:40 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Geen renners afgestapt tot dusver toch?
Nu zie je ook dat ze duidelijk op het asfalt ipv op het gras staatquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon mensen die zichzelf het prachtigst vinden dus zwaaien ze lekker naar die camera en letten niet op de fietsers.
Ze heeft duidelijk alleen oog voor de camera. Alle andere toeschouwers stonden daar netjes in de berm.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
Nu zie je ook dat ze duidelijk op het asfalt ipv op het gras staat![]()
Weet iemand of Laurens nog wat aan de valpartij heeft overgehouden?
lossen, dat is iets anders dan vallenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |