Oh ja, de gevallen sterren groep, foutjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Die zat in de groep daarachter. Valverde, Muto en Dekker zaten ook in die groep.
Als jij zoveel mogelijk de invoeren knop niet aanraakt kunnen we het heel vredig houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, helaas gaat je conclusie niet op.Maar zullen we het vredig houden?
Goh, daarom Belgiëquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef Waaghals het volgende:
Die Maarten en Herbert hebben ook nooit iets door. Je zag Gesink nog een wegwerpgebaar maken toen hij daar stond.
Maar zij konden niet anders dan concluderen dat dat de 2e groep moest zijn. Vervolgens komen 10 minuten na de finish er pas achter dat Gesink toch op achterstand binnenkwam.
In mijn herinnering gebeurde het direct achter Gesink en die andere Rabo naast hem.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij er zeker een stuk of 3 voor.
deal.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als jij zoveel mogelijk de invoeren knop niet aanraakt kunnen we het heel vredig houden.
Ze hebben gewoon voor de simpele oplossing gekozen door heel de groep op 6" te zetten op Evans na. Op zich wel het meest logische, omdat je anders over iedereen wel een uur kunt praten of ze wel of niet gelost waren op het moment van de val.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:21 schreef Zwansen het volgende:
Vreemd dat ook Greipel op 0:06 wordt gezet. Die moest eigenlijk al vroeg van kop af en lijkt me sterk dat ie niet gelost is.
Trek eens aan mijn vingerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:21 schreef marcodej het volgende:
Het kijken met FOK wordt er niet echt leuker op op deze manier. Elke scheet posten is niet leuk.
Klopt, maar dat was geen verrassing, zo gaat dat namelijk altijd bij hen. Normaal kijk ik altijd Sporza, maar ja, die zijn vrij irritant als een belg de grote, of zelfs maar een beetje, favoriet is in een etappe.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:19 schreef Waaghals het volgende:
Die Maarten en Herbert hebben ook nooit iets door. Je zag Gesink nog een wegwerpgebaar maken toen hij daar stond.
Maar zij konden niet anders dan concluderen dat dat de 2e groep moest zijn. Vervolgens komen 10 minuten na de finish er pas achter dat Gesink toch op achterstand binnenkwam.
Het was vlak en hij heeft er al een Giro opzitten, heel ergquote:
Boasson Hagen en co waren ook gewoon gelost.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:21 schreef Zwansen het volgende:
Vreemd dat ook Greipel op 0:06 wordt gezet. Die moest eigenlijk al vroeg van kop af en lijkt me sterk dat ie niet gelost is.
Wat ze hebben gedaan, en dat vind ik zeer verstandig, is de gelosten uit groep 1 dezelfde tijd geven als Hushovd als nummer 3. Zo zitten er totaal geen renners meer tussen groep 1 en 2 terwijl er wel degelijk wat renners gelost waren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik word gewoon misselijk als ik die Wuyts hoor als een belg het goed doet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:22 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was geen verrassing, zo gaat dat namelijk altijd bij hen. Normaal kijk ik altijd Sporza, maar ja, die zijn vrij irritant als een belg de grote, of zelfs maar een beetje, favoriet is in een etappe.
14e in het jongerenklassement.quote:
Gesink heeft fijn krachten kunnen sparen door dat hij niet vol de klim op hoefde te rijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Boasson Hagen en co waren ook gewoon gelost.
Ach, het benadrukt de absurditeit van de 3 kilometer regel. Er gebeurt 2 keer hetzelfde, maar de helft wordt gestraft en de andere helft niet, die krijgen zelfs een beloning, want als ze nog waren gelost op een klim, krijg je toch de tijd van degenen die dat niet deden.
Sowieso Wuytsquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik word gewoon misselijk als ik die Wuyts hoor als een belg het goed doet.
Toen NOS klaar was gezapt naar Sporza, hoor ik die Wuyts daar zeggen: "Kijk naar het respect van Hinault voor Gilbert met die handdruk van hem". Echt man WTF wuyts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |