quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik word gewoon misselijk als ik die Wuyts hoor als een belg het goed doet.
Toen NOS klaar was gezapt naar Sporza, hoor ik die Wuyts daar zeggen: "Kijk naar het respect van Hinault voor Gilbert met die handdruk van hem". Echt man WTF wuyts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor Nierman blijft altijd bij Gesink.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:28 schreef UltraR het volgende:
[..]
Puur toevallig in het klassement ja, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. Maar goed, ik ga maar geen moeite doen dat uit proberen te leggen.
Oftewel, de Nederlanders zijn overeind gebleven. Verschil moet er zijn.quote:
Laurens! Please stay on your bike!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:29 schreef SanAnt het volgende:
laurenstendam laurenstendam
People! Please stay off the road! LtD
Inderdaad, Boogerd was veel scherper dan Maarten en Herbertquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de aanwezigheid van Boogerd in het commentaarhokje de etappe draaglijker maakte dan verwacht? Vooral op het eind bij de valpartijen?
Deze topics doorlopen en strooien met tijdelijke bans mag ook van mijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, of gewoon mensen met verstand.
Gesink gaf zelf aan dat hij bij de laatste valpartij er ook bij lag, hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Oftewel, de Nederlanders zijn overeind gebleven. Verschil moet er zijn.
Van Vacansquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gesink gaf zelf aan dat hij bij de laatste valpartij er ook bij lag, hoor
Gewoon mensen die zichzelf het prachtigst vinden dus zwaaien ze lekker naar die camera en letten niet op de fietsers.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef Eenskijken het volgende:
hier mooi te zien trouwens:
dat zo'n stom wijf echt veel te ver naar voren staat, en ze kijkt niet eens naar de aankomende wielrenners, maar de andere kant opstomme trut..
Ze is iig wel in beeld geweest...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef Eenskijken het volgende:
hier mooi te zien trouwens:
dat zo'n stom wijf echt veel te ver naar voren staat, en ze kijkt niet eens naar de aankomende wielrenners, maar de andere kant opstomme trut..
Ik kijk NOS als Boogerd er zit, die geeft soms nog wat nuttige info. Die andere 2 zijn vooral goed in het missen van key-momenten en ze kennen bijster weinig renners (op die ene onbekende fransman na die Dijkstra natuurlijk gelijk herkendquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de aanwezigheid van Boogerd in het commentaarhokje de etappe draaglijker maakte dan verwacht? Vooral op het eind bij de valpartijen?
Dat is een heel goed idee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deze topics doorlopen en strooien met tijdelijke bans mag ook van mij
Ook Boogerd had het gemist dat Gesink daar stond en een wegwerpgebaar maaktequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kijk NOS als Boogerd er zit, die geeft soms nog wat nuttige info. Die andere 2 zijn vooral goed in het missen van key-momenten en ze kennen bijster weinig renners (op die ene onbekende fransman na die Dijkstra natuurlijk gelijk herkend)
Boogerd is te gek om zijn normale taalgebruik en zijn anekdotes. 'Ja ik lag met die en die op de kamer...' en dan komt er weer een verhaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kijk NOS als Boogerd er zit, die geeft soms nog wat nuttige info. Die andere 2 zijn vooral goed in het missen van key-momenten en ze kennen bijster weinig renners (op die ene onbekende fransman na die Dijkstra natuurlijk gelijk herkend)
Oke doeiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is TDF, maar het wordt meer KLB.
Reden om hier weg te gaan dus.
Boogerd wordt niet duur betaald door de NOS om dat te zien. Daar hebben we die andere twee vierkante eieren voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ook Boogerd had het gemist dat Gesink daar stond en een wegwerpgebaar maakte
Maar Boogerd ziet puur meer dan die andere 2 en zegt ook zinnige dingen over wat hij ziet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ook Boogerd had het gemist dat Gesink daar stond en een wegwerpgebaar maakte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |