Geen dank.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan dank ik je hartelijk voor je mysterieuze opmerking.
Is Balkenende werkelijk zo gewiekst? Hij zal best intelligent zijn, maar hij had zijn benoeming doorgaans te danken aan z'n naaste medewerkers. Verhagen is werkelijk gewiekst, juist omdat hij dergelijke middelen op het juiste moment weet in te zetten.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, zo gewiekst vind ik het juist niet. Iemand als Balkenende was een gewiekst partijpoliticus, juist omdat hij het niet zo zichtbaar wist te maken. Daarnaast had hij gelukkig ook nog wat visie (niet waar ik het mee eens was, maar gelukkig iets meer overdacht). Verhagen is één en al 'gelul in de ruimte', zoals dat Volkskrant-artikel al mooi verwoordt.
Daarbij kan ik geen respect opbrengen voor iemand die zo keihard z'n partijgenoten min of meer buiten de partij heeft gewerkt en vervolgens krokodillentranen vertoond op een congres. Serieus, dan ben je niks anders dan een smerige klootzak.
Het blijft een jurist, natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan dank ik je hartelijk voor je mysterieuze opmerking.
Ik heb deplorabel nieuws voor u heer Kip. Mijn avontuur op de autoped gaat Brussel aandoen.quote:
Doch, de weg zal u doden, en het trottoir uw autoped.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb deplorabel nieuws voor u heer Kip. Mijn avontuur op de autoped gaat Brussel aandoen.
U hebt nu een gesigneerd werk in bezit?quote:Op zondag 3 juli 2011 18:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mysticus van de spreuken en niks dan de spreuken.
Alhoewel ik huiverig ben voor de Vlaamse Sirene's, zal ik mijn Odyssee vol goede moed volbrengen.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, de weg zal u doden, en het trottoir uw autoped.
quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
We gunnen het u natuurlijk wel van harte.
Mocht u enige verversingen benodigen, dan bent u gemachtigd mij te contacteren.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alhoewel ik huiverig ben voor de Vlaamse Sirene's, zal ik mijn Odyssee vol goede moed volbrengen.
Dat is exceptioneel goedgunstig van u.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Mocht u enige verversingen benodigen, dan bent u gemachtigd mij te contacteren.
Ach ja, altijd leuk, zo'n recente bekeerling, die zijn zo overdreven.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:44 schreef Friek_ het volgende:
en vervolgens krokodillentranen vertoond op een congres.
quote:Lekker trots op Nederland zijn, maar ondertussen niet de taal- en grammaticaregels beheersen. Wie is er dan geïntegreerd, vraag ik me dan af.
U kunt best een paar weken uw autoped uitlenen.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
EG heeft het opgegeven. Allemaal even de beurs trekken zodat EG een nieuwe iPod kan kopen en in zijn vakantie een BMW kan huren om over de autobahn te gassen.
Volgens mij ambieert hij een carrière bij de overheid.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
EG heeft het opgegeven. Allemaal even de beurs trekken zodat EG een nieuwe iPod kan kopen en in zijn vakantie een BMW kan huren om over de autobahn te gassen.
Jajaja, vertoont.quote:
Met een autoped solliciteren heeft hij inderdaad vast nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:01 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt best een paar weken uw autoped uitlenen.
Je haalt nu die post weg, heb je nog een greintje fatsoen in je donder!quote:Op zondag 3 juli 2011 19:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |