Jammer.....in mijn tijd wel....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
tegenwoordig niet meer je kan ze gewoon in hun kut blaffen want ze laten het toch wel herstellen
quote:
Geurmonitoren zijn er nog niet faalhaas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil argumenten zien waarom ik triest ben.
Ben jij ook zoeen snor?
Je stinkt naar knoflook, ga je bek wassen.
Ga toch weg, jij zult nooit verder komen dan pokdalige Brabantse boerinnen met carnaval.quote:
hahahahahhaahah huuuumoooooor hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ben jij ook zoeen snor?
Je stinkt naar knoflook, ga je bek wassen.
Gewoon even jouw eigen posts teruglezen. Argumenten in overvloedequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen geurmonitor hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Geurmonitoren zijn er nog niet faalhaas.
Ik vroeg aan argumenten, niet of ik humor had of niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
hahahahahhaahah huuuumoooooor hahahahahaha
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gewoon even jouw eigen posts teruglezen. Argumenten in overvloede
Zegt onze kampbewoner.quote:
Gaan we nu "wie heeft de langste pik" spelen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ga toch weg, jij zult nooit verder komen dan pokdalige Brabantse boerinnen met carnaval.
1. Ik ben geen metalhomo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef Leevancleef het volgende:
Porsche1 is een nerderige metalfan met een melkwitte huid die jaloers is op Marokkanen.
Het kan me niet schelen hoe lang je pik is, pik. Menneke.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Gaan we nu "wie heeft de langste pik" spelen?
Ga je niet winnen menneke!
Ben je nog maagd ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen hoe lang je pik is, pik. Menneke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |