en hoe denk je over turken nu we toch generaliseren,quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor allochtonen. Wel als ze met 5 man stoer gaan doen tegen mij alleen. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat één Marokkaan een grote bek tegen me had. Het zijn net hyena's. Met z'n allen durven ze heel wat, maar als ze alleen zijn, gaan ze er als hazen vandoor.
Turken heb ik minder problemen mee. Voor mijn gevoel zijn het vooral de Marokkanen. De Turken die ik ken zijn gewoon ontspannen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
en hoe denk je over turken nu we toch generaliseren,
Betere vraag aan jou Porsche1, ben jij homo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]!!!
Marokkanen lekker noemen.
Vieze snor.
Ben jij ook een snor?
Zit een waarheid in, marokkanen en vooral berbers zijn boeren die nu opeens in de stad wonen in Nederland krijg je soms problemen van iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Turken heb ik minder problemen mee. Voor mijn gevoel zijn het vooral de Marokkanen. De Turken die ik ken zijn gewoon ontspannen.
Waarom zou ik homo moeten wezen als ik vrouwen met snorren niet geil vind?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Betere vraag aan jou Porsche1, ben jij homo?
Niet dat dat uitmaakt hoor, verklaart alleen wel jouw gedrag
Ik werkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wow, stoer ben jij dat je iemand in real kent die ze haat. Ik ken er zat, dus ik ben stoerder dan jou.
En waar huil je over? Allochtonen zijn gewoon kut, dus niets om over te huilen want het is de waarheid.
Iedereen is welkom bij mij, als je maar werkt, de taal spreekt en sociaal bent.
En niet een asociale kanker hond die alleen maar op straat rond hangt en iedereen lastig valt.
Stel varkens dat het zijn.
Waar spreek ik me tegen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het grappige doch trieste, is dat je niet eens beseft dat je jezelf in zo'n korte post al tegenspreekt.
Boehoe, drugs dealen is geen werk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik werkwie generaliseert hier nou....
jij kent ze allemaal, ken jij veel in het dagelijks leven, want als je er veel kent en mee omgaat zie je dat je vooroordelen nergens op slaan vaak..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar spreek ik me tegen?
Ik zeg dat ze welkom zijn, maar daarmee wil ik niet zeggen dat ik ze mag...
Nee, vermoedelijk homo omdat jij er dingen bij bedenkt: wishfull-thinking, maar dan voor gays.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik homo moeten wezen als ik vrouwen met snorren niet geil vind?
Ik geloof dat jij eerder de homo bent omdat je op snorren valt.
99,99% van de keren heeft een man een snor, en als jij eens een vrouw met snor ziet geef je daar ook niet om.
Vindt je wel lekker hè, die mannelijke trekjes.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat het jou verbaast, maar de dames in kwestie hadden geen snor en waren waarschijnlijk een stuk lekkerder dan het lekkerste wijf waar jij ooit mee gesproken hebt. Maar goed, daar is ook niet zo heel veel voor nodig.
wat ben jij een mongool..quote:
Nog eens aub.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij kent ze allemaal, ken jij veel in het dagelijks leven
Ik heb geen snor sukkelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nog eens aub.
En dan wel iets wat ik kan verstaan, je snor zit ervoor.
Jij bent de homo hier, je houdt van snorren. Vrouwen met snorren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, vermoedelijk homo omdat jij er dingen bij bedenkt: wishfull-thinking, maar dan voor gays.
[..]
Als je niet op straat rond hangt en alleen maar stoer doet en andere mensen lastig valt ben je welkom.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat ben jij een mongool..
Als ik werk was het toch goed? en dan geef je zo reactie..
ik werk in een restaurant..
Haha, Turks zijn en dan beweren dat je geen snor hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb geen snor sukkel
jij bent echt niet normaal
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef Gulmez het volgende:
ik doe redelijk jij doet hier onfatsoenlijk, zit je alles op mij af te reageren wat sommige mensen doen, doe ik niet.
Iedereen is welkom wanneer de persoon maar werkt, maar alle allochtonen zijn asociale 'kankerhonden'....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar spreek ik me tegen?
Ik zeg dat ze welkom zijn, maar daarmee wil ik niet zeggen dat ik ze mag...
Ik zeg dat ze welkom zijn, maar daarmee wil ik niet zeggen dat ik ze mag...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Iedereen is welkom wanneer de persoon maar werkt, maar alle allochtonen zijn asociale 'kankerhonden'....
Alle allochtonen, met andere woorden, zelfs eerlijke hardwerkende allochtoon is toch een asociale kankerhond die alleen maar op straat rondhangt en mensen lastigvalt![]()
Daar spreek je jezelf dus tegen beste Porsche1
Ah leuk, ik praat tegen een muurquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent de homo hier, je houdt van snorren. Vrouwen met snorren.
[..]
Als je niet op straat rond hangt en alleen maar stoer doet en andere mensen lastig valt ben je welkom.
Maar ik hoef je nog steeds niet.
Van mij hoefde je opa niet naar hier te komen, die mocht lekker daar kamelen blijven verkopen.
[..]
Haha, Turks zijn en dan beweren dat je geen snor hebt.
Leugens.
Je bent niet verplicht hier te blijven; zat websites die de hele dag allochtonen knuffelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, doe ik normaal altijd maar was die allcohtonen haat een beetje zat, want als het over allochtonen gaat op fok is het bijna altijd negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |