Ah gossie, wat zielig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:36 schreef Gulmez het volgende:
ik heb nog is een mail gestuurd naar je dat ik je steun als je moderator word, toen deed je normaal tegen me, en gewoon aardig en nu sta je me belachelijk om niks te maken..
tattas zijn backstabbers arkadas! dat je je zo laat meeslepen door die vieze kk tattasquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:36 schreef Gulmez het volgende:
ik heb nog is een mail gestuurd naar je dat ik je steun als je moderator word, toen deed je normaal tegen me, en gewoon aardig en nu sta je me belachelijk om niks te maken..
Omdat ze bang zijn dat jij een mes in hun rib steekt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:21 schreef Gulmez het volgende:
nog een allochtonen haat topic, echt zitten hier alleen maar van die nerdjes die in het dagelijks leven bang zijn voor allochtonen.
Jullie vinden het wel erg belangrijk he, om daar de hele dag over te praten op fok, ik ken niemand in reall die een hekel heeft aan allochtonen, en op fok heeft iedereen dat...
sukkels
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze welkom zijn, maar daarmee wil ik niet zeggen dat ik ze mag...
Jij snapt niet dat jij in de bovenstaande post dingen verkondigt als feiten ipv als mening?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Allochtonen zijn gewoon kut, dus niets om over te huilen want het is de waarheid.
Iedereen is welkom bij mij, als je maar werkt, de taal spreekt en sociaal bent.
En niet een asociale kanker hond die alleen maar op straat rond hangt en iedereen lastig valt.
Stel varkens dat het zijn.
En dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt niet dat jij in de bovenstaande post dingen verkondigt als feiten ipv als mening?
Kun jij toelichten waarom dit topic in onzin thuishoort.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:35 schreef RHood314 het volgende:
Kan dit topic niet naar Onzin? Want daar hoort het namelijk thuis.....
vanwege de onzin die er uit komt bij sommige users?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Kun jij toelichten waarom dit topic in onzin thuishoort.
Het trieste is dat hij, ongeacht of hij nu loopt te trollen of niet, hoogstwaarschijnlijk gelooft in wat hij zegt.quote:
Fortuyn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:37 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat jij een mes in hun rib steekt.![]()
Jammer dat Fortuyn er niet meer is, anders had je hier niet kunnen zitten bloedzuiger.
In dat geval kunnen 99% van de Klaagbaak-topics verplaatsen naar onzin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef RHood314 het volgende:
[..]
vanwege de onzin die er uit komt bij sommige users?
Jij bent echt zo'n vriendloze nerdjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fortuyn.
Ga nou terug, je hoeft hier niet te zijn. Ga terug naar Marokko, ga terug naar Turkije, ga terug naar Afghanistan. Maar als je hier bent, dan ben je met ons!Pim.
![]()
Ik ken niemand nogmaals in het echte leven die allochtonen haat, dus misschien alleen in jouw beperkte belevingswereldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fortuyn.
Ga nou terug, je hoeft hier niet te zijn. Ga terug naar Marokko, ga terug naar Turkije, ga terug naar Afghanistan. Maar als je hier bent, dan ben je met ons!Pim.
![]()
De meeste mocro's zijn gewoon hier geboren hoor. Turken die afgeven op Marokkanenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zit een waarheid in, marokkanen en vooral berbers zijn boeren die nu opeens in de stad wonen in Nederland krijg je soms problemen van idd
Waarom?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n vriendloze nerdje
Je quote denk ik een verkeerde post, meneer snor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ken niemand nogmaals in het echte leven die allochtonen haat, dus misschien alleen in jouw beperkte belevingswereld
Pimquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fortuyn.
![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:41 schreef Nikmans het volgende:
Mits het niet van die hoofddoekjes-types zijn
Mocro meisjes doen Anaal om hun maagdelijkheid te beschermenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:41 schreef Nikmans het volgende:
Marokkaanse meisjes
Mits het niet van die hoofddoekjes-types zijn
Omdat je triest bent en een fok mod wil worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik citeer gewoon een uitspraak van Pim Fortuyn...
[..]
Je quote denk ik een verkeerde post, meneer snor.
tegenwoordig niet meer je kan ze gewoon in hun kut blaffen want ze laten het toch wel herstellenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Mocro mesijes doen Anaal om hun maagdelijkheid te beschermen
Ik wil argumenten zien waarom ik triest ben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:42 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
Omdat je triest bent en een fok mod wil worden.
Jammer.....in mijn tijd wel....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
tegenwoordig niet meer je kan ze gewoon in hun kut blaffen want ze laten het toch wel herstellen
quote:
Geurmonitoren zijn er nog niet faalhaas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil argumenten zien waarom ik triest ben.
Ben jij ook zoeen snor?
Je stinkt naar knoflook, ga je bek wassen.
Ga toch weg, jij zult nooit verder komen dan pokdalige Brabantse boerinnen met carnaval.quote:
hahahahahhaahah huuuumoooooor hahahahahahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ben jij ook zoeen snor?
Je stinkt naar knoflook, ga je bek wassen.
Gewoon even jouw eigen posts teruglezen. Argumenten in overvloedequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen geurmonitor hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Geurmonitoren zijn er nog niet faalhaas.
Ik vroeg aan argumenten, niet of ik humor had of niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Hopdidopi het volgende:
[..]
hahahahahhaahah huuuumoooooor hahahahahaha
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gewoon even jouw eigen posts teruglezen. Argumenten in overvloede
Zegt onze kampbewoner.quote:
Gaan we nu "wie heeft de langste pik" spelen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:44 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ga toch weg, jij zult nooit verder komen dan pokdalige Brabantse boerinnen met carnaval.
1. Ik ben geen metalhomo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef Leevancleef het volgende:
Porsche1 is een nerderige metalfan met een melkwitte huid die jaloers is op Marokkanen.
Het kan me niet schelen hoe lang je pik is, pik. Menneke.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Gaan we nu "wie heeft de langste pik" spelen?
Ga je niet winnen menneke!
Ben je nog maagd ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:47 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen hoe lang je pik is, pik. Menneke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |