Mooi qua model, iets minder qua kleur.quote:
Schoenen zijn helemaal nat geweest dus het suede is hard, ga daar nog met een schuur papier over heen. Op andere foto's ziet het suede er wel goed uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Juist vanwege dat feit vind ik ze wel vet
Oldskool.
Dat schoonmaakprojectje.. welke SB's zijn dat?
Vind die toebox helemaal niks, dezelfde soort als die je ook bij Cruijfs en Pantafolo ziet. Ziet er nogal lomp uit. Dat suede doet het ook erg goedkoop ogen.
Zie dat de kleur na het bewerken (op ander scherm) wel wat vertekent. Dit is origineel:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooi qua model, iets minder qua kleur.
Wowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Mastroianni het volgende:
Roggeleren wholecuts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De veters zijn in principe alleen voor de foto, de maker wil ze gebruiken in zijn nieuwe brochure.
Loafers van kalfsleer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Warriors zijn nice, heb zelf de rode (met dank aan vault).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Atta-boy het volgende:
deze week:
[ afbeelding ]
en 2 keer:
[ afbeelding ]
Magnanni?quote:
Ja en ze waren nu maar ¤ 29,95 in de Supertrash store!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:44 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze heb ik oooook
zijn leuk he!
[ afbeelding ]
Mooi damens me vriendin had sandalen met allemaal steentjes erop gekocht. 85euro en de hele zool raakt los alle steentjes vallen ervan af. Kwaliteit van supertrash..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:44 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze heb ik oooook
zijn leuk he!
[ afbeelding ]
Ik loop die V's altijd mis. Overal binnen twee dagen uitverkochtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Atta-boy het volgende:
deze week:
[ afbeelding ]
en 2 keer:
[ afbeelding ]
Leta denkt dat ik iedereen van die sexy PMs stuur, maar eigenlijk ben ik maar heel monogaam.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Hier heb ik de pumps van Supertrash aan.
Heb de pumps ook echt gekocht voor het jurkje wat ik er bij aan heb (ook van Supertrash) want zonder het jurkje vind ik ze maar matig.
[ afbeelding ]
fetisjismequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Leta denkt dat ik iedereen van die sexy PMs stuur, maar eigenlijk ben ik maar heel monogaam.
[..]
Mooi!
Me love you longtime.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Leta denkt dat ik iedereen van die sexy PMs stuur, maar eigenlijk ben ik maar heel monogaam.
Heb precies hetzelfde verhaal al twee keer gehoord van verschillende mensen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef nexusje het volgende:
[..]
Mooi damens me vriendin had sandalen met allemaal steentjes erop gekocht. 85euro en de hele zool raakt los alle steentjes vallen ervan af. Kwaliteit van supertrash..
deze: [ afbeelding ]
meeeeen je niet!!! pfff heb ik weer ff te veel betaald..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:53 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Ja en ze waren nu maar ¤ 29,95 in de Supertrash store!
waar heb je die onderste vandaan? Mooie schoen.quote:
was indd logisch geweest... D0h!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef Stansfield het volgende:
Zwartjes in amsterdam. Zie de link van de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |