Ik wist niet dat er ook fokkers in de Zwitserse garde zatenquote:
Pics!?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heeft ze sowieso al, hoor.
Nee.quote:
Prachtig en uniek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Mastroianni het volgende:
Roggeleren wholecuts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De veters zijn in principe alleen voor de foto, de maker wil ze gebruiken in zijn nieuwe brochure.
Loafers van kalfsleer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaar? Super dope schoenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:24 schreef SpamNinja het volgende:
Lekkere Red Wing Wabasha's in de opruiming gescoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensroom in Eindhoven. Waren de laatste van die, maar ze hebben nog wel de Wabasha High's. Mensroom zit ook in Tilburg, Breda, en ik geloof Helmond dus je zou het nog daar kunnen proberenquote:
Doe je goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:31 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Mensroom in Eindhoven. Waren de laatste van die, maar ze hebben nog wel de Wabasha High's. Mensroom zit ook in Tilburg, Breda, en ik geloof Helmond dus je zou het nog daar kunnen proberen
Kom eig nooit in Apeldoorn. Heel kort gewerkt en ken de stad verder ook niet. Leuke prijs.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef bokkepoot het volgende:
De Hangar in Apeldoorn heeft ook nog Wabasha's liggen voor 160..Welke weet ik niet percies maar meld het maar even
Als ik in de buurt was geweest was ik zeker gaan kijken. Je hebt weinig betaald.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:26 schreef SpamNinja het volgende:
Ik had ze voor 99. Voor die prijs toch even de moeite waard om er achteraan te gaan, mocht je een paar willen scoren. Toen ik er gisteren was waren de High's ook 99 euro, terwijl die normaal toch rond de 250 ofzo zitten. Dus sla je slag!
Moooooi.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:24 schreef SpamNinja het volgende:
Lekkere Red Wing Wabasha's in de opruiming gescoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overgenomen van een maatje van me, dus gewoon in de tas gegooid en meegenomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:17 schreef Cpt. het volgende:
Ook een prestatie, je Chucks te klein weten te kopen...
Stond jij bij mij in de metro vanochtend?quote:
Nee, niet in de metro geweest vandaag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:28 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Stond jij bij mij in de metro vanochtend?![]()
Ik zag in de metro een man met deze schoenen en zat er nog naar te kijken omdat ik ze erg mooi vond
Die Jordans zijn wel nice.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Atta-boy het volgende:
deze week:
[ afbeelding ]
en 2 keer:
[ afbeelding ]
Juist vanwege dat feit vind ik ze wel vetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef vault_tec het volgende:
Vind die jordans juist lelijk, groen steekt te veel uit tegen het wit.
[ afbeelding ]
Schoon maakt project voor 12 euro.
Mooi qua model, iets minder qua kleur.quote:
Schoenen zijn helemaal nat geweest dus het suede is hard, ga daar nog met een schuur papier over heen. Op andere foto's ziet het suede er wel goed uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Juist vanwege dat feit vind ik ze wel vet
Oldskool.
Dat schoonmaakprojectje.. welke SB's zijn dat?
Vind die toebox helemaal niks, dezelfde soort als die je ook bij Cruijfs en Pantafolo ziet. Ziet er nogal lomp uit. Dat suede doet het ook erg goedkoop ogen.
Zie dat de kleur na het bewerken (op ander scherm) wel wat vertekent. Dit is origineel:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooi qua model, iets minder qua kleur.
Wowquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Mastroianni het volgende:
Roggeleren wholecuts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De veters zijn in principe alleen voor de foto, de maker wil ze gebruiken in zijn nieuwe brochure.
Loafers van kalfsleer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Warriors zijn nice, heb zelf de rode (met dank aan vault).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Atta-boy het volgende:
deze week:
[ afbeelding ]
en 2 keer:
[ afbeelding ]
Magnanni?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |