Gewoon met beide niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
http://www.ssense.com/men(...)eather_loafers/36267
Als je met die schoenen gaat soliciteren bij de RabobankDan toch liever de donkerblauwe die ik nu aan heb
Met die Van Haren schoenen bedoel je? Die in die afbeelding? Haha, daar zou ik niet mee gaan solliciteren in het bankwezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
http://www.ssense.com/men(...)eather_loafers/36267
Als je met die schoenen gaat soliciteren bij de RabobankDan toch liever de donkerblauwe die ik nu aan heb
Tof, is alleen nou het witte ook een soort van washing blauw?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dus.
De hele schoen is met de hand in een vat met indigo gedompeld en dat net zo lang tot die zo donker is geworden. De overigen van de 50 zijn een enkele keer in het vat gedompeld zodat ze nog voornamelijk wit zijn. Ze hebben twee paar extra lang behandeld, waaronder die van mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tof, is alleen nou het witte ook een soort van washing blauw?
Gaaf en erg origineel!quote:Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dus.
Moet bij je passen, maar wel vet!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef Kakaroaches het volgende:
Was er al een tijdje naar op zoek en toen zag ik ze bij Menatwork:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook net gekochtquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef Kakaroaches het volgende:
Was er al een tijdje naar op zoek en toen zag ik ze bij Menatwork:
[ afbeelding ]
Wittequote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:55 schreef FastFox91 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg er ook witte veters bij. Staat ook leuk, maar ik twijfel. Witte veters trekt aandacht naar de veters, moet je dat willen? Wat zouden jullie doen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Goede tip. Bedankt, ook de anderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou de witte nu met de zomer erin stoppen
Blauwe van de herfst/winter
Ik vind Adidas wel mooi maar die vleugels vind ik niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
jeremy scott adidas
[ afbeelding ]
balenciaga (links) zara (rechts)
[ afbeelding ]
Adidas zijn mooi, maar dan zonder die vleugelsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
jeremy scott adidas
[ afbeelding ]
balenciaga (links) zara (rechts)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |