Klopt, maar het viel me gewoon op dat er in dit topic bijv. veel lage grijze casual schoenen voorbij komen. Was geen aanval verder.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
we hebben niet zoveel keus itt meiden.
WUT!? IS HET EEN AANVAL VERDER!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, maar het viel me gewoon op dat er in dit topic bijv. veel lage grijze casual schoenen voorbij komen. Was geen aanval verder.
Eh wat dacht je van Vans dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom koop je zoiets? Dingen zien er heel snel heel lelijk uit omdat de zool snel slijt en het materiaal ook niet al te goed is. Erge zijn nog de mensen die er dan op door blijven lopen terwijl er gaten in de zool zit.![]()
Op de foto had ik aan elk van de uiteinden van de veters nog geen lus/knoopje gezet, zodat de veters niet terugschieten door de gaatjes bij het dragen. Ik strik nikes nooit. En ja ik houd het zoquote:
Misschien omdat het zomer is.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt, maar het viel me gewoon op dat er in dit topic bijv. veel lage grijze casual schoenen voorbij komen. Was geen aanval verder.
Want grijs is zo'n lekker zomerse kleur?quote:
Nee omdat het gross van de schoenen van mannen hier sneakers zijn en grijs zo'n 'neutrale en lichte kleur' is.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:52 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Want grijs is zo'n lekker zomerse kleur?
Ik omdat het bijna overal bij staat.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee omdat het gross van de schoenen van mannen hier sneakers zijn en grijs zo'n 'neutrale en lichte kleur' is.(of zo)
Zoals ik zei: een neutrale kleur. Kan idd makkelijk overal bij.quote:
Hoe oud ben je dat je 2 verschillende veters in het zelfde paartje doetquote:Op maandag 11 juli 2011 14:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Op de foto had ik aan elk van de uiteinden van de veters nog geen lus/knoopje gezet, zodat de veters niet terugschieten door de gaatjes bij het dragen. Ik strik nikes nooit. En ja ik houd het zo
Zoals ik al eerder zei: misschien omdat het zomer is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom draagt, met name de heren, zowat iedereen hier sneakers?
Die heb ik bij mood for shoes gehaald en thnx, ze lopen ook heerlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef milia het volgende:
[..]
Oo, die rechterschoenen zijn wel heel mooi!! Waar komen die vandaan snakelady?
Omdat je moeilijk nette schoenen met een spijkerbroek kan gaan dragen, als je snapt wat ik bedoel. Het kan wel maar ziet er een beetje vreemd uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom draagt, met name de heren, zowat iedereen hier sneakers?
Dat zijn toch van die van Haren schoenen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef teddybeer94 het volgende:
[ afbeelding ]
Net van de PostNL meneer gekregen. Lang leven shoppen via het internet!
Japsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die van Haren schoenen?
Hoveel kostte het?quote:
Sorry, maar het ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:27 schreef teddybeer94 het volgende:
Samen 24,90incl verzenden. Beide waren afgeprijsd van 39,90 naar 12,45. Dus per stuk waren ze 12,45 en boven de 10euro gratis verzenden.
Linkje: http://tinyurl.com/5wodyak
Maakt niet uit als ik ze maar mooi vindt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Moffol het volgende:
[..]
Sorry, maar het ziet er echt niet uit.
Voor 12 euro vind ik die blauw/witte schoen nog wel te doen voor evt. semi-business gelegenheden (jaja nette sneakers).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:45 schreef Moffol het volgende:
[..]
Sorry, maar het ziet er echt niet uit.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:27 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
Maakt niet uit als ik ze maar mooi vindt!
Er is meer tussen sneaker en nette schoen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk nette schoenen met een spijkerbroek kan gaan dragen, als je snapt wat ik bedoel. Het kan wel maar ziet er een beetje vreemd uit.
Maar dat half/half vind ik dan weer helemaal niks. Of netjes of casual, maar das mijn mening. Ik reken even geen boots mee maar refereer alleen naar 'platte' schoenen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Er is meer tussen sneaker en nette schoen.
Ik vind die schoenen in de link (muv s2a schoen) allemaal lelijk om eerlijk te zijn. Begrijp me niet verkeerd ik heb geen enkele paar air max of wat dan ook. Ik heb dan liever 'normale' brogues of oxfords ipv die meer casual brogues/oxfords.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dit soort dingen doelde ik meer op. http://www.ssense.com/men/designers/all/casual_shoes
http://www.ssense.com/men(...)eather_loafers/36267quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dit soort dingen doelde ik meer op. http://www.ssense.com/men/designers/all/casual_shoes
Gewoon met beide niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
http://www.ssense.com/men(...)eather_loafers/36267
Als je met die schoenen gaat soliciteren bij de RabobankDan toch liever de donkerblauwe die ik nu aan heb
Met die Van Haren schoenen bedoel je? Die in die afbeelding? Haha, daar zou ik niet mee gaan solliciteren in het bankwezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
http://www.ssense.com/men(...)eather_loafers/36267
Als je met die schoenen gaat soliciteren bij de RabobankDan toch liever de donkerblauwe die ik nu aan heb
Tof, is alleen nou het witte ook een soort van washing blauw?quote:Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dus.
De hele schoen is met de hand in een vat met indigo gedompeld en dat net zo lang tot die zo donker is geworden. De overigen van de 50 zijn een enkele keer in het vat gedompeld zodat ze nog voornamelijk wit zijn. Ze hebben twee paar extra lang behandeld, waaronder die van mij.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tof, is alleen nou het witte ook een soort van washing blauw?
Gaaf en erg origineel!quote:Op zondag 17 juli 2011 09:29 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |