Rond de GBP 850 o.i.d.quote:Op zondag 3 juli 2011 15:43 schreef DukeForever het volgende:
Ja zeker dat zijn echt classy schoenen.. Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
23 paar nuquote:Op zondag 3 juli 2011 21:04 schreef Nezhi het volgende:
Mastroianni, hoeveel schoenen heb je nu in totaal?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:38 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Mn Benjamin Adams trouwschoenen *happy*
[ afbeelding ]
quote:
Eerlijk gezegd vind ik het niet echt een mooie schoen nee. Maar dat kan komen door die vreemde kleur veters en het haast wel maat 32 lijkt te zijn.quote:
Dat mag gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het niet echt een mooie schoen nee. Maar dat kan komen door die vreemde kleur veters en het haast wel maat 32 lijkt te zijn.
Er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef Juminelle het volgende:
Valt me trouwens op dat de mannen hier veelal soortgelijke schoenen kopen
Oo, die rechterschoenen zijn wel heel mooi!! Waar komen die vandaan snakelady?quote:
Vind ze ook helemaal niks! (zal mijn leeftijd wel zijn) Maar goed, jij moet er blij mee zijn. That's all that countsquote:
Oh ik denk dat deze met zwarte veters idd een stuk leuker zijn!quote:
Waar heb je die geel zwarte dunks vandaan?quote:
Pikolinos?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef MissHobje het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijke zomerse schoentjesen heerlijk voetenbed! (en toch heel stoer
)
Jups ben helemaal in lovequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:14 schreef Deliah het volgende:
[..]
Pikolinos?
Ik heb er ook zulke gekocht, laatst, maar zonder hak en ook een rits aan de achterzijde, ze zitten heerlijk.
Ze komen van de Footlocker in Antwerpen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waar heb je die geel zwarte dunks vandaan?
Eigen bijdrage, tijdje terug alweer:
[ afbeelding ]
Janoski's van mij, dunks van een mattie.
Ik snap niet waarom vrouwen altijd "stoer" willen zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef MissHobje het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijke zomerse schoentjesen heerlijk voetenbed! (en toch heel stoer
)
Waarom koop je zoiets? Dingen zien er heel snel heel lelijk uit omdat de zool snel slijt en het materiaal ook niet al te goed is. Erge zijn nog de mensen die er dan op door blijven lopen terwijl er gaten in de zool zit.quote:
Ah die blijven chill. Heb ik ook nog ergens liggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:43 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net nog in de stad gekochtvan 65 voor 50 euro en het laatste paar in mijn maat
we hebben niet zoveel keus itt meiden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef Juminelle het volgende:
Valt me trouwens op dat de mannen hier veelal soortgelijke schoenen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |