ahw, niet de onze vermoedelijk... onze camera is gestolen namenlijk. maar er stonden meer foto's op, van niet alleen onze vakantie. kun je evt per pm of dm een foto sturen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:25 schreef Dinus het volgende:
Ik ben in het bezit van een sd kaartje met vakantiefoto's van iemand die op 13 aug in Sunnybeach was.
Een iemand in het gezelschap brak zo te zien op de foto's een onderbeen, en kwam in het gips.
Ken jij één van deze jongens, laat het me weten, ik bezorg het kaartje graag aan de eigenaar terug!
Op deze kaart staan alleen maar SB foto's, het zal hem dus wel niet zijn!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef slangpie het volgende:
[..]
ahw, niet de onze vermoedelijk... onze camera is gestolen namenlijk. maar er stonden meer foto's op, van niet alleen onze vakantie. kun je evt per pm of dm een foto sturen?
Als je in een donker steegje in je reet geneukt wilt worden, have fun!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef markoudshoorn het volgende:
haha :p ligt een beetje aan je zelf denk ik.. nog niet geweest dus ik weet t niet :p
Succes met je GHB in je drankjequote:Op maandag 21 januari 2013 18:52 schreef markoudshoorn het volgende:
haha zal wel meevallen denk ik.. heb veel goede verhalen gehoord dus gas erop!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |