quote:
quote:
Ze bezwijkt onder de druk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:42 schreef JonkersR het volgende:
Ik denk dat Kvitova aardig makkelijk van Sharapova gaat winnen.
Vooral deze game trouwens, drie DF's, in de vier daarvoor had ze er 3 in totaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:48 schreef TheArt het volgende:
Wat teveel dubbele fouten bij Indy. En dat is niet omdat ze niet durft te slaan, maar juist omdat ze teveel wilt op haar tweede service.
Sport 1 kanaal zes, of Extra live 3, hoe je het noemen wiltquote:
Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat je pas na de loopbaan van beide heren de zaken kan vergelijken omdat je de prestatiecurve nu nog niet kent.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan negeren we dat het maar een klein beetje 17-8 staat? En als Federer de allerbeste allertijden is maakt dat de prestaties van Nadal toch des te knapper?
Ik heb het gelezen hoor. Maar wat zegt die grote variëteit nou. Als je verschillende maar relatief zwakke finaletegenstanders krijgt dan is dat toch minder knap dan dat je een paar keer van verschillende relatief zwakke finaletegenstanders wint ook nog eens van de beste aller tijden zes keer wint?quote:
DATquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:29 schreef Federer-fan het volgende:
Bij Federer lijkt het een soort Catch-22. Om de beste te zijn moet je domineren. Maar als je domineert, wordt er opeens gezegd dat hij geen concurrentie had. Dan doe je het natuurlijk nooit goed. Als je niet (bijna) alles wint, ben je niet succesvol en als je wél (bijna) alles wint, heb je blijkbaar geen concurrentie.
nos.nlquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:54 schreef Susi het volgende:
Wordt dat nog ergens uitgezonden of alleen achter de decoder of streams ?
BBC1 tot 19:30quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:54 schreef Susi het volgende:
Wordt dat nog ergens uitgezonden of alleen achter de decoder of streams ?
Ik zag 't ook ja, en ze stonden beide te springen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:03 schreef TheGeneral het volgende:
Sharapova geeft dat arme meisje niet eens een hand
nee, met een zak aardappelen, nou goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:59 schreef Nober het volgende:
Staan Nadal en Djokovic morgen ook met bloemen in d'r handen?
Met gouden ketting? Maria's verloofde.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef alors het volgende:
Die man in het grijs met dat donkere haar, was dat een vriend van een van de twee?
Ik hoop alleen maar dat Maria wint, een spannende wedstrijd mag best wat mij betreft.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
Toch maar even kijken, al verwacht ik een dikke overwinning van Maria.
Het is geen dubbelpartij hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:41 schreef alors het volgende:
Is die Kvitova zwanger ofzo? hoe kun je nou als topsporter zo'n pens hebben?
Heerlijk dat babyvetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:41 schreef alors het volgende:
Is die Kvitova zwanger ofzo? hoe kun je nou als topsporter zo'n pens hebben?
Harrie Nak :quote:
is ze nooit geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:21 schreef Geo3kant het volgende:
Dat viel mij ook al op ja, Sharapova niet zo snel/bewegelijk.
Nee, maar omdat er relatief weinig van rondlopen hebben ze een voordeel..zeker tegen een kneus op tactisch gebied als Sharapova. Die blijft rammen naar de "backhand" kant en snapt niet dat daar vandaag een forehand zit. Ook heb ik het idee dat lefties met hun backhand altijd goed gewend zijn om rallies met een forehand aan te gaan, waardoor die over het algemeen erg vast is. Rechtshandigen zijn toch gewend om gewoon een normale rally van forehand naar forehand te voeren (en backhand-backhand)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:46 schreef DeMessias het volgende:
Zijn linkshandigen over het algemeen betere tennissers?
Vandaag is het wel heel extreem..alsof ze haar voetenwerk in zijn geheel is vergeten door de spanning.quote:
centre court en court #1 denk ik wel, overige banen niet/minder. Het is immers in principe gewoon een tennis club zoals je ze in Nederland ook hebt met leden die doordeweeks ook graag een balletje willen slaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
Als leek vraag ik mij af, staat dat complex nou de rest van het jaar leeg?
Nee houdt Cliff Richards zijn concerten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
Als leek vraag ik mij af, staat dat complex nou de rest van het jaar leeg?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Nee, maar omdat er relatief weinig van rondlopen hebben ze een voordeel..zeker tegen een kneus op tactisch gebied als Sharapova. Die blijft rammen naar de "backhand" kant en snapt niet dat daar vandaag een forehand zit.
+1quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:00 schreef Eppie_NL het volgende:
Kvitova is eigenlijk ook een veel leukere speelster dan Sharapova.
Deucebag is toepasselijker.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:08 schreef TheGeneral het volgende:
Die verloofde van Sharpova.. Wat een douchebag zeg
Uhhh, nee...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Want jullie zouden niet zo reageren als je vriendin daar stond?
Dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Want jullie zouden niet zo reageren als je vriendin daar stond?
Jullie zouden a la Kim Sears lekker af en toe drie keer in je handjes klappen bij een punt van je geliefdequote:
Ja dat komt door dat kreunwijf dat steeds uitgebreid de tijd neemtquote:
Er viel ook niet veel te klappen na de eerste set.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie zouden a la Kim Sears lekker af en toe drie keer in je handjes klappen bij een punt van je geliefde
En elke keer die tweede services.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat komt door dat kreunwijf dat steeds uitgebreid de tijd neemt
Ja zit maar op zijn stoel.quote:
Liever dat en wat Mirka en Xisca doen dan wat dat figuur doetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie zouden a la Kim Sears lekker af en toe drie keer in je handjes klappen bij een punt van je geliefde
Ik vind het niet storend, hij is zelf ook sporter dus leeft misschien zo nog wat extra mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Liever dat en wat Mirka en Xisca doen dan wat dat figuur doet
best of 3 bij de vrouwen en best of 5 bij de mannen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Moesten mannen niet 3 sets spelen, vrouwen maar 2? Of zit ik er gewoon langs? (kijk niet zo vaak tennis)
Winnen, niet spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
Moesten mannen niet 3 sets spelen, vrouwen maar 2? Of zit ik er gewoon langs? (kijk niet zo vaak tennis)
Moet je Tsonga's dansje eens youtubenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:33 schreef Chule het volgende:
Dat handje. Dat lijkt op een andere beweging.
wil je dit echt 5 sets lang aanzienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
Vrouwen weer minder.. zo blijf je inferieur
Maar wel evenveel prijzengeld opstrijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
Vrouwen weer minder.. zo blijf je inferieur
Ja, hoe langer.. hoe langer je je niveau moet vasthouden en gelukjes minder doorslag gevend zijnquote:
Ja en dat zullen we morgen pas weten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef TheGeneral het volgende:
Kvitova en Djokovic. 2 nieuwe Wimbledon winnaars![]()
Djokovicquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:37 schreef TheGeneral het volgende:
Kvitova en Djokovic. 2 nieuwe Wimbledon winnaars![]()
Diep anaal gepenetreerd worden door de duke of Kent ?quote:
Ja, redelijk bekend toch.quote:
Het is geen Ultimate Surrender.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diep anaal gepenetreerd worden door de duke of Kent ?
PI..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij zegt het alsof het al zo is... ik moet het nog zien gebeuren tegen Nadal.
Inderdaad. Zo doen ze dat alleen bij Wimbledon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:
At the end of the day there is only 1 winner and that's what makes this tournament so special..
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:
At the end of the day there is only 1 winner and that's what makes this tournament so special..
Het enige wat niet speciaal is aan Wimbledonquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Wel leuk voor haar, hopelijk gaat ze vaker GS winnen.quote:
Bij de mannen ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer knap van Kvitova, het is bij de vrouwen toch meestal de ervaren speelster die zo'n finale wint.
Graag gedaan.quote:
Ow, dan heb ik Wikipedia verkeerd gelezen of Wikipedia is incorrect.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet echt. Ze won dit jaar al in Brisbane, Parijs en Madrid en won 2 jaar terug in Hobart.
Dat betekent dat ze niet getrouwd is, bij getrouwde vrouwen staat er dan Mrs.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:40 schreef Nober het volgende:
Waarom staat er 'Miss' voor? Alsof er ooit 'Mister' voor de naam zal staan.
Britse humorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Tsja, omgedraaide van de laatste Wimbledonfinale met Sharapova erinquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zeer knap van Kvitova, het is bij de vrouwen toch meestal de ervaren speelster die zo'n finale wint.
Klopt, en bij bijvoorbeeld Schiavone weer gewoon Mr. Zijn gewoon leuke weetjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze niet getrouwd is, bij getrouwde vrouwen staat er dan Mrs.
Ja, fantastische beelden. Die overwinning is toch wel een van de mooiste sportmomenten ooit.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt door dat die wedstrijd al vele uren geleden is gespeeld he?
Ik kijk zelf niet, maar het zou wel grappig zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:36 schreef Tim86 het volgende:
haha nee APK, ik faal zelf, ze spelen er 2 vandaag ofzo
Dit is ook grappigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:36 schreef Tim86 het volgende:
haha nee APK, ik faal zelf, ze spelen er 2 vandaag ofzo
Hoopte dat ik kon ninja-editten
Stosur ook!quote:
Demi Schuursquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:03 schreef Plus_Ultra het volgende:
Dacht dat Indy de Vroome dat jongen-meisje was, dat is ze blijkbaar niet als ik naar de foto's kijk. Wie is dan dat jongen-meisje?
Zou mooi zijn, of nog liever Nadal in 5.quote:
Dan moet je inzetten bij een bookmaker, krijg je meer dan 5x de inzet als je het juist hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef alors het volgende:
Ik zeg Nadal in 3 setsik gok zulks heel vaak goed
Bij Roland Garros had ik alles goed voorspeld, in de polls, en de finale nu ook weer, maar statistisch gezien wordt de kans steeds groter dan het een keer fout gaat...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je inzetten bij een bookmaker, krijg je meer dan 5x de inzet als je het juist hebt
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Roland Garros had ik alles goed voorspeld, in de polls, en de finale nu ook weer, maar statistisch gezien wordt de kans steeds groter dan het een keer fout gaat...
Nee, zo werkt statistiek niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Roland Garros had ik alles goed voorspeld, in de polls, en de finale nu ook weer, maar statistisch gezien wordt de kans steeds groter dan het een keer fout gaat...
Statistisch was de kans van te voren groot dat je niet alles goed zou hebben maar bij elke wedstrijd is het gewoon weer 50/50quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar ik denk dat het geluk is en dat kan niet eindeloos doorgaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Statistisch was de kans van te voren groot dat je niet alles goed zou hebben maar bij elke wedstrijd is het gewoon weer 50/50Of denk je ook dat als je een munt opgooit de kans op kop groter is als de vijf keer ervoor het munt was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
je bent iig een stuk positiever dan vier weken geledenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
Toch wel mooi dat ook de meerderheid hier inziet dat Rafa gewoon beter is dan Djoko.![]()
Als Rafa morgen wint, dan is hij denk ik toch wel de grote man van het tennis is 2011 tot nu toe. Leuk dat Djoko dan pas 2x heeft verloren, 1 GS heeft gewonnen en de nummer 1 positie heeft gepakt, maar 2 GS's van Rafa zijn toch iets indrukwekkender (al begin je er met Rafa al bijna aan te wennen). Zou de 3de keer zijn dan hij RG en Wimbledon in het zelfde jaar pakt, iets wat Fed pas na Rafa wist te bereiken en dit alleen kon toen Rafa geblesseerd thuis zat.
Wat een beest is het toch.
VAMOS CAMPEON!!!
DAt komt omdat alle grote kenners op fok aangeven dat ze vertrouwen hebben in Rafa.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:59 schreef franklop het volgende:
[..]
je bent iig een stuk positiever dan vier weken geleden
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Statistisch was de kans van te voren groot dat je niet alles goed zou hebben maar bij elke wedstrijd is het gewoon weer 50/50Of denk je ook dat als je een munt opgooit de kans op kop groter is als de vijf keer ervoor het munt was?
Over een lange periode zal het inderdaad ongeveer 50/50 zijn, maar dat betekent niet dat er geen reeksen kunnen zijn waarin een van beide niet voorkomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:35 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Tenminste, na 5x misschien nog niet echt, maar uiteindelijk zal toch echt 1 op de 2 kop moeten zijnAnders is het een valse munt
![]()
Iets met 50/50 en zo
Nadal is op het moment gewoon de mindere tennisser dan Djokovic. De verdeling op de ranglijst geeft gewoon het laatste half jaar goed weer.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
Toch wel mooi dat ook de meerderheid hier inziet dat Rafa gewoon beter is dan Djoko.![]()
Als Rafa morgen wint, dan is hij denk ik toch wel de grote man van het tennis is 2011 tot nu toe. Leuk dat Djoko dan pas 2x heeft verloren, 1 GS heeft gewonnen en de nummer 1 positie heeft gepakt, maar 2 GS's van Rafa zijn toch iets indrukwekkender (al begin je er met Rafa al bijna aan te wennen). Zou de 3de keer zijn dan hij RG en Wimbledon in het zelfde jaar pakt, iets wat Fed pas na Rafa wist te bereiken en dit alleen kon toen Rafa geblesseerd thuis zat.
Wat een beest is het toch.
VAMOS CAMPEON!!!
Het gaat om de kans. En de kans dat je munt gooit, is elke keer 50%. Maar als je van tevoren de kans berekent dat het zes keer op rij munt wordt, is die kans heel klein.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Over een lange periode zal het inderdaad ongeveer 50/50 zijn, maar dat betekent niet dat er geen reeksen kunnen zijn waarin een van beide niet voorkomt.
Als djoko wint is dat in 4 sets, in 5 sets wint rafa toch wel.. :-)quote:Op zondag 3 juli 2011 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
Tactische Preview:
http://www.fuzzyyellowbal(...)vic-wimbledon-final/
Leuk zeg, ik heb nog nooit zoiets gezien (heb het begin gezien en ga straks verder kijken, mar het lijkt me interessant)! Doet me denken aan wat ze bij schaakwedstrijden doen.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
Tactische Preview:
http://www.fuzzyyellowbal(...)vic-wimbledon-final/
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef alors het volgende:
Ik heb gedroomd dat Nadal de eerste twee sets verloor![]()
ik speelde top spin 4 op de ps3. Djokovic - Nadal en moest stoppen bij 7-5, 4-3*quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef alors het volgende:
En daarna won met 3-2?quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef alors het volgende:
Toen hield de droom gewoon opquote:Op zondag 3 juli 2011 11:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En daarna won met 3-2?En komen jouw dromen vaker uit? Want dan krijg je wel leuke odds om op Nadal te wedden
laten we hopen dat hij dan ook de 3e verliestquote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef alors het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 10:49 schreef alors het volgende:
dat zeg ik ook niet, ik zeg "uiteindelijk"quote:Op zondag 3 juli 2011 00:14 schreef Salamando het volgende:
[..]
Over een lange periode zal het inderdaad ongeveer 50/50 zijn, maar dat betekent niet dat er geen reeksen kunnen zijn waarin een van beide niet voorkomt.
je verwoord het alleen zo onhandig, in theorie is het namelijk gewoon mogelijk dat na een miljoen keer je nog steeds geen munt hebt gegooid en ook daarna geen munt komt. True, het is zo onwaarschijnlijk dat het nergens op slaat om er over te spreken, maar het is wel waar.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, ik zeg "uiteindelijk"
nee, dat klopt. Niet exact, maar het moet, in theorie, wel daar dichtbij in de buurt zitten.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bekijk het zo, in een reeks van 1000 worpen is er een zekere kans dat je 500 keer kop hebt en 500 keer munt, maar in werkelijkheid zal het zelden tot nooit voorkomen.
Ok, maar je formulering dat de kans groter wordt dat je het fout hebt is dan natuurlijk gewoon foutiefquote:Op zondag 3 juli 2011 12:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, dat klopt. Niet exact, maar het moet, in theorie, wel daar dichtbij in de buurt zitten.
Als het daar 300 om 700 is, dan zou ik beginnen te twijfelen aan de munt.
Ik snap wel wat je bedoeld, dat wist ik gisteren ook al wel. Maar toch, het is niet realistisch, vandaar dat ik dit zei.
dat zou kut en vreemd zijnquote:Op zondag 3 juli 2011 14:04 schreef Salamando het volgende:
Ik vrees voor zo'n anticlimax dat Nadal gewoon makkelijk in 3 wint.
Waarom Djoko niet?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:08 schreef Chule het volgende:
Ik hoop Nadal, maar ben een beetje bang dat Djoko gaat winnen. Ik vind dit misschien nog spannender dan voorgaande Wimbledonfinales tegen Federer. Voor mijn gevoel mag Nadal verliezen tegen Federer, maar niet tegen Djoko. Ik gun het Djoko echt niet.
Hij heeft een vervelend voorkomen. Net zoals dat ik Murray irritant vind. Plus, kan het gewoon niet hebben dat Djoko zo akelig dicht in de buurt van Federer en Nadal is gekomen (en daar misschien al voorbij is). Maar laten we hopen dat Salamando's gevoel klopt.quote:
Ik heb het altijd fout hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 14:17 schreef Chule het volgende:
[..]
Hij heeft een vervelend voorkomen. Net zoals dat ik Murray irritant vind. Plus, kan het gewoon niet hebben dat Djoko zo akelig dicht in de buurt van Federer en Nadal is gekomen (en daar misschien al voorbij is). Maar laten we hopen dat Salamando's gevoel klopt.
en Nadal die Federer voorbij ging dan? sowieso wat is de lol van de sport als de winnaar vastligtquote:Op zondag 3 juli 2011 14:17 schreef Chule het volgende:
[..]
Hij heeft een vervelend voorkomen. Net zoals dat ik Murray irritant vind. Plus, kan het gewoon niet hebben dat Djoko zo akelig dicht in de buurt van Federer en Nadal is gekomen (en daar misschien al voorbij is). Maar laten we hopen dat Salamando's gevoel klopt.
Wat?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:42 schreef jojomen4 het volgende:
McEnroe: "Nadal is one of the best volleyers of the world!".VAMOS!!!
Nee, ik ben het met McEnroe eens. Rafa komt niet vaak naar het net, maar zijn volleys zijn echt heel goed.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat?
Dat is echt hetgene wat misschien wel het meest slecht is bij Nadal.
Hij geeft niet aan dat hij het er niet mee eens is. Hij geeft aan dat het een van Rafa z'n zwakkere slagen is. Zo goed vind hij Rafa dus..quote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met McEnroe eens. Rafa komt niet vaak naar het net, maar zijn volleys zijn echt heel goed.
Rafa vanuit het achterveld is goed, zijn volleys vind ik matig. Dit komt ook omdat hij nooit naar het net komt en vaak redelijk makkelijke volleys krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij geeft niet aan dat hij het er niet mee eens is. Hij geeft aan dat het een van Rafa z'n zwakkere slagen is. Zo goed vind hij Rafa dus..
Alsof dat een lastige keuze isquote:Op zondag 3 juli 2011 15:00 schreef Piperidine het volgende:
Tennisfinale, Tour, Champions Trophy. Wordt een beetje teveel.
McIlroy ook alquote:Op zondag 3 juli 2011 14:57 schreef TheGeneral het volgende:
Becker eergisteren op Wimbledon, gisterenavond in Hamburg en vandaag weer op Wimbledon. Je ziet hem ook overal.
Vond en vind die rivaliteit juist genieten en Nadal is altijd mijn fav geweest. En daar heb je gelijk in, maar doe mij maar een Federer-Nadal finale.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
en Nadal die Federer voorbij ging dan? sowieso wat is de lol van de sport als de winnaar vastligt
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden dat Toni Rafa al coacht sinds hij 4 is. Maar toen Toni 4 was, was Rafa toch nog niet eens geboren?
Misschien maakte Toni als jochie van 4 toen allemaal al trainingsschema'squote:Op zondag 3 juli 2011 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden dat Toni Rafa al coacht sinds hij 4 is. Maar toen Toni 4 was, was Rafa toch nog niet eens geboren?
Hij deed de toss om aandacht te vragen voor een stichting die kinderen met Down ondersteunt, misschien gaan er ook wel opbrengsten van de wedstrijd naartoe ofzo, niet echt gevolgd.quote:
Een goed doel dat gesteund wordt en dan mag iemand daarvan komen om de toss te doen. Was ook gisteren bij de vrouwen, maar dan van een ander goed doel.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
Als je bij de finale wimbledon mag zijn en je bent nog steeds down dan weet ik ook niet wat je gelukkig moet maken
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
Als je bij de finale wimbledon mag zijn en je bent nog steeds down dan weet ik ook niet wat je gelukkig moet maken
Vooral zijn lage volleys, hoge volleys vind ik minder.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met McEnroe eens. Rafa komt niet vaak naar het net, maar zijn volleys zijn echt heel goed.
Iemand in het publiekquote:Op zondag 3 juli 2011 15:27 schreef Salamando het volgende:
Wie was het nou in 3d aan het kijken hier?
zeebeschuit ofzoquote:Op zondag 3 juli 2011 15:27 schreef Salamando het volgende:
Wie was het nou in 3d aan het kijken hier?
Oke, wil wel even weten of het nou echt anders is of nietquote:
Afgezet. Heb er hoofdpijn van gekregen. Opzich wel aardig die diepte, je hebt het idee dat je meer inzicht krijgt in de slagen en het geeft je het gevoel meer betrokken te zijn bij de wedstrijd maar om de hele match zo te kijken pff.quote:
maar dat klink beterquote:Op zondag 3 juli 2011 15:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, Nadal hoor je ook altijd, en nog meer zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |